Prace Game-Artowe 564329 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564329

Odpowiedzi 1152

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Dałem propsa perszowi, nie tobie :lol:
 

PIraT

PIraT

Użytkownicy
posty25
Propsy27
  • Użytkownicy

PIraT

Prace Game-Artowe
#521 2013-03-19, 16:56(Ostatnia zmiana: 2013-03-19, 16:56)
Jak ktoś robi słabe tekstury, to po setnej teksturze będzie robił dużo lepsze.

Znam takich, których się to nie tyczy xD

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja szczerze mówiąc nie wiem czy mam na koncie setkę. Strasznie rzadko cokolwiek teksturuję.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
kogo to obchodzi w sumie? xD
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#524 2013-03-23, 20:27(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 21:25)
I jest! Udało mi się zrobić kolejny asset do małego enviro: PRO nie jest, ale po 4 razie tworzenia drzewa od nowa mam dość. Wymaga lekkiej poprawki kształtu korony, ale to 5 minn pracy, więc krzyku nie ma. Tyle, że wyszło w cholerę tris: aż 5 138 na jedno drzewo. To dużo, patrząc na takiego Skyrima czy Wiedźmaka 2, czy jeszcze mieszczę się w jakichś granicach tris?

Tekstury jeszcze muszę zoptymalizować trochę: na pnie jest seamlessowa 512x1024, normalka tak samo. Na liście diffuse 512x512, alpha i normalka 1024x1024, zapomniałem zeskalować, później zrobię. Specular pewnie dorobię.

Kolory będą poprawione na bardziej żywe: teraz jest cholernie zdesaturowany render.
Udało mi się naprawić błąd z tym półprzezroczystym obszarem wokół plane'ów: wynikało to z tego, że do Mental Ray'a uzywałem standardowego materiału. Stąd też błędy z oświetlaniem drugiej strony plane'u. Ale używam Arch&Design i jest wszystko dobrze.

Normalne vertexów były edytowne. jest ogromna różnica między nieedytowanymi a edytowanymi normalnymi: na trawie może aż tak bardzo nie widać, ale na drzewach jest ogromna różnica. ŻGS once again  :ok:    :lol:  

A teraz rendery:



Może nie wyszło tak jak to zrobił D. Lazarski z 3Dmotive, ale i tak jestem zadowolony z efektu. Poza tym czuję, że skill rośnie, przynajmniej od czasu zrobienia PRO brzozy  :lol:  

Będzie z tego jakieś małe enviro: wyrenderuję na Mentalu, a potem przeniose na Unity (jak mnie szlag nie trafi  :lol:  )

Się rozpisałem  :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wyglada jak plastikowe bonsai :D
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No fakt, Wowoz  :lol:  

Ta wersja trafi do enviro: tekstury już mają takie same rozmiary. Poprawiłem kształt drzewa i zmniejszyłem triscount: teraz jest coś 3000 tris.

 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#527 2013-03-24, 17:15(Ostatnia zmiana: 2013-03-24, 17:15)
pien ma diffuse? strasznie to puchate takie.
 

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?
Jak dla mnie ta kora, nie wygląda jak kora. Coś jest z nią nie tak. Wygląda jakbyś wypalił AO z normalki i nałożył na jakiś kolor.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#529 2013-03-24, 17:25(Ostatnia zmiana: 2013-03-24, 17:27)
Pień ma diffuse, ale chyba słabe. Ao wogóle nie ma, nie wypalałem.

A z korą może być coś nie tak, bo bawiłem się gammą.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Bo kombinujesz zamiast po prostu użyć

http://cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=554
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#531 2013-03-24, 20:04(Ostatnia zmiana: 2013-03-24, 20:07)
Ale nie Buła: ja po prostu zrobiłem tak, jak to zrobił Lazarski: na model dodał sam diff i normal. Diff nie wiadomo skąd wytrzasnął: bardzo ciemny, mało faktury.

ALE!

Po tym jak komuch i wowoz napisali o diffuse (które wogóle nie zauważałem, że coś jest nie tak po renderowaniu  :ok:  ), zrobiłem swoją, od nowa:



I Buła: nie musisz takich linków wysyłać  :lol:  Wiem do jakiego działu na cgtex sie kierować  :D  To że kombinuje, to u mnie normalne  :D  

Myślę, że lepiej wygląda. Też słabo wyglądało wcześniej, bo mialem strasznie UV'kę powiększoną: myśłałem, że będzie lepsza jakość, a wyszedł shitstorm. Teraz jest dostatecznie mała.

I ostatnie: wowoz przez diffuse puchate? Bo jak przez kształt to ja się popłaczę  :lol:

UP@ tak dużo noise nie wiem dlaczego jest, mam w sumie 1280x1024, może przez normal, bo robiłem przez nDo, i tak sobie wygląda. nDo 2 mi nie działa, dlatego korzystam z 1'nki.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
za male te liscie. i renderuj realtime.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dobra wowoz, ostatni render z mentala, bo widzę rage zaraz będzie. I sorry za małą rozdziałkę. Następny update bedzie już z super silnika Unity  :lol:  

Liście drastycznie zwiększyłem.



I teraz mały request do Was: czy ten kto używa UDK może mi podesłać ten skrypt od dema speedtree, który pozwala na edytowanie normalnych? Bo takie plane'y jak trawa można pojedynczo edytować, ale korony drzew to raczej grupowo będę edytować. Jak ktoś ma ten skrypt to podeślicjie na PW, nie chce ściągać całego UDK, tylko po jeden pliczek  :ok:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zapodaj mi ten tut lazarskiego bo nie moge znalezc tego nigdzie ;) nawet na cgpers.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
nigdzie na normalnych, "darmowych" sklepach tego nie ma. Znalazłem to gdzieś na ruskiej stronie, podeślę link na pw jak znajde.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

YetoKnight

Prace Game-Artowe
#536 2013-03-28, 11:34(Ostatnia zmiana: 2013-03-28, 11:36)
W końcu zmęczyłem coś do końca. Można by tu sporo poprawić (szczególnie rozkład na uv - dużo miejsca się marnuje), ale wole zrobić coś nowego. Renderowane w Marmosecie. I oczywiśćie podziękowania dla Buły, który czasami mnie dokształca :)

 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zdecydowanie nie wygląda to na model, który ma 830 trisów.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wapienny miecz zawsze na propsie :D
Ale tej normalki w ogóle nie widać, jak exportowałeś z blenda to dałeś Include normals?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie tylko normalki, ja tu nie widzę cieniowania w ogóle, nawet wynikającego ze zwykłych normalnych. Podobny problem miał Wietrzyk z renderowaniem swoich modeli w Marmosecie, też były totalnie płaskie.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry