Prace Game-Artowe 564438 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564438

Odpowiedzi 1152

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Tak, to on na bank ;d
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace Game-Artowe
#441 2013-02-08, 15:15(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 15:16)
Brakuje troche waloru w tym samochodziku :D
co do domku nie chodzilo mi doslownie o to (nie wyrazilem sie dokladnie). Wydaje mi sie, ze czesc detalu po prostu zbednie modelowales gdzie w zupelnosci wystarczyl by normal.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wydaje mi sie, ze czesc detalu po prostu zbednie modelowales gdzie w zupelnosci wystarczyl by normal.
Masz rację.

















Wydaje ci się :lol2:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

model to tak 14k tri ale dużo zjadają koła (12 sztuk)
Całkiem nieźle! Oświetl to lepiej, albo dodaj na tło szarą scenę, będziesz miał się czym chwalić. :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Sądzę, że już ma się czym chwalić.
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Modelowanie skończone. 24 773 tris. Mały sukces, starałem się nie przekroczyć 30.000 tris.




Tutaj rendery z siatką:

Spoiler


 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace Game-Artowe
#446 2013-02-08, 23:12(Ostatnia zmiana: 2013-02-08, 23:13)
Trochę źle zrobiłeś jak nie zmapowałeś tego przed ułożeniem, bo teraz jak będziesz chciał to oteksturować to czeka Cię układanie wszystkiego od nowa :D

Co do modelu, to jak chciałeś odtworzyć wersję z gry, to proporcje zwaliłeś solidnie :lol:
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Niekoniecznie, jeśli tylko kopiował obiekty nie za pomocą copy tylko instance - wtedy przy zmianie mapowania jednego elementu wszystkie podlegają temu samemu modyfikatorowi.

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Robiłem za pomocą Instance  :lol:  

Co o proporcji: wiem.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Niekoniecznie, jeśli tylko kopiował obiekty nie za pomocą copy tylko instance - wtedy przy zmianie mapowania jednego elementu wszystkie podlegają temu samemu modyfikatorowi.
Ja i tak zawsze robiłem tak, że jeśli jakiś obiekt był kopiowany, to najpierw modelowałem całość (ustawiałem wszystkie elementy na scenie), a po zmapowaniu po jednym elemencie każdego typu wszystko jeszcze raz ustawiałem. Instance nie zawsze jest bezpieczne moim zdaniem.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
pare razy narobiłem sobie tylko problemów przez używanie instance :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Panowie wyświetlają się Wam moje rendery? Bo coś photobucket świruje i widzę tylko napis "obrazek" w ramce  :[  teraz wrzucam na ifotos.


Zacząłem mapować. Tak wygląda uv całego setu ścian:



Spoiler

Z godzinę to układałem, ale syf dalej jest  :lol:  Porozdzielałem ostre krawędzie na UV o parę pikseli, myślę, że tyle wystarczy:

Spoiler

ŻGS: ja teraz muszę zrobić tak samo, bo się syf narobił  :lol:  ale na szczęscie teraz tylko muszę poukładać, a nie głowić się nad tym, jak to porobić  :lol:

To jest pierwsza UV'ka, zrobię pewnie na jeszcze jedną i tam resztę upcham.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace Game-Artowe
#452 2013-02-10, 11:40(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 11:52)
A nie lepiej byłoby użyć kilku zatillowanych tekstur, po jednej dla każdego rodzaju materiału? Dzięki temu każda z nich stanie się użyteczna dla kilku, a nie tylko jednego domku. Dodatkowo zyskasz możliwość przerabiania kolorystyki wszystkich domków jednego rodzaju w - dajmy na to - grze edytując jedną, a nie pinćset tekstur. Kolejny plus to wydajność, bo ładujesz jedną teksturę do kilku obiektów, oszczędzasz pamięć.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dracon i tu wychodzi twoja niewiedza :D  coś takiego jak kolor zmienia się za pomocą maski w edytorze materiałów w silniku :D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace Game-Artowe
#454 2013-02-10, 12:41(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 12:43)
Nie napisałem przecież czym edytować. Nawet jak robisz tekstury, kurwa, w paincie, to i tak edytujesz jedną, a nie ileś tam tekstur. Akurat tutaj zamiast "kolorystyka", powinienem użyć słowa "stylistyka". Chodziło mi o ogólną wygodę w edycji.
Z resztą w silniki się jeszcze nie bawiłem, ale chyba w końcu będę musiał.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z resztą w silniki się jeszcze nie bawiłem, ale chyba w końcu będę musiał.

tak jak w enviro?  :lol:
 

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

Prace Game-Artowe
#456 2013-02-10, 13:24(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 13:27)
Dracon myślałem nad czymś takim, tylko nie wiedziałem, czy by to wypaliło.

Sugerujecie, aby to zmapować i nie układać tego na UV, wyekportować zmapowany model, a potem zrobić na wszystkie elementy tillujące się tekstury?

Jedariusz co do modyfikatorów: jeśli na jakimś obiekcie po instance dasz: convert to editable poly/mesh to instance idzie się kopać. Ja na 60% elementów na scenie tak dałem, wszystko trzeba układać od nowa  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace Game-Artowe
#457 2013-02-10, 14:19(Ostatnia zmiana: 2013-02-10, 14:20)
Owszem, ale jeśli używa się tylko Unwarpa - rzadko są problemy. A czasu można dużo oszczędzić. Zawsze można zrobić przy każdym z obieków "make unique" gdy chce się edytować obiekt jako pojedynczy.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Dracon i tu wychodzi twoja niewiedza :D  coś takiego jak kolor zmienia się za pomocą maski w edytorze materiałów w silniku :D
Akurat tu różnie bywa więc się nie mądruj. Jak chce zamienić ściany z kamiennych na ceglane to może to rozegrać na dwa sposoby. Albo poprzez podzielenie modelu na kilka materiałów jadących na tileujących się bazowych teksturach, albo dla każdego modelu robić osobne tekstury z maskami. Jeśli jest możliwość zastosowania pierwszego, to zdecydowanie lepiej jest je wybrać.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To panowie jak robić: mapować wszystko i zrobić wszędzie tilujące się tekstury, czy tak jak wcześniej robiłem, upychać na UV'ce wszystko?

I jeszcze jedno: gdybym wybrał pierwszy sposób, to czy przed eksportem musze poukładać na UV'ce wszystko? ( bez renderowania). Czy wystarczy, że pomapuje i zostawię?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry