Prace Game-Artowe 564356 1152

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 564356

Odpowiedzi 1152

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A nuż.

Ale nie zgodzę się. Też wolę nieraz dojść do pewnych rzeczy samemu (co robię teraz całymi dniami, testując różne rzeczy w Geneiousie i na NCBI), ale jak mi ktoś wyjaśni o co chodzi, to wszystko idzie szybciej. W ten sam sposób jeśli ktoś Ci coś tutaj doradzi w kwestii technicznej to zrozumiesz to i wprowadzisz w życie szybciej. Mam wrażenie, że czujesz się urażony tym, że ktoś zwrócił Ci uwagę.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
A nuż.

Ooops. Poprawione. Debil ze mnie :D

Ale nie zgodzę się. Też wolę nieraz dojść do pewnych rzeczy samemu (co robię teraz całymi dniami, testując różne rzeczy w Geneiousie i na NCBI), ale jak mi ktoś wyjaśni o co chodzi, to wszystko idzie szybciej. W ten sam sposób jeśli ktoś Ci coś tutaj doradzi w kwestii technicznej to zrozumiesz to i wprowadzisz w życie szybciej. Mam wrażenie, że czujesz się urażony tym, że ktoś zwrócił Ci uwagę.

Nie czuję się urażony. Raczej czuję, że mam dobre przeczucie, bo moja wiedza techniczna jest bardziej... umm... techniczna. Ja rozumiem ich porady w stu procentach i wiem, że one są w pewien sposób rozwiązaniem problemu. Kwestia jest taka, że mi się wydaje, że problem nie powinien wystąpić w ogóle. I to zamierzam sprawdzić.


Anyway. Zastosowałem się do feebacku marka i stworzyłem wariację modelu.



W obecnej formie mniej mi się podoba, choć sam pomysł zły nie jest. Trzeba by tylko jeszcze jakoś poprawić te drzwiczki. Jakieś pomysły?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wlacz AA w viewporcie, ale nie pokazuj czegos takiego  :lol:
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
będę musiał się za tą opcja rozejrzeć, bo mnie zaczęły właśnie wnerwiać te ząbki przy wrzucaniu screenów z tej szafki
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Wowoz zniszczył mnie psychicznie i teraz muszę tworzyć game art by go pełnić satysfakcja.. :lol:  
No to już zapierodalam... szybky hand-mouse paint , jak vydac straszny low poly (nawet na gothica za malo  :F  )
ta "runa" moze miec sporo kolorowych opcji tak samo jak kryształy...



PS: Kto zgadnie co to za "runa" ?  :lol:
 


Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
PS: Kto zgadnie co to za "runa" ?  :lol:

Tchnienie śmierci?
 
Elo

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ucho, fasola, nerka?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to wnetrze zrobiles w krztałcie chuja specjalnie?  :lol:
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
to wnetrze zrobiles w krztałcie chuja specjalnie?
Cannot unsee. Dzięki Wowoz.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Prace Game-Artowe
#329 2012-08-30, 19:57(Ostatnia zmiana: 2012-08-30, 20:02)
PS: Kto zgadnie co to za "runa" ?  :lol:
Tchnienie śmierci?

 :ayfkm:  

Oczywiście poprawna odpowiedź jest : sam kuchwa nile wiem .
Wywóz na wymianę za GA chcę dużo propsów . Mha być dużo . Dużo
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Prace Game-Artowe
#330 2012-08-31, 15:05(Ostatnia zmiana: 2012-08-31, 15:05)
Robię sobie takiego SciFi Corridora odpatrzonego od pracy innego grafika. Póki co tylko podłoga ma gotowe tekstury i materiał. Mam nadzieję, że teraz już nikt nie będzie mówił, że mój metal wygląda jak kamień  :wink:  





Renderowane w realtimie na UDKu
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To ma tylko wyglądać czy jak? Bo w zależności od tego do czego to ma być mogę się przypierdolić paru rzeczy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
To ma być sci-fi corridor do portfolio, więc ma wyglądać i tyle (no może ma być renderowane w realtimie na moim kompie). Mnóstwo grafików robi sobie różne scifi corridory do folio - ja nie będę inny.

A przypieprza się czego chcesz, ale pod warunkiem, że to jest podłoga, bo reszta jest do dokończenia :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No to skoro ma tylko wyglądać i tylko podłoga to do przypierdalania się dużo nie ma.

Pomieszczenie (korytarz) zdaje się być miejscem z ogółu czystym, jednak na podłodze widzimy plamy, plamy które mogą być albo odbarwieniami w farbie, albo brudem. Brud nie pasuje do czystego miejsca, nie w takich ilościach, a  odbarwienia nie powstają w losowych miejscach i jednak wymagają trochę czasu by powstały, a miejsce zdaje się być nowe.

Te czarne kreski na podłodze (te z czerwonych pasów) jaka jest ich rola? Oraz powinny być trochę wgniecione/wygniecione (zależne od roli) bo teraz wygląda to w huj płasko przez co wygląda trochę pizdowato. Ogólnie wszystko tam trochę za płaskie jest, kafelki też chodź trochę mogły by odstawać. bo w sumie teraz to mogłoby się wydawać że to jeden plane, bez normalki.

Może być to błędne odczucie ze względu na placeholdery, wybacz jeśli się mylę.

Chciałem napisać w huj więcej, ale mi się odechciało jak pomyślałem o Chalińskim.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Sporo scifi corridorów est ostatnio stylizowanych na deus exa. Ja postanowiłem podpierdzielić pomysły z Mirrors Edge'a - stąd biały, ciemnoszary i jeden mocny kolor. Co do brudu to tak wygląda tylko na screenach, które robiłem specjalnie, żeby było widać, że te panele nie są po prostu wypełnione jednolity molorem. Na diffuse plamy są w zasadzie niewidoczne(patrz pierwszy screen). Mocniejsze są jedynie na specular mapie (która użyta jest do specular reflectionów i odbić otoczenia). Co do normalek to faktycznie ich nie widać jak normalki są szcżatkowe a highlighty są takie wąskie. Mogę spróbować je wzmocnić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
do ME to nie jest podobne aktualnie w żadnym miejscu : p
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nie ma wyglądać dokładnie jak ME. Chodzi o kolorystykę i czystość.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

RychuKapucino

RychuKapucino

Złote Wrota
posty27
Propsy78
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
Zrobiłem jeszcze jedno. Czy uważacie, że robię zbyt duże liście?
Tym razem 252 trójkąty.


Uploaded with ImageShack.us
I tak jest lepsze niż to http://themodders.org/index.php?topic=15946.msg1019052#msg1019052
 :lol2:

kora pnia jest jasna a gałęzie ciemne?Liście sa zaduze i mogły by być troszke zróżnicowane bo wyglądają jak klony.Mi sie nie podoba ale to moje zdanie :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Widzisz kiedy wstawił tę pracę do tematu?  :facepalm:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tarcze anglosaskie, każda 266 tri.


Wersja w dużej rozdzielczości
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry