[G1] Medarion Textures Pack 4120 18

O temacie

Autor |-Medarion-|

Zaczęty 7.01.2021 roku

Wyświetleń 4120

Odpowiedzi 18

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty8
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online

|-Medarion-|

[G1] Medarion Textures Pack
2021-01-08, 00:40(Ostatnia zmiana: 2021-03-14, 21:18)

W istniejących teksturepackach zawsze znajdowały się jakieś rzeczy które mi nie odpowiadały i uważałem że mogły by być ładniejsze lub bardziej pasujące do klimatu świata, postanowiłem więc zrobić własny teksturepack.
W paczce starałem się wybierać modele i tekstury najbardziej podobne i pasujące do oryginału.
Paczka przywraca też różne animacje których brakowało w Gothicu 1, np pieczenie ścierwojadów na rożnie przez NPC.

W paczce wykorzystałem tekstury i modele z modyfikacji:
Gothic I - Reloaded Mod
Gothic I - Carnage Graphic Patch
Gothic II - L'hiver Edition 1.1U
Gothic II - Textures Replacer
Gothic II - Xeres' Return
Gothic I - Weapons Rebulid
Gothic I - Humans Remaster


Changelog paczki:
Spoiler

- Przeniesiono animację dobijania z Gothica II [jest ona dużo szybsza oraz płynniejsza],
- Poprawiono animację S_RUN oraz S_RUNL dzięki czemu bronie dwuręczne są lekko odchylone i już nie "wchodzą" w pancerz,
- Poprawiono model średniego pancerza strażnika starego obozu,
- Poprawiono model pancerza strażnika królewskiego,
- Zamieniono model ciężkiego pancerza najemnika na ten z Gothic II,
- Zamieniono model średniego pancerza najemnika na ten z Gothic II,
- Zamieniono model zdobionej szaty ognia na ten z Gothic II,
- Zamieniono model szaty ognia na ten z Gothic II,
- Nowe poprawione modele głów,
- Nowe modele oraz tekstury ognisk, rożna, krzeseł oraz ławek,
- Nowe modele oraz tekstury przedmiotów "Pozostałe" w ekwipunku [fajka, kolba, wytrych, pochodnia itp.]
- Nowe modele oraz tekstury łuków i kusz, strzał i bełtów,
- Nowe modele oraz tekstury jedzenia,
- Nowe modele oraz tekstury roślin,
- Nowe modele oraz tekstury eliksirów,
- Nowe dźwięki walki mieczem, strzelania kuszą oraz łukiem, otwierania skrzyń wytrychem oraz kuli ognia,
- Nowe tekstury rożdziałów,
- Odświeżone tekstury menu oraz panelu statystyk misji itd. ,
- Odświeżony startscreen oraz loadscreen,
- Odświeżone tekstury wszystkich pancerzy w wysokiej roździelczości,
- Nowe odświeżone tekstury świata w wysokiej roździelczości,
- Nowe odświeżone tekstury potworów,
- Nowe odświeżone tekstury twarzy bezimiennego oraz przyjaciół,
- Nowe tekstury paska HP, many oraz oddychania pod wodą,
- Nowe tekstury map książek oraz notatek,
- Nowe tekstury ekranów wczytywania,
- Odświeżone tekstury krwii,
- Nowe tekstury ciał [z tatuażami, bezimiennego oraz kowala],
- Nowe tekstury ognia,
- Nowe tekstury piorunów,
- Nowa tekstura Splasha przy uruchamianiu gry,

18.01.2021
- Zamieniono model lekkiego pancerza najemnika na nową poprawioną wersję,
- Nowe tekstury okienek w ekwipunku,
- Nowe tekstury oraz modele broni,
- Nowe tekstury map,
- Nowe tekstury książek oraz notatek,
- Nowy model oraz tekstura trawy,
- Nowe modele magnatów oraz zbroi z magicznej rudy po wyrzuceniu z ekwipunku i w ekwipunku,

03.02.2021
-Dodano brakujące animacje podczas dobijania,
-Dodano brakujące animacje pieczenia ścierwojada na rożnie,
-Nowe tekstury run,
-Nowe tekstury zwojów,
-Nowy model amuletu "Znak Bractwa",
-Edytowano model ciężkiej zbroi najemnika,
-Edytowano model lekkiej zbroi najemnika,
-Nowe dźwięki otwierania oraz zamykania ekwipunku,
-Nowe modele skał oraz kamieni,
-Nowe modele niektórych trofeów,
-Nowe modele pancerzy w ekwipunku i po wyrzuceniu z ekwipunku:
*Lekki pancerz strażnika,
*Średni pancerz strażnika,
*Ciężki pancerz strażnika,
*Pancerz strażnika królewskiego,
*Ciężki pancerz najemnika,
*Średni pancerz najemnika,
*Lekki pancerz najemnika,
-Nowa realistyczniejsza animacja biegania [Opcjonalnie do pobrania, plik G1_New_Run_Anims],

Screeny:
Spoiler
Świat:
Spoiler




Roździały  & Loadscreeny:
Spoiler




Menu:
Spoiler






Pancerze:
Spoiler








Bronie:
Spoiler




Ekwipunek:

Spoiler


Download:
[Pobierz]

Pobrany plik wypakowywujemy do folderu Gothic I/Data.

Textures pack jest jak na razie kompatybilny tylko z Gothic I, w przyszłości planuję także zrobić wersję do Gothica II

Jeśli znajdziecie jakieś błędy tekstur w niektórych miejscach itp. prosiłbym o zgłaszanie takich błędów w postach lub ewentualnie wiadomościach prywatnych.

Paczkę będę co jakiś czas aktualizował oraz wypuszczał osobno do pobrania patche do różnych modyfikacji zmieniające tekstury oraz ewentualnie modele w nich zawarte.
Paczka tekstur jest kompatybilna z modyfikacjami ale nie zmienia tekstur które dodają modyfikacje. Od tego będą osobne patche do danej modyfikacji.

Ostatnia aktualizacja: 03.02.2021
 

lucki666

lucki666

Użytkownicy
posty60
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wygląda to bardzo dobrze. Myślę, że jeśli przyjdzie mi chęć na G1 to chętnie z tym modem wypróbuje.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4049
Propsy827
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Skoro zamieniłeś modele pancerzy najemników na te z G2, to z teksturami mogłeś zrobić to samo XD
Ale niezła robota, przyjrzałem się i wiele twoich wyborów pokrywa się z tym, co sam preferowałem (taka tekstura szaty Xardasa z Replacera to cudo, ale mało kto o tym wie, bo Replacer w połączeniu z Returnem daje mu inną, o wiele gorszą).
Propsik za to, że ci się chciało :D
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Mikox

Mikox

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najlepszy texture pack! Świetna robota ;)
 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty9
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo świetny pack) Bedę oczekiwać wersję do Gothic II)
 

Gościo1

Gościo1

Użytkownicy
posty172
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gościo1

[G1] Medarion Textures Pack
#5 2021-01-21, 15:32(Ostatnia zmiana: 2021-01-21, 15:45)
te pliki z folderu poprawki do content moda gdzie wrzucić ?



Post połączony: 2021-01-21, 15:33


Post połączony: 2021-01-21, 15:44


Post połączony: 2021-01-21, 15:45
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

[G1] Medarion Textures Pack
#6 2021-01-23, 11:44(Ostatnia zmiana: 2021-01-23, 14:00)
Animacja dobijania z G2 nie jest do końca przeniesiona...dobijany npc powinien machać rękami....poza tym to chyba najlepszy textures pack do g1....czapki z głów !
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty87
Propsy27
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.

Rozegrałem początek gry na tym texture packu i zauważyłem jedną małą rzecz, która występuje co prawda w oryginalnej grze, ale którą można by było poprawić. Mianowicie, wygląd Zardzewiałego miecza i Starego miecza. Wyglądają one identycznie, a są to bronie które zdobywamy zawsze jedna po drugiej. Myślę, że wrzucenie innego wyglądu dla jednego z nich byłoby dobrym pomysłem, po prostu żeby nie było takiej powtarzalności, a nie przypominam sobie texture packa, w którym zostało to zrobione.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty356
Propsy185
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.

Rozegrałem początek gry na tym texture packu i zauważyłem jedną małą rzecz, która występuje co prawda w oryginalnej grze, ale którą można by było poprawić. Mianowicie, wygląd Zardzewiałego miecza i Starego miecza. Wyglądają one identycznie, a są to bronie które zdobywamy zawsze jedna po drugiej. Myślę, że wrzucenie innego wyglądu dla jednego z nich byłoby dobrym pomysłem, po prostu żeby nie było takiej powtarzalności, a nie przypominam sobie texture packa, w którym zostało to zrobione.
Pewnie dlatego, że na ogół texturespacki nie zmieniają skryptów.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.
było dodawane do  Gothic Quick Patcha - tzw. G1FontPatch

https://www.sendspace.com/file/5psmh6

A tamto wymaga zmiany w skryptach, można to zrobić też jako vdf-ka po instalacji Ninja i będzie działać na wszystkich modach.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty8
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
Skoro zamieniłeś modele pancerzy najemników na te z G2, to z teksturami mogłeś zrobić to samo XD
Ale niezła robota, przyjrzałem się i wiele twoich wyborów pokrywa się z tym, co sam preferowałem (taka tekstura szaty Xardasa z Replacera to cudo, ale mało kto o tym wie, bo Replacer w połączeniu z Returnem daje mu inną, o wiele gorszą).
Propsik za to, że ci się chciało :D

Dzięki, również myślałem nad zmianą tekstury na tą z G2 ale ostatecznie zostawiłem z jedynki bo jednak w dwójce jest wspomniane że teraz  Bennet tworzy pancerze dla najemników przez co ich wygląd mógł się trochę zmienić, model przeniosłem z G2 głownie dlatego że ma lepsze kształty np. naramienników i ogólnie lepiej wygląda

te pliki z folderu poprawki do content moda gdzie wrzucić ?

Mógłbyś rozwinąć o co chodzi?  W folderze nie ma żadnych plików do content moda

Animacja dobijania z G2 nie jest do końca przeniesiona...dobijany npc powinien machać rękami....poza tym to chyba najlepszy textures pack do g1....czapki z głów !

Przy następnej aktualizacji przeniosę resztę animacji, dzięki za zgłoszenie

Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.

Rozegrałem początek gry na tym texture packu i zauważyłem jedną małą rzecz, która występuje co prawda w oryginalnej grze, ale którą można by było poprawić. Mianowicie, wygląd Zardzewiałego miecza i Starego miecza. Wyglądają one identycznie, a są to bronie które zdobywamy zawsze jedna po drugiej. Myślę, że wrzucenie innego wyglądu dla jednego z nich byłoby dobrym pomysłem, po prostu żeby nie było takiej powtarzalności, a nie przypominam sobie texture packa, w którym zostało to zrobione.

Tak jak napisał Pawbuj i Outlander bez ingerencji w skrypty się nie obejdzie ponieważ obydwie bronie korzystają z tego samego modelu, a gdybym edytował nazwę modelu jednego z mieczy w skrypcie na inny to paczka nie byłaby kompatybilna z modyfikacjami

Przy okazji zaktualizowałem link, teraz nie przekierowywuje on bezpośrednio do pliku tylko do folderu dzięki czemu przy aktualizacjach link nie będzie się zmieniał. Wrzuciłem też do owego folderu opcjonalną do pobrania paczkę zmieniającą czcionkę na tą z Gothica II z linku Pawbuja

 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
skoro idziesz już za ciosem to mógłbyś dodać brakującą animację pieczenia scavengera. Co prawda sporo modów do g1 ją ma, ale mimo wszystko.....
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3414
Propsy2112
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ale po co? To zmienia już totalnie założenia patcha graficznego...

Neck

Neck

Użytkownicy
posty65
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zależy jak na to spojrzeć mi na przykład do gustu bardziej pasuje txt z gothica 1, pasuje klimatem do Nowego Obozu
Gościówi1 chodziło chyba o poprawkę do tego moda: https://themodders.org/index.php?topic=23185.0
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1630
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przyjrzałbym się jeszcze runom i zwojom . Z ost. wersji texturpacka by Artermiano G1 wydają się lepszej rozdzielczości.
 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty9
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chcę zaproponować nowe animacje https://worldofplayers.ru/threads/38390/  i ulepszone twarze za pomocą sieci neuronowej https://worldofplayers.ru/threads/35656/post-1105338
 

Neck

Neck

Użytkownicy
posty65
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeszedłem właśnie Edycję Rozszerzoną na tej paczce jako Mag Ognia i muszę przyznać zajebista robota, co mi się bardzo spodobało to to że paczka zmienia nie tylko same tekstury na lepsze ale też wiele modelów.

 Tak przy okazji wie ktoś może czy da się wyłączyć to obracanie się przedmiotów w ekwipunku? Mi osobiście ta opcja się nie podoba, chyba systempack ją wprowadził ;/
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty8
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
@Neck wejdź w systempack.ini w folderze system i zmień Animated_Inventory=1 na 0
Przy okazji - w downloadzie pojawił się texture-patch do Othello moda.
 

Siltharius

Siltharius

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja mam natomiast pytanie, czemu tekstury nie są zrobione do 2k (max ile Gothic jest w stanie czytać)? Na screenach w HD wygląda to super, niestety przy 34 calach 3440x1440 już nie wygląda tak dobrze :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry