[G1] Medarion Textures Pack 28135 36

O temacie

Autor |-Medarion-|

Zaczęty 7.01.2021 roku

Wyświetleń 28135

Odpowiedzi 36

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o patch do Othello moda to po zaktualizowaniu moda do nowszej wersji pancerze z powrotem mi się zaktualizowały na te oryginalne z othello moda, musiałem usunąć texturespatcha pobrać od nowa i wgrać, dopiero pancerze podmieniły się z powrotem na te z paczki .vdf, dało by się jakoś temu zaradzić czy przy każdej aktualizacji moda trzeba będzie pobierać od nowa patcha?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty462
Propsy234
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Te paski życia i many to z ER są, a nie ma o tym informacji w pierwszym poście.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będzie wersję dla Gothic 2?Bardzo podoba mi się ten pakiet tekstur, chciałbym wersję dla Gothic 2)

Nie jestem pewien aczkolwiek możliwe że w przyszłości pojawi się też wersja do G2

Jeśli chodzi o patch do Othello moda to po zaktualizowaniu moda do nowszej wersji pancerze z powrotem mi się zaktualizowały na te oryginalne z othello moda, musiałem usunąć texturespatcha pobrać od nowa i wgrać, dopiero pancerze podmieniły się z powrotem na te z paczki .vdf, dało by się jakoś temu zaradzić czy przy każdej aktualizacji moda trzeba będzie pobierać od nowa patcha?

Prawdopodobnie Gothic bierze pod uwagę plik z najnowszą datą pliki przez co tak się dzieje że po pobraniu nowszej wersji modyfikacji tekstury zmieniają się z powrotem na te z moda, niestety nie mam pomysłu jak temu zaradzić

Te paski życia i many to z ER są, a nie ma o tym informacji w pierwszym poście.

Dzięki za zgłoszenie, dopisałem

 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty11
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Medarion, czy możesz dodać swój pakiet tekstur do steam workshop?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ma ktoś może pack z normal mapami do tego texture packa?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba korzystasz z jakiegoś starego Dx11, polecam najnowszą wersję od SaiyansKinga do której nie są potrzebne normalmapy:
 https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases?fbclid=IwAR2QfWVDld7quie9Y69-g92xxg3VdQFWy5qqC4GwRhPm-yLiiBFY25aNVvw
 

Craft

Craft

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu jak pobrałem pliki to nie ma tam texturepacka, jest tylko patch do othellomoda, download info, czcionka z gothica 2 i returninga oraz animacje biegania?
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu jak pobrałem pliki to nie ma tam texturepacka, jest tylko patch do othellomoda, download info, czcionka z gothica 2 i returninga oraz animacje biegania?

Wrzucałem akurat wtedy update, sprawdź teraz  :)
 

Craft

Craft

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Craft

[G1] Medarion Textures Pack
#28 2022-09-14, 00:07(Ostatnia zmiana: 2022-09-14, 00:14)
Wszystko działa, tylko mam jedno pytanie, czy coś się stanie gdybym używał wersji na dx11 na modach nie obsługujących dx11, czy muszę zmieniać na tą normalną wersje?

Post połączony: 2022-09-14, 00:11
Btw czy tylko mi nie działa bractwo spolszczenia? Pisze mi, że "Połączenie nie jest prywatne" mimo tego iż pamiętam jak pare miesięcy wcześniej pobierałem stamtąd mody.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko działa, tylko mam jedno pytanie, czy coś się stanie gdybym używał wersji na dx11 na modach nie obsługujących dx11, czy muszę zmieniać na tą normalną wersje?



Co do tego patcha tekstur dla osób grających z DX11, to głównie chodzi tu o to, że na DX11 po wgraniu patcha „portale” w lasach i modele drzew w lasach zostają podmienione i wygląda to ładnie, ale bez DX11 „portale” pni drzew dalej widać i wygląda to gorzej niż w oryginale aczkolwiek jeśli chcesz to możesz grać też na tym patchu na wyłączonym DX11.
W skrócie jeśli masz wgranego tego patcha to wygląda to tak:

Z wgranym DX11:
Spoiler

Bez DX11:
Spoiler

Bez DX11 i bez patcha:
Spoiler
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaktualizowałem screeny oraz changelog.
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Siemka, mam taki niecodzienny problem, z tego co widzę po postach pod tym tematem.

Zupełnie nie działa mi texturepack.

Próbowałem:
  • reinstalować grę
  • wgrać tekstury na czystego gothica, bez systempacka
  • zainstalować texturepacka na obu wersjach gothica (steamowskiej i pudełkowej)
  • zmienić nazwę texturepacka na taką bez znaków specjalnych ( _ )
Nic nie pomogło, co ciekawe spróbowałem z innym texturepackiem, Artemiano, wszystko było w porządku.

Ma ktoś pomysł o co może chodzić?
Z góry dzięki.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Update
06.01.2025
-Zmieniono teksturę pancerza z magicznej rudy,
-Zaimplementowano brakujące tekstury potworów,
-Zmieniono model i teksturę lekkiego pancerza najemnika na nową, autorską wersje,
-Kilka mniejszych zmian i poprawek w teksturach oraz niektórych modelach,
-Zaimplementowano odświeżone tekstury twarzy z moda HD NPC FACES,
-Zaimplementowano nowe modele oraz tekstury bronii z moda GOTHIC ARMOR AND WEAPON REBORN,
-Przerenderowano tekstury do rozdzielczości 2K oraz wprowadzono drobne poprawki, tworząc osobną wersję - 2K Edition.

Medarion Texturespack
[Pobierz]

Medarion Texturespack 2k Edition
[Pobierz]
2K Edition to wersja texture packa, oferująca tekstury w rozdzielczości 2K. W porównaniu do wcześniejszej wersji, ta edycja zapewnia wyraźniejszą jakość grafiki, a także zawiera kilka istotnych zmian w detalach tekstur. Idealna dla tych, którzy chcą uzyskać lepszą jakość wizualną przy zachowaniu wydajności.
Aby zapewnić płynne działanie i uniknąć problemów z wydajnością, DirectX 11 (DX11) jest wymagany. Bez niego mogą wystąpić spadki FPS do minimalnych wartości, co może uczynić grę niegrywalną.
W razie problemów z "ciemnymi teksturami" itp. należy wyłączyć i włączyć cienie oraz filtrowanie cieni pod klawiszem F11 oraz zrestartować grę.

Linki w głównym wątku zostały zaktualizowane.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O, fajnie że ciągle wspierasz :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kilka rzeczy które wypatrzyłem:
 -pulpity z książkami są źle oteksturowane:
Spoiler
-w kilku miejscach pojawia się duży dysonans między obiektami ze starymi i nowymi teksturami, zwłaszcza w 2k, np.:
Spoiler


-to oczywiście nie wina moda ale grając na podniesionych wartościach SPAWN_INSERTRANGE i SPAWN_REMOVERANGE w SystemPack.ini pojawiają się ogromne spadki płynności w bardzo konkretnych i mocno nieoczywistych miejscach. Na pewno wypatrzyłem to przy wielkiej skale przy rzece pomiędzy mostem do Starego obozu a wodospadem przy Nowym Obozie, w okolicach chaty Aidana i przy jeziorze przy orkowej arenie. Największych spadków spodziewałbym się w Obozach ale tam normalnie hula.
EDIT: Nieoteksturowany filar w Świątyni Śniącego:
Spoiler
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty14
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@czapla1024 Dzięki za zgłoszenie niedopatrzeń :) Postaram się je w miarę szybko poprawić.
 

czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jesteś tak szybki że nawet nie zauważyłem update'a kek. Moje uwagi:
  • naprawiłeś teksturę książek na stojakach to wywaliła się wszędzie indziej:
    Spoiler
  • stołowi alchemicznemu w ogóle przydałby się przeglądzik:
    Spoiler
  • przezroczysty filar w Świątyni Śniącego:
    Spoiler
Problemy na które cierpi również DX11 bez TexPacka ale też mógłbyś wziąć pod uwagę:
  • ostatnim razem zapomniałem bo sam zrobiłem fixa ale mógłbyś pozbyć się białej narośli z murów zamku w SO:
    Spoiler
  • to pewnie niemożliwe do zrobienia przez texture pack ale może dałoby radę uczynić widok z 1. osoby mniej... em...
    Spoiler
EDIT: Jeszcze kilka obiektów którym przydałoby się odświeżenie (choć kołowrót nie wygląda aż tak tragicznie):
Spoiler

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry