[G1] Medarion Textures Pack 25266 31

O temacie

Autor |-Medarion-|

Zaczęty 7.01.2021 roku

Wyświetleń 25266

Odpowiedzi 31

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o patch do Othello moda to po zaktualizowaniu moda do nowszej wersji pancerze z powrotem mi się zaktualizowały na te oryginalne z othello moda, musiałem usunąć texturespatcha pobrać od nowa i wgrać, dopiero pancerze podmieniły się z powrotem na te z paczki .vdf, dało by się jakoś temu zaradzić czy przy każdej aktualizacji moda trzeba będzie pobierać od nowa patcha?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty457
Propsy227
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Te paski życia i many to z ER są, a nie ma o tym informacji w pierwszym poście.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty12
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będzie wersję dla Gothic 2?Bardzo podoba mi się ten pakiet tekstur, chciałbym wersję dla Gothic 2)

Nie jestem pewien aczkolwiek możliwe że w przyszłości pojawi się też wersja do G2

Jeśli chodzi o patch do Othello moda to po zaktualizowaniu moda do nowszej wersji pancerze z powrotem mi się zaktualizowały na te oryginalne z othello moda, musiałem usunąć texturespatcha pobrać od nowa i wgrać, dopiero pancerze podmieniły się z powrotem na te z paczki .vdf, dało by się jakoś temu zaradzić czy przy każdej aktualizacji moda trzeba będzie pobierać od nowa patcha?

Prawdopodobnie Gothic bierze pod uwagę plik z najnowszą datą pliki przez co tak się dzieje że po pobraniu nowszej wersji modyfikacji tekstury zmieniają się z powrotem na te z moda, niestety nie mam pomysłu jak temu zaradzić

Te paski życia i many to z ER są, a nie ma o tym informacji w pierwszym poście.

Dzięki za zgłoszenie, dopisałem

 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty11
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Medarion, czy możesz dodać swój pakiet tekstur do steam workshop?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ma ktoś może pack z normal mapami do tego texture packa?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba korzystasz z jakiegoś starego Dx11, polecam najnowszą wersję od SaiyansKinga do której nie są potrzebne normalmapy:
 https://github.com/SaiyansKing/GD3D11/releases?fbclid=IwAR2QfWVDld7quie9Y69-g92xxg3VdQFWy5qqC4GwRhPm-yLiiBFY25aNVvw
 

Craft

Craft

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu jak pobrałem pliki to nie ma tam texturepacka, jest tylko patch do othellomoda, download info, czcionka z gothica 2 i returninga oraz animacje biegania?
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty12
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu jak pobrałem pliki to nie ma tam texturepacka, jest tylko patch do othellomoda, download info, czcionka z gothica 2 i returninga oraz animacje biegania?

Wrzucałem akurat wtedy update, sprawdź teraz  :)
 

Craft

Craft

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Craft

[G1] Medarion Textures Pack
#28 2022-09-14, 00:07(Ostatnia zmiana: 2022-09-14, 00:14)
Wszystko działa, tylko mam jedno pytanie, czy coś się stanie gdybym używał wersji na dx11 na modach nie obsługujących dx11, czy muszę zmieniać na tą normalną wersje?

Post połączony: 2022-09-14, 00:11
Btw czy tylko mi nie działa bractwo spolszczenia? Pisze mi, że "Połączenie nie jest prywatne" mimo tego iż pamiętam jak pare miesięcy wcześniej pobierałem stamtąd mody.
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty12
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko działa, tylko mam jedno pytanie, czy coś się stanie gdybym używał wersji na dx11 na modach nie obsługujących dx11, czy muszę zmieniać na tą normalną wersje?



Co do tego patcha tekstur dla osób grających z DX11, to głównie chodzi tu o to, że na DX11 po wgraniu patcha „portale” w lasach i modele drzew w lasach zostają podmienione i wygląda to ładnie, ale bez DX11 „portale” pni drzew dalej widać i wygląda to gorzej niż w oryginale aczkolwiek jeśli chcesz to możesz grać też na tym patchu na wyłączonym DX11.
W skrócie jeśli masz wgranego tego patcha to wygląda to tak:

Z wgranym DX11:
Spoiler

Bez DX11:
Spoiler

Bez DX11 i bez patcha:
Spoiler
 

|-Medarion-|

|-Medarion-|

Użytkownicy
posty12
Propsy14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaktualizowałem screeny oraz changelog.
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Siemka, mam taki niecodzienny problem, z tego co widzę po postach pod tym tematem.

Zupełnie nie działa mi texturepack.

Próbowałem:
  • reinstalować grę
  • wgrać tekstury na czystego gothica, bez systempacka
  • zainstalować texturepacka na obu wersjach gothica (steamowskiej i pudełkowej)
  • zmienić nazwę texturepacka na taką bez znaków specjalnych ( _ )
Nic nie pomogło, co ciekawe spróbowałem z innym texturepackiem, Artemiano, wszystko było w porządku.

Ma ktoś pomysł o co może chodzić?
Z góry dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry