[G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL 24490 35

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 15.09.2020 roku

Wyświetleń 24490

Odpowiedzi 35

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Sythera v2.0 Dubbing PL
2020-09-15, 22:13(Ostatnia zmiana: 2020-09-20, 10:03)
Opis modyfikacji:

Jest to niemiecki mod total conversion do gry Gothic 2 Noc Kruka, który opowiada o losach Bezimiennego — jeszcze bardziej wykończonego niż wcześniej — gdzie znowu będzie musiał odzyskać siły i piąć się w hierarchii.
Jak z grubsza rysuje się fabuła?
Wybieraliśmy się właśnie na Dwór Irdorath, ale tam nie docieramy — zostajemy wyrzuceni na brzeg nowej wyspy, tytułowej Sythery, i to właśnie tam wybierzemy się na poszukiwania swoich towarzyszy.
Warto pamiętać, że jest to jedynie przedsmak tego, co uświadczymy w pełnej wersji, nad którą autor nieustannie pracuje.
Modyfikacja oferuje ok. 15-20 godzin gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .

Prezentacja:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=_4AN32GUzVE

Intro:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=rgK-nBlQ76w

Próbka dubbingu:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=4lNdkaLv6pI

Screeny:

Spoiler








>>>  Download   <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.

Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik


Credits:

Tłumaczenie i korekta: @Quasch
Grafika: @outlander
Skrypty: @Fabiosek, @Orik
Soundtrack: @Fang
Filmy: @Dextron
Testy: @Fabiosek, @Quasch, @Simen

Podziękowania dla: Blizna, Freddy, MonsterMadness, Nefario, OwcaZagady, RysaPL, Situ

Kwestie dubbingu:

[Reżyseria, obróbka i implementacja] — @Quasch
[Edycja końcowa audio] — @Nathakis
Główny bohater — Krzysztof Siwiński
Narrator — Mikołaj Klimek
Asrandar — Anubis
Beppo — Benson
Bomath — Wiesław Kolbusz
Brent — Borys Szafran
Cahlog — Herman
Degan — Patryk Śledź
Dena — Urszula „Aloes” Dołżyńska
Diego — Cezary Ilczyna
Edgoll — Filip „EazyE” Drożdż
Esikiell — Kamil Golan
Fapo — Aleksandar Milićević
Ferodaas — Wojciech Masiak
Franka — Michał Kaim
Galvar — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak
Geret — Maciej Więckowski
Gregir — Jerzy Janik
Gribb — Karol „PeeKee” Spera
Gyrin — Krzysztof Hofler
Hanno — Mateusz Jędraś
Hilas — Grzegorz Kośmider
Isosto — Andrzej Sągin
Jenemir — Damian „Bergmanis” Żłobicki
Kilian — Arkadiusz Zabilski
Kirg — Alan Pavletta
Lenart — mako
Liam — Metty
Lipsio — Igor Nowakowski
Lorant — Jorguś Pugacz
Niebor — Menthor
Niora — Katarzyna „Shiguroya” Pietras
Oktavo — Jerzy Odolski
Pirs — Łukasz Górski
Pregar — Krzysztof Nowak
Rhagnabor — Michał Grzesik
Rigur — Pawlik
Rob — Mateusz Zabłocki
Rodan — Adrian Slomciński
Sala — Liz Katrin
Taan — DiFer
Tahim — Marcel Zawadzki
Tak — AnonimowyLektor
Takis — Paweł „Kazu” Wojtaszek
Talon — Maciej Melcer
Tarrok — Piotr Dąbrowski
Tios — Radomir Babiński
Tolep — Artur Ziajkiewicz
Torgen — Adam Budziszewski
Vestin — Rafał Młynarski
Wagon — Karol Sędzicki
Wehlor — Jakub Kondrat
Yallip — Roman Felczyński
Yola — Divea
Zimbart — Bartosz Janczak

Autorem modyfikacji jest @OldCoin.

Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

Poradnik: https://megawrzuta.pl/download/996dead54c9cb88119468a61793a48ca.html
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie są ci dwaj myśliwi z wioski po oddelegowaniu tej Noiry do pilnowania bramy?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gdzie są ci dwaj myśliwi z wioski po oddelegowaniu tej Noiry do pilnowania bramy?

Poszli na polowanie. Idź w stronę kamiennego kręgu i wejdź na górę.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nikogo tam niema. Wybiłem wszystko oprócz trola i zabrałem tą pałke dla Loranta.
 

furlon

furlon

Użytkownicy
posty70
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
gdzie moge znalesc fapo
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@furlon Jeśli chodzi o misję z oddaniem skóry cieniostwora, to jak idziesz do swojego domku na plażę (jeszcze w wiosce), to dom po prawej  i znajdziesz go w środku leżącego w łóżku.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
gdzie moge znalesc fapo

W jednej z chat w wiosce.

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kogo można osadzić do pilnowania bramy?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Kogo można osadzić do pilnowania bramy?

Niorę.

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Do usunięcia.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?

A zabiłeś polne bestie, które są w pobliżu owiec? Jeśli nie ma żadnych dialogów z postaciami, to tylko to pozostaje.

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
Dobra Panowie, pojawił się pierwszy problem

Bazując na solucji do poprzedniej wersji modyfikacji, wykonując misje Owce w niebezpieczeństwie i rozmawiając z Jenemirem udaje się do Niory, jednak nie posiada ona żadnej opcji dialogowej.

Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie czy to bug?

A zabiłeś polne bestie, które są w pobliżu owiec? Jeśli nie ma żadnych dialogów z postaciami, to tylko to pozostaje.
Tak, wtedy nie ukończyłbym zadania z owcami..
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@kubinka0505 Akurat dzisiaj to robiłem. Jak zabiłeś wszystkie polne bestie plus ich matkę, idziesz do Jenemira i pytasz go o pomoc w kwestii bramy. On wówczas powinien cię skierować do Niory.
Jeśli mimo tego nie masz dialogu z nią, to czy spotkałeś się z nią w nocy nad brzegiem morza? Może to cię trzyma?
 

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
@kubinka0505 Akurat dzisiaj to robiłem. Jak zabiłeś wszystkie polne bestie plus ich matkę, idziesz do Jenemira i pytasz go o pomoc w kwestii bramy. On wówczas powinien cię skierować do Niory.
Jeśli mimo tego nie masz dialogu z nią, to czy spotkałeś się z nią w nocy nad brzegiem morza? Może to cię trzyma?
Jeśli chodzi ci o zadanie z nauczycielem siły (nie pamiętam dokładnej nazwy) to ukończyłem je i tak, rozmawiałem z Jenemirem.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simon Said, Poniżej jest link do poradnika autorstwa @gerard546, z wersji demo Pl, co jest dokładnie tym samym co obecna wersja ze spolszczeniem. Naniosłem tylko kilka poprawek.
https://megawrzuta.pl/download/996dead54c9cb88119468a61793a48ca.html
Dobrze byłoby go umieścić w opisie gry, jak również zapisać gdzieś indziej, bo ten link wygasa 19 listopada.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Modyfikacja skończona i mam strasznie mieszane uczucia. Straszna liniowość od samego początku. Nie zrobisz jakiejś pierdoły, nie posuniesz fabuły do przodu, i tak przez trzy rozdziały.
Świat nawet ładny, ale w cholerę błędów w teksturach. O strzelaniu łukiem w lesie można zapomnieć.
Najgorsza rzecz, to w cholerę chodzenia w 2. i w 3. rozdziale z jednego końca planszy na drugi, i tak w kółko.
@Quasch Jeśli to możliwe to dodaj w 2. rozdziale kupcowi w osadzie pierścień z umiejętnością biegania, bez tego to współczuję grać w tą modyfikację.
Dubbing bardzo dobrze zrobiony, trochę kiepsko dobrany głos głównego bohatera.
Sama modyfikacja, niestety nie zwala z nóg. Ogółem jest kiepsko.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Moim zdaniem podobnie. Źle napisane skrypty, niezrozumiała kolejność oddawania zadań, a mapa jest beznadziejna. Dubbing jak zwykle git, poza głównym bohaterem, którego też kreacja mi nie przypadła do gustu - to nie ten sam Bezimienny.

PS. Quasch nie używa TheModders, wszelkie uwagi zgłaszaj na forum Bractwa Spolszczenia.

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jedyne co mi się w tej modyfikacji podoba, to dubbing i dialogi. Świat moim zdaniem słaby, często w nienaturalny sposób wykrzywiony, brzydki, już nie wspominając o niepasujących teksturach do terenu. Questy mało intuicyjne, często nie pojawiały mi się przedmioty z zadań, które leżały na ziemi, przez co musiałem kilkukrotnie restartować moda. Podczas swobodnej eksploracji przedostawałem się w miejsce z NPC, którzy nie mieli żadnych kwestii dialogowych. Moda porzuciłem po 6 godzinach gry i nic nie ciągnie mnie do tego, żeby go ukończyć, tym bardziej, że Twórca nie planuje kontynuować historii z tej wersji.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie. Tym bardziej mnie zastanawia po co bractwo spolszczenia w ogóle brało się za coś takiego.
Pierwsze pół godziny gry było całkiem klimatyczne, płynne przejścia miedzy dialogami z synem, jego ojcem i matką, no i odbywało się to w nocy, wioska na pierwszy rzut oka mogła być. No ale po przespaniu się do rana czar prysł, a dalej było tylko gorzej.
Mod wymaga gruntownej zmiany i dalszego dokończenia i doszlifowania, a pewne elementy powinny w ogóle być zmienione jak mapa. Z tego co wiem to autor zamierza diametralnie przerobić tą modyfikacje.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry