Powtarzam już chyba po raz drugi: tworzenie tekstur NIE polega na wklejeniu zdjęć z cgtextures na teksturę i zapisanie. Tutaj akurat nie jest tak tragicznie, ale dużo lepiej by wypadło drewno stworzone np z połączenia pęknięć jednego rodzaju drewna i faktury drugiego. Metal też nienajlepszy, ale nie jest tragiczny. Według mnie ma dziwną fakturę i rysy w dziwnych miejscach.
Popieram Kyromana. Choćby ta kłódka ma chyba o wiele za dużo trisów, przynajmniej nieproporcjonalnie do reszty modelu.
Mógłbym się jeszcze przyczepić do za dużej ilości tych "kulek" po bokach (aczkolwiek to już kwestia gustu) i ich nie uwzględnienia na siatce modelu. Choćby zwykle czworościany (czyli po 3 trójkąty na jeden "ćwiek", przy usunięciu niewidocznej podstawy figury) wyglądałyby lepiej niż "czysta" normalka.
Nienaturalny kształt
Myślę, że autor chciał zrobić skrzynię bardziej fantasy, jednak według mnie trenowanie realizmu jest bardziej pouczające.