Prace 3D 1135721 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1135721

Odpowiedzi 3194

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1540 2011-01-30, 13:32(Ostatnia zmiana: 2011-01-30, 13:32)
Rysy na hełmie to wywalenia.
Teksturowanie nie równa się wklejeniu przypadkowego zdjęcia metalu z cgtextures na plik z teksturą i zapisanie go.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
Po co od razu do wywalenia niech nie będą tak widoczne. Gładki hełm też jest trudny do zrobienia delikatne rysy będą dobre. Hmm... i dlaczego maska świecie się jak psu na jajcach skoro reszta jest jednoznacznie matowa, a przecież też jest z metalu?
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Dałbym moją wypocinę, ale przy waszych modelach to, aż wstyd...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
niech zostaną? czemu? takie rysy nie mają racji bytu. niby w jaki sposób miałyby powstać?
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy
Zostaną jako sugestie tych rys, które są, a nie takie jak są. Po za tym konto firebata na max3d to F/X i z tego co pamiętam to robił 1024 tekstury.
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Od walki?
Chociaż rzeczywiście jest ich za dużo.
I niech ktoś skomentuje moje toporki!!!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
od walki taka rysa?
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1547 2011-01-30, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-01-30, 16:20)
Cytuj
I niech ktoś skomentuje moje toporki!!!
Są brzydkie. Tekstury słabe, a modele to nic specjalnego.
Ćwicz. Przede wszystkim zrób lepsze tekstury.


Cytuj
Od walki?
Od walki powstają rysy krótkie, a nie ciągnące się przez całą długość hełmu.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1548 2011-01-30, 16:25(Ostatnia zmiana: 2011-01-30, 16:25)
A czy kurna ktoś mnie słucha? Gdyby te rysy były prawie niewidoczne mówię mogą zostać jeśli nie to wymień teksturę i koniec głupiej dyskusji!
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
a czy ty słuchasz innych? my nie dyskutujemy o wyrazistości rys.
 

legomir

legomir

Użytkownicy
posty44
Propsy3
  • Użytkownicy

legomir

Prace 3D
#1550 2011-01-30, 18:02(Ostatnia zmiana: 2011-01-30, 18:02)
Zawsze mi się zdawało, że im mocniej walniesz tym większa i wyraźniejsza rysa ale pewnie mi się przywidziało
 
Si Legomir nobiscum, quis contra nos?

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale tu nie chodzi o wyrazistość, tylko o rozmieszczenie i rozmiar.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Troche dziwnie i nierealistycznie układa się ta kolczuga.
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Podsumowując, tekstury do dupy, a model styka. Rzecz jasna mowa o hełmie.
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Skrzynia, którą niedawno zrobiłem.
Przód:

Tył:

Polygons: 460
 
YARRrrr...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Fajny model. Tekstury mi nie podchodzą :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Prace 3D
#1556 2011-02-16, 17:20(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 17:21)
Pokaż siatkę. Ogólnie wygląda w miarę dobrze. Screeny z viewporta? Wygląda jak redner. I polycount podawaj od razu w trisach. Bardziej miarodajne w gamearcie. Tekstury mnie nie przekonują, pokaż to może powiem coś więcej.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
No, mi się podoba. I tyle.
 
makin' bacon

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nienaturalny kształt, nierówny rozkład trisów, sporo trisów wrzucone na rzeczy które lepiej wyglądałyby na normal mapie, kiepskie tekstury, niektóre krawędzie czarne. I takie tam.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1559 2011-02-16, 21:44(Ostatnia zmiana: 2011-02-16, 21:46)
Powtarzam już chyba po raz drugi: tworzenie tekstur NIE polega na wklejeniu zdjęć z cgtextures na teksturę i zapisanie. Tutaj akurat nie jest tak tragicznie, ale dużo lepiej by wypadło drewno stworzone np z połączenia pęknięć jednego rodzaju drewna i faktury drugiego. Metal też nienajlepszy, ale nie jest tragiczny. Według mnie ma dziwną fakturę i rysy w dziwnych miejscach.
Popieram Kyromana. Choćby ta kłódka ma chyba o wiele za dużo trisów, przynajmniej nieproporcjonalnie do reszty modelu.
Mógłbym się jeszcze przyczepić do za dużej ilości tych "kulek" po bokach (aczkolwiek to już kwestia gustu) i ich nie uwzględnienia na siatce modelu. Choćby zwykle czworościany (czyli po 3 trójkąty na jeden "ćwiek", przy usunięciu niewidocznej podstawy figury) wyglądałyby lepiej niż "czysta" normalka.
Cytuj
Nienaturalny kształt
Myślę, że autor chciał zrobić skrzynię bardziej fantasy, jednak według mnie trenowanie realizmu jest bardziej pouczające.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry