Harboria City Unity 2019.2 HDRP 201 2

O temacie

Autor emace

Zaczęty 7.09.2019 roku

Wyświetleń 201

Odpowiedzi 2

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty408
Propsy293
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
MIASTO HARBORIA

Aktualnie pracuję nad stworzeniem klimatycznej zatoki z portem, nad którym będzie górowało nadmorska miasto podzielone na część industrialną i mieszkalną.
W moim mieści kwitnie rybactwo nietypowych podwodnych stworzeń.
Całość okraszę elementami steampunku.
W tym pokoju będziecie mogli zobaczyć timeline z produkcji świata i assetów.
Jest to mój prywatny projekt który udostępnię na Asset Store!

Koncept


Wczesny mode 3D Świata


Rozglądam się



Dochodzi mój koncept na część industrialną


Poniżej kilka renderów w wersji Unity 2018






i wreszcie najnowsza wersja, Unity 2019.2 HDRP. Jest to nadal wczesna faza produkcji, ale zbliżam się do finału. Projekt zakłada modularne podejście do tworzenia świata gry, będzie zaopatrzony w postacie wraz z animacjami.





Zapaszam do discorda projektu https://discordapp.com/invite/waQen8U

Projekt jest tworzony na Asset Store, i zastanawiam się, jak się przyjmie jako gotowy świat do gry. W zasadzie takich gotowych światów do gry nie ma na AssetStore, więc strzelam w niszę. Nie czuję, że wychodzę z czymś co może się przydać masowemu odbiorcy. Jak mysłicie? Tak więc projekt jakby nie było jest tworzony z pasji jak  zresztą wszystkie które wydałem na AS. Takie trochę marnowanie czasu w sensie biznesowym :)
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1014
Propsy1273
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • online
  • Grafik 3D w Boombit
Myślę, że sam pomysł jest dobry, jednak musisz sobie zdawać sprawę, że "polygonalnych" paczek w takim stylu jest dużo. I będzie więcej, bo to bardzo szybki workflow. Z drugiej strony oddajesz produkt, który można używać z powodzeniem do prototypowania itp. Używasz sporo efektów post-pro, na mój gust trochę za mocno temu ufasz. Pilnuj stylu. Mam wrażenie, że masz już na tym etapie trochę niekonsekwencji - twarde polygonalne przejścia na chlebie czy kiełbasie i obok torby z refleksjami, gładkie i w innej gamie kolorów. Dlaczego szklana butelka jest matowa a coś obok błyszczy? Nawet jeśli byłoby gameplayowe wytłumaczenie to i tak ciężko to wybronić. Postać jest z kolei jeszcze jakby z innego świata. Masz kanciaty bluszcz i obok obłe rury. Przemyśl to na jak najwcześniejszym etapie, bo brak spójności może zdusić ten duży projekt. Generalnie jestem pod wrażeniem rozmachu projektu i kibicuję!

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty408
Propsy293
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Myślę, że sam pomysł jest dobry, jednak musisz sobie zdawać sprawę, że "polygonalnych" paczek w takim stylu jest dużo. I będzie więcej, bo to bardzo szybki workflow. Z drugiej strony oddajesz produkt, który można używać z powodzeniem do prototypowania itp. Używasz sporo efektów post-pro, na mój gust trochę za mocno temu ufasz. Pilnuj stylu. Mam wrażenie, że masz już na tym etapie trochę niekonsekwencji - twarde polygonalne przejścia na chlebie czy kiełbasie i obok torby z refleksjami, gładkie i w innej gamie kolorów. Dlaczego szklana butelka jest matowa a coś obok błyszczy? Nawet jeśli byłoby gameplayowe wytłumaczenie to i tak ciężko to wybronić. Postać jest z kolei jeszcze jakby z innego świata. Masz kanciaty bluszcz i obok obłe rury. Przemyśl to na jak najwcześniejszym etapie, bo brak spójności może zdusić ten duży projekt. Generalnie jestem pod wrażeniem rozmachu projektu i kibicuję!

Hej, dzięki za feetback. Masz sporo racji. Widzisz, kombinuje z różnymi materiałami, przykładowo chcę imitować skórę, plastik, szkło i zastanawiam się, czy używać sukcesywnie do końca shading typu flat czy mix z użyciem sharpmark.

Ja to cały czas koryguję i sobie dostosowywuję. Masz rację, że low poly na Asset store jest sporo. Mamy monopolistte syntys studio i kilka pomniejszych zespołów, których z głowy nie uda się wymienić, ponieważ nie są widocznym brandem jak wcześniej wspomniany zespół. Działam na AS od półtora roku i wiem mniej więcej z czym się to je.

Chciałbym jednak tym razem wyjśc tam z czymś, czego nie ma, czyl gotowym etapem/światem potencjalnej gry.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry