[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0 83402 130

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 3.08.2019 roku

Wyświetleń 83402

Odpowiedzi 130

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć, używam twojego Panker mod mixa i wszystko spoko ale czy da się zrobić tak, że gdy używam skryptów ninja na sprint to żeby ta animacja była z twojego moda bo u mnie jest tak, że mam tą standardową z gothica i tylko jak używam powiedzmy potkę szybkości to działa mi nowa animacja sprintu.

Siemka, tak, wynika to z tego, że ten sprint korzysta z innych plików, już to ogarnąłem, po aktualizacji będzie działać ;)

Post połączony: 2020-04-17, 21:31
Panker, jeśli chodzi o tekstury do Khorinis to chyba trzeci zestaw screenshotów jest najlepszy.

Dzięki, tak też zrobiłem : )
 

RoTher

RoTher

Użytkownicy
posty123
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No i super, czekam na aktualizację i powodzenia
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czy muszę mieć zainstalowanego dx 11  do tego mixa czy nie

Post połączony: 2020-06-08, 14:57
bo jesli dało by rade bez dx 11 to co powinienem zrobić

Post połączony: 2020-06-08, 15:07
mam kolejny problem mianowicie mam pokazaną w trakcie gry strzałkę myszki  i nic z tym nie umie zrobić jakieś rady

Post połączony: 2020-06-08, 15:27
dobra jakoś se poradziłem już wszystko śmiga
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@pudzianek1 DX11 nie jest wymagany. No to jak wszystko działa to cieszę się :)
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemanko, dawno mnie tu nie było :) Prawdopodobnie ostatnia "większa aktualizacja" (oprócz późniejszych łatek, jeśli by były potrzebne) określona mianem wersji 2.0 zostanie wydana wraz z nową prezentacją w formie filmu na YT w ciągu dwóch tygodni.

Lista zmian:
Spoiler
- 2 marca 2020 roku został wydany Textures Replacer w wersji finalnej 3.4. Zmian względem poprzedniego, z którego korzystałem wcześniej, jest dość dużo, dlatego też przeglądnąłem pliki, porównałem wszystko z dotychczasowym moim mixem i powybierałem to, co uważałem za lepsze. Wymianie uległy w głównej mierze modele (mieczy, pancerzy, roślin, łuków itp.), dodano odpowiadające im tekstury, ale też i tekstury, których wcześniej nie było w mixie, animacje i inne.

- Przejrzałem jeszcze raz dokładniej modele statyczne i dynamiczne oraz animacje z Returninga 2.0 wersji 0066_R2, porównałem te pliki z mixem i wybrałem to, co uważałem za lepsze. Głównie te zmiany zostaną zauważone, jeśli będziesz grać z modyfikacją Returning 2.0.

- Poniżej wymienione nazwy przedmiotów, które sobie zapisałem, że zmieniłem im model lub teksturę (zmian jest o wiele więcej, ale nie zapisałem tego, te poniżej są najważniejsze, bo widoczne bez wgrywania modyfikacji fabularnych):

* Miecze w Gothic I:
Mściwa stal
Gniewna stal
Krush Karrok
Miecz królewski
Krush BrokDar
Rzeźnik
Krush Agash
Ręka strażnika
Krush UrRok
Krush Pach
Miecz zwycięstwa
Miecz strachu
miecz nienawiści
Miecz bojowy
Miecz strażnika
Żądło krwiopijcy
Kij z gwoździem
Pałka
Pogrzebacz
Kilof

* Łuki w Gothic I:
Łuk śmierci/Piekielny łuk
Gromowładny
Pogromca orków
Łuk Nimroda/Łuk z poroża
Łuk Diego/Łuk Wilka
Łuk żołnierski
Podmuch wiatru
Wilcze kły
Łuk dębowy
Łuk wierzbowy
Łuk myśliwski
Łuk polowy
Łuk kawalerysjki

* Kusze w Gothic I:
Kusza

* Pancerze w Gothic I:
Szata mrocznych sztuk/Szata Xardasa
Zdobiona szata wody
Zdobiona szata ognia
Zbroja świątynna
Lekka zbroja świątynna
Lekka zbroja najemnika
Lekkie spodnie kopacza

* Miecze w Gothic II NK:
Smocza zguba
Ciężki magiczne ostrze bojowe
Sługa burzy
Dobry miecz półtoraręczny
Ogromny orkowy topór
Magiczny miecz dwuręczny
Dobry długi miecz
Ciężki orkowy topór
Długi miecz magiczny
Średni orkowy topór
Kiepski miecz dwuręczny
Topór pokładowy/Topór marynarski
Dobry miecz
Lekki orkowy topór
Kiepski miecz
Kilof
Nóż na wilki
Pałka
Pogrzebacz

* Łuki w Gothic II NK
Smoczy łuk
Łuk dębowy
Kościany łuk
Łuk jesionowy/łuk z wiązu
Łuk kompozytowy/Łuk myśliwski
Łuk myśliwski Bospera

* Kusze w Gothic II NK
Kusza
Lekka kusza/Kusza Dragomira

* Pancerze w Gothic II NK
Zbroja Kruka
Ciężka szata ognia
Szata maga wody
Stara rycerska zbroja
Szata mrocznej magii
Lekka zbroja łowcy smoków
Stara zbroja
Skórzana zbroja
Strój kowala
Strój farmera 1
Strój farmera 2

- Dodano plik z alternatywną zbroją dla Xardasa dla Gothic I i Gothic II NK, jest to plik opcjonalny.

- Dodano plik z alternatywnym modelem trawy dla Gothic II NK, jest to plik opcjonalny.

- Dodano plik NoGrass dla Gothic II NK, plik ten usuwa trawę, krzaki i drzewa, jeśli nie chcesz tego mieć w grze, jest to plik opcjonalny i może powodować dziwne zjawiska typu wiszący szkielet w powietrzu (bez pliku wisi on na drzewie).

- Zmieniono wygląd kostki brukowej (dróg) w mieście na takie podobne do tych, co są w L'hiver, ale tekstury te są trochę inne kolorystycznie.

- Usunięto i dodano niektóre dźwięki dla paczki SoundsMix.

- Poprawiono animację nowego sprintu dla Gothic I (nie zrobiłem wcześniej odpowiedniego pliku dla Gothic I przez co Bezi dziwnie startował bieg i dziwnie kończył bieg, teraz jest taka sama płynna jak dla Gothic II NK).

- Animacja nowego sprintu, która jest zawarta w mixie, nie działała, jeśli używało się łatki "Sprint" opartej na skryptach Ninja 2.2. Zostało to naprawione i teraz już wszystko działa, tak jak powinno.

- Dodano wyróżniające się nowe animacje. Są to:
* fikołki na boki z Returninga 2.0, gdy się ma wyuczoną akrobatykę dla Gothic I, w poprzedniej wersji było to dostępne tylko dla Gothic II NK
* animacja umierania z Returninga 2.0 dla Gothic I i Gothic II NK
* alternatywna animacja zamachu w lewo mieczem 1H, gdy jest się mistrzem w tej dziedzinie, zaczerpnięte z Returninga 2.0

- Zostały wyodrębnione "wyjątkowe" animacje z paczki animacji i są one oznaczone jako alternatywne i opcjonalne. Oznacza to też, że można je zainstalować bez konieczności wgrywania innych plików. Każda z tych animacji jest kompatybilna z Gothic I jak i z Gothic II NK. Są to:
* AcrobaticRollingAnim (animacja fikołków na boki z Returninga 2.0, gdy się ma wyuczoną akrobatykę)
* Alternative1hMasterLeftRightAttackAnim (alternatywna animacja zamachu w lewo mieczem 1h, gdy jest się mistrzem w tej dziedzinie)
* DeathAnim (animacja umierania z Returninga 2.0)
* SprintAnim (animacja sprintu z Returninga 2.0)
* StandAnim (animacja ruszania się postaci, gdy stoi z Returninga 2.0)

- Dodano tekstury 2K z modyfikacji Gothic Reloaded Mod oraz wzięto też inne tekstury z tej modyfikacji, które były moim zdaniem lepsze niż te, które już były w mixie.

- Wszystkie tekstury pancerzy, strojów, ubrań itp. (około 534 tekstur) zostały przeze mnie upscalowane do rozdzielczości 2K programem Topaz Gigapixel AI, a tekstury hełmów (około 65 tekstur) do 1K. Również tesktury roślin zopstały upscalowane do rozdzielczości 1K (128 tekstur). Resztę tekstur też poddałem upscalingowi (do różnych rozdzielczości, jednak głównie do 2K), ale z nich zrobiłem osobną paczkę nazwaną "GI&GII - TexturesMixUpscaled", bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy komputer może to uciągnąć, więc są to pliki opcjonalne. Ilość tych tekstur wynosi około 3508.

- Wszystkie tekstury z plików GI - OtherHeads.vdf i GII - OtherHeads.vdf uległy zmianie, teraz są to oryginalne tekstury upscalowane przeze mnie do rozdzielczości 1K programem Topaz Gigapixel AI.

- Większość tekstur z plików GI - HumansBodiesTextures.vdf i GII - HumansBodiesTextures.vdf uległy zmianie, w większości są to teraz oryginalne tekstury upscalowane przeze mnie do rozdzielczości 2K programem Topaz Gigapixel AI.

- Stworzono całkowicie od nowa normalmapy dla DX11 dla wszystkich tekstur za pomocą innego programu i wygląda to teraz 100 razy lepiej. Normalmapy zostały stworzone z tekstur z paczki, gdzie wszystkie tekstury zostały upscalowane, ale wymagają one bardzo mocnego komputera, dlatego stworzyłem też paczkę z normalmapami dla średnich komputerów i słabych komputerów. Czyli od teraz będą do wyboru trzy paczki z normalmapami:
* w wysokiej rozdzieczości
* w średniej rozdzielczości
* w niskiej rozdzielczośći
Instalacja też trochę uległa zmianie.

- Zmieniono zawartość niektórych plików modyfikacji, jak i nazwy plików, a cała instalacja jest teraz bardziej przejrzystsza.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemano, premiera  prezentacji wersji 2.0 o 19:30 :D A sama premiera modyfikacji też dzisiaj, poinformuję jak temat zaktualizuję.

https://www.youtube.com/watch?v=4OugrKjbpKM


Post połączony: 2020-08-20, 19:58
Temat zaktualizowany, wersja 2.0 dostępna. Miłej gry :)
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Jestem bardzo zainteresowany tym mix'em tekstur, ale nie będę wstanie grać na DX11, więc czy dałoby radę pokazać jak wyglądają tekstury bez niego? Bo generalnie z DX11 na prezentacji przeszkadzały mi teksty podłoża które wyglądają tak jakby miały być 3D, a wyglądają moim zdaniem średnio, a drugie to kontrast który mnie po prostu boli w oczy, dlatego DX11 u mnie odpada bo wiem że to przez niego. Abstrachując już kompletnie od tego że mój komp po prostu nie utrzyma DX11. Tak więc byłaby możliwość pokazania jakichś screenów albo nagrań na wersji bez DX11?
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Panker

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
#68 2020-08-21, 05:56(Ostatnia zmiana: 2020-08-21, 22:41)
@Anoax Wygląda tak samo bez DirectX 11 tylko bez tylu świateł, bez cieni i bez wypukłości ;) Kontrast trochę popsuł mi program, nie wiem dlaczego, ale z każdym filmem mi się tak dzieje. Więc na żywo ten kontrast wygląda trochę lepiej. Prezentacji innej nie będzie.

Post połączony: 2020-08-21, 05:56
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Czudak

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
#69 2020-08-21, 10:40(Ostatnia zmiana: 2020-08-21, 12:23)
Gratulacje, ziomalf. Mógłbym się doczepić, że rozdzielczość 2k-4k w co drugiej teksturze to już jednak za dużo na zEngine, no ale z DX11 dobrze to działa.

Swoją drogą, wiem co jest źródłem błędu przenikania przy niektórych zwojach: to są dwie tekstury przyklejone do tych samych wierzchołków, tylko po przeciwnych stronach, co powoduje, że się losowo przenikają. Rozwiązałem ten problem robiąc nowy model zwoju, gdzie dodałem pewną odległość pomiędzy obiema stronami, aby nie było przenikania tekstur.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Czudak Dzięki wielkie ;) Jedna on trochę muszę cię wyprowadzić z błędu, nie ma w paczce tekstur 4K (może dwie, ale to było już w jakimś modzie, chyba Vurta). A co do tekstur 2K: dlatego właśnie paczka "upscaled" jest opcjonalna ;)

I dobrze wiedzieć, zawsze mnie zastanawiało to, czemu tak się dzieje xD
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
@Anoax Wygląda tak samo bez DirectX 11 tylko tylu świateł, bez cieni i bez wypukłości ;) Kontrast trochę popsuł mi program, nie wiem dlaczego, ale z każdym filmem mi się tak dzieje. Więc na żywo ten kontrast wygląda trochę lepiej. Prezentacji innej nie będzie.

Post połączony: 2020-08-21, 05:56

Ależ mnie nie chodziło o nową prezentacje, po prostu skoro mówisz że wygląda to tak a nie inaczej, to zaufam, bo w końcu ty tworzyłeś tą paczkę <3
 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty11
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

XoXoJl

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
#72 2020-08-22, 09:54(Ostatnia zmiana: 2020-08-22, 11:07)
@Panker, In Gothic 1, Gothic 2 jump and combat animations. Can you fix that?
 

ThiccGothic

ThiccGothic

Użytkownicy
Thicc boi
posty6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Thicc boi
Rozumiem że wziąłeś to co najlepsze z innych modów i wlepiłeś w jedno. Super robota.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@XoXoJl What do you mean exactly? It will be hard to find any good replacements for these animations. So maybe you mean modifying the original animations? I've never done this, maybe in my spare time I try something. Well, unless you can find something interesting in the modifications.

@ThiccGothic Tak, dziękuję ;)
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@XoXoJl What do you mean exactly? It will be hard to find any good replacements for these animations. So maybe you mean modifying the original animations? I've never done this, maybe in my spare time I try something. Well, unless you can find something interesting in the modifications.

Bracie, to jest bot. xD To zapytanie na bank powstało na bazie "datasetu" na podstawie zapytań z Google'a.
 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty11
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Panker, I'm sorry. I do not know much English. I mean the animation fight of a beginner's with one hand from Gothic 2, it is carried over in Gothic 1, but need him to hold a sword in two hands. In general, the mod mix is very good)
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Panker, I'm sorry. I do not know much English. I mean the animation fight of a beginner with one hand from Gothic 2, it is carried over in Gothic 1, but need him to hold a sword in two hands. In general, the mod mix is very good.

My apologies, then. I thought you're 100% legit bot, with how your previous question was stated.

@Panker no, jednak prawilniak, i to jeszcze zza zagranicy. Za bardzo się pośpieszyłem, a jemu samemu chodzi chyba o przeniesienie animacji skoku i walki wręcz bronią jednoręczną z Nocy Kruka do Gothica. I chce żebyś ty to zrobił w swoim miksie.
 

XoXoJl

XoXoJl

Użytkownicy
posty11
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Czudak, on the contrary, in the mix of animation from Gothic 2 to Gothic 1, and I want it to be from Gothic 1 to Gothic 1)
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty144
Propsy61
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Czudak, on the contrary, in the mix of animation from Gothic 2 to Gothic 1, and I want it to be from Gothic 1 to Gothic 1)

You need to elaborate then. Take your time and use all your imposing mental capacity to provide us with every little detail in a comprehensible fashion.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry