Jest błąd z AcrobaticRollingAnim.vdf
1) Brakuje animacji turlania się podczas trzymania czaru w ręce.
2) Podczas biegu z wyciągniętą bronią postać wykonuje skok bez akrobatyki. Fajnie jakby podczas ruchu można było wykonać skok z akrobatyką, zamiast się zatrzymywać, żeby wykonać skok.
3) Po nauczeniu się akrobatyki wszystko działa elegancko, ale jeśli później nauczymy się innego stylu walki to nadpisze on turlanie się po ziemi jeśli mamy wyciągniętą broń z nowym stylem walki i przywróci poprzednią animację kroku w bok.
Trzeba wtedy od nowa załadować Humans_Acrobatic.mds za pomocą kodów*, wtedy się to naprawi i będzie się można turlać z nowym stylem walki.
Chyba, że w jakimś modzie dodano w skryptach sprawdzanie akrobatyki po zmianie stylu walki, wtedy nie będzie problemu.
Można też po prostu zrobić dodatkowy opcjonalny .VDF ze zmienionymi animacjami "HUMANS_<STYL_WALKI>-T_*RUNSTRAFE*.MAN", który dodamy do folderu Data po nauczeniu się akrobatyki. Wtedy obejdzie się bez kodów.
*remove overlaymds humans_acrobatic.mds
apply overlaymds humans_acrobatic.mds