[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0 31505 121

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 3.08.2019 roku

Wyświetleń 31505

Odpowiedzi 121

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo fajny pomysł zebrać te wszystkie patche vdf do jednej kupy. Warto rozważyć dopisanie wersji , bo już sam się gubię , którą pobrałem i czy jest aktualna.

Wszystko jest zawarte w tej paczce https://drive.google.com/open?id=1WlDdfd0RNZu9Zji-nyuQdtN3IYG7l4QW, taki też download jest w opisie. Inne pliki nie są potrzebne.
 

R0ckwe11

R0ckwe11

Użytkownicy
posty23
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
i jeszcze jedno, Edycja Rozszerzona najnowsza wersja o nazwie Banda Quentina czy zwykła Edycja Rozszerzona 1.4.9?
Zwykłe ER w wersji 1.4.91. Nawet nie wiedziałem, że Banda Quentina jest tego rozszerzeniem... XD Spróbuję też ją przetestować i zobaczę, jak wyjdzie.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@R0ckwe11 A no widzisz, ale sprawdziłem i na bandzie Quentina jest to samo, już naprawiłem to, jednak wolałbym dać aktualizacje gdy się nazbiera więcej błędów, WC jakbyś coś znalazł jeszcze to z chęcią posłucham 😁 skoro już tu jesteś to jak myślisz, lepiej jest zostawić modele przedmiotów w G1 takie jakie są czy przenieść te z G2?
 

ciejmuciej

ciejmuciej

Użytkownicy
posty2
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Panker Tak przy okazji, czy zbroje bandytów w Bandzie Quentina są bez zmian w tej wersji? Bo w poprzedniej ciężka zbroja bandyty miała te same tekstury co najemnika.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ciejmuciej Dopiero teraz o tym mi mówisz, więc zrobię to na następną aktualizację. Jednak nie miała tej samej tekstury co najemnika, znaczy miała ale taką jak w podstawce, w mixie tekstury najemnika wyglądają inaczej. Ale mimo wszystko nie pasuje ona, przywrócę tą oryginalna co dodaje mod Banda Quentina ;)
 

R0ckwe11

R0ckwe11

Użytkownicy
posty23
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
skoro już tu jesteś to jak myślisz, lepiej jest zostawić modele przedmiotów w G1 takie jakie są czy przenieść te z G2?

Właśnie popatrzyłem na Rockefellerze i najbardziej kanciaste wydają mi się posążki, łyżka i trofea zwierząt (pazury w szczególności). Jeżeli ich odpowiedniki z G2 są lepsze, to nie pogardziłbym zmianą. :P Co do broni, to można popatrzeć za tym samym - więcej wielokątów = podmiana.
Postaram się znaleźć więcej błędów i napiszę, o ile coś znajdę :)

Tak przy okazji, czy zbroje bandytów w Bandzie Quentina są bez zmian w tej wersji? Bo w poprzedniej ciężka zbroja bandyty miała te same tekstury co najemnika.

Mam wrażenie, że wszystkie zbroje bandytów zmieniły tekstury, co do joty. Wygląda to dziwnie w porównaniu do zunifikowanych pancerzy z moda. Fajnie, jak zostało to już poprawione :D
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@R0ckwe11 To będę musiał sobie poporównywać jak wyglądają w G1 a jak w G2 z paczką jak będę mógł i zrobić tak żeby na przykład szpony były takie same jak w G2 itp. Tak, faktycznie, dziwnie to wyglądało, ale tak, naprawione ;) Zbroje bandytów są oryginalne z moda, zmieniłem jedynie zbroję Quentina na inną. A właśnie, dam taką informację w aktualizacji, że plik GI&GII - MeshesMix jednak nie jest jednak kompatybilny z Gothic I, bo są tam modele do Gothic II, a modele z Gothic II bez konwertowania nie działają w Gothic I (dlatego miałeś problem z tymi przedmiotami), tak więc nie używaj tego pliku w G1 ;)

Post połączony: 2019-11-28, 17:20
INFORMACJA:

Plik 'GI&GII - MeshesMix' jednak nie jest kompatybilny z G1, ponieważ dowiedziałem się, że modele z G2 nie działają w G1 i będą powodować niewidzialne przedmioty. Aby działały trzeba konwertować pliki. Będę próbował to robić z niektórymi, wybranymi modelami.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niedługo pojawi się dość obszerna aktualizacja więc jeśli ktoś ma jakieś błędy albo problemy to jest to najlepszy czas aby dać takie info ;)
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co w następnej aktualizacji?



- naprawa znikających przedmiotów w G1, plik 'GI&GII - MeshesMix' nie był kompatybilny z G1, nazwa została  zmieniona jako plik tylko dla G2

- zbroje bandytów w G1 w modzie Bandzie Quentina mają teraz zbroje z oryginalnej modyfikacji, oprócz samego Quentina, jemu zmieniłem zbroję na inną

- całkowite przeniesienie modeli do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2

- całkowite przeniesienie animacji do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2

- wyodrębnienie niektórych plików i danie ich jako alternatywne, mianowicie: okna dialogowe, ekrany ładowania światów i tekstury ciał NPC bez zbroi

- zmiana tekstur pasków życia, many itd.

- poprawa i modyfikacja tekstury menu statystyk, aby napisy miały większy górny akapit

- zmiana tekstur dla dziennika oraz menu wczytywania

- zmodyfikowano tekstury okien dialogowych

- w patchu dla Returninga/Returninga AB zmieniono tekstury nowego terenu obok Wieży Xardasa położonego na lewo zaraz obok jaskini z bandytami

- zmiana niektórych tekstur trolli, bo poprzednie powodowały problemy w postaci innych łap co nie wyglądało dobrze

- poprawa niektórych dźwięków w SoundsMix

- mniejsze poprawki tekstur i innych

- WYGENEROWANIE NOWYCH NORMALMAP DLA TEKSTUR DLA DX11


Aktualizacja ukaże się niedługo w przeciągu paru dni jeśli nie wynajdę jakiegoś nowego błędu, pozdrawiam i dzięki za pomoc wszystkim w informowaniu o problemach :)
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co powiecie na takiego Uriziela w G1? ^^

Spoiler
 

GIS88

GIS88

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie pliki należy zainstalować dla portu [G2NK] Gothic v0.8.1? Czy Normalmaps będzie działać w Gothic 1 z DX11?
Przepraszam, nie znam polskiego i używam Tłumacza Google.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie pliki należy zainstalować dla portu [G2NK] Gothic v0.8.1? Czy Normalmaps będzie działać w Gothic 1 z DX11?
Przepraszam, nie znam polskiego i używam Tłumacza Google.

Nie wiem, nie testowałem tego akurat w porcie Gothic v0.8.1, jakiś błąd jest? Normalmaps tak, oczywiście, będą działać w Gothic 1.
 

GIS88

GIS88

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Panker Zainstalowałem wszystkie pliki GI oraz GI i GII, z wyjątkiem GI - AnimsMix (błąd podczas ładowania) i GI - MeshesPatch (rzeczy znikają z ziemi). W ustawieniach DX11 wyłącz dynamiczne oświetlenie (czerwone miga w pobliżu ognia) i nie włącz Tesselacji (drzewa są wadliwe). Dzięki, wszystko wygląda świetnie!



Post połączony: 2019-12-14, 19:52
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2473
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Te grzyby wyglądają jakby były odwrotnie teksturą nałożone :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@GIS88  pliki nazywane tylko dla G1 nie działają w G2 nawet jeśli grasz w port Gothica 1 na platformie Gothic  2

Post połączony: 2019-12-16, 13:44


Post połączony: 2019-12-16, 13:47
Jednak w aktualizacji następnej modele i animacje będą prawie takie same takie same dla G1 i G2 ale oczywiście w osobnych plikach.

Post połączony: 2019-12-16, 13:51
@GIS88 i tak, teselacja może powodować problemy, ale i tak daje ona efekty 2/10

@Werewolf dzięki, chyba wywalę model tego drzewa bo się kiedyś zastanawiałem i jest szczerze mówiąc taki se, oryginalny chyba lepszy xD
 

GIS88

GIS88

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Panker Dzięki za informację!
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema, tak by wyglądały bronie w G1, co myślicie? https://imgur.com/a/CX7S0OF
 

gekon7

gekon7

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wykuwanie broni przez tego patcha jest jakieś spierdolone i znika stal z ekwipunku, a nie pojawia się nic w zamian XD.
Jak się dłużej zostawi animacje przy wypalaniu to już pojawia się rozgrzana stal, ale jeszcze nie sprawdziłem jak to wygląda przy kowadle.

Reszta na plus - może poza animacją mistrza 2h.
Nie wiem czemu wszystkie te wymyślone animacje do 2h są tak chujowe (w ret2.0 te kręciołki XDDDD, w l'hiver ta animacja, która jest przedstawiona w tym patchu). Widać jest potrzeba, żeby to jakoś udoskonalić, ale niestety brakuje dobrego pomysłu :D.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty164
Propsy64
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@gekon7 nie wiem czy grasz z modyfikacją jakąś czy nie, ale u mnie na zwykłym g2 nie ma problemu takiego

No fakt, animacja nie jest jakaś wybitna, ale i tak lepsza moim zdaniem niż ta podstawowa.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4079
Propsy842
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
i tak lepsza moim zdaniem niż ta podstawowa.
Istnieje możliwość, że jesteś tu w mniejszości :F
Ja się czego innego doczepię - czy pięść barbarzyńcy nie dzieli aby modelu z toporem Gorna? Trochę niemiło by było, jakby Gorn nie miał topora obosiecznego xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry