[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0 14581 85

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 3.08.2019 roku

Wyświetleń 14581

Odpowiedzi 85

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Jao no to faktycznie dam tę animację jako opcjonalną, czy jeszcze jakieś dać opcjonalne?
Na to drugie niestety nic nie poradzę bez grzebania w skyptach, bo tak jak mówisz to ten sam model, czyli Gorn będzie miał swój topór (czyli Zemsta Gorna) w formie pięści barbarzyńcy
 

gekon7

gekon7

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na zwykłym grałem, bez żadnych modów. Może jakiś wyjątkowy błąd.

Nie no ta animacja to jest przeciez tragiczna XD to pierwsze uderzenie z odchyleniem pleców do tyłu jest tak nienaturalne, dodatkowo potem jeśli chcemy uderzyć w bok to szybsze jest machnięcie w prawo mimo, że po pierwszym ciosie miecz znajduje się po prawej stronie postaci (XDDD). 
Plusem jest jakaś nowość w tym przy znużeniu normalną animacją, ale ogólnie to i tak tragedia XD
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@gekon7 Może po aktualizacji będzie ci działać normalnie, albo coś jest nie tak u Ciebie.

Dobra, no to zrobię z tą animacja inaczej, wywalę ciosy, resztę zostawię, może tak się przyjmie
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty3997
Propsy811
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@Panker Miałem na myśli, żebyś dał Pięści barbarzyńcy model jakiegoś topora z identycznymi dwoma ostrzami. Ewentualnie można zamienić modele z toporem wojennym, tak wyglądający topór nie utrwalił się tak bardzo jako atrybut Lee.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AKTUALIZACJA 27.12.2019

- naprawa znikających przedmiotów w G1, plik 'GI&GII - MeshesMix' nie był kompatybilny z G1, nazwa została zmieniona jako plik tylko dla G2

- zbroje bandytów w G1 w modzie Bandzie Quentina mają teraz zbroje z oryginalnej modyfikacji, oprócz samego Quentina, jemu zmieniłem zbroję na inną

- całkowite przeniesienie modeli do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2

- całkowite przeniesienie animacji do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2

- wyodrębnienie niektórych plików i danie ich jako alternatywne

- zmiana tekstur pasków życia, many itd.

- poprawa i modyfikacja tekstury menu statystyk, aby napisy miały większy górny akapit

- zmiana tekstur dla dziennika oraz menu wczytywania

- zmodyfikowano tekstury okien dialogowych

- w patchu dla Returninga/Returninga AB zmieniono tekstury nowego terenu obok Wieży Xardasa położonego na lewo zaraz obok jaskini z bandytami

- zmiana niektórych tekstur trolli, bo poprzednie powodowały problemy w postaci innych łap co nie wyglądało dobrze

- poprawa niektórych dźwięków w SoundsMix

- inne mniej ważne poprawki tekstur

- prawie każda broń w G1 i G2 została udoskonalona poprzez zmianę modelu broni

- małe poprawki w zbrojach

- zmiana modeli szat wyższych klasowo magów na takie z kapturami

- poprawiono błędy animacji w Returningu 2.0/AB

- zmiana niektórych modeli

- zmiana animacji 2h

- WYGENEROWANIE NOWYCH NORMALMAP DLA TEKSTUR DLA DX11

- NOWA PREZENTACJA

Prezentacja:
(prezentacja robiona na czystym Gothicu I/IINK z DX11 i Reshade; oczywistym jest też, że nie da się wszystkiego pokazać, więc to czego nie ma w prezentacji najlepiej zobaczyć podczas gry)

Gothic I:
Spoiler
Dodana gęsta trawa pochodzi z DX11 w wersji Clockword 17.6.4.

Menu:


Menu wczytywania:


Pasek wczytywania:


Pasek życia i many:


Dziennik:


Okno statystyk:


Okna dialogowe:



Rozdziały:







Runy i zwoje:


Mikstury:


Pierścienie i amulety:


Żywność:


Księgi i dokumenty:


Bronie:
https://imgur.com/a/FcfYhXn

Zbroje:
https://imgur.com/a/BjmbmOJ

Inne przedmioty:
https://imgur.com/a/60QC6Xu

Parę img z gry:
https://imgur.com/a/CUF1ayq

Wyróżniające się nowe animacje:
- sprint z Returninga 2.0
- ruchy postaci w postoju z Returninga 2.0

Gothic II NK:
Spoiler
Menu:


Menu wczytywania:


Pasek wczytywania:


Pasek życia i many:


Dziennik:


Okno statystyk:


Okna dialogowe:



Rozdziały:







Runy i zwoje:



Mikstury, żywność, rośliny:


Amulety, pierścienie, pasy:


Księgi, dokumenty i tablice:



Bronie:
https://imgur.com/a/TOFZkGX

Zbroje:
https://imgur.com/a/nLVJ7lM

Inne przedmioty:
https://imgur.com/a/ByCHCeo

Parę img z gry:
https://imgur.com/a/JRnTdRC

Wyróżniające się nowe animacje:
- sprint z Returninga 2.0
- ruchy postaci w postoju z Returninga 2.0
- fikołki na boki z Returninga 2.0 gdy się ma wyuczoną akrobatykę

Instalacja:
Gothic I:
W przypadku G1 wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą Gothic i podmieniasz jeśli o to poprosi)
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4F

Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic I przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - ZensLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GI - AnimsMix
* GI - MeshesMix
* GI - TexturesPatch
* GI - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GI - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GI - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości

Gothic II:
Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic II przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - ZensLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GII - AnimsMix
* GII - MeshesMix
* GII - AnimsMix_for_Ret2.0_&_Ret2.0AB.vdf -  jeśli masz zamiar grać w Returning 2.0 lub Returning 2.0 to wgrywasz ten plik zamiast "GII - AnimsMix"
* GII - TexturesPatch_fot_L'hiver-----> tylko dla L'hiver
* GII - TexturesPatch_for_Ret2.0 -----> tylko dla Returning 2.0
* GII - TexturesPatch_for_Ret2.0AB -----> tylko dla Returning 2.0 AB
* GII - Chapters  -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GII - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GII - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
* GII - OtherHeads -----> opcjonalnie, inne twarze, które wystąpiły w oryginalnej grze w wyższej rozdzielczości
* GII - HumansBodiesTextures -----> opcjonalnie, zmienione tekstury niektórych ciał w wyższej rozdzielczości
* GII - AlternativeLeatherArmor -----> opcjonalnie, zmienia wygląd skórzanego pancerza na taki https://i.imgur.com/qDkLCVj.png


Download:
https://drive.google.com/open?id=1Sa9kRapb99gR6PpUuTpMYmrqz0ESXwt3
(zawiera wszystkie dotychczasowe aktualizacje)


Normalmapy jeśli masz zamiar grać z DX11
Wygenerowane przeze mnie normalmapy dla tekstur możesz pobrać z linku poniżej. Normalmapy zrobiłem w dwóch wersjach, jedna z oryginalnymi rozdzielczościami, a druga o nazwie 'light' gdzie rozdzielczość każdej normalmapy została zmniejszona o połowę. Wersja "light" stworzona oczywiście dla słabszych komputerów, ale to zależy od Ciebie którą wersję wybierzesz.

Instalacja:
Po otwarciu pobranych normalmap ujrzysz foldery:
* GI - Normalmaps Patch
* GI&GII - Normalmaps
* GII - Normalmaps Patch
* GII - Normalmaps Patch for L'hiver
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB

Aby zainstalować normalmapy dla Gothic I przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GI - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.

Aby zainstalować normalmapy dla Gothic II NK przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GII - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację L'hiver to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for L'hiver' i nadpisujesz pliki.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0' i nadpisujesz pliki.

Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 AB to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB' i nadpisujesz pliki.

Download:
Wersja zwykła:
https://drive.google.com/open?id=1kJNYhxuNS7iWv0cufEO8hN3YRVZ_iVrw
Wersja light:
https://drive.google.com/open?id=1fcKXomxVdwLL59xpgVWgSbrQQvupEKBt


 

gekon7

gekon7

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mógłbyś wstawić oddzielny link dla gothica 1 i dla gothica 2 ? jestem obecnie poza domem i mam internet z limitowanym transferem, którego nie chciałbym teraz przekraczać, a mam ochote na gothica 1.

Wielkie dzięki, cieszę się, że uwzględniłeś sugerowane zmiany. Świetna robota !
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie zmieni to zbytnio wielości pliku, bo główne tekstury są zintegrowane w TexturesMix dla obu gier co zajmuje najwięcej, może parę MB jedynie byś zaoszczędził
 

gekon7

gekon7

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Do koncepcji moda pasowałby model postaci z gothic sequel.
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra robota, props dla ciebie.
Mam tylko mały problem z półprzezroczystymi studniami. (G2 Returning AB)
Jak jest taka możliwość to może poprosiłbym osobną paczkę na textury zbroi, bo uważam, że te oryginalne w returningu AB są naprawdę dobre.

Co do ekranów ładowania ja używam czegoś takiego od rusków ekrany ładowania
Znalazłem jeszcze coś takiego Paski zdrowia
używam pasek z wgranym "G2_BARS_7.7" (ramka dla bossów) i "G2_rare_and_lege_bars" (dla bossów) oraz "G3_bars_textures" (dla postaci i zwykłych przeciwników) - te ramki z g3 naprawde ładnie wyglądają, ale nie wiem czy to nie tylko do returninga AB
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Susdam Siema, dzięki, pokazałbyś ss z tymi studniami? Jakiś przykład z tymi zbrojami przed i po? Albo najlepiej by było jakbyś spisał taką listę, które lepsze/gorsze bo ja nie gram w Returninga, oczywiście jeśli byś chciał.

Co do pasków to brałem z tego co mi podesłałeś trochę. Ale nie wszystko.
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Panker sorry za późną odpowiedź, na wakacjach byłem.
Co do ss ze studnią zaraz postaram się wrzucić.

Co do zbrój, musisz poczekać aż przejdę gierkę, albo jak uda mi się dorwać jakiegoś sejwa ze wszystkimi zbrojami, to nawet mógłbym spróbować zrobić zestawienie.
Mam jeszcze problem z skórzanym pancerzem, bo nie działa mi ten alternatywny plik, a teraz nawet po usunięciu textur packa, cały czas zostaje model z g2, nie wiem czemu.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Susdam Okej ;D Czekam na foto w takim razie. Alternatywny pancerz skórzany nie jest dla Returninga, bo pochodzi z Returninga z innego pancerza (chyba, był przynajmniej w plikach, oczywiście pod inną nazwą).
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Panker *załącznik tu masz ssy, w sumie dwie studnie, potem dałem jeszcze 3 obrazy z texturami na domach i schodach drewnianych, powiedz mi czy to ma tak wyglądać (bo mi średnio leżą), a zaczynam wątpić czy wszystko mi dobrze działa xd
PS: np ta textura skórzanego pancerza jest z podstawki g2, a zbroja wodnego kręgu jakaś niedojebana ;p
coś czuje że czeka mnie kolejny reinstal tej kochanej gry
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Susdam naprawiłem te studnie i te tekstury (potem wrzucę update), zbrojami się zajmę jeśli zrobisz tę listę w przyszłości, ale możesz mi powiedzieć co jest nie tak z zbroją wodnego kręgu?

Post połączony: 2020-01-06, 14:47
Aktualizacja plików MeshesMix i pliku TexturesMix_II 06.01.2020
-poprawa błędów

https://drive.google.com/file/d/1ySjqcYykCUETAu35eykxSIJ46r9v_fRZ/view
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
NOWA AKTUALIZACJA!!!

Zmiany:
Spoiler
- Zmiana dużej częsci zbrój dla Returning 2.0 AB (bez AB nie testowane)
- Zmiana kilku broni dla Returning 2.0 AB (bez AB nie testowane)
- Lekka zmiana szaty Xardasa, szaty najwyższego maga ognia i szaty najwyższego maga wody dla G1 i G2

- Aktualizacja normalmap obejmująca wspomniane powyżej zmiany

Instalacja bez zmian.

Download:
Mod: http://bit.ly/31gMHjS
Normalmapy zwykłe: http://bit.ly/2Uh6kXB
Normalmapy light: http://bit.ly/2Om3VHt
 

Pneumnokok

Pneumnokok

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Po zainstalowaniu brakuje kilku tekstur broni + błędy graficzne z xardasem(wydaje mi się że ze zbroja maga ognia wody + nekromanty)

 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szykuje się kolejna większa aktualizacja, czy jest coś co byłoby dobrze wydzielić i dać jako opcjonalne?
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka, widzę nikt na nic nie wpadł, w takim razie aktualizacja już niedługo, pozostała mi jedna rzecz do zrobienia, myśle, że zmienię te czarne kafelki w mieście Khorinis na coś innego, trochę nie pasują one tam, na początku mi się wydawało, że tak, ale chyba jednak nie, co o tym myślicie? Dobrze Wam one wyglądały/ją?

Przy okazji właśnie co do tego miasta wrzucam tutaj 4 propozycje jak mogłoby wyglądać miasto w nastęnej aktualizacji, coś podoba się najbardziej? Albo może macie jakieś własne pomysły? Miły by był odzew  A i jeszcze jedna sprawa, nie wiem dlaczego tak zrobili ale w L'hiver i które mają Khorinis z L'hiver (czyli na przykład też Returning AB) dolne i górne miasto korzystają z tych samych tekstur dróg więc dla tyhc modów byłoby fajnie wybrać jeden styl, albo parę i wrzuciłbym je jako opcjonalne.

https://imgur.com/a/N2a480L
https://imgur.com/a/0Fp2GSH
https://imgur.com/a/9Z2wlHe
https://imgur.com/a/xLbk10H
 

RoTher

RoTher

Użytkownicy
posty123
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, używam twojego Panker mod mixa i wszystko spoko ale czy da się zrobić tak, że gdy używam skryptów ninja na sprint to żeby ta animacja była z twojego moda bo u mnie jest tak, że mam tą standardową z gothica i tylko jak używam powiedzmy potkę szybkości to działa mi nowa animacja sprintu.
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty326
Propsy170
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Panker, jeśli chodzi o tekstury do Khorinis to chyba trzeci zestaw screenshotów jest najlepszy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry