- naprawa znikających przedmiotów w G1, plik 'GI&GII - MeshesMix' nie był kompatybilny z G1, nazwa została zmieniona jako plik tylko dla G2
- zbroje bandytów w G1 w modzie Bandzie Quentina mają teraz zbroje z oryginalnej modyfikacji, oprócz samego Quentina, jemu zmieniłem zbroję na inną
- całkowite przeniesienie modeli do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2
- całkowite przeniesienie animacji do pierwszej części Gothica z mixa dla Gothica 2
- zmiana tekstur pasków życia, many itd.
- poprawa i modyfikacja tekstury menu statystyk, aby napisy miały większy górny akapit
- w patchu dla Returninga/Returninga AB zmieniono tekstury nowego terenu obok Wieży Xardasa położonego na lewo zaraz obok jaskini z bandytami
- zmiana niektórych tekstur trolli, bo poprzednie powodowały problemy w postaci innych łap co nie wyglądało dobrze
Prezentacja:(prezentacja robiona na czystym Gothicu I/IINK z DX11 i Reshade; oczywistym jest też, że nie da się wszystkiego pokazać, więc to czego nie ma w prezentacji najlepiej zobaczyć podczas gry)
Gothic I:Gothic II NK:Instalacja:Gothic I:W przypadku G1 wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą Gothic i podmieniasz jeśli o to poprosi)
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4FJeśli Mix chcesz wgrać do Gothic I przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - ZensLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GI - AnimsMix
* GI - MeshesMix
* GI - TexturesPatch
* GI - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GI - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GI - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
Gothic II:Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic II przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - DialogBoxes -----> opcjonalnie, zmienia tekstury okien dialogowych
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, menu save/load, dziennika, i okna statystyk
* GI&GII - ZensLoadingScreens -----> opcjonalnie, zmienia tła wczytywań przy przejściu między światami
* GII - AnimsMix
* GII - MeshesMix
* GII - AnimsMix_for_Ret2.0_&_Ret2.0AB.vdf - jeśli masz zamiar grać w Returning 2.0 lub Returning 2.0 to wgrywasz ten plik zamiast "GII - AnimsMix"
* GII - TexturesPatch_fot_L'hiver-----> tylko dla L'hiver
* GII - TexturesPatch_for_Ret2.0 -----> tylko dla Returning 2.0
* GII - TexturesPatch_for_Ret2.0AB -----> tylko dla Returning 2.0 AB
* GII - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GII - HeroHead -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GII - FriendsHeads -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
* GII - OtherHeads -----> opcjonalnie, inne twarze, które wystąpiły w oryginalnej grze w wyższej rozdzielczości
* GII - HumansBodiesTextures -----> opcjonalnie, zmienione tekstury niektórych ciał w wyższej rozdzielczości
* GII - AlternativeLeatherArmor -----> opcjonalnie, zmienia wygląd skórzanego pancerza na taki
https://i.imgur.com/qDkLCVj.png Download:https://drive.google.com/open?id=1Sa9kRapb99gR6PpUuTpMYmrqz0ESXwt3(zawiera wszystkie dotychczasowe aktualizacje)
Normalmapy jeśli masz zamiar grać z DX11Wygenerowane przeze mnie normalmapy dla tekstur możesz pobrać z linku poniżej. Normalmapy zrobiłem w dwóch wersjach, jedna z oryginalnymi rozdzielczościami, a druga o nazwie 'light' gdzie rozdzielczość każdej normalmapy została zmniejszona o połowę. Wersja "light" stworzona oczywiście dla słabszych komputerów, ale to zależy od Ciebie którą wersję wybierzesz.
Instalacja:Po otwarciu pobranych normalmap ujrzysz foldery:
* GI - Normalmaps Patch
* GI&GII - Normalmaps
* GII - Normalmaps Patch
* GII - Normalmaps Patch for L'hiver
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0
* GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB
Aby zainstalować normalmapy dla Gothic I przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GI - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.
Aby zainstalować normalmapy dla Gothic II NK przenosisz zawartość folderów 'GI&GII - Normalmaps' i 'GII - Normalmaps Patch' do głównego katalogu z grą i nadpisujesz pliki jeśli o to poprosi.
Jeśli masz zamiar grać w modyfikację L'hiver to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for L'hiver' i nadpisujesz pliki.
Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0' i nadpisujesz pliki.
Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 AB to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'GII - Normalmaps Patch for Ret2.0AB' i nadpisujesz pliki.
Download:Wersja zwykła:
https://drive.google.com/open?id=1kJNYhxuNS7iWv0cufEO8hN3YRVZ_iVrwWersja light:
https://drive.google.com/open?id=1fcKXomxVdwLL59xpgVWgSbrQQvupEKBt