Spoiler
Zmiany ??.03.2013 (mniej więcej na początku marca)
Teraz liczba godzin spędzonych na grze jest również liczona w pauzie gry
Naprawiono błąd z szefem szkieletów w starym lochu
Naprawiono błąd z bandytą Kiko, teraz zadanie można przekazać Andre
„Teraz obrażenia od płonących magów ognia ignorują 20 obrony przed ogniem wroga, jeśli wróg ma co najmniej 50 obrony przed ogniem,
to sprawi, że runy 1-2 kręgi będą odpowiednie do wypalenia na COP ”
Skrzynie Quicklet są teraz włączone dla prawie wszystkich skrzyń na mapie (wyjątek 2-3 skrzynie w Khorinis), a teraz NPC palą kradzież podczas korzystania z Quickclut
Wzmocniono szatę adepta Strażników ochrony
Naprawiono błąd, teraz prezenty Innos są wyświetlane, nawet jeśli karma jest mniejsza niż 100
Mikstura Odporności na Klątwę działa teraz
Teraz przepisów na tworzenie mieczy nie można odczytać bez opanowania ogólnej umiejętności kucia
Krwawy Hełm spada teraz z Feomatara - Ognistego Smoka
Zwiększona szansa na unik w zwinnej zbroi.
Smoczy skórzany pasek (pasek zwinności) teraz spada z Azgalora, zmienia się również liczba zręczności na nim
Nieznacznie zwiększono premię do obrażeń wytrzymałościowych dla broni jednoręcznej
Przy złożoności x + obrażenia magiczne nie są już zmniejszane o 10%
Obrażenia od burzy ognia zwiększone o 35
Naprawiono błąd z Sakta Nomen, gdy mana wynosiła 0 lub mniej, bohater wzruszył ramionami
Naprawiono błąd z zaklęciami lodowymi magów wodnych, teraz dodatkowymi. Działa również obrażenia zamrożonego bossa
Czary magów wodnych odgałęzień błyskawicy mają teraz szansę zadać celowi dodatkowe 50% obrażeń
Teraz wpis w dzienniku dla ostatniego zadania do wykonania jest przenoszony na górę listy i wyświetlany w dzienniku jako pierwszy
W głównym menu gry FPS nie jest już ograniczony do 20, menu stanie się płynniejsze
Firefly nie szuka już portfeli, ponieważ wiele z nich zostało ukrytych i dodano nowe.
Sprint nie spada już po podniesieniu pochodni
Naprawiono błąd braku celu dla ostatniej atakującej runy strażnika, teraz widok jest widoczny
Być może naprawiono błąd w niewyświetlanym Lordu Ginnock
„Teraz możesz przerwać menu główne po rozpoczęciu zapisywania gry
Aby to zrobić, umieść bInterruptStartMusic = 1 w gothic.ini "
Aby oczyścić portale nieumarłych w rozdziale 5 i zniszczyć Cardimon, Saturas wyda miksturę duchową Magowi Wody
Roboty nie strzelają już do pajęczyn
Wybierając poziom trudności, menu dodaje możliwość mieszania ziół w danym miejscu
Zwiększona szybkość przygotowywania szarżujących magów ognia
Teleportacja została dodana do obozu magów wodnych w Yarkendar, będzie dostępna po aktywacji kamienia Druida w obozie piratów lub u pustelnika
Teleport został dodany do biblioteki w Yarkendar, staje się dostępny, gdy zabijesz zarejestrowanego szamana orka w kanionie
Usunięto bonus premii do obrażeń wytrzymałościowych na kopiach (było 20%)
Zwiększono odległość, na której pojawiał się nacisk na wroga podczas używania magii
Strażnicy mają teraz tę samą animację powolnego chodzenia, co milicje
Teraz bramy miasta otworzą się, nawet jeśli umieścisz pakiet tekstur innej firmy
Po pokonaniu Bronco lub Secoby grzywna nie będzie już zawieszana
Teraz zwierzęta, w które bohater przemienia się, nie są słabsze w charakterystyce niż prawdziwe zwierzęta tego samego typu
Umiejętność regeneracji zdrowia nekromanty z wyuczonym Sakta-Nomen jest teraz słabsza
Podstawowa szansa na zastosowanie dodatkowego. Zmniejszono obrażenia zadawane przez runę Nekromanty z 12% do 10%
Dodaj Obrażenia od run nekromantów zależą teraz także od maga. relikwie Podstawowy wzrost o 50%, a następnie wzrasta o 1% dla każdej jednostki magika. relikwie
Nieznacznie zmieniono podstawowe obrażenia run Nekromantów
Bohater jest teraz trochę wolniejszy, gdy zaczyna wydobywać fajkę
Usunięto ograniczenie wydobywania rudy dziennie (żelazo i magia)
Teraz każda ruda lub żelazny rdzeń w grze jest ograniczona liczbą rud, które można z nich wydobyć
W przypadku niektórych kupców kęsy stalowe dodano do sprzedaży w rozdziałach.
Szybkość produkcji rudy jest nieznacznie zwiększona (w zależności od umiejętności wydobywana jest większa ilość rudy)
Żelazę i magiczną rudę można teraz przekazać Haradzie
Mikstura Mocy kosztuje teraz 10 tysięcy monet, a nie 12
Dodano nowy punkt zapisu do Temple of the Sleeping
Zmieniono wygląd szaty Adepta Strażników
Formuła Regeneracji Many nieznacznie się zmieniła
„Zmieniłem dar bogów na magiczną moc - teraz dar daje stały wzrost o 4% mocy magicznej
(jeśli grasz już jako magik z tym prezentem, nie będzie premii, nowa gra) ”
Nieznacznie zwiększono premię many, od której zależy proces magicznej tarczy dla specjalnych prezentów (pochłonie nieco więcej obrażeń, o około 7%)
Dodano statuetki Beliara do zadań NPC Horror Cemeteries and Necromancer in Khorinis
Wchodząc do uczniów Nekromanty, Xardas wydaje teraz statuetkę Beliara
Naprawiono błąd z niedziałającym okresowym uszkodzeniem czarów ognia
Premia do mocy kucia się teraz 2 razy szybciej
Skrzynie Quicklock działają teraz nawet w przypadku skrzyń z kluczem (jeśli masz klucz)
Wyposażone trofea są teraz wyświetlane w ekwipunku jako wyposażone przedmioty
Nieprzeczytane odpowiedniki są teraz podświetlone
Dodano wyświetlanie czasu transformacji (gdy używany jest zwój)
Spoiler
Aktualizowanie lokalizacji (wymaga nowej gry, jeśli już ją odwiedziłeś), pobierz mod całkowicie!
Khorinis
Dodano kilka nowych żelaznych żył
Zaktualizowano dom Gallahada
Zaktualizowano dom Lemara
Do obozu Dextera dodano stół do tworzenia strzał i łuków
W obozie myśliwego działa teraz stół do tworzenia łuków i strzał
Zaktualizowano tawernę Cardiff
Dodano około 50 nowych miejsc, w których leżą portfele
Dodano 2 sekrety (ukryte przyciski)
Nieznacznie zaktualizowana Jaskinia Druida Fregyala
Dodano 2 Eliksir Wytrzymałości w Chorinis
Valley of Mines
Obóz Netback został nieco zmodyfikowany, dodano tabelę do tworzenia run w pobliżu Netback
Kreol dodał tabelę demonologów
Yarkendar
Dodano tabelę do dekodowania tabletów i tabelę do tworzenia strzał / łuków w obozie magów Wody
Skrzynia obok Toma jest teraz w centrum uwagi.
Dodano 2 żywe żelazo
Świątynia Łez
Zagadka przed grillem w świątyni w drugim pokoju została usunięta, teraz grill otwiera się tylko za pomocą dźwigni
Dolina Cieni
Do jaskini dodano tabelę do tworzenia strzał
Crow's Nightmare
Raven Arena ma teraz strażnika, aby nie mógł przypadkowo wypaść
Masjaf
Arena w Cor Galom ma teraz ogrodzenie, dzięki czemu nie może przypadkowo wypaść
Etlu
Dx11 nie pokazuje już paska na podłodze ekranu
Inne lokalizacje
Usunięto puste niepotrzebne obiekty, dodano kolizje do niektórych obiektów