Reszta dialogów działa poprawnie a ten się nawet nie pojawia
Trzymaj cały kod może tam coś zrąbałem
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin (C_INFO)
{
npc = RAV_000_Robin;
nr = 999;
condition = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_Hello (C_INFO)
{
npc = RAV_000_Robin;
nr = 1;
condition = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Czy to ty tutaj rządzsz ?";
};
FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_00"); //Czy to ty tutaj rządzisz ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_54_01"); //A kto pyta ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_02"); //Jestem Artur. Obudziłem się w obozie , który leży nie opodal.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_55_03"); //Powiem Ci , że jesteś w niezłym gównie chłopcze.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_56_04"); //Ale dobrze postaram się Ci jakoś pomóc przeżyć w tym zapomnianym miejscu.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_57_05"); //Jestem Robin , osoba którą ta grupka ludzi na zewnatrz uważa za przywódce.
};
//*********************************************************************
// Co tu się dzieje
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_co (C_INFO)
{
npc = RAV_000_Robin;
nr = 2;
condition = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tu się właściwie dzieje ?";
};
FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_co_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_co_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_00"); //Co tu się właściwie dzieje ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_54_01"); //Jesteśmy jedynymi ludzmi , poza bandytami , którzy zostali w tej dawnej kolonii.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_55_02"); //Po opuszczeniu przez Paladynów i Magów zamku , główny Mag Zakonu Magów Ognia , Pyrokar ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_56_03"); //... postanowił , że zawali jedyną drogę ucieczki z tego miejsca aby orkowie nie przedostali się w głąb wyspy.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_04"); //Mówiąc krótko , zostawił was tutaj na pastwę orków ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_57_05"); //Pyrokar zawsze był osobą myślącą tylko o własnym bezpieczeństwie , myślisz dlaczego sam nie przyszedł zawalić tego chlolernego przejścia tylko wysłał swoich przydupasów ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_58_06"); //Ehhhh.... nie ważne, teraz liczy się tylko to aby przeżyć .
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_59_07"); //Dobrze chłopczę , jak na razię trzeba zrobić z Ciebię mężczyzne.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_08"); //Mam tego dokonać sam ? Jestem tylko prostym rolnikiem.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_60_09"); //Spokojnie pomożemy Ci. Po pytaj chłopaków , na pewno za kufel dobrego piwa pokażą Ci co i jak.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_10"); //Dobrze , tylko mam jeszcze jedno pytanie ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_61_11"); //Tak ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_12"); //Miałbyś może jakąś zbroję , w tych podartych szmatach za dużo nie zwojuję.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_62_13"); //Do puki do nas nie dołączysz mogę jedynie dać Ci tą skórzaną zbroje.
Createinvitems (self, ItAr_Leather_L, 1);
B_giveinvitems(self, other, ItAr_Leather_L, 1);
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_14"); //Zawsze to coś, Dzięki !
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_63_15"); //Powodzenia chłopcze !
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Dołączenie
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie (C_INFO)
{
npc = DIA_RAV_000_Robin;
nr = 3;
condition = DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info;
permanent = FALSE;
description = "Mogę do was dołączyć ?";
};
FUNC int DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_co))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_01"); //Mogę do was dołączyć ?
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_02"); //Przyjął bym Cię chłopcze nawet od razu ,jednak innym może się to nie spodobać.
AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_03"); //Pogadaj z ludzmi, po pytaj, może potrzebują pomocy. W ten sposób możesz się wykazać.
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_04"); //Dobrze , zobaczę co da się zrobić.
Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Muszę dołączyć do tej grupki ludzi aby przeżyć. Jednak aby to zrobić, muszę przekonać do siebie kilka osób.");
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Dolaczanie ?
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_nwm (C_INFO)
{
npc = DIA_RAV_000_Robin;
nr = 4;
condition = DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_nwm_info;
permanent = TRUE;
description = "Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?";
};
FUNC int DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_nwm_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_15_00"); //Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?
if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3000_MAG_zabilem)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3001_Guard_kon))
{
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Tak chłopcze , witamy w drużynie!
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Oto twoja nowa zbroja !
Createinvitems (self, itar_djg_l, 1);
B_giveinvitems(self, other, itar_djg_l, 1);
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_02"); //Jeśli potrzebujesz lepszej możesz je ode mnie kupić , jednak nie są one tanie.
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Udało mi się ! Teraz muszę zapytać Robina czy ma jakiś plan jak się stąd wyrwać.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_oboz);
}
else
{
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Nie chłopcze , zostało jeszcze kilka osób którym nie podoba się twoja obecność tutaj.
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Pogadaj jeszcze z kilkoma ludzmi ,może jak coś dla nich zrobisz zmienią zdanie.
};
};
Post połączony: 2019-02-04, 20:51
A masz pomysł jak to zrobić , żeby działało . W sensie że , do puki nie wykonam zadań to mogę pytać ile chce a po wykonaniu ich , żeby tylko można było raz .