Czarny ekran podczas wczytywania nowego świta 14918 85

O temacie

Autor Ravofficial

Zaczęty 22.01.2019 roku

Wyświetleń 14918

Odpowiedzi 85

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spokojnie. Teraz lepiej mi przyjrzeć się temu :P

Problem jest chyba w świecie. Kiedy próbuję otworzyć go spacerem to cały program się wywala.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie jest okej , lekki lag jest podczas wczytywania ale się uruchamia
https://www78.zippyshare.com/v/sPU3Kk4C/file.html
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie to w ogóle nie działa. Spróbuj to poskładać raz jeszcze. Może po drodze się gdzieś pomyliłeś :/

Ewentualnie wróć do poprzedniego pomysłu jaki podałem, żeby zostawić ten świat jako oldworld, tylko wywalić oryginalny startup i ini.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej coś jest , świat się wczytał ale nie ma postaci
nazwa waypont'u się zgadza https://imgur.com/a/OXsxTVY .
Jak rozumiem postać podczas wczytywania się świata pojawi się tam gdzie jest waypoit o przypisanej do niego nazwie w startup.d ?

Post połączony: 2019-01-23, 20:00
https://imgur.com/a/6Er9m72
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Akurat ważniejszym jest nazwa waypointu, którą masz przypisaną w rutynie. W startupie możesz dać na dobrą sprawę jakikolwiek WP, a postać i tak pojawi się na swoim miejscu, tylko ewentualnie z pewnym opóźnieniem.

Skrypty masz zreparsowane?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zrobiłem jeszcze raz reprasowanie skryptów i nową paczkę z modem .
aktualnie podczas wczytywania nowej gry wywala taki oto błąd
Global Startup Function not found.
myślałem że przez przypadek startup usunąłem ale on jest a w nim wszystko tak jak wcześniej
https://imgur.com/a/QrC6BSR
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wywaliłeś wszystkie startupy? Trzeba było podmienić jedynie te, które dotyczyły oldworlda. Global startup i global init muszą być zawsze obecne.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak podmieniłem to mi ACCES'a wywala . Możesz mi oznaczyć gdzie po podmienić ?

https://www66.zippyshare.com/v/iWGj15Cj/file.html

 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrób tak.

1. Znajdź oryginalny startup oldworlda.
2. Wywal wszystko z ciała funkcji.
3. Wstaw w jego niej to co wstawiałeś do tej swojej.
4. Tą swoją nadprogramową wywal.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zamiast tego : https://imgur.com/a/ziwmmfv
Wstawiłem to : https://imgur.com/a/QTvTdLk
i nie działa

Post połączony: 2019-01-24, 16:40
Teraz zauważyłem , że ten ACCES wywala za każdym razem . nawet jak do startup.d wgrałem oryginalny skrypt
https://imgur.com/a/31sksDz
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem dlaczego świat nie chciał Ci się wczytać (prawdopodobnie) . Cały MOD jest zrobiony na tym modzie i to pewnie dlatego > https://themodders.org/index.php?topic=21402.0

Post połączony: 2019-01-26, 14:39
Przeinstalowałem Gothica i działa świat . Teraz szukam miłej osoby która wytłumaczyła by mi jak do nowego świata dodać postać w Startup.d . Ten poradnik co jest na the modders nie odnosi się w pełni do mojego problemu
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale tu nie ma żadnej filozofii. Po prostu robisz Wld_InsertNpc.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra , działa . Jednak mam kolejne pytanie :D Jak dodać postać która będzie mnie mogła czegoś nauczyć ?
Nie znalazłem takiego poradnika na forum
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znajdź sobie dialog z np. Gornem z dworu Irdorath (bodajże DIA_PC_FIGHTER_DI), ale może to być dialog z jakimkolwiek nauczycielem, i pod koniec pliku powinna być gotowa opcja dialogowa, z której będziesz mógł się nauczyć jak to wygląda.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra , tak zrobię . tylko mam kolejny problem . Mianowicie chodzi o to , że dodałem kolejną postać i do niej dialog . jednak gdy odpalam grę i klikam w ten dialog on się tak jakby pomija lub nie uruchamia . Jest to wina dialogu bo po przeklejeniu go do innej postaci(w której reszta dialogów działa poprawnie) jest to samo .
plik z dialogiem - >https://www20.zippyshare.com/v/5yU4vQrE/file.html
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Musisz zaktualizować dialogi. Najlepiej Redefixem: https://themodders.org/index.php?topic=16628.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej to już zrobiłem . tylko że mam kolejny problem .
Podczas sprawdzania skryptów spacer wywala mi takie 4 błędy ->https://imgur.com/a/ZbbjKML
z tego co mi wiadomo to one wszystkie oznaczają , że w linijce 32 nie mia tego znacznika " ; "
jednak on tam jest i nie wiem co mam źle ...
Skrypt postaci:
instance RAV_5000_BANDYTA (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "FRANK";
guild = GIL_SLD;
id = 5000;
voice = 7;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1);

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Nałożona Broń ------
EquipItem (self, itmw_schwert);
EquipItem (self, ItRw_Sld_Bow);
CreateInvItems      (self, ItRw_Arrow, 30);

// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ Wygląd ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_NormalBart_Dexter, BodyTex_N, ITAR_DIEGO);
Mdl_SetModelFatness (self, -1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds")

// ------ Istotne talenty NPCa ------
B_GiveNpcTalents (self);                           [b][i]  (Tutaj jest linijka 32 !)  [/i][/b]

// ------ Talent walki ------
B_SetFightSkills (self, 50);

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_5000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_5000 ()
{
TA_Stand_Eating         (08,00,15,00,"BAN_01");
    TA_Stand_ArmsCrossed (15,00,08,00,"BAN_01");
};[code]


 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To, że parser wskazuje błąd "oczekuję średnika w linijce X" wcale nie musi oznaczać, że tego średnika brakuje akurat w tej linijce. W tym przypadku błąd jest wyżej. Konkretnie w 29 linii.

Parser stwierdził, że gdzieś, w następnym miejscu, w którym jest kod, powinien być średnik. Dojechał do tego fragmentu B_GiveNpcTalents (self); i zobaczył, że zamiast średnika ma "B". Wywalił więc błąd, że tutaj miał być średnik. Ale to nie koniec. Bo musisz mieć świadomość, że średnik oddziela od siebie instrukcje, a nie linijki. (równie dobrze cały skrypt może być w jednej linii, byleby instrukcje oddzielać średnikami...) Parser dostał już jedną instrukcję, ale ponieważ nie dostał średnika, czyta kolejne znaki. A ponieważ ich nie rozumie, wywala kolejne błędy. I tak do momentu, w którym w końcu napotka ten nieszczęsny średnik. Ogólnie ciesz się, że wypluło Ci tylko 4 errory xd
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Na przyszłość używaj tagu code, by łatwiej się czytało kod.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty62
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podpowie ktoś dlaczego ta postać po zakończeniu dialogu mnie nie atakuje ?
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_5000_BANDYTA_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = RAV_5000_BANDYTA;
nr          = 4;
condition   = DIA_RAV_5000_BANDYTA_EXIT_Condition;
information = DIA_RAV_5000_BANDYTA_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_RAV_5000_BANDYTA_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_5000_BANDYTA_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Zabójstwo
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij   (C_INFO)
{
    npc          = RAV_5000_BANDYTA;
    nr           = 1;
    condition    = Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_condition;
    information  = Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_info;
    permanent    = FALSE;
important    = FALSE;
    description  = "Przykro mi, ale pewnemu Magowi nie podoba się Twoja obecność w tym miejscu";
};

FUNC int  Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_condition()
{
    IF (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_RAV_3000_MAG_BANDYTA))
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID  Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_info()
{
   AI_Output (other,self,"Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_15_01"); //Przykro mi, ale pewnemu Magowi nie podoba się Twoja obecność w tym miejscu.
   AI_Output (self, other,"Dia_RAV_5000_BANDYTA_zabij_1_02"); //Ty chcesz zabić mnie? Ten Mag zginie zaraz po tym jak skończę z Tobą pajacu!
   
   AI_StopProcessInfos(self);
   Npc_SetTarget(self, other);
   AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");
};


 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry