Czarny ekran podczas wczytywania nowego świta 2049 85

O temacie

Autor Ravofficial

Zaczęty 22.01.2019 roku

Wyświetleń 2049

Odpowiedzi 85

Splash

Splash

Moderator
posty3921
Propsy3127
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zamiast tego
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");

użyj tego
B_Attack(self, other, AR_NONE, 1);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy taki dialog ma prawo bytu ?
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Dolaczanie ?
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_nwm   (C_INFO)
{
    npc    = DIA_RAV_000_Robin;
    nr    = 4;
    condition    =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition;
    information    =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info;
    permanent    = TRUE;
    description    =  "Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?";
};

FUNC int  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition()
{
    IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie))
    {
    return TRUE;
    };


};
FUNC VOID  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info()
{
      AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_15_00"); //Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?
 
   if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3000_MAG_zabilem)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3001_Guard_kon))
   {
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Tak chłopcze , witamy w drużynie!
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Oto twoja nowa zbroja !
   
    Createinvitems (self, itar_djg_l, 1);
    B_giveinvitems(self, other,  itar_djg_l, 1);

    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_02"); //Jeśli potrzebujesz lepszej możesz je ode mnie kupić , jednak nie są one tanie.
   
   
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Udało mi się ! Teraz muszę zapytać Robina czy ma jakiś plan jak się stąd wyrwać.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_oboz);
   }
   else
   {
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Nie chłopcze , zostało jeszcze kilka osób którym nie podoba się twoja obecność tutaj.
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Pogadaj jeszcze z kilkoma ludzmi ,może jak coś dla nich zrobisz zmienią zdanie.
   };
};
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty572
Propsy189
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na oko wydaje się być w porządku. A co jest nie tak?

Tylko, że ten dialog będzie można powtórzyć nawet po tym dołączeniu. Ale oprócz tego powinien działać.
 
while (!success) try{...}

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Reszta dialogów działa poprawnie a ten się nawet nie pojawia
Trzymaj cały kod może tam coś zrąbałem

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 999;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_Hello   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 1;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Czy to ty tutaj rządzsz ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_00"); //Czy to ty tutaj rządzisz ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_54_01"); //A kto pyta ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_02"); //Jestem Artur. Obudziłem się w obozie , który leży nie opodal.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_55_03"); //Powiem Ci , że jesteś w niezłym gównie chłopcze.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_56_04"); //Ale dobrze postaram się Ci jakoś pomóc przeżyć w tym zapomnianym miejscu.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_57_05"); //Jestem Robin , osoba którą ta grupka ludzi na zewnatrz uważa za przywódce.

};
//*********************************************************************
// Co tu się dzieje
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_co   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 2;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co tu się właściwie dzieje ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_co_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_co_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_00"); //Co tu się właściwie dzieje ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_54_01"); //Jesteśmy jedynymi ludzmi , poza bandytami , którzy zostali w tej dawnej kolonii.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_55_02"); //Po opuszczeniu przez Paladynów i Magów zamku , główny Mag Zakonu Magów Ognia , Pyrokar ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_56_03"); //... postanowił , że zawali jedyną drogę ucieczki z tego miejsca aby orkowie nie przedostali się w głąb wyspy.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_04"); //Mówiąc krótko , zostawił was tutaj na pastwę orków ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_57_05"); //Pyrokar zawsze był osobą myślącą tylko o własnym bezpieczeństwie ,  myślisz dlaczego sam nie przyszedł zawalić tego chlolernego przejścia tylko wysłał swoich przydupasów ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_58_06"); //Ehhhh.... nie ważne, teraz liczy się tylko to aby przeżyć .
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_59_07"); //Dobrze chłopczę , jak na razię trzeba zrobić z Ciebię mężczyzne.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_08"); //Mam tego dokonać sam ? Jestem tylko prostym rolnikiem.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_60_09"); //Spokojnie pomożemy Ci. Po pytaj chłopaków , na pewno za kufel dobrego piwa pokażą Ci co i jak.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_10"); //Dobrze , tylko mam jeszcze jedno pytanie ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_61_11"); //Tak ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_12"); //Miałbyś może jakąś zbroję , w tych podartych szmatach za dużo nie zwojuję.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_62_13"); //Do puki do nas nie dołączysz mogę jedynie dać Ci tą skórzaną zbroje.
Createinvitems (self, ItAr_Leather_L, 1);
B_giveinvitems(self, other, ItAr_Leather_L, 1);
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_14"); //Zawsze to coś, Dzięki !
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_63_15"); //Powodzenia chłopcze !

};
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Dołączenie
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie   (C_INFO)
{
    npc    = DIA_RAV_000_Robin;
    nr    = 3;
    condition    =  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition;
    information    =  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info;
    permanent    = FALSE;
    description    =  "Mogę do was dołączyć ?";
};

FUNC int  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition()
{
    IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_co))
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_01"); //Mogę do was dołączyć ?
   AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_02"); //Przyjął bym Cię chłopcze nawet od razu ,jednak innym może się to nie spodobać.
   AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_03"); //Pogadaj z ludzmi, po pytaj, może potrzebują pomocy. W ten sposób możesz się wykazać.
   AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_04"); //Dobrze , zobaczę co da się zrobić.
   
    Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Muszę dołączyć do tej grupki ludzi aby przeżyć. Jednak aby to zrobić, muszę przekonać do siebie kilka osób.");
   
};

///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Dolaczanie ?
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_nwm   (C_INFO)
{
    npc            = DIA_RAV_000_Robin;
    nr             = 4;
    condition      =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition;
    information    =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info;
    permanent      =  TRUE;
    description    =  "Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?";
};

FUNC int  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie))
    {
    return TRUE;
    };


};
FUNC VOID  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info()
{
      AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_15_00"); //Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?
 
   if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3000_MAG_zabilem)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3001_Guard_kon))
   {
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Tak chłopcze , witamy w drużynie!
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Oto twoja nowa zbroja !
   
    Createinvitems (self, itar_djg_l, 1);
    B_giveinvitems(self, other,  itar_djg_l, 1);

    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_02"); //Jeśli potrzebujesz lepszej możesz je ode mnie kupić , jednak nie są one tanie.
   
   
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Udało mi się ! Teraz muszę zapytać Robina czy ma jakiś plan jak się stąd wyrwać.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_oboz);
   }
   else
   {
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Nie chłopcze , zostało jeszcze kilka osób którym nie podoba się twoja obecność tutaj.
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Pogadaj jeszcze z kilkoma ludzmi ,może jak coś dla nich zrobisz zmienią zdanie.
   };
};

Post połączony: 2019-02-04, 20:51
A masz pomysł jak to zrobić , żeby działało . W sensie że , do puki nie wykonam zadań to mogę pytać ile chce a po wykonaniu ich , żeby tylko można było raz .
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty572
Propsy189
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po wykonaniu tych zadań możesz przyznać jakąś gildię i wtedy do warunku dialogu dodajesz, że jeśli bohater jest jeszcze bez gildii, to może wybrać ten dialog (od biedy hero.guild == 0).
 
while (!success) try{...}

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no niby mógłbym zrobić gildie , ale gdzieś czytałem na forum że z tworzeniem nowych gildii są duże problemy szczególnie dla laików
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty572
Propsy189
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba nie będziesz korzystał z oryginalnych gildii, więc możesz je wykorzystać, a jedynie zmienić ich nazwę.
 
while (!success) try{...}

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej wygląda ten kod teraz tak , tylko on cały czas się nie pojawia . Nie ma nawet opcji do kliknięcia. A dialogi aktualizowałem już chyba z 3 razy.

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 999;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_Hello   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 1;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Czy to ty tutaj rządzsz ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_00"); //Czy to ty tutaj rządzisz ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_54_01"); //A kto pyta ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_15_02"); //Jestem Artur. Obudziłem się w obozie , który leży nie opodal.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_55_03"); //Powiem Ci , że jesteś w niezłym gównie chłopcze.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_56_04"); //Ale dobrze postaram się Ci jakoś pomóc przeżyć w tym zapomnianym miejscu.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_Hello_57_05"); //Jestem Robin , osoba którą ta grupka ludzi na zewnatrz uważa za przywódce.

};
//*********************************************************************
// Co tu się dzieje
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_co   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 2;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co tu się właściwie dzieje ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_co_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_RAV_000_Robin_co_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_00"); //Co tu się właściwie dzieje ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_54_01"); //Jesteśmy jedynymi ludzmi , poza bandytami , którzy zostali w tej dawnej kolonii.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_55_02"); //Po opuszczeniu przez Paladynów i Magów zamku , główny Mag Zakonu Magów Ognia , Pyrokar ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_56_03"); //... postanowił , że zawali jedyną drogę ucieczki z tego miejsca aby orkowie nie przedostali się w głąb wyspy.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_04"); //Mówiąc krótko , zostawił was tutaj na pastwę orków ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_57_05"); //Pyrokar zawsze był osobą myślącą tylko o własnym bezpieczeństwie ,  myślisz dlaczego sam nie przyszedł zawalić tego chlolernego przejścia tylko wysłał swoich przydupasów ...
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_58_06"); //Ehhhh.... nie ważne, teraz liczy się tylko to aby przeżyć .
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_59_07"); //Dobrze chłopczę , jak na razię trzeba zrobić z Ciebię mężczyzne.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_08"); //Mam tego dokonać sam ? Jestem tylko prostym rolnikiem.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_60_09"); //Spokojnie pomożemy Ci. Po pytaj chłopaków , na pewno za kufel dobrego piwa pokażą Ci co i jak.
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_10"); //Dobrze , tylko mam jeszcze jedno pytanie ?
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_61_11"); //Tak ?
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_12"); //Miałbyś może jakąś zbroję , w tych podartych szmatach za dużo nie zwojuję.
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_62_13"); //Do puki do nas nie dołączysz mogę jedynie dać Ci tą skórzaną zbroje.
Createinvitems (self, ItAr_Leather_L, 1);
B_giveinvitems(self, other, ItAr_Leather_L, 1);
AI_Output (other,self ,"DIA_RAV_000_Robin_co_15_14"); //Zawsze to coś, Dzięki !
AI_Output (self ,other,"DIA_RAV_000_Robin_co_63_15"); //Powodzenia chłopcze !

};
///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Dołączenie
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie   (C_INFO)
{
    npc    = DIA_RAV_000_Robin;
    nr    = 3;
    condition    =  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition;
    information    =  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info;
    permanent    = FALSE;
    description    =  "Mogę do was dołączyć ?";
};

FUNC int  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_condition()
{
    IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_co))
    {
    return TRUE;
    };
};

FUNC VOID  DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_01"); //Mogę do was dołączyć ?
   AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_02"); //Przyjął bym Cię chłopcze nawet od razu ,jednak innym może się to nie spodobać.
   AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_15_03"); //Pogadaj z ludzmi, po pytaj, może potrzebują pomocy. W ten sposób możesz się wykazać.
   AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie_1_04"); //Dobrze , zobaczę co da się zrobić.
   
    Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Muszę dołączyć do tej grupki ludzi aby przeżyć. Jednak aby to zrobić, muszę przekonać do siebie kilka osób.");
   
};

///////////////////////////////////////////////////////
//////////////         Dolaczanie ?
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_RAV_000_Robin_nwm   (C_INFO)
{
    npc            = DIA_RAV_000_Robin;
    nr             = 4;
    condition      =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition;
    information    =  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info;
    permanent      =  TRUE;
    description    =  "Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?";
};

FUNC int  DIA_RAV_000_Robin_nwm_condition()
{
    if (hero.guild == 0)
    {
    return TRUE;
    };


};
FUNC VOID  DIA_RAV_000_Robin_nwm_info()
{
      AI_Output (other,self,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_15_00"); //Czy to co zrobiłem wystarczy by do was dołączyć ?
 
   if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_000_Robin_dolaczenie)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3000_MAG_zabilem)) && (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_RAV_3001_Guard_kon))
   {
AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Tak chłopcze , witamy w drużynie!
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Oto twoja nowa zbroja !
   
    Createinvitems (self, itar_djg_l, 1);
    B_giveinvitems(self, other,  itar_djg_l, 1);

AI_UnequipArmor (other);
AI_EquipArmor (other, itar_djg_l);

    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_02"); //Jeśli potrzebujesz lepszej możesz je ode mnie kupić , jednak nie są one tanie.

hero.guild = GIL_SLD;
Npc_SetTrueGuild (other, GIL_SLD);
   
B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Udało mi się ! Teraz muszę zapytać Robina czy ma jakiś plan jak się stąd wyrwać.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (XP_oboz);
   }
   else
   {
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_00"); //Nie chłopcze , zostało jeszcze kilka osób którym nie podoba się twoja obecność tutaj.
    AI_Output (self, other,"DIA_RAV_000_Robin_nwm_1_01"); //Pogadaj jeszcze z kilkoma ludzmi ,może jak coś dla nich zrobisz zmienią zdanie.
   };
};
 

Dage23

Dage23

Użytkownicy
posty26
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Popraw to:
   condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
   information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
 

Splash

Splash

Moderator
posty3921
Propsy3127
ProfesjaNierób
  • Moderator
no niby mógłbym zrobić gildie , ale gdzieś czytałem na forum że z tworzeniem nowych gildii są duże problemy szczególnie dla laików
Jeśli postępuje się zgodnie z poradnikiem, to nie powinno być problemów. Po prostu nie można zwiększyć limitu gildii, bo jest on hardcodowany w silniku gry.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmieniłem to jednak nie pomogło , dialog nadal się nie pojawia
Popraw to:
   condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;
   information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
 

Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku
"condition   = DIA_RAV_000_Robin_Hello_Condition;"
"FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_co_Condition()
{
   return TRUE;
};"

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No już jest poprawione i nadal nie działa
INSTANCE DIA_RAV_000_Robin_co   (C_INFO)
{
npc         = RAV_000_Robin;
nr          = 2;
condition   = DIA_RAV_000_Robin_co_Condition;
information = DIA_RAV_000_Robin_co_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co tu się właściwie dzieje ?";
};

FUNC INT DIA_RAV_000_Robin_co_Condition()
{
return TRUE;
};

Post połączony: 2019-02-06, 22:29
Dobra , naprawiłem. W całym dialogu jeden if był jeszcze popsuty i w 2 miejscach instancja npc miała przedrostek "DIA_"
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam jeszcze 2 pytania odnośnie rutyn .
1.Wyczytałem , że trzeba dodać spot aby postać mogła praktykować magie .
i wygląda to u mnie tak - > TA_Practice_Magic(11,00,15,00,"MAG_022"); 
zdjęcie spota ->  https://imgur.com/a/5r6sdqB
jednak postać ta stoi tylko w tym miejscu i słychać od niej taki jakiś szum.
2. Czy zna ktoś rutynę stania i czytania notatki ?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty572
Propsy189
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Wystarczy do tego sama rutyna ta_practitemagic, czy jakoś tak.

2. Spis wszystkich rutyn znajdziesz w pliku D:\Gothic II pod AST\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Human\TA.d
 
while (!success) try{...}

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak wystarczy sama rutyna jak muszę podać od kiedy do kiedy ma tą rutynę
 wykonać i gdzie ma ją wykonać
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty572
Propsy189
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, ale do poprawnego wykonywania rutyny nie potrzebujesz żadnych dodatkowych freepointów.
 
while (!success) try{...}

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To było to samo , też taki szum

Post połączony: 2019-02-08, 23:00
Kod postaci wygląda tak:


instance RAV_3000_MAG (Npc_Default) //Türwache Onars Haus
{
// ------ NPC ------
name = "Gajus";
guild = GIL_SLD;
id = 3000;
voice = 7;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL; // MASTER / STRONG / NORMAL /COWARD

// ------ Nałożona Broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, itmw_addon_stab01);
CreateInvItems      (self, ITRU_INSTANTFIREBALL, 1);
CreateInvItems      (self, ITRU_SLEEP, 1);
CreateInvItems      (self, itmi_aquamarine, 1);
CreateInvItems      (self, ITMI_FLASK, 8);



// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Normal_Cord, BodyTex_P, ITAR_KDF_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);  // 0-3
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ Istotne talenty NPCa ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 30); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_3000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_3000 ()
{
TA_Sit_Bench (08,00,10,00,"MAG_04");
TA_Practice_Magic (10,00,15,00,"MAG_02");
    TA_Stand_ArmsCrossed (15,00,18,00,"MAG_01");
TA_Potion_Alchemy (18,00,21,00,"MAG_08");
TA_Sleep (21,00,08,00,"MAG_07");
};



A gdy wybije odpowiednia godzina to postać stoi w miejscu ->https://imgur.com/a/zsB8D6N
 

Ravofficial

Ravofficial

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry