[G2NK] Ucieczka 55210 82

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 4.09.2017 roku

Wyświetleń 55210

Odpowiedzi 82

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
I jak postępy? :)
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
Kolejny mod będzie do ogrania. Kiedyś postaram sie ograć wszystkie ciekawe mody. Tera ogrywam Returninga 2.0., więc. Nie mam czasu na mody inne, no chyba że krótkie.
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
I jak postępy? :)

Aktualne prace zostały przeze mnie wspomniane we wcześniejszym poście i spokojnie, nic względem nich się nie zmieniło, a wręcz mogę powiedzieć, że nawet przybrały na tempie. Polecam uzbroić się w cierpliwość, jeżeli będzie coś wartego pokazania to na pewno to zrobimy. ^^
 
COLORBLIND

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
~ Styczniowy raport :

Minął już jakiś miesiąc od pokazania ostatniego materiału, więc czuję się zobowiązany pokazać, co nowego udało się zrobić. W związku z licznymi zmianami i rozszerzeniem fabuły, z przyjemnością zawiadamiam, że Ucieczka poruszy wątek Bractwa Śniącego po upadku bariery! W związku z tym, będziecie mieli okazję zwiedzić obóz na bagnie - dużo bardziej ponury i pełen ożywieńców.


Przez ostatnie tygodnie spokojnie pracuję sobie w Spacerze i odtwarzam zniszczenia oraz chaos. Chciałbym tutaj bardzo podziękować Młodemu Ścierwojadowi, za dokonanie zniszczeń w Blenderze Obozu Bractwa. W międzyczasie Ktoś kreatywny uzupełnia fabułę i zapisuje zadania poboczne a Ktoś zdolny sposobi się do odnawiania modeli tarcz i hełmów. Mimo wielu obowiązków zjadających czas, praca powoli posuwa się naprzód.

PS. Wersja obecna nie jest oczywiście ostateczna. Przede mną jeszcze dodanie w wielu miejscach mgieł, itemów, a przede wszystkim walka z obrzydliwymi teksturami z G1 - podmiana liści, dodanie alfy itp.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
~ Styczniowy raport :

Minął już jakiś miesiąc od pokazania ostatniego materiału, więc czuję się zobowiązany pokazać, co nowego udało się zrobić. W związku z licznymi zmianami i rozszerzeniem fabuły, z przyjemnością zawiadamiam, że Ucieczka poruszy wątek Bractwa Śniącego po upadku bariery! W związku z tym, będziecie mieli okazję zwiedzić obóz na bagnie - dużo bardziej ponury i pełen ożywieńców.


Przez ostatnie tygodnie spokojnie pracuję sobie w Spacerze i odtwarzam zniszczenia oraz chaos. Chciałbym tutaj bardzo podziękować Młodemu Ścierwojadowi, za dokonanie zniszczeń w Blenderze Obozu Bractwa. W międzyczasie Ktoś kreatywny uzupełnia fabułę i zapisuje zadania poboczne a Ktoś zdolny sposobi się do odnawiania modeli tarcz i hełmów. Mimo wielu obowiązków zjadających czas, praca powoli posuwa się naprzód.

PS. Wersja obecna nie jest oczywiście ostateczna. Przede mną jeszcze dodanie w wielu miejscach mgieł, itemów, a przede wszystkim walka z obrzydliwymi teksturami z G1 - podmiana liści, dodanie alfy itp.
Ten post powinien stać się definicją aktualizowania tematu :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pragnę zauważyć, że ogólnie podejście autora jest godne pochwały.

Mod został zaprezentowany będąc już w pełni grywalnym i niemalże gotowym do betatestów! A nie jak wiele innych, kiedy tylko ktoś wpadł na pomysł "ej zropie se mot".
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Pobawie sie w archeologa i zapytam czy prace nadal trwają?
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Trwają :) nie mam niestety czasu na przygotowanie materiałów dla śledzących moje poczynania, bo jak już robię z modem to raczej nie marketingowo tylko technicznie. Ale skoro tyle osób pyta (tu czy na fb) to wypada mi pokazać coś nowego... na dniach coś wykombinuje :)
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty91
Propsy26
  • Użytkownicy
Zaglądam tu po zapoznaniu się z Twoimi pracami opublikowanymi z okazji  Dnia Screena,  modyfikacja prezentuje się naprawdę świetnie! Jak postępy, można liczyć na raport na wzór tego styczniowego? :)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Informacje dużo częściej publikuję na facebooku:
https://www.facebook.com/G2Ucieczka/?ref=bookmarks

Ale skoro raporcik na theModders jest wyczekiwany, to oczywiście, pojawi się wrześniowy raport! :)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
~ Wrześniowy raport :

Po całych wakacjach intensywnej pracy nadszedł dzień, w którym przygotowałem wersję gry: Ucieczka Beta 2.0. Szmat czasu spędzany przy skryptach, Spacerze i Blenderze sprawia, że modyfikacja wygląda coraz lepiej! Jednocześnie muszę się przyznać do tego, że tak de facto pracuję sam. Było paru chętnych do pomocy, którym zapał szybko się skończył. Dlaczego o tym piszę? Żeby odsunąć od siebie wszelkie wszelkie oczekiwania co do terminu premiery Ucieczki. Aktualny plan to początek 2019, ale do tej pory zostało zrobione mniej, niż przewidywałem (!!!). Zaczynam kolejny proces debugowania gry (za poprzedni serdecznie dziękuję @Simen ). Chciałbym również oficjalnie napisać, że nawiązałem współpracę z Bractwem Gothica (@Duch ) i niebawem rozpoczną się nagrania dubbingowe Ucieczki!



Co zmieniło się od stycznia?
  • Poprawione zostały obozy: Spacer (voby) --> Blender (3d)
  • Odświeżone zostały WSZYSTKIE dialogi. Żadne słowa nie są już gimbusiarskie.
  • Dodano wiele nowych misji z ciekawymi nagrodami.
  • Unowocześniono system powiadomień (LeGo).
  • Po raz kolejny został poprawiony balans rozgrywki.
  • Dodano nowe tekstury (wersje) różnych potworów.
  • Dodano możliwość wyboru poziomu trudności.
  • Tryb sprawiedliwości: brak możliwości zapisywania podczas walki, brak marvina, reset zamków skrzyń po wczytaniu.
  • Dodano kradzież kieszonkową.
  • Konsekwencje, jeśli coś ukradniemy (pobiją nas + trzeba zapłacić).
  • Rozwinięty został wątek wojny z orkami.
  • Pobojowisko po starciu orków i paladynów na przełęczy.
  • Załączono wolne celowanie (FreeAim).
  • Ulepszono system górnictwa.
  • Coś, o czym zapomniałem ;]

... a co zostało do zrobienia?

> Wątek bractwa śniącego ( :c ).
> Nagrania głosowe przez team dubbingowy.
> Filmik Outro.
> Betatesty i debugowanie...
> Muszę napisać instalatooooor...
> Reklamowanie moda, zwiększanie zainteresowania i huczna premiera ;]

W okresie wakacyjnym miałem też okazję po raz pierwszy wziąć udział w Dniu Screena. Bardzo miło było zetknąć się z ciepłym przyjęciem przez społeczność modderską, a czwarta średnia na liście zmotywowała do ukończenia projektu. Screeny w końcu mówią dużo więcej niż wszystkie słowa napisane w tym poście ;D Po więcej zdjęć, materiałów i innych aktywności zapraszam na Facebooka. Przestałem też używać Frapsa i Bandicama, a zaangażowałem do pracy GeForce Experience, w związku z czym pierwszy test-gameplay pojawił się na Youtubie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany dubbingowaniem, to zachęcam do rekrutacji na forum Bractwa Gothica!

'Ucieczka' na Facebooku.
Gameplay 3min (YouTube)
Rekrutacja na dubbingera!



 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
brak marvina

Jak mnie bawi to za każdym razem gdy to widzę :lol2::lol2::lol2::lol2::lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
spokojnie, w przypadku wpisania bmarvinb pojawia się napis, by wyłączyć w opcjach tryb sprawiedliwości na czas, w którym trzeba użyć F8/k/insert/goto :P
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Raporty spoko, ale coś takiego jak "Odświeżone zostały WSZYSTKIE dialogi. Żadne słowa nie są już gimbusiarskie" nie jest warte wypisywania. Nigdzie z tego co zauważyłem nie pokazywałeś dialogów z moda ingame, więc jak takowe były to nie było sensu tego pisać.

angarus

angarus

Użytkownicy
posty91
Propsy26
  • Użytkownicy
Raporty spoko, ale coś takiego jak "Odświeżone zostały WSZYSTKIE dialogi. Żadne słowa nie są już gimbusiarskie" nie jest warte wypisywania. Nigdzie z tego co zauważyłem nie pokazywałeś dialogów z moda ingame, więc jak takowe były to nie było sensu tego pisać.

Simen zwracał na to uwagę w tym wątku, stąd odniesienie.

TheKetrab - świetna robota, bardzo szanuję Twój pietyzm i samodyscyplinę w tworzeniu moda! Mam jedynie drobną uwagę - wolne celowanie mogłoby być opcjonalne, ja np. tego nie lubię w G1/2. Pozdrawiam serdecznie. :)

 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
wolne celowanie, oczywiście, jest opcjonalne. też tego nie lubię :P
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty91
Propsy26
  • Użytkownicy
Uchylisz rąbka tajemnicy i napiszesz coś o postępach? :)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Chyba cała magia nie pryśnie, jeśli napiszę, że od pewnego czasu pomaga mi @bogu9821 i dzięki niemu ten mod ma spore szanse na ciepłe przyjęcie. Dlaczego? Ponieważ uwydatnia systemy skryptowe, które pisałem kawał czasu temu oraz dopisuje szereg własnych z użyciem ikarusa. Tak więc dzięki niemu wszystko będzie płynniejsze (na starszych komputerach), będzie mniej bugów oraz kolejne super nowości, które zauważamy w modach aktualnie wydawanych na skalę Europy.

Ja z kolei mogę się pochwalić nagraniem filmiku Outro, na który poświęciłem okres świąteczny. Obecnie mod jest betatestowany, bo skończyłem wklepywać wątek z bagnem (który nie jest tak rozwinięty, jak miał być, ale to już nie moja wina). Więc hmm... Poza kilkoma misjami, które mam zaplanowane, fabuła jest skończona.

Dubbing nie nagrywa się tak szybko, jak byśmy tego chcieli, ale podobno za niedługo ma się pojawić filmik od AudioHood z jego prezentacją. Ah! Filmik :) Obecnie jest też tworzony film opowiadający trochę więcej o modyfikacji G2 Ucieczka. Także mam nadzieję, że zainteresowanie w community wzrośnie i że ja nie będę znikał na dwa miesiące tak jak teraz.

Przepraszam za nieoficjalny typ wypowiedzi, ale jakoś nie umiem odpowiednio złożyć tego wszystkiego, co mam w głowie... Pozdrawiam :)
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty91
Propsy26
  • Użytkownicy
Chyba cała magia nie pryśnie, jeśli napiszę, że od pewnego czasu pomaga mi @bogu9821 i dzięki niemu ten mod ma spore szanse na ciepłe przyjęcie. Dlaczego? Ponieważ uwydatnia systemy skryptowe, które pisałem kawał czasu temu oraz dopisuje szereg własnych z użyciem ikarusa. Tak więc dzięki niemu wszystko będzie płynniejsze (na starszych komputerach), będzie mniej bugów oraz kolejne super nowości, które zauważamy w modach aktualnie wydawanych na skalę Europy.

Ja z kolei mogę się pochwalić nagraniem filmiku Outro, na który poświęciłem okres świąteczny. Obecnie mod jest betatestowany, bo skończyłem wklepywać wątek z bagnem (który nie jest tak rozwinięty, jak miał być, ale to już nie moja wina). Więc hmm... Poza kilkoma misjami, które mam zaplanowane, fabuła jest skończona.

Dubbing nie nagrywa się tak szybko, jak byśmy tego chcieli, ale podobno za niedługo ma się pojawić filmik od AudioHood z jego prezentacją. Ah! Filmik :) Obecnie jest też tworzony film opowiadający trochę więcej o modyfikacji G2 Ucieczka. Także mam nadzieję, że zainteresowanie w community wzrośnie i że ja nie będę znikał na dwa miesiące tak jak teraz.

Przepraszam za nieoficjalny typ wypowiedzi, ale jakoś nie umiem odpowiednio złożyć tego wszystkiego, co mam w głowie... Pozdrawiam :)

Luźne pytanie, luźna acz rzeczowa odpowiedź. Bardzo dziękuję. :) Gratuluję dotychczas wykonanej pracy i życzę powodzenia na finiszu! :)

PS. czy planujesz dubbing moda już na dzień premiery, czy też najpierw wydasz moda, a po jakimś czasie pojawi się dubbing dla zainteresowanych?

 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Na rok 2019. wydanie moda bez dubbingu to jak wyrzucenie do kosza wieloletniej pracy. Po prostu modyfikacja musi ukazać się od razu z nagraniami głosowymi. Jednak tempo prac dubbingowych nie zależy ode mnie, a nie można też czekać z wydaniem kolejne pół roku, bo to zniechęci oczekujących na już prawie gotową modyfikację. Stąd też nie ukrywam, że bardzo się stresuję i liczę, że zespół dubbingujący zrobi swoje jak najszybciej (oczywiście nie pośpieszając!!!).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry