[G2NK] Ucieczka 14383 72

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 4.09.2017 roku

Wyświetleń 14383

Odpowiedzi 72

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty329
Propsy178
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

TheKetrab

[G2NK] Ucieczka
2017-09-04, 08:57(Ostatnia zmiana: 2018-07-24, 17:47)

Bezimienny bohater opuścił wyspę Khorinis, by stanąć oko w oko z przeznaczeniem.
Wyspa Khorinis traciła wielu dzielnych wojowników, a orkowie nieprzerwanie rośli w siłę.
Nie mogąc czekać dłużej, kapitan Garond nakazał otworzyć bramę zamku,
by powrócić z innymi do miasta z resztką rudy, którą udało się zebrać. Niestety, nie dotarli do celu.

Wielką bitwę, o której bardowie będą śpiewać na całym świecie, przerwało potężne trzęsienie ziemi.
Lord Hagen właśnie podjął niełatwą decyzję: z pomocą wielkiego Maga Ognia, Pyrokara,
zasypał ścieżkę wiodącą na przełęcz Khorinis. Po 'drugiej stronie' wciąż pozostali ludzie
- odcięci od morza, odcięci od reszty wyspy. Dla nich oznaczało to tylko jedno:
Górnicza Dolina, jak za dawnych czasów, stała się więzieniem.

~ Wstęp :

Gothic II Ucieczka to mod z serii total-conversion osadzony w Górniczej Dolinie na około miesiąc po akcji gry Gothic 2 Noc Kruka. Wcielamy się w postać Willa, który, chociaż z początku niewiele potrafi, to młodość, talent i wkład gracza z czasem zwiększają jego umiejętności. Mod znacznie rozwija walkę wręcz (moim zdaniem to jego największy atut) na starym kochanym silniku zEngine. W 'podstawkach' i wielu modyfikacjach grę ułatwiały przewidywalne ataki przeciwników, których zasadę po kilku godzinach gry każdy pojmował. W 'Ucieczce' inteligencja walki innych NPC została rozwinięta, przy pomocy pakietu LeGo. Ponadto, mistrzowie walki wręcz wykonują combosy, co również jest ciekawym doświadczeniem dla gracza. Mod powstaje od roku 2013. (chociaż, tak bardziej poważnie od dwóch lat) i tworzę go sam z niewielką pomocą młodszego brata przy korektach rozgrywki, balansie i trochę level-designie. Balansie? Ano, właśnie! Bardzo chciałem, by gra nie wyglądała tak, że w trzecim rozdziale ma się nagle kilka tysięcy sztuk złota. Również wraz z postępem gry na mapie pojawiają się nowe odmiany potworów: groźne, wściekłe, dzikie. Mam nadzieję, że dla nikogo z Was ten wcale niemały mod nie będzie nudziarstwem i dostarczy wielu przyjemnych godzin gry oraz odświeży pamięć o starym dobrym Gothicu.


~ Cechy :
    • Nowa i ciekawa fabuła oferująca 20-30h rozgrywki (5 rozdziałów).
    • Stopień trudności: trochę większy niż G2NK.
    • Rozbudowana inteligencja walki NPC + NPC wykonujący combosy. * ZOBACZ FILM *
    • Nowe umiejętności: destylacja, górnictwo, regeneracja, szybka nauka, walka tarczą.
    • Walka z bossami oraz system osiągnięć i reputacji.
    • Zmienne ekrany wczytywania ze wskazówkami (na wzór Risena 1).
    • Przywrócony system nauki siły i zręczności z klasycznego G1 i G2 (max. 100 siły, zręczności, obrażeń)
    • System ładowania miecza runicznego i pierścienia szybkości za pomocą kryształów.
    • Rozbudowane górnictwo - ponad 100 różnych złóż do wykopania rozsianych po całej GD!
    • Około 100 rozbudowanych i ciekawych questów (np. wspinaczka na drzewo...)
    • Górnicza Dolina z G2 rozszerzona o kilka lokacji.
    • Systemy przełączników.
    • Filmiki podczas gry.
    • Wiele innych: różne rodzaje strzał, mikstury czasowe, trucizny, ...

    ~ Teaser :

    https://www.youtube.com/watch?v=WuQotZadydY


    ~ Screeny :

    Spoiler
















    ~ Zakończenie :

    Nie jestem w stanie jasno określić, ile jeszcze zostało do zrobienia. Trzeba jednak zaznaczyć, że mod jest już grywalny i można go ukończyć. Doskonale zdaję sobie sprawę, że wraz ze wzrostem rozmiaru gry rośnie ilość bugów, dlatego potrzebuję betatesterów. Chciałbym pod koniec września stworzyć paczkę z modem i wysłać ją tym bardziej wymagającym graczom, aby mogli wychwycić błędy oraz zasugerować mi, co powinienem poprawić. Gorąco zachęcam do zgłaszania się na PW (odezwę się, gdy naprawię resztki błędów). Dodatkowo, jeśli ktoś zechciałby pomóc w promocji moda (np. poprzez stworzenie porządnego trailera /moje zdolności filmowe są fatalne/), to bardzo proszę o kontakt. Należy również wspomnieć o dubbingu... Bardzo chciałbym, aby rozgrywka nie była głucha, jednakże nie znam ludzi, którzy mogliby mi pomóc. Polecam również zerknąć na facebookowy fanpage, gdzie można znaleźć trochę więcej screenów.

    Odwiedź 'Ucieczkę' na Facebooku.


     

    Zucklov

    Zucklov

    Quest Pack Team
    Sztywniutko
    posty1245
    Propsy1223
    ProfesjaSkrypter
    • Quest Pack Team
    • Sztywniutko
    Wreszcie coś interesującego, a nie wieczne podniecanie się DK i Sequelem albo mody o tytanach. Daję propsa i czekam na moda.
     
    Lieb Vaterland magst ruhig sein

    boguc

    boguc

    Użytkownicy
    posty211
    Propsy328
    ProfesjaGrafik 3D
    • Użytkownicy
    Noo, masakra. Zapowiedź moda będącego na ukończeniu. Szok i props.
     
    Gothic najlepszy

    Fabio

    Fabio

    White&Red
    Arcymistrz feedbacku
    posty3008
    Propsy1752
    ProfesjaScenarzysta
    • White&Red
    • Arcymistrz feedbacku

    Fabio
    White&Red

    Gothic 2 Ucieczka
    #3 2017-09-04, 11:38(Ostatnia zmiana: 2017-09-04, 11:49)
    Bardzo fajnie, że nadal ktoś trzaska jakieś modziki i są jeszcze takie, które prezentują jakiś poziom, mam nadzieję, że projekt dojdzie do końca. Poza tym i chyba jeszcze innym mniejszym modem, nie czekam w zasadzie na nic, przykuł on moją uwagę.  Teaser dosyć skromny, ale to tylko teaser, poza ostatnimi scenkami w (prawdopodobnie nowym świecie?) nie zrobił na mnie żadnego wrażenia. Nie podoba mi się za bardzo mieszanie  assetów z Gothica 1 z tym z Gothica 2, bo niektóre są okropne, a niektóre prezentują lepszy poziom. Jest to dosyć widoczne. Screeny skromne, ale coś tam jest.

    Czy w modyfikacji znajdą się autorskie światy, czy tylko te z oryginalnej gry oraz np. woga? Nie powiem, łażenie po tym samym świecie, wielokrotnie wałkowanym jest dosyć nużące.


    PS. Jak szukasz dobrych i sprawdzonych betatesterów to pisz do mnie. Pozdrawiam.

    Paradoxal

    Paradoxal

    Użytkownicy
    Awesomeness
    posty665
    Propsy895
    Nagrody
    ProfesjaGrafik 3D
    • Użytkownicy
    • Awesomeness
    W fabułę sie zbytnio nie zagłębiłem ale zauważyłem pare uwag do grafiki.

    Spoiler

    Tym teksturom z g1 przydałby sie jakiś lift albo zmiana na coś innego bo straszą już troche i odbierają sporo tej całkiem ciekawej lokacji.


    Tutaj troche to dziwne że koleś siedzi na tronie w takiej małej sali gdzie obok jest jakaś półka, na której stoi mleko?

    Tak czy inaczej propsy za całą akcje i powodzenia życzę.
     

    TheKetrab

    TheKetrab

    Użytkownicy
    posty329
    Propsy178
    ProfesjaLvl designer
    • Użytkownicy
    Dzięki za propsy i komentarze! Opinie innych dają dużo do myślenia i z pewnością postaram się załączyć w życie moda te uwagi. @ShadowAssassin jeśli chodzi o teksturowanie i ogół grafiki to z pewnością do poprawy będzie duuuużo więcej - nieźle, że dopatrzyłeś taką pierdółkę jak mleko. Niedociągnięć może być dużo, więc to cenna uwaga (: @Fabiosek wiedziałem, że będziesz chętny - odpowiadając na pytanie: autorskich światów nie ma, teoretycznie nowa lokacja to OrcCity z plików G1. Sam ubolewam nad tym, że mod dzieje się na wyspie Khorinis i będzie to chodzenie po tym samym, ale zabawę z modelowaniem 3d zacząłem na tyle późno, że szkoda mi było posłać w zapomnienie setki godzin spędzone przy modowaniu w Górniczej Dolinie. Jak widać będę musiał wiele poprawić w kwestii tekstur i ich jakości.

    edit: teaser jest fatalny, wiem, wiem. Tym bardziej zachęcam filmowców do pomocy! :)
     

    Jakub91

    Jakub91

    Użytkownicy
    posty653
    Propsy203
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    Bardzo podoba mi się pomysł na fabułę modyfikacji. Ma duży potencjał. Liczę, że historia skupiać się będzie na relacjach między pozostałymi przy życiu ludźmi. Taki zamknięty świat sprzyja konfliktom. Było by niezmiernie ciekawym, gdybyś pokusił się o rozwinięcie wątku orków. Mniej więcej w czasie trwania modyfikacji Smok Orzywieniec nie żyje. Co powinno skutkować podziałem wśród wcześniej zjednoczonej orkowej populacji. Co myślisz o lekkim powrocie "życia" do Górniczej Doliny ? Skoro smoki nie żyją roślinność i fauna powinny powoli się odradzać. Wiem że pewnie na obecnym poziomie ukończenia moda przenoszenie go na wersję górniczej Doliny z l,hivera wiązało by się z mnóstwem pracy ale powinieneś to rozważyć by uatrakcyjnić moda.
     

    Simen

    Simen

    Moderator
    Nilfgaard
    posty6001
    Propsy2711
    ProfesjaTester
    • Moderator
    • Nilfgaard
    Na starcie wielkie brawa za to, że dałeś zapowiedź modyfikacji bliskiej ukończenia i jednocześnie oferującej tak wiele :P Co do testów, to nie ma sprawy, prawdopodobnie lepszego ode mnie nie znajdziesz, a chwilowo nie narzekam na brak czasu, a z moim doświadczeniem na pewno damy radę wykminić co nieco przy modzie. Trailer po testach też Ci zmontuję. Pierwsze zwiastuny od Recovery Team to właśnie moja robota.
     
    http://chomikuj.pl/gothicwarrior

    https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



    Fabio

    Fabio

    White&Red
    Arcymistrz feedbacku
    posty3008
    Propsy1752
    ProfesjaScenarzysta
    • White&Red
    • Arcymistrz feedbacku
    to nie ma sprawy, prawdopodobnie lepszego ode mnie nie znajdziesz, a chwilowo nie narzekam na brak czasu, a z moim doświadczeniem na pewno damy radę wykminić co nieco przy modzie.

     :trollface: :ok:

    @TheKetrab co do teaseru, to tylko moja opinia, sam też nie param się tą profesją :D

    Zucklov

    Zucklov

    Quest Pack Team
    Sztywniutko
    posty1245
    Propsy1223
    ProfesjaSkrypter
    • Quest Pack Team
    • Sztywniutko
    Z filmem chętnie pomogę, jestem byłym machinimowcem.
     
    Lieb Vaterland magst ruhig sein

    TheKetrab

    TheKetrab

    Użytkownicy
    posty329
    Propsy178
    ProfesjaLvl designer
    • Użytkownicy
    @Fabiosek spoko xD sam w niczym nie jestem specjalistą, a narzekać też potrafię ^^
     

    Draks

    Draks

    Użytkownicy
    Gothic 2 Nowy porządek
    posty1719
    Propsy762
    ProfesjaGrafik 3D
    • Użytkownicy
    • Gothic 2 Nowy porządek
    Modyfikacja wydaję się spoko, ale co robi skradziona tarcza z gothica 3 w filmie? Mam nadzieję, że model ten zostanie usunięty, przecież to kradzież ;/
     

    boguc

    boguc

    Użytkownicy
    posty211
    Propsy328
    ProfesjaGrafik 3D
    • Użytkownicy
    Modyfikacja wydaję się spoko, ale co robi skradziona tarcza z gothica 3 w filmie? Mam nadzieję, że model ten zostanie usunięty, przecież to kradzież ;/
    Poćwicz bycie śmiesznym  :cool:
     
    Gothic najlepszy

    WinterKing Kereth

    WinterKing Kereth

    Gry (themodders@telegram)
    posty527
    Propsy790
    Profesjabrak
    • Gry (themodders@telegram)
    Modyfikacja wydaję się spoko, ale co robi skradziona tarcza z gothica 3 w filmie? Mam nadzieję, że model ten zostanie usunięty, przecież to kradzież ;/

    Powiedział Książe Złodziei  :lol2: A żeby nie było, że tutaj spamuje to @TheKetrab - zainteresowałeś mnie modem jak chyba nikt inny do tej pory. Wyczekuję.
     

    Kravis

    Kravis

    Użytkownicy
    posty243
    Propsy59
    ProfesjaGracz
    • Użytkownicy
    A jak sprawa wygląda z questami? Nie mówię, że każdy z tej setki musi być jakiś arcyciekawy i rozbudowany. Byłbym w pełni zadowolony, gdyby choć kilka wyróżniło się w jakiś sposób na tle pozostałych.
     

    TheKetrab

    TheKetrab

    Użytkownicy
    posty329
    Propsy178
    ProfesjaLvl designer
    • Użytkownicy
    Śledzę gothicową scenę i ktoś chyba pisał ostatnio, że licencja Gothica zabrania przeklejania zasobów pomiędzy wersjami 1-2 xD Do grafiki 3d zdolności nie mam, dlatego przydałby mi się jakiś grafik do pomocy na wyższym poziomie od mojego.

    Jeśli chodzi o questy, to liczba 100 w sporym stopniu przyczynia się do stworzenia 20-godzinnej rozgrywki :P Raczej nie ma questów 'przynieś, dzięki'. Każdy quest 'przynieś, pozamiataj' staram się urozmaicić o jakąś dziwność. Zdaję sobie jednak sprawę, że betatesty i ludzie obyci w grach o wiele bardziej niż ja pomogą mi ulepszyć każdy z nich. Nie chcę spojlerować, więc odwołam się tylko do ww. zadania o wspinaniu się na drzewo. Akurat jest to krótkie zadanie bez jakichś eventów, że łamie się gałąź, ale jest to poniekąd nowe spojrzenie na questa :P
     

    Gertwick

    Gertwick

    Użytkownicy
    posty18
    Propsy14
    ProfesjaScenarzysta
    • Użytkownicy
    Czekam na tę modyfikację bo jestem bardzo ciekawy co z niej wyjdzie. Powodzenia w pracach ;)
     

    Darkmodders

    Darkmodders

    DarkModders Team
    Mistrz mrocznych sztuk
    posty817
    Propsy225
    ProfesjaProducent
    • DarkModders Team
    • Mistrz mrocznych sztuk
    Daje propsa i mocno trzymam kciuki za tą modyfikację. Widać w niej potencjał, tak trzymaj :)
    Najważniejsze abyś ją jak najbardziej doszlifował pod względem fabularnym i scenariusza.
    Pozostaje czekac na rezultaty :)
     
    Blog grupy DarkModders Team.

    http://darkmodders.pl/

    Strona na facebook'u:

    https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

    Dawipir

    Dawipir

    Użytkownicy
    Dyktator
    posty155
    Propsy34
    ProfesjaReżyser
    • Użytkownicy
    • Dyktator
    Zajebiste xD
     

    Nestarion

    Nestarion

    Użytkownicy
    posty22
    Propsy17
    Profesjabrak
    • Użytkownicy
    Mod zapowiada się ciekawie. Mi osobiście tekstury z G1 w odtworzonych lokacjach zupełnie nie przeszkadzają. A propos tychże: korzystasz z moda Wasteland, tak?
     


    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
    0 użytkowników
    Do góry