[G2NK] Ucieczka 14067 69

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 4.09.2017 roku

Wyświetleń 14067

Odpowiedzi 69

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty428
Propsy155
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

[G2NK] Ucieczka
#60 2019-01-21, 11:22(Ostatnia zmiana: 2019-01-21, 11:29)
Bardzo dobry projekt, mimo że nie lubię odgrzewania map z gothica to na pewno zagram. Powodzenia w pracach
 

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty12
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Opublikowana dziś prezentacja modyfikacji:
https://www.youtube.com/watch?v=QucNI9Bl6_c
 

Unnamed

Unnamed

Użytkownicy
posty4
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trzymam kciuki za powodzenie!
Oby projekt nie przepadł, bo zapowiada się super!
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty49
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo podobało mi się stwierdzenie, że staracie się wycisnąć z górniczej doliny co się da. Takie podejście mi się podoba. Trzymam kciuki za moda i czekam na premiere.
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6000
Propsy2709
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Podobnie, jak ostatnio, uznałem, że podzielę się wrażeniami z przygody w Górniczej Dolinie z "Ucieczki". Pierwsza tura testów, która odbyła się jeszcze w 2017 pozostawiła wiele do życzenia. Questy momentami były marnej jakości i sporą część sugerowałem usunąć/zmienić, dopieścić niektóre aspekty fabularne, dialogi itp. I myślę, że to jest dokładnie to co się stało, bo tym razem nie skończyłem przygody w tego moda na III. rozdziale, tylko przeszedłem go w całości. Nie będę Wam ściemniał, że to jest jakieś arcydzieło modderskie, ale uważam, że mod ma przebłyski geniuszu i uważam za wielki sukces to, że jednak spędziłem 35 godzin w GD, a jednak @TheKetrab potrafił to ogarnąć na tyle dobrze, że się nie nudziłem nawet na chwilę. Największym problemem jest jednak level design, gdzie szału nie ma, a czasami jest nawet paskudnie, ale na szczęście szef sobie z tego zdaje rady. W każdym razie, przy pierwszej turze miałem około tysiąca zgłoszeń, gdzie rzucałem różnego rodzaju pomysłami/poprawkami itp. Teraz nie było ich jakoś szczególnie mniej, bo 800, ale myślę, że po zaimplementowaniu tego wszystkiego, gra stanie się naprawdę przyjemna i może faktycznie wzniesie się na poziomy arcydzieła :D Sam też zacząłem coś skrobać i napisałem dość sporą postać, z rozbudowanymi rutynami, której historia ciągnie się na parę rozdziałów i ciągle zapewniając jej jakiś rozwój. Trzecia tura będzie tą ostateczną, ale jest na co oczekiwać.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty12
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z fb "Gothic 2 Ucieczka":
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6000
Propsy2709
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Cóż, fajnie by było, że skoro już umieszacz screen z jego fanpage'a to odniósłbyś się do tego, co tam mówił chociaż, ale już trudno. W skrócie: TheKetrab pracuje i 90% z tego, co mu posłałem, już poprawił. Dużo zmian ma charakter kosmetyczny, ale są też takie, które znacząco wpłyną na rozgrywkę i w tej wersji moda przede wszystkim stawiłem na detale, na większe warunkowanie niektórych sytuacji, dialogów i im podobnych, by miało to ręce i nogi, a Ketrab wdraża moje pomysły do gry. Po tym screenie widzę też, że znowu doszło do popraw w level designu. Dziura w tamie wygląda dość estetycznie i fajnie komponuje się w tło. Prowadzone są również prace na dubbingiem, które prowadzi nasz szef i stara się, by miały jak największą jakość te głosy.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty329
Propsy171
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Tym razem ja napiszę pierwszy! :)

https://www.youtube.com/watch?v=hj6cU6NoJgM


Przez święta dużo udało się zrobić. Nie chcę pisać jakichś logów
ze szczegółami, na to przyjdzie pora w dniu premiery, a kiedy
ten dzień przyjdzie... jeszcze nie wiem :< No tak... bo teraz wracam
do assemblerów, AiSDu, RPiSu, cholera wie czego jeszcze #iiUWr <3

Podziękowania dla @bogu9821 za kupę rozwiązanych problemów,
których ja nie umiałem rozwiązać długi czas! :ok:
 

Fabio

Fabio

White&Red
Arcymistrz feedbacku
posty3008
Propsy1752
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
  • Arcymistrz feedbacku

Fabio
White&Red

[G2NK] Ucieczka
#68 Wczoraj o 20:03(Ostatnia zmiana: Wczoraj o 20:20)
Uzupełniając to co pisałem pod filmem w komentarzu: W miarę fajny i prosty pomysł na zadanie, ale trochę spłycony, przynajmniej z tego co tu widać. Krótkie, bez możliwości wyboru podejścia i raczej bez braku konsekwencji. Sama kradzież jednej z pamiątek nie stanowi żadnego wyzwania, robisz to za dnia, a kufer nie jest w ogóle zamknięty w jakikolwiek sposób. Być może zwracam na to uwagę dlatego, że lubię jak z zadania da się wycisnąć maksimum, moja szybka propozycja: Ojebałeś typa, pod osłoną dnia, niby łatwe, ale... zaraz po kradzieży pojawia (coś na zasadzie przechodzeina obok) się jakiś typek stamtąd no i ewidentnie przyłapał cię na kradzieży? Co robi gracz i/lub bohater? Kolejna możliwość wyboru. Jakiś szantażyk, jakaś łapóweczka. Nie wiem o co tam za bardzo w modzie chodzi poza tym, że o Ucieczkę, bazuję na tym co widzę. Albo na przykład po dostarczeniu mapy tamtemu typowi on by coś na niej nabazgrał i z powrotem wrzucić ją do tego kufra, też byłby to jakiś smaczek, ale kradzież czy zniszczenie, na jedno wychodzi tylko przy kradzieży mógłby jej szukać, może mieć jakieś podejrzenie (kolejna możliwość na quest), a na zniszczoną mapę już za bardzo nic. :D

PS. Zdaję sobie sprawę, że przy nagrywaniu dubbingu raczej nie będzie wprowadzanych zmian w zadaniach, ale mimo wszystko podrzuciłem luźne rozwiązanie, jeśli w przyszłości robiłbyś coś tego typu. Nie wiem czy bazowanie na grze ArcaniA to dobry pomysł, bo widzę mapę z Feshyr etc, który nie jest kanoniczna.

EDIT: Zauważyłem jeszcze jeden błąd w tekście - "Z tej mapy korzystał całe życia.", a wymawia to "Z tej mapy korzystał całe życie."

Poprawnie to wymawia, a niepoprawnie jest to napisane, jak już to całe lata.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty329
Propsy171
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Zadanie faktycznie dość nudne i rozwinięte na pewno nie będzie. Planuję jak najszybciej dokończyć i wydać moda, a potem zniknąć ze świata gothicowego, bo od ponad roku mam już kompletnie dość tej gry. Obrałem sobie za cel wydać to w wersji grywalnej i przyzwoitej, nie zamierzam się poddać! No i dzięki za wyłapanie błędów! Cholera, ile Ty ich wyłapiesz na betateście? Oby jak najwięcej :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry