Informacja na temat modyfikacji...
Bandytów napisałem parę lat temu i miała być to epizodyczna przygoda z modingiem Gothica. No, ale wyszło inaczej. Po premierze moda miał się pojawić mały patch 1.1 oraz dubbing. Ale nie wyszło. Powodem był fakt, że nie mogłem znaleźć odpowiedniego aktora do bohatera (było ich kilku i każdy po jakimś czasie rezygnował z roli) oraz doszedł fakt, że miałem też inne projekty na głowie. ALE przez cały ten czas miałem w głowie, aby to dokończyć.
I nadszedł czas, że informuję was o fakcie, iż Bandyci doczekają się remake'u lub jak kto woli wersji 2.0.
Co w niej nowego? Przede wszystkim to, że modyfikacja będzie napisana od nowa, z nowymi dialogami, dubbingiem, innym przebiegiem fabuły oraz zakończeniem. Sukces osiągnąłem, bo po opiniach z forum, wiem, że udało mi się utrzymać klimat obozu i dialogi - czyli główna siła moda - stały na bardzo dobrym poziomie.
Jednak to nie koniec zmian. Bandyci będą częścią pewnego uniwersum, które powoli powstaje. Świat gry zostanie mocno rozbudowany, powstanie dużo nowych historii postaci i krain z gry. Mniej lub bardziej postacie będą opowiadać o sobie oraz o innych miejscach z gry. Co więcej jestem w trakcie wstępnego pisania scenariusza do modyfikacji o piratach kapitana Grega oraz gdzieś z tyłu głowy są pomysły na inne mody. Wszystkich nie zdołam wykonać, ale Bandyci i Piraci mają potencjał. Niektórych ucieszy fakt, że w żaden sposób nie uwzględnię Gothica 3 w moich pracach i że, będą pewne nawiązania do paru innych modyfikacji do Gothic.
Czemu o tym informuję? Bo każdy kto kiedyś stworzył moda do Gothica ma do niego sentyment i po czasie widzi co by zrobił inaczej. I podobnie jest u mnie. Mój mod ma nadal potencjał do wykorzystania i będę się starał go wykorzystać w 100%.
A kiedy zacznę pracę? Takie bardziej konkretne? Wkrótce wydam z ekipą fanowski audiobook Der Comic i zaraz po nim zabieram się do pracy
