Nie no drugi raz tego nie zrobię, ale teraz rozegrałbym to lepiej. Zrezygnowałbym z obozów i tak dużej ilości NPC przy czym nie zmniejszałbym ilości zadań. Postacie byłyby wtedy bardziej charyzmatyczne. Więcej byśmy dla nich zrobili, to by je każdy lepiej zapamiętał. Zamiast obozu porozrzucałbym 3-4 nowych myśliwych w kolonii (np. Alexa, Wilsona, Firna i Jonasa) i oni mieliby wszystkie te zadania z dawnego obozu (oczywiście dopasowane do ich postaci). Do tego można by ubarwiać ich charaktery. Dla przykładu Wilson i Alex mogliby rywalizować o wpływy na danych terenach łowieckich i nagabywać przeciwko sobie innych myśliwych itd. Jest tu olbrzymie pole do popisu. A prawda jest taka, ze obozy łowców i myśliwych widzieliśmy już w MT, więc za dużo nikt by nie stracił na ich usunięciu z ER. Bandytów też bym chyba wywalił :p Nie byliby już gildią tylko agendą Nowego Obozu do napadania na konwoje. Oczywiście zadania by zostały, ale tak jak z myśliwymi zmniejszyłbym ilość NPC. Ogólnie wczoraj wpadłem też na pomysł grania bez gildii i mam w głowie rozpiskę jak miałoby to wyglądać. Myślę, że mogło by to być interesujące. I jeszcze gdybym to zaczynał od nowa to nie używałbym ikarusa tylko zrobił prostą alchemię i kopanie rudy jak w G2, bez żadnych cudów (no może kowalstwo bym jeszcze zostawił na tej samej zasadzie co jest teraz tylko że dodać nowe przepisy jako nagrody za zadania itp).
Opisałem się, ale nigdy tego nie zrobię xD
1.Pomysł na przerobienie Bandytów jest moim zdaniem dobry, można by nadać im status taki sam jak myśliwi obozujący na drodze do Wolnej Kopalni, czyli po prostu wysunięty oddział. Można by dać im też zbroje tych myśliwych (powinna być opcja zakupu ich pancerza, oczywiście tylko dla członków NO). Takie rozwiązanie znacznie zwiększyłoby atrakcyjność NO, który miał zdecydowanie najsłabsze questy, a tak doszłoby kilka przeniesionych od Bandytów
2. Alchemia powinna być taka jak kowalstwo, czyli szukamy składniki, a następnie przychodzimy do alchemika i płacimy mu za wykonanie mikstury (jakieś niewielkie kwoty od 10 do 50 bryłek rudy). Swoją drogą to alchemia była moim zdaniem zbyt dobra, nie wiem jak jest teraz ale kiedy grałem ponad rok temu (tak na poważnie, teraz głównie ściągam aktualizacje i gram tylko chwilę) było zdecydowanie za łatwo, szczególnie na końcu kiedy wykorzystałem wszystkie zebrane zioła (a nie należę do graczy którzy latają z telekinezą i przeszukują całą mapę) i miałem coś koło 180 siły i 120 zręczności
3.Myśliwi według mnie mogliby zostać, dla mnie ten obóz był chyba najbardziej klimatyczny, jeszcze ta praca u Jonasa gdzie można było w uczciwy sposób sporo dorobić na początku. Łowcy Orków mogliby zostać usunięci, ten obóz był chyba dodany trochę na siłę
4.Kopanie rudy byłoby dużo lepsze gdyby zrobić właśnie tak jak mówisz, ja jeszcze umożliwiłbym kopanie z każdej żyły rudy, a nie tylko z wybranych jak jest teraz, z tym że musiałby być to niewielkie ilości wykopanej rudy z jednej żyły
Pozdrawiam