Błędy wersji 1.4.9 18331 45

O temacie

Autor Banowany Tibijczyk

Zaczęty 18.06.2017 roku

Wyświetleń 18331

Odpowiedzi 45

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Duke Nukem

Nigdy nie wywalałem niczego z EQ, nie wiedziałem że wywala się wszystkie zgrupowane rzeczy na raz xD
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Nigdy nie wywalałem niczego z EQ, nie wiedziałem że wywala się wszystkie zgrupowane rzeczy na raz xD

No tak też mogło być. Pierwszy raz widzę, że ktoś pisze, że nic nigdy nie wywalał w gothicu   :F.
 
 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zbieram absolutnie wszystko a później sprzedaje - stąd tak dużo rudy u mnie zazwyczaj xD Ba, mam nawet blisko 10 tys. bezwartościowych monet xD
 

gothic1210
  • Gość
Monety można użyć do ulepszenia miecza rozpaczy.
 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Hadar

Błędy wersji 1.4.9
#24 2017-06-28, 13:50(Ostatnia zmiana: 2017-06-28, 19:34)
1. Ani Glen ani Senyan nie mają opcji dialogowych, żeby dołączyć do kopalni złota Willa. A Shrata nie ma w chacie na bagnie.
2. Nie wiem czy powinienem móc to zrobić, ale mogłem kupić u Torreza Konsekrowany kostur Maga Ognia (poziom 3/3). Kupiłem go za 2000 myśląc, że robię interes życia, gdyż ma on aż 60 obrażeń, a wymaga tylko 45 siły. Ale w ekwipunku jest za Krush Pachem (50 obrażeń, 50 siły) a powinien być przed, bo im większe obrażenia to broń jest wyżej. No i tak testując Konsekrowany kostur Maga Ognia (poziom 3/3) oraz Krush Pach nie jestem do końca przekonany, że ten pierwszy jest lepszy.
3. Wyrzucenie i podniesienie rudy nie pomaga w zadaniu z Dustym.
4. W karczmie na jeziorze siedzi Gor Na Lin, któremu mogę dać bandaże,  każe mi się prowadzić, idzie za mną i wyskakuje mi jakiś nowy quest. A od Gor Na Shana nie dostałem żadnego questa związanego z Gor Na Linem (jak jest w poradniku).
5. Mimo że zaprowadziłem Flinta do Starego Obozu, Okylowi powiedziałem, że go zabiłem a następnie zostałem cieniem, to nadal mam aktywne zadanie Ścieżka Kreta.
6. Po uratowaniu Rączki z rąk Klina poszedłem do starej kopalni pogadać z Brandickiem oraz Asghanen o hrabim Robienie, nie dostałem żadnego nowego questa ani żadnych nowych opcji dialogowych z Rączką czy Klinem.
7. Po oddanie posążka Klinowi nie dostałem zadania "Kto ukradł posążek Klina" - kiedy się je dostaje?
8. Hanson nie dalej mi zadania "Chory drwal", chociaż mówił, że się źle czuje - kiedy się je dostaje i czy trzeba być w Obozie Bractwa?
9. Oddałem Stehowi 8 tabliczek, później znalazłem kolejne i nie mogę mu już oddać pozostałych...
10. Jak w zadaniu "Gdzie jest Rączka" podchodziłem do Klina to najpierw mi zlecał znalezienie posążka, później zagadywał do mnie Najemnik obok mówiąc, że Klin z Rączką poszli przed obóz i jeżeli Klin zauważył Bezimiennego zanim samemu doszedł do Rączki to próbował zagadać i gra crashowała do pulpitu...
11. Podczas przyzywania posłańca Śniącego, posłaniec się pojawiał zanim Cor Kalom skończył go przyzywać, sekciarze zaś ubijali orka zanim Cor Kalom "wypuścił mnie" z trybu rozmowy (a trzymał mnie w nim nawet po tym jak skończył gadać)...
12. Na początku pierwszego rozdziału kupiłem teleport w obozie łowców orków, który wykorzystuje sobie do skracania drogi między obozami. Ale schodzenie z trzeciej na drugą półkę skalną (licząc od ziemi) to jakaś masakra, bo Bezimienny zamiast grzecznie zejść z drugiej na trzecią półkę skalną, skacze tak jakby przed siebie i spada na samą ziemię. Muszę bardzo celować i pod kątem próbować schodzić na drugą półkę skalną, żeby się tak nie działo...
13. Jestem Cieniem, mogę na legalu wchodzić do zamku, siedziby magnatów i siedziby magów, ale jak mówię Scattiemu, że oszukuje Gomeza i mam na to dowód to jedyne co mi proponuje to... że załatwi, że strażnicy będą mnie wpuszczać do Zamku... :v
14. Pokonałem już Kirgo, Kharima i Gor Hanis, każdy z nich nie ma już EQ i ma 1 HP, a nadal mogę ich wyzywać na pojedynek u Schattiego (choć wtedy chyba już nie idą na arenę).
15. Jeżeli questowy item odda się postaci, która ma również opcję handlu (np. Glen, Cronoss) to można później ten questowy item odkupić...
16. Często jak się bawię konsolą i sprawdzam różne rzeczy to... znika mi umiejętność skradania - być może dlatego, że jest na "a", zaś pisząc różne rzeczy w konsoli bohater reaguje na polecenia (np. przechodząc w trym skradania).
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty89
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
1. Ani Glen ani Senyan nie mają opcji dialogowych, żeby dołączyć do kopalni złota Willa. A Shrata nie ma w chacie na bagnie.
U mnie też nie mieli tych opcji dialogowych - a dokładniej nikt z wymienionych w solucji osób, poza Magnusem, Shratem i Shutferem ich nie miał. Biorąc pod uwagę, że solucja była pisana do nieco starszej wersji, może to jakaś zamierzona zmiana, a nie bug? Ale sam nie wiem.
A ze Shratem to mogłeś mieć pecha, bo on i ten drugi koleś w jego chacie czasem uciekają, jeśli za blisko nich podpłyną błotne węże (i chyba mogą też zginąć od nich).

Cytuj
2. Nie wiem czy powinienem móc to zrobić, ale mogłem kupić u Torreza Konsekrowany kostur Maga Ognia (poziom 3/3).

Chyba nie powinieneś móc, bo to prywatny kostur Torreza (tylko, co już było wspomniane, Torrez ma obecnie za mało siły, by go nosić). Kostur maga można zdobyć tylko samemu będąc magiem i stopniowo go ulepszając do takiej wersji, jak ta.

Ale co do tego, czy jest lepszy od Krush Pacha czy nie, to nie mam pojęcia (i tak kostury magów to ich taka broń zapasowa, gdy nie mają jak rzucić czaru itp.).

Cytuj
3. Wyrzucenie i podniesienie rudy nie pomaga w zadaniu z Dustym.
A to osobliwe - na marginesie dodam, że przy tych wszystkich (a są dość częste) problemach z nie wykrywaniem rudy przez grę, to mi wystarczało tylko wejść do ekwipunku, na kartę pozostałe (tam gdzie są te bryłki) i już gra wykrywała poprawnie. Nie musiałem ich w ogóle rzucać na ziemię.

Cytuj
7. Po oddanie posążka Klinowi nie dostałem zadania "Kto ukradł posążek Klina" - kiedy się je dostaje?
Zadanie dostaje się po prostu w drugim rozdziale (chyba dobrze pamiętam, że to był drugi, a nie trzeci?), jak się przejdzie wtedy obok Klina, to zagada i zleci znalezienie.

Cytuj
11. Podczas przyzywania posłańca Śniącego, posłaniec się pojawiał zanim Cor Kalom skończył go przyzywać, sekciarze zaś ubijali orka zanim, Cor Kalom "wypuszczał mnie" z trybu rozmowy (a trzymał mnie w nim nawet po tym jak skończył gadać)...
Podpisuję się pod tym, dobrze by było jakoś to zmodyfikować - raz, że posłaniec pojawia się za szybko i czasem buguje to rozmowę z Kalomem, dwa, że nawet jak się szybko przeklika dialogi, to strażnicy zazwyczaj strasznie szybko załatwiają posłańca, można nawet nie zdążyć wyciągnąć broni.
Teraz mi przyszło przez myśl, że może dałoby się to trochę utrudnić np. dając większości strażników na czas przywołania efekt snu, by nie mogli walczyć?

Cytuj
12. Na początku pierwszego rozdziału kupiłem teleport w obozie łowców orków, który wykorzystuje sobie do skracania drogi między obozami. Ale schodzenie z trzeciej na drugą półkę skalną (licząc od ziemi) to jakaś masakra, bo Bezimienny zamiast grzecznie zejść z drugiej na trzecią półkę skalną, skacze tak jakby przed siebie i spada na samą ziemię. Muszę bardzo celować i pod kątem próbować schodzić na drugą półkę skalną, żeby się tak nie działo...
Wiem, że czitowanie nie jest fajne, ale w tym przypadku jest :P To znaczy, polecam skakać z wyciągniętą bronią i w locie robić ciosy na boki. Bezpieczne lądowanie murowane, z każdej wysokości :D

Cytuj
13. Jestem Cieniem, mogę na legalu wchodzić do zamku, siedziby magnatów i siedziby magów, ale jak mówię Scattiemu, że oszukuje Gomeza i mam na to dowód to jedyne co mi proponuje to... że załatwi, że strażnicy będą mnie wpuszczać do Zamku... :v

No bo to jest pomyślane głównie jako wejście do zamku na początku, bez gildii lub jako bandyta. Ale owszem, mogłaby być jakaś miła alternatywa.

Post połączony: 2017-06-28, 18:49
A właśnie, przypomniało mi się a propos Willa - po zaprowadzeniu go z kolegami do kopalni złota, chyba powinienem dostać zadanie ze znalezieniem kryjówki na wydobyte złoto? Bo nie dostałem go od razu i potem zaglądałem do Willa co jakiś czas, zwykle co rozdział, ale i tak nic nie zlecił...

Nawiasem mówiąc wejście do kopalni po tej ścieżce jest strasznie uciążliwe, ile ja się nakląłem, zanim wszyscy weszli jak trzeba i nie spadli. A oczywiście wybiłem wcześniej zębacze na drodze, wolę nie myśleć, co by było, gdyby jeszcze z nimi trzeba było walczyć :P
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@porfirion @gothic1210

Jeżeli każdy mag z imieniem w Gothicu 1 będzie miał 100 siły, 100 zręczności to świat się nie zawali, a nie będzie takich kwiatków jak w punkcie 2. :P
 

Tibijczyk Outlandera

Tibijczyk Outlandera

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Zbanowany
aaa a tak propo.. zadanie z szukaniem miejsc w koloni gdzie ma zostać schowane złoto nie jest otrzymywane od npc... chyba ze outlander to usunałeś

Post połączony: 2017-06-28, 20:04
Gothic usuń miecz varta i dodaj mu go w 4 rozdziale jak będzie trupem... bo tak to bezi nie szukając varta wie że nie żyje...

Post połączony: 2017-06-28, 20:05
podeślij kurde to co naprawiłeś zagram od nowa i zobaczymy jak stoi z błędami. Pomożemy Ci naprawić tą modyfikacje jak się da bo ma przysżłość i jest jedną z najlepszym modifikacji do Gothica 1 więc tak latwo się panie Outlander nie poddajemy ;)

Post połączony: 2017-06-28, 20:06


Post połączony: 2017-06-28, 20:07
to z gor na linem zmień zadanie na podobne z innymi warunkami.. Zobacz jak cudownie zrobiłeś zadanie remake bunt zbieraczy. Nie ma żadnego buga :) wystarczy pozmieniać niektóre zadania i będzie gites
 

Gorbaczow

Gorbaczow

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gorbaczow

Błędy wersji 1.4.9
#28 2017-07-01, 15:46(Ostatnia zmiana: 2017-07-01, 15:57)
Nie trafiłem z łuku ?

Przecież to nonsens. Znam Gothica 1 i 2 na pamięć.
Ten moment przechodziłem 4 razy w czystym Gothic 1 i 2 razy Gothic 1 + MT.
Dopiero przy Edycji Rozszerzonej 1.4.8 natrafiłem na ten bug.
Wczytywanie poprzednich savów nic nie dało. Z dwadzieścia prób i nic.
Nie reaguje gra, gdzie powinna na strzelenie we wnękę.
Na forum wyczytałem, że ludzie niektórzy też mieli tego pechowego buga przez którego nie szło kontynuować gry.
A szkoda, bo uważam, że Edycja Rozszerzona to najlepszy mod do Gothic 1,
bo poszerzający grę i przebijający MT.
Najlepsza kombinacja:
Gothic 1 + Edycja Rozszerzona + Dx 11 + Texture pack

Natomiast najlepszym modem do G2 NK jest zdecydowanie Returning.
Grałem w pakiet:
G2NK + Returning Rebalance 2.1 + patch 1.2 + Dx 11 + Texture pack.
Teraz króluje Returning 2.0 korzystający z Dx 11 i L'Hiver Edition.
Gra jeszcze bardziej rozszerza świat i rozgrywkę, mocno podrasowana graficznie, ale jak nie ma spolszczenia to nie ma i nie wiadomo kiedy będzie :)
Może dopiero w 2018.  Szkoda, że Edycja Rozszerzona i Returning nie mają
profesjonalnego dubbingu polskiego jaki jest szykowany do moda
"Dzieje Khorinis" prequela Gothic 1, gdzie akcja będzie osadzona na 11 lat przed
tym co działo się w Gothic 1/2.


 

 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Hadar

Błędy wersji 1.4.9
#29 2017-07-04, 14:01(Ostatnia zmiana: 2017-07-04, 14:23)
@gothic1210 @porfirion

1. Zrobiłem zadanie "Porwanie Alexa". Gdy Kruk zażądał 1000 bryłek wróciłem się do Obozu Myśliwych, żeby im o tym powiedzieć - nikt poza Clawem nie miał żadnej nowej opcji dialogowej, mimo że zadanie zlecał Firn a Stanley przekazywał nam szczegóły. Claw za kilka ziół dał całe swoje oszczędności (200 bryłek). Wydaje mi się, żeby to zadanie było wiarygodne, po tym jak Kruk mi powie, że żąda 1000 bryłek powinienem móc powiedzieć każdemu w obozie "Alex został porwany na zlecenie Kruka, który żąda 1000 bryłek okupu" i przeprowadzić coś w rodzaju ściepy obozowej (nie każdy musi coś dać, niektórzy mogą po 10-50 bryłek dać, inni dać rudę za jakieś questy jak Claw). Poza tym Alexa za wywalenie 800 bryłek za jego uwolnienie i 12 roślin w podzięce daje mi... piwo... Siriusly? Jeżeli Bezimienny ma wywalić 80% okupu to bym się spodziewał jakiegoś fajnego prezentu w stylu broń/pancerz/amulet/pierścień etc
 

gothic1210
  • Gość
To chyba nie masz na myśli Clawa tylko Alexa. Postaram się rozwinąć tego questa. Najchętniej to bym połowę tego badziewia jaki cały ten obóz myśliwych wywalił, no ale szkoda życia.
 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@gothic1210

Mówiąc o nagrodzie miałem na myśli Alexa oczywiście (już poprawiłem pomyłkę).

Jak dla mnie Obóz myśliwych to najfajniejszy dodany content w ER. :P Codziennie przychodzę do Jonasa pociąć drewno i śpię prawie zawsze w tym obozie. ;P Łowcy Orków też mają mega potencjał, ale w pierwszych dwóch aktach nie był chyba tylko jeden quest od nich. :P
 

Dodger

Dodger

Użytkownicy
posty78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@gothic1210 najlepiej wywal całe rozszerzenie i nikt nie będzie narzekał na bugi XDDD
 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Dodger

Nie kuś szarlatanie, bo @gothic1210 już kiedyś coś takiego zrobił. xD
 

gothic1210
  • Gość
Nie no drugi raz tego nie zrobię, ale teraz rozegrałbym to lepiej. Zrezygnowałbym z obozów i tak dużej ilości NPC przy czym nie zmniejszałbym ilości zadań. Postacie byłyby wtedy bardziej charyzmatyczne. Więcej byśmy dla nich zrobili, to by je każdy lepiej zapamiętał. Zamiast obozu porozrzucałbym 3-4 nowych myśliwych w kolonii (np. Alexa, Wilsona, Firna i Jonasa) i oni mieliby wszystkie te zadania z dawnego obozu (oczywiście dopasowane do ich postaci). Do tego można by ubarwiać ich charaktery. Dla przykładu Wilson i Alex mogliby rywalizować o wpływy na danych terenach łowieckich i nagabywać przeciwko sobie innych myśliwych itd. Jest tu olbrzymie pole do popisu. A prawda jest taka, ze obozy łowców i myśliwych widzieliśmy już w MT, więc za dużo nikt by nie stracił na ich usunięciu z ER. Bandytów też bym chyba wywalił :p Nie byliby już gildią tylko agendą Nowego Obozu do napadania na konwoje. Oczywiście zadania by zostały, ale tak jak z myśliwymi zmniejszyłbym ilość NPC. Ogólnie wczoraj wpadłem też na pomysł grania bez gildii i mam w głowie rozpiskę jak miałoby to wyglądać. Myślę, że mogło by to być interesujące. I jeszcze gdybym to zaczynał od nowa to nie używałbym ikarusa tylko zrobił prostą alchemię i kopanie rudy jak w G2, bez żadnych cudów (no może kowalstwo bym jeszcze zostawił na tej samej zasadzie co jest teraz tylko że dodać nowe przepisy jako nagrody za zadania itp).

Opisałem się, ale nigdy tego nie zrobię xD
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty89
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Napiszę tutaj, bo to może bugi do poprawienia:

W temacie problemów z zadaniami, było coś o bugu z zadaniem od Pattera (Jedzenie dla obozu Moroka) i braku kwestii dialogowej do skończenia zadania - może ja też miałem taki bug (i podobnie jak u kolegów jakoś sam się potem naprawił), ale miałem wrażenie, że Patter przyjmuje tylko surowe wątroby kretoszczura i jak miałem wszystkie usmażone, to ich nie widział, więc nie mogłem dokończyć zadania.

Przy okazji, ze smażeniem tych wątróbek też jest jakoś średnio, bo często tak miałem, że jeśli w ekwipunku było już sporo surowego mięsa, to na patelni smażyło tylko to mięso, a wątroby olewało - dopiero jak mięsa było mało, tak nie więcej niż 20-25 sztuk, to wątroby też się łapały do smażenia. A jeśli ma się tylko wątroby, a ani jednej sztuki surowego mięsa, to przy patelni też nic się nie dało zrobić, Bezi tylko wzruszał ramionami... Da się coś z tym zrobić?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Dodger

Dodger

Użytkownicy
posty78
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@gothic1210 przeraża Cię coraz bardizej ta modyfkiacja co nie ?
 

Dnc

Dnc

Użytkownicy
posty73
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie no drugi raz tego nie zrobię, ale teraz rozegrałbym to lepiej. Zrezygnowałbym z obozów i tak dużej ilości NPC przy czym nie zmniejszałbym ilości zadań. Postacie byłyby wtedy bardziej charyzmatyczne. Więcej byśmy dla nich zrobili, to by je każdy lepiej zapamiętał. Zamiast obozu porozrzucałbym 3-4 nowych myśliwych w kolonii (np. Alexa, Wilsona, Firna i Jonasa) i oni mieliby wszystkie te zadania z dawnego obozu (oczywiście dopasowane do ich postaci). Do tego można by ubarwiać ich charaktery. Dla przykładu Wilson i Alex mogliby rywalizować o wpływy na danych terenach łowieckich i nagabywać przeciwko sobie innych myśliwych itd. Jest tu olbrzymie pole do popisu. A prawda jest taka, ze obozy łowców i myśliwych widzieliśmy już w MT, więc za dużo nikt by nie stracił na ich usunięciu z ER. Bandytów też bym chyba wywalił :p Nie byliby już gildią tylko agendą Nowego Obozu do napadania na konwoje. Oczywiście zadania by zostały, ale tak jak z myśliwymi zmniejszyłbym ilość NPC. Ogólnie wczoraj wpadłem też na pomysł grania bez gildii i mam w głowie rozpiskę jak miałoby to wyglądać. Myślę, że mogło by to być interesujące. I jeszcze gdybym to zaczynał od nowa to nie używałbym ikarusa tylko zrobił prostą alchemię i kopanie rudy jak w G2, bez żadnych cudów (no może kowalstwo bym jeszcze zostawił na tej samej zasadzie co jest teraz tylko że dodać nowe przepisy jako nagrody za zadania itp).

Opisałem się, ale nigdy tego nie zrobię xD

to mogłoby być ciekawe, ale poważnie ogrom tego jest
i kolonia naprawdę tętni życiem, gratki


PS co jest z tym gościem, że on ciągle ma inne konta i jest zbanowany?
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
PS co jest z tym gościem, że on ciągle ma inne konta i jest zbanowany?

Troll, w tematach o tym modzie już było kilku, ale ten jest bezwzględny.
 
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Znalazłem błąd bo podczas cięcia drewna spada HP.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry