[G2NK] L'Hiver Edition 1.1 PL 423432 790

O temacie

Autor Mikotsune

Zaczęty 4.03.2017 roku

Wyświetleń 423432

Odpowiedzi 790

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Debilu dałeś pusty spoiler :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Już zaczynasz? XD Jak u mnie normalnie się wczytuje :F
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

I co?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
To wyłącz te skrypty/boty, przestań hakować TheModders i będzie działać normalnie xd
 
How can I see roses... and only feel thorns...

kremówkarz

kremówkarz

Użytkownicy
posty4
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Kapliczek jednak nie będę ruszać.

@kremówkarz
Każdy potwór ma swój rodzaj obrażeń. Szczury na przykład zadają obrażenia od ostrza.

Minimalne obrażenia to 25.

Bezimienny atakuje szczura:
10 siły (siła na początku gry) + 10 obrażeń z lagi - 15 odporności szczura na obrażenia = 5 obrażeń < 25 minimalnych, więc zadasz 25 obrażeń szczurowi. Szczur ma 110 życia, więc będziesz go musiał uderzyć 5 razy.

Szczur atakuje Bezimiennego:
30 siły + 0 (szczur nie ma broni) - 10 (odporność bohatera na obrażenia od ostrza [Strój obywatela]) = 20 obrażeń < 25. Szczur Ci zada 25 obrażeń i będzie Cię musiał uderzyć 4 razy. Bezimienny ma 100 punktów życia na start.

Minimalne obrażenia = 5

Bezimienny atakuje szczura:
10 siły + 10 obrażeń z lagi - 15 odporności szczura na obrażenia = 5 obrażeń = minimalne obrażenia.
Będziesz musiał uderzyć szczura 22 razy.

Szczur atakuje Bezimiennego:
30 siły + 0 (szczur nie ma broni) - 10 (odporność bohatera na obrażenia od ostrza [Strój obywatela]) = 20 obrażeń > 5 minimalnych obrażeń. Szczur będzie Cię musiał uderzyć 5 razy.


@nemeyeth
Po części się z Tobą zgodzę. Dużo jedzenia ma wysokie leczenie w %. Mikstury może nie przywracają życia w %, ale za to przywracają dużo życia w punktach. Wystarczy tylko jedzeniu zmniejszyć % leczenia, bo to rzeczywiście lekka przesada. Mikstury natomiast są w porządku.

Nie miałem pojęcia że to 25 minimalnych obrażeń działa również w przypadku atakowania przeciwników, myślałem że w ich przypadku minimum jakie możemy zadać pozostało jako 5, tylko my w ramach utrudnienia mieliśmy dostawać min. 25. Ale jeśli tak się sprawy mają to przepraszam za moją niewiedzę.
 

nemeyeth

nemeyeth

Użytkownicy
posty15
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

@nemeyeth
Po części się z Tobą zgodzę. Dużo jedzenia ma wysokie leczenie w %. Mikstury może nie przywracają życia w %, ale za to przywracają dużo życia w punktach. Wystarczy tylko jedzeniu zmniejszyć % leczenia, bo to rzeczywiście lekka przesada. Mikstury natomiast są w porządku.

Pogrzebałem troszkę w plikach i przerobiłem nieco ten system. Teraz wszystkie rzeczy jakie mogą nas leczyć leczą nas procentowo - wymaga to nieco dopracowania i będę musiał trochę z tym pograć ale myślę, że wszystko wyszło fajnie.

Jeżeli chodzi o jedzenie to statystyki leczenia zostały zmniejszone. Najsłabsze są napoje, które leczą od dwóch do czterech punktów życia i many ( np. woda, mleko, piwo ); później edytowałem jakieś mniejsze rośliny i jedzenie, które teraz przywracają od pięciu do dziewięciu punktów życia ( np. polne jagody, ser, ryby - wyjątkiem są grzyby, które prócz życia przywracają także manę ). Najwięcej, bo od dziesięciu do dwunastu procent, leczą nas wszelkiego rodzaju zupy czy gulasze ( np. zupa rybna ). Nie ruszałem statystyk zaspokajania głodu lub pragnienia - w każdym razie nie za bardzo.

Co do ziół to jeszcze się trochę zastanawiam ponieważ biorę pod uwagę dwie opcje - zioła będą zawierały łatwo dostępną energię magiczną, którą będzie mogła wykorzystać każda postać przywracając sporą ilość życia i many... lub energię tę będą mogli wydobyć tylko alchemicy tworząc potężne mikstury a postacie nie posiadające alchemii doświadczą jedynie znikomych efektów leczenia i przywracania many po zjedzenie roślin.

Jeżeli już mówimy o alchemii to mikstury przywracają odpowiednio czterdzieści, sześćdziesiąt i osiemdziesiąt procent punktów życia lub many ( nie wyliczam tutaj najsilniejszych mikstur - np. pełni życia). Różnica między zwykłym jedzeniem a miksturami jest więc dość widoczna - trochę utrudnia to moim zdaniem grę ale wprowadza jakieś w miarę  logiczne liczby.

Żeby wszystko poprawnie działało musiałem zwiększyć trochę początkową ilość punktów many - do czterdziestu, reszta statystyk pozostała bez zmian.

Dodatkowo, zabrałem się za edycję cen niektórych przedmiotów. Jak na razie zmieniłem współczynnik sprzedaży z 0.1 na 0.5 ( sprzedajemy teraz przedmioty za 50% ich ceny z opisu a nie za 10% jak w oryginale ). Zmieniłem także chore ceny strzał i bełtów - te pierwsze kupimy teraz za jedna sztukę złota, bełty kosztować będą natomiast dwie złote monety. Zmianie uległy także ceny trofeów myśliwskich - zmniejszyłem dość pokaźnie cenę sprzedaży tych przedmiotów ale dzięki zmianie współczynnika i tak zarobimy trochę złota ( np. skóra wilka 10 sztuk złota, skóra cieniostwora 40 sztuk złota ). Jeszcze będę o balansował - oczywiście robię to głownie pod siebie ale chętnie zobaczyłbym co myślicie o takich zmianach.

Ave   :hmmm:
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
To nowa wersja się szykuję?
 

nemeyeth

nemeyeth

Użytkownicy
posty15
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nowa wersja się szykuję?

Nie - z tego co wiem tłumaczona jest wersja 1.1f. Ja sobie tylko zmieniam niektore parametry :D
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
To nowa wersja się szykuję?
Szykuje się nowa wersja.

Nie - z tego co wiem tłumaczona jest wersja 1.1f. Ja sobie tylko zmieniam niektore parametry :D
Tak. Wersja 1.1f różni się od wersji 1.1, więc jest to nowa wersja moda.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

nemeyeth

nemeyeth

Użytkownicy
posty15
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślałem, że wersja 1.1f już jest tylko, że nie jest spolszczona?
 

Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty102
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@nemeyeth Bo tak właśnie jest, wersja 1.1f już wyszła, tylko spolszczenie nie zostało jeszcze wydane.
 

nemeyeth

nemeyeth

Użytkownicy
posty15
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No czyli nie nowa :D
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
To nowa wersja się szykuję?
Szykuje się nowa wersja.


A kiedy dodasz i czy dodatki będą działać pod nową wersję?
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Jak będzie mi się chciało to za kilka dni :F

Dodatki będą zrobione od nowa pod nową wersję.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
@Preriowy ścierwojad

No to dajesz towarzysz  ^^

Może mi ktoś wyjaśnić na czym dokładnie polega to wyczerpanie magiczne i jak temu zapobiegać/niwelować?
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Używając magie zwiększa się poziom wyczerpania. Po lewej stronie pojawi się żółta ikonka informująca o tym, że postać jest wyczerpana w 50% lub czerwona, jeśli wyczerpanie będzie w 75% i wyżej. Po osiągnięciu 100% umieramy. Jeśli dobrze pamiętam, to zostając uczniem Constantino można uwarzyć mikstury, które po wypiciu zmniejszają poziom wyczerpania. Częste picie tych mikstur w krótkim czasie skutkuje śmiercią. Nosząc szaty magów, masz zwiększoną regenerację z wyczerpania.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
Zabieram się więc do grania magiem  ^^
 

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
@Preriowy ścierwojad

Czy NK Balance znosi zwiększone ceny podnoszenia atrybutów (siła,zręczność,mana) ?
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Wszystkie zmiany, jakie zawiera NK Balance są napisane zaraz nad przyciskiem pobrania dodatku do moda.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Hudof

Hudof

Użytkownicy
Dragonslayer
posty145
Propsy17
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Dragonslayer
@Preriowy ścierwojad

Czyli nie... Jakie innowacje zamierzasz wprowadzić przy okazji najnowszej wersji?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry