SOLUCJA + PORADY na start 406340 258

O temacie

Autor Rabittous

Zaczęty 21.03.2016 roku

Wyświetleń 406340

Odpowiedzi 258

frans

frans

Użytkownicy
posty413
Propsy33
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli ktoś potrzebuje dobrej, jednakże mniej dokładnej (mniej zaznaczonych rzeczy) mapy pustyni Adanosa, to zapraszam:
https://drive.google.com/file/d/1n-NGzlzk4F2CXrIY-eu3Rm2XidplmjWt/view?usp=sharing

Ta podana w wątki solucji jest bardzo słabo zrobiona i jedynie wprowadza w błąd.
 

Orzel_7

Orzel_7

Użytkownicy
posty30
Propsy2
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Dashan
Spis eliksirów, lokalizacje:
Google translate pomoże: https://rpgrussia.com/index.php?topic=8764.0
 

N0N4M3

N0N4M3

Użytkownicy
posty208
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam :D spotkałem to osiągniecie na początku mojej gry gdy buggowałem Miecze na hajsiwo :D Po wykuciu chyba 100 mieczy dostałem osiągnięcie Bennet 2.0 i 2k exp :)
 

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Khorinis-mieszkaniec a nie obszarpaniec

Na początku żaden z mistrzów nie będzie z nami rozmawiał,należy wykonać w tym celu kilka misji.

1 Droga w górę
Spoiler
Rozmawiamy z Rupertem (czeladnikiem Matteo).Powie nam że żaden z mistrzów nie będzie chciał nas słuchać aż nie zdobedziemy zaufania mieszkańców.W tym celu wysyła nas do strażnika Pablo.Pomoże nam ale najpierw wysyła nas do Hanny (właścicielka gospody) po porządne ubranie.Odzież kosztuje 100 złota,jeśli jesteśmy w gildii złodziei 50,a jeśli oddamy jej księge rachunkową Lehmara da nam je za darmo.Alternatywą jest kupienie od Alrika w porcie zbroi poszukiwacza przygód za 500 złota.Ubrani ruszamy najpierw do Pablo a nastepnie jestesmy gotowi pomóc mieszkańcom portu.
Najlepiej wykonać wszystkie dostępne zadania bo niektóre maja wpływ na dalszą rozgrywkę
Alternatywą do tego zadanie jest przyłaczenie sie do jednej z frakcji,wtedy mistrzowie też będą z nami rozmawiac,jednak nie polecem robić tego w taki sposób

2 Tusz Ibrachima
Spoiler
Ibrachim prosi nas o dostarczenie tuszu.Można go zdobyć albo kupując od Zurisa za 200 monet albo kradnąc go.Tusz leży w jego domu na półce.(wbiegamy kradniemy i wychodzimy tak aby nikt nie widział że podnosimy przedmiot)

3 Wegiel dla Karla
Spoiler
Karl chce 5 sztuk węgla.Można kupić lub poszukać w porcie i na przykład w okolicy Skipa lub spalonych chat niedaleko karczmy "Martwa Harpia"
Quest jest wymagany bo inaczej nie możemy zaprośić Karla do swojego obozu

4 Ostrygi dla Halvora
Spoiler
Harvor potrzebuje 10 ostryg.Zbieramy muszle na plażach,otwieramy i zanosimy wymagana ilość.

5 Szantażysta
Spoiler
Kardif właściciel karczmy ma kłopoty z Mo.Bijemy sie z nim i go przepędzamy.W nagrodę dostajemy 10 monet dziennie(kumuluje sie)

6 Dłużnik
Spoiler
Lehmar ma kłopoty z dłużnikiem.Znajdujemy typa w magazynie obok budowanej łodzi.Zabijamy go otwieramy skrzynki i wracamy zgłosić wszystko Pracodawcy.

7 Figurka dla Eddy
Spoiler
Edda,kucharka szuka swojej figurki Innosa.Znajdujemy ja w tym samym magazynie gdzie wykonywaliśmy misję dla Lehmara.
Misja wymagana jeśli chcemy zaprosić potem Eddę do swojego obozu

8 Narzedzia dla Gravella
Spoiler
Gravell wysyła nas po 2 młotki 1 piłę i 1 smołę.Kupujemy lub znajdujemy

9 Zupa dla Farmia
Spoiler
Po wykonaniu misju "kłopoty ze straża" Farim mówi że zachorował i musi zjeść specjalną zupę.Idziemy do Eddy z prośbą.Mowi nam że potrzebuje 10 ryb, 5 serafisów, ser ,rum ,czerwona paprykę (do kupienia u Zurisa).Po przyniesienu składników Edda wali z gwinta rum i daje nam zupkę do zaniesienia Farmowi.

 



Post połączony: 2018-07-28, 10:47
Zadania Vatrasa

 1 Żywność dla ubogich
Spoiler
Vatras wysyła nas do Lobarta po paczkę wraz z pieniędzmi.Pędzimy przynosimy pakiet i gotowe

2 Eliksiry dla Vatrasa
Spoiler
Mag prosi nas o zamówienie eliksirów magicznych u Salandrila.Idziemy na miejsce składamy zamówienie i wracamy.Po wybraniu odpowiedniek kwestii dialogowej zostaniemy nagrodzeni eliksirami.

3 Magiczny pamiętnik
Spoiler
Vatras mowi że złodzieje ukradli mu jego pamiętnik.Idziemy do Cassii (wymagane 20 retoryki inaczej kosztuje nas to 5000 monet) wybieramy kwestię "tylko pogłoski..." i idziemy do Ramireza.Jesli mamy 25 retoryki dostaniemy ksiege za darmo jeśli nie trzeba zapłacić 100 monet.

4 Atak cieniostwora
Spoiler
W okolicach mista grasuje cieniostwór.Idziemy za latarnę zabijamy bestię i gotowe.

5 Wiadomość
Spoiler
2 rozdział Vatras wysyła nas z wiadomością do Isgarotha.Zanosimy bierzemy nagrode i koniec.

6 List do Lee
Spoiler
2 rozdział Zanosimy list do Lee na farme i na tym koniec.



Post połączony: 2018-07-28, 11:31
Zadania na wyspie ogólnie

1 Lęk Lobarta
Spoiler
Po zebraniu rzepy Lobart prosi nas o sprawdzenie ludzi którzy mają namiot za kamiennym kręgdziem w pobliżu jego domu.Ruszamy na zwiad i zdajemy mu relację.

2 Bezsenność Vino
Spoiler
Vino widział orka w lesie  w pobliżu miasta.Zabijamy bestię i wracamy.

3 Nowa broń dla Skipa
Spoiler
Skip potrzebuje nowej szabli.Jedna jest w okolicy  galeony paladynów,plaża przy namiotach. Druga jako nagroda od Sary (jednak nie polecam pomagać tylko wsadzić ja do aresztu ze względu na misje z gildia kupców)

4 Facet bez dziury chodzi ponury
Spoiler
Warunkiem jest wykonanie zadania "handel z piratami"Skip potrzebuje laski na 3 dni. Idziemy do "czerwonej latarnii" i rozmawiamy z Bromorem chce 2000 złota za usługę (jesli mamy 20 retoryki cena spada o połowę)Kupujemy prowadzimy na miejsce.Po 3 dniach dostaniemy wpis w dzienniku i koniecznie tego samego dnia odprwadzamy Sonię do burdelu inaczej Bromor sie na nas rzuci

5 Cuchnący stwór Erola
Spoiler
Erol prosi nas o zabicie stwora  mieszkającego na jeziorku w pobliżu jego domu.Topielec nie jest łatwy do zabicia jednak po walce nalezy zanieść pazur do Erola i misja zakończona

6 Głodny skazaniec
Spoiler
W okolicy spalonych domów z jaszczurami (karczma Orlana)Znajdujemy Ragnara.Skazaniec jest wykończony i prosi nas o pomoc.Dajemy mu 50 lub 100 lub 1000 monet.(za 50 bedzie najemnikiem 0 zadań,za 100 strażnikiem 1 zadanie za 1000 bedzie nowicjuszem 2 dodatkowe zadania)Zanim odejdziemy prosi nas jeszcze o butelke wody i kawałek mięsa.Dajemy i koniec.

7 Pancerz dla Jesse
Spoiler
Jesse to ten bandyta w okolicy wierzy Xardasa.Warunkiem jest uratowanie go przed Cavalornem i rozmowa z Lee.Możemy mu zaproponować dołaczenie do najemników jednak on nie chce sie ruszyć tak długo aż nie otrzyma lepszego pancerza,możemy mu dać pancerz poszukiwacza przygód kupiony od Alrika.Nagroda pierścien odporności na 3 rodzaje uszkodzeń

8 Nieoczekiwane spotkanie
Spoiler
W okolicy myśliwego Nicklasa znajdujemy rannego orka.Staramy sie go uratować więc idziemy do miasta.Salandril sprzeda nam odpowiedni zwój.Idziemy do orka i go leczymy.W 2 rozdziale ork umiera wiec trzeba sie spieszyć.

9 Prośba Parlana
Spoiler
Wymagane 15 retoryki.Wspinamy sie nielegalnie do klasztoru i idziemy do Parlana.Wybieramy opcje dialogową"co to za miejsce"Parlan jednak wysyła naz z misją odzyskania straconej relikwii.Lehmar wymaga przynajmniej 1000 monet w ekwipunku inaczej nie pokaze nam swoich przedmiotów na sprzedarz.Kupujemy relikwię i wracamy.

10 Przepisy win dla Goraxa
Spoiler
Gorax kolekcjonuje przepisy wina.Jeden można kupić u Salandrila drugi u Constantina a trzeci ma bandyta Juan w Jarkendarze.

11 Kamienie runiczne
Spoiler
Quest otrzymujemy na poczatku gry podchodząc do kamienia teleportacyjnego druidów.Po wpisie w dzienniku idziemy do Xardasa a on da nam runę.Zadanie polega na znajdowaniu kamiennych tabliczek do aktywacji i tyle. (Spis lokacji jest na 1 stronie w tym temacie)







Post połączony: 2018-07-29, 09:54
Zadania Khorinis Inne

1 Ostrzałka Briana
Spoiler
Aby otrzymać to zadanię należy nauczyć sie ostrzyć broń albo od Briana albo Hodgesa.Po tym uczeń Harada powie nam o skradzionej ostrzałce.Przedmiot można kupić od Ramireza w gildii złodziei albo podnieść z półki w gildii obok skrzyń.

2 Narzędzia Matteo
Spoiler
Podczas wykonywania misji na czeladnika w Khorinis pytamy sie Matteo czy mógł by nas nauczać.Mówi że może nauczyć nas sztuki jubilerstwa ale ktoś ukradł mu formę do tworzenia pierścieni i amuletów.Forma jest ukryta w zamkniętej na klucz skrzyni na wyspie złodziei.Klucz otrzymamy z zadania "Prezent dla Hanny"Po przyniesieniu możemy wybrać sobie nagrodę.Polecam wybrać tworzenią biżuterii bo to najbardziej opłacalna opcja.

3 Badania Salandrila
Spoiler
Po pokazaniu Salandrilowi orkowego alkoholu czekamy kilka dni i przychodzimy ponownie.Alchemik mówi że m może zrobić nam eliksir jeśli przyniesiemy mu 10 butelek.Wypada losowo z orków,czesto z ogrów i ze skrzyń w mieście orków.Alchemik zrobi tylko jeden taki eliksir

3 Klucz Constantina
Spoiler
Warunkiem jest zadanie "Droga do górnego miasta",quest "Zioła dla Constantiono" otrzymany od Lestera.W oknie dialogowym należy zapytać "czy chcesz kupic zioła" kiedy po raz pierwszy z nim rozmawiasz.Jeśli nie robisz tego za pierwszym razem linia dialogowa znika
Alchemik skarży sie że podczas zbierania roślin zgóbił klucz.Klucz ma Mika.Kupujemy za 50 monet i wracamy po nagrodę.

4 Orkowa zguba
Spoiler
Harad pytany o swoja przeszłość opowiada żę był w armii.Może dac nam swój stary miecz ale w zamian oczekuje przyniesienia amuletu czarnego orka.Ork pojawia się za farma Akila na drodze.Po pokonaniu (a to nie łatwy przeciwnik) zanosimy amutet i mamy nowy miecz

5 Mój pierwszy eliksir
Spoiler
Zadanie można otrzymać albo po zostaniu uczniem Constantiono albo pytając się o nauke (wymagane znajomość choć jednego eliksiru)Alchemik daje nam listę a my staramy się ją stworzyć niestety z marnym rezultatem.Pedzimy po radę do Salandrila a on mówi że  receptura jest niepoprawna.Wracamy z informacjami do Constantina a on zgadza sie nas nauczać

6 Goście Koragona
Spoiler
Rozmawiamy z Koragonem.Prosi nas o pomoć z brakiem gości w karczmie.Idziemy do Martina mówimy co i jak a po jednym dniu zadanie gotowe.

7 Proste przyjemności
Spoiler
Pojawia sie jeśli jesteśmy w gildii złodziei.Ogrodnik prosi nas o 3 butelki ginu i 5 skrętów z ziela.W nagrodę otrzymamy klucz otwierający skrzynie w domu paladynów.

8 Człowiek bestia
Spoiler
Po wykonaniu zadania "eksperyment" Ignaz mówi że nieudał mu sie inne badanie i jego uczeń  został przemieniony w cieniostwora.Ignaz prosinas o pozbycie sie problemu.Idziemy do Miki->Akila->Orlana->Sagitta. U wiedźmy znajdujemy naszego cieniostwora.Jest spokojny a Sagitta prośi nas o pomoc w przywroceniu mu ludzkiej postaci.Pędzimy z prośbą do Vatrasa,niestety nie ma możliwości przywrócenia ludzkiej postaci jednak możne odzyskać umysł.Robimy wszystko co powiedział Vatras i gotowe.

9 Szczury
Spoiler
Zadanie tylko dla maga.Paladyn pilnujący galeonu prosi nas o pozbycie sie szczurów.Jest ich 6 ;)
 

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zadania Gallahada

1 O zadaniu
Spoiler
Do wykonania jest w pierwszym rozdziale.Gallahad jest bylym magiem miejskim i prosi nas o pomoc z listami polecającymi.Listy maja napisać nam najbardziej wpływowi mieszkańcy miasta tj. Fernando Gerbrand Luthero Salandril oraz dodatkowo Valentino, chociaż jego listy magig nie przyjmuje jednak można go zrobić chociażby dla doświadczenia.Po zebraniu wszystkich 4 listów idziemy przed ratusz między godziną 12.00 a 14.00 gdy Larius siedzi na ławce i wręczamy mi listy.Oznajmiamy magikowi że sie udalo i po 1 dniu możemy wybrać sobie nagrodę.
1 1000 sztuk złota
2 1 mikstura ze stałą premią
3 Nauka magii (najbardziej oplacalna mimo wszystko

2 Spotkanie w tawernie
Spoiler
Gerbrant zgodzi sie napisać list jeśli wykonamy dla niego małezadanko.(Nie pamiętam linii dialogowych ale zasada jest taka żeby być dla niego uprzejmym i zapytać sie o pracę).Mamy udać sie o północy wraz z sakiewką i listem do tawerny "Martwa Harpia" i wręczyć ja pewnemu osobnikowi. Rozmowe z jegomościem możemy przeprowadzić na 2 sposoby
1:-Tak to ja ->Prosze weź tę sakiewkę
2:-To nie ja->Presze weź te sakiewkę->(wybaczcie zapomniałem co tu miało być ;D)->O tym zdectduje walka (najlepsze bo dodatkowy exp i osiągnięcie)
Następnie wracamy do Gerbranda.
Uwaga przed rozpoczeciem zadania najlepiej dołączyć do gildii złodziei i wykonać misję "Znudzony Jesper" i być gotowy na rozpoczęcie wątku z gildia morderców.
 

3 Podręcznik retoryki
Spoiler
Fernando prosi o załatwienie mu podręcznika retoryki który jest w posiadaniu Gallahada.Podręcznik lezy na półce lecz magik zatrzyma nas jeśli bedziemy chcieli go tak poprostu wynieść.Idziemy do Ignaza  on prosi nas o zawołanie  Gallahada do jego chaty,Oędzimy mowimy co i jak a magik opuszcza dom, w tym momencie pladrujemy wszystko CZYTAMY ksiege i zanosimy Fernando.
Uwaga do końca wykonywania misji nie wolno wpakować Fernando do Paki inaczej cały quest stracony.

4 Orkowy eliksir
Spoiler
Salandril za list chce orkową miksturę.Na potrzebę misji za miastem (brama obok targowiska) pojawi sie ork.

5 Długi Luthero
Spoiler
Luthero za list chce weksel od lichwiarza Lehmara.Weksel jest w skrzynce w jego domu (ta aktywowana przyciskiem na kominku)Najlepszy moment na kradzież to kiedy jego żona myje podłogę a on siedzi na krześle.

6 Daj w mordę Regisowi.
Spoiler
Valentino przystojniak chce żebyśmy pokonali dla niego Regisa.Najlepiej wyciągnąć go za bramy miasta inaczej można zapłacic karę

7 Przysmaki
Spoiler
Gallahad chce cos przekąsić.Dostarczamy mu # butelki wina,szynkę,ser,kiść winogron,miód
Nagroda to tylko troche doświadczenia a miodu i winogron potrzeba do innych receptur także nie ma parcia na tę misję.

8 Magiczny proszek Gallahada
Spoiler
Jeśli magik bedzie już w ratuszu poprosi nas o testowanie jego nowego wybuchowego proszku.Do testu potrzeba armaty,ta znajduje sie w obozie piratów.Bierzemy proszek,kule ze stosu obok,pochodnie i strzelamy ;) Po wszystki zdajemy relacje magikowi
 

MrRed09

MrRed09

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Języka orków uczy też urshak, gdy bezi zorientuje się, że nie rozumie co mówią do niego orkowie w mieście orków
 

Piterrr555

Piterrr555

Użytkownicy
posty1
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Runa paladyna święty płomień gdy jest aktywna chroni przed odbijaniem obrażeń przez bosow takich jak demon w kopalni orków czy na bagnie
 

MrRed09

MrRed09

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to nie jest zbyt oczywiste, ale gdy skończymy świątynie śniącego i założymy pancerz orków to możemy sobie otworzyć wszystkie orkowe skrzynie w mieście orków(nie wiem czy bez zbroi się da)
 

tomu1

tomu1

Użytkownicy
posty351
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taka mała rada: jeżeli brakuje nam limitu spania (ograniczenie do 10h) a potrzebujemy się przespać dzień czy dwa do jakiegoś zadania. To jeżeli mamy już dostęp do portalu opiekunów (wymagane zrobienie 10misji dla nich) to tepujac sie tam automatycznie wskakuje godz 20:00 tymsamym mozemy przespać się do 24:00 i potem znowu przeteleportować do nich to ustawi znowu godzine 20:00. Za cene 8h snu mozemy przespać 2 dni itd.
 

Letho

Letho

DreamVader
posty206
Propsy7
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

Letho
DreamVader

SOLUCJA + PORADY na start
#229 2018-08-21, 17:02(Ostatnia zmiana: 2018-08-21, 17:33)
Ważna rada dla tych którzy planują grać strażnikiem miejskim :) A mianowicie aby zdobyć ciężką zbroje strażnika miejskiego należy najpierw wziąć zadanie "Gdzie jest Peck"  Następnie wydajemy go Lordowi Andre że przebywał w czerwonej Latarni i wtedy dostajemy zadanie od Wulfgara "Obozowiska bandytów"  Chodzi o wybicie dwóch obozów, jeden za miastem, drugi koło farmy Akila. Gdy wybijemy obydwa obozy to w jaskini za miastem tam gdzie byli bandyci u jednego z Hersztów znajdujemy list który następnie zanosimy Wulfgarowi. Ten zleca nam znalezienie zdrajcy i w tym celu idzemy do Dextera i wypytujemy go o zdrajce i następnie zabijamy :) W jego zwłokach znajdujemy list w którym znajduje się informacja kto jest zdrajcą :) Tą informacje przekazujemy Wolfgarowi i w końcu dostajemy naszą wymarzoną zbroje :). WAŻNE A TO BARDZO WAŻNE ABY NIE ZABIJAĆ DEXTERA PRZED PRZYJĘCIEM SIĘ DO STRAŻY MIEJSKIEJ I ABY WYDAĆ PECKA !! W PRZECIWNYM RAZIE MOŻEMY ZAPOMNIEĆ O NASZEJ ZBROI :)
 

NickiMinaj

NickiMinaj

Użytkownicy
posty44
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Porada co do wykorzystania Laresa.
1. Podczas odnoszenia ornamentu, można do niego "przyprowadzić" min. bandytów (tych za farmą Sekoba), cieniostwora z jaskinii pod mostem, kolejną grupę bandytów (pilnujących Elvricha).
2. Jak już mamy odniesiony ornament i idziemy z nim po kolejny do "wschodniego lasu", warto na schodkach go wyprzedzić i odlurować do niego bandytów (tych z notatką Halvora) UWAGA!!: Nie można do niego za blisko podejść, bo rozpocznie się dialog i Lares będzie chciał iść prosto do kamiennego kręgu UWAGA!!. Jeśli ktoś jest wystarczająco uparty, przy samym kręgu może do niego ściągnąć cieniostwora pilnującego kamienia teleportacyjnego do zachodniego lasu oraz bossa znajdującego się przy Słonecznym Kręgu.
Daje to mnóstwo złota i doświaczenia oraz ułatwia późniejsze wykonywanie misji. Jedyną potrzebną rzeczą jest cierpliwość i trochę wytrzymałości (do uciekania przed cieniostworami)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@Letho
aby zdobyć ciężką zbroje strażnika miejskiego należy najpierw wziąć zadanie "Gdzie jest Peck"  Następnie wydajemy go Lordowi Andre że przebywał w czerwonej latarni
Ten fragment należy usunąć - Pecka wcale nie trzeba wsypywać, po prostu trzeba zrobić wszystkie misje Andre na średnią zbroję, nieważne jak je zrobimy.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Letho

Letho

DreamVader
posty206
Propsy7
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
@Letho
aby zdobyć ciężką zbroje strażnika miejskiego należy najpierw wziąć zadanie "Gdzie jest Peck"  Następnie wydajemy go Lordowi Andre że przebywał w czerwonej latarni
Ten fragment należy usunąć - Pecka wcale nie trzeba wsypywać, po prostu trzeba zrobić wszystkie misje Andre na średnią zbroję, nieważne jak je zrobimy.
No ale ja napisałem o CIĘŻKIEJ zbroi strażnika  nie o średniej :) I tutaj jest subtelna różnica :)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
W dalszym ciągu wydanie Pecka w zadaniu "Gdzie jest Peck?" nie robi różnicy. Mam na myśli, że po zrobieniu questów na średnią zbroję pojawi się możliwość wzięcia questa na ciężką. Wydawało mi się, że to jasne.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

dede

dede

Użytkownicy
posty146
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rada dla przyszłych strażników świątynnych grających pod zrecznosc czy pod siłę Runy leczenia nie mają sensu. Głos Strażnika (Runa 2 kręgu, zyskujemy w 2 rozdziale, zadaje 400dmg/40mana) tak samo jak w returningu 1 jest zbugowana, raz wchodzi double dmg raz nie, poki co testuje na ognistych jaszczurach(mają gdzies po 700/900hp) schodzą na hita w ~75%, bo wiadomo nie zawsze siądzie.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

SOLUCJA + PORADY na start
#235 2018-09-02, 14:04(Ostatnia zmiana: 2018-09-03, 21:48)
Chwilowo nie mam dostępu do komputera, ale gdy tylko będę miał, zaraz to sprawdzę.
Proszę, sprawdź to, bo sprawa ciągnie się od tygodnia~~Simen
EDIT: Sprawdzone. Niezależnie od tego, czy wydamy Pecka, czy ukryjemy jego sposoby pełnienia służby, to po wykonaniu zadań "Gdzie jest Peck?" i "Afera z zielem" (zadanie na średnią zbroję) otrzymamy zadanie "Obozowiska bandytów" - o ile Dexter żyje, oczywiście.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

dawidos

dawidos

Użytkownicy
posty97
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam taki problem, przeczytałem już chyba większość książek dostępnych w pierwszym rozdziale.
Dostaje za przeczytanie tylko retoryke, której mam obecnie 34 pkt. a inteligencji tylko 5? Dlaczego?
W spoilerze jest napisane że książki powinny dawać po 1 pkt inteligencji.
 

BUMCYKAFYSZ

BUMCYKAFYSZ

Użytkownicy
posty235
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@dawidos  jak coś to nie dział od tego ale jak coś to książki nie dają inteligencji jeśli nie masz klasy magicznej więc jeśli najpierw przeczytałeś a dopiero potem zostałeś magiem to po prostu przeczytaj jeszcze raz
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Namiot

SOLUCJA + PORADY na start
#238 2018-10-14, 21:32(Ostatnia zmiana: 2018-10-14, 21:44)
Dodam porady od siebie ze specjalną dedykacją dla ludzi, którzy nie są weteranami Gothica, a chcieli by zagrać w tego moda bez większego uszczerbku na zdrowiu wojownikiem.

Spoiler
Zdecydowanie proponuje wziąć paladyna ze względu na czar Święty Płomień, który daje całkowitą odporność na nową umiejętność magiczna demonów i niektórych bossów. Najemnikiem/Łowcą Smoków będziecie niemalże bez radni, gdyż możecie się tylko uratować miksturą regeneracji i odpornością na magie (tak mi się wydaje bo nie sprawdzałem).

(Przed każdą walką z istotą, która wygląda niczym z piekła rodem rzucaj "Święty Płomień" To jest twoje 11 przykazanie ode mnie!)

Oprócz tego łatwość w zdobywaniu pancerzy na początku i bardzo tani pancerz knechta, który również może się przydać.

Minus paladyna - Pancerz Paladyna (ten, który ma Hagen) można zdobyć w 5 rozdziale, a łowca smoków może mieć swój ciężki pancerz w 3 rozdziale co sporo ułatwia grę. Tragedii nie ma i nadrabiamy świętym płomieniem.

Gramy stylem walki bronią jednoręczną i tarczą bynajmniej nie dlatego, że bronie dwuręczne są słabe. Na 50% walki tarczą mamy odporność na odrzucenie co z pewnością wyda wam się zbyt mocne, jednak ty nie jesteś weteranem Gothica, a ten mod jest ci obcy prawda? Zatem zaufaj mi i weź tarcze... i paladyna oczywiście :).

Działanie % tarczy :

Oczywiście większe statystyki obrony, które nie są uwzględnione w karcie postaci :)

30% - zmiana animacji.

50% - odporność na odrzucenie (trolle,90% magów,smoki, golemy tracą nad nami przewagę). Bez tego poziomu tarczy nie zbliżaj się do poszczekiwaczy - w ogóle to nie wchodź do 3 rozdziału. Pewien użytkownik miał problem na z bossem golemów, który zrzucał go w przepaść, a walke musisz toczyć na małym terenie, inaczej golem ma spowrotem 100%PŻ. Czyli ochrona przed uszczerbkiem na zdrowiu.

60% - zmiana animacji (moim zdaniem na gorsze :antyprops:) i szybsze tempo ataku oraz okrążania przeciwnika :ok:.

100% - zmiana animacji (zdecydowanie przydatne)

Od tarczy Nordmarskiej i lepszych dostajemy PŻ.

-Nie jestem pewien, ale szansa na blok % danej tarczy dotyczy parowania magii.

Minusy tarczy?

- Przez długi czas przyjdzie nam biegać z jedną tarczą na plecach co może być irytujące. Dlatego jak nie będziemy dawać rady z czymś mocnym z początku gry to polecam walczyć mieczem i pochodnią i używać zwojów.

- Nie sprawdzałem tego, ale jak założymy później wszystkie "boskie" przedmioty to przeciwnicy nie są nam wstanie zadać więcej obrażeń niż te, które przewiduje minimalny próg obrażeń. W Dalszym ciągu mamy odporność na odrzucenie a w 7 rozdziale jeszcze będzie zabawa z golemami i więcej PŻ.

- Trochę PN inwestuje się w tarcze, a moglibyśmy w siłę,która jest ważna na początku :)

-Większy spadek wytrzymałości.


Kolejną rzeczą, a właściwie umiejętnością, która będzie nas interesować jest "parowanie magii tarcza" Nauczysz się tego w Dolinie Cienia za 50 sztuk surowego mięsa i trening tarczą,który już masz, jednak dostęp tam jest trudny, także nie spiesz się. Gothicowy styl "idę po pancerz a potem wracam tutaj nie zda egzaminu"

Będzie trzeba pokonać kilka bossów i mieć 60 retoryki. Jeżeli nie grasz na legendzie, to wzywaj posiłki do starego Obozu Bractwa. Strata expa jest bardzo mała, a widowisko przepiękne.

Demon w kopalni - Spamuje szkielety, jednak po wczytaniu może już nie spamować. To jest ta słabsza część moda,która nie radzę się przejmować.. Orkowie giną w walce z demonem, więc postaraj się żeby pierw zaatakowali książęta demonów. Reszta w twoich rękach.

Świątynia Śniącego - Bez 50% parowania tarczą nawet nie myśl o wchodzeniu tutaj. Ja to już przechodziłem paladynem, lecz zakładam, że szamani mają "magiczne kontrataki".

Jak wbijemy do Doliny Cienia od razu szukamy Nasha (jest blisko piramidyw jaskinii). Od tej pory łatwiej będzie szło z magami. Ci to potrafią nasypać piachu do machiny wojennej Bezimiennego.

Dobra, ale jak zrobić postać?

Opis pod poziom trudny :

Nie oszukujmy się - będzie potrzebna siła. Zatem zostajemy czeladnikiem Harada (bonus do siły). Oczywiście uczymy się trofeów żeby je sprzedawać u myśliwych(róg smoczego zębacza może poczekać i cieniostwora też - nie wielka strata)

Czyścimy wszystkie możliwe potwory, z którymi jesteśmy wstanie sobie poradzić. Jak gdzieś nie damy rady, to idziemy gdzie indziej, a później wracamy. Nie radzę mięć Gothic'owego podejścia jak nie daje rady to "zjebany jest ten mod" Gothic przyzwyczaił strasznie do tego, że idzie jak pomaśle po 5 minutach. Nie w tym modzie.

Dexter - Najpierw zrób zadania u Andre, aż Wulfgar wyśle cie z zadaniami.
Wytrzymałośc - Wydałem 20 PN na samym początku i dałem 2 razy z kapliczek co 10 lvl. Jedni twierdzą, że to strata bo można z samych mikstur itp. Z początku miałem trochę mniej siły dlatego polecam również pochodnie do walki :) W końcowym rachunku to żadna strata, nie miałem problemów z zakładaniem pancerzy :)
Mateo - Nawet się nie waż zepsuć zadania na jego skradziony przedmiot.

Nie warto się uczyć strzelania z kuszy, a jak sobie zablokujesz zdobycie najlepszej kuszy w grze to nie żałuj. Mamy słabsze obrażenia, więc jak już mamy 90% w mieczu i 100% tarczy. To ładujemy wszystko w siłę.

Dlaczego polecam nie inwestować w kuszę? Autor moda zadbał o bosy, więc trzeba mieć  walnięcie. Tarcza daje nam wspomnianą wcześniej odporność na odrzucenie, więc kusza przestaje mieć znaczenie.

Możemy podnieść trochę manę i czary lecznicze paladyna jeśli wam się mikstury leczenia znudzą  :lol:

Nie uczymy się też PŻ. Zdecydowanie wystarczającą ilość będziemy mieli, dzięki bonusów i tarczy :)

Najciężej szło mi z kamiennymi strażnikami i nieumarłymi w Jarkendarze. Później zaczyna się powoli zmiatać wszystko.


No i tyle z moich porad na szybko. Jak są jakieś pytania to walcie na PW. Od czasu do czasu będę jeszcze zaglądał na forum, jednak po jakimś czasie znikam.
 

MrRed09

MrRed09

Użytkownicy
posty91
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy gdzieś to było zamieszczane, ale gdy grasz magiem to korzystaj z z półek u xardasa lub w klasztorze w w piwnicy w pomieszczeniu "skarbiec". Generują one losowo jeden zwój dziennie przy czym im wyższy krąg magii tym lepsze zwoje dostajesz (w 2 rozdziale losowałem zwoje z 4 kręgu). Mała uwaga : możesz losować zwój z jednego miejsca dziennie tzn. Jak wylosujesz zwój u xardasa to w klasztorze będzie informacja, że nic nie znalazłeś i analogicznie :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry