Wasze zadania w Zagadce Orków 170347 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 170347

Odpowiedzi 330

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dziękuję :P Będę pisał, jak wpadnie mi pomysł na rozwinięcie, pozmienianie "zatrutych roślin" i to samo bym chciał widzieć z waszej strony :D
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dziękuję :P Będę pisał, jak wpadnie mi pomysł na rozwinięcie, pozmienianie "zatrutych roślin" i to samo bym chciał widzieć z waszej strony :D
Postaramy się :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dziękuję :P Będę pisał, jak wpadnie mi pomysł na rozwinięcie, pozmienianie "zatrutych roślin" i to samo bym chciał widzieć z waszej strony :D
Postaramy się :)
W sumie zmieniłbym to, że gadamy z orkami w miejscach zbierania przez nich roślin, bo wtedy poprostu mogą zjeść niezatrute tośliny... Zmieniłbym to na miejscę oddawania przez nich roślin w danych godzinach. wtedy rośliny muszą być już zatrute.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Dziękuję :P Będę pisał, jak wpadnie mi pomysł na rozwinięcie, pozmienianie "zatrutych roślin" i to samo bym chciał widzieć z waszej strony :D
Postaramy się :)
W sumie zmieniłbym to, że gadamy z orkami w miejscach zbierania przez nich roślin, bo wtedy poprostu mogą zjeść niezatrute tośliny... Zmieniłbym to na miejscę oddawania przez nich roślin w danych godzinach. wtedy rośliny muszą być już zatrute.
Racja, wezmę to pod uwagę przy tworzeniu dialogów i odpowiednich skryptów.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lolz. Najlepsze zadanie i ortografia ever !!! :lol2:
Spoiler
Żart.  :ayfkm:
Nawet Byli magowie ognia i nekromanci mają swój honor, i nie zabili by biednych myśliwych... Zauważ, że pierwszy szkielet mógł być przeklętym szkieletem z "Zawalonej jaskini" którą Xardas mógł zawalić aby go coś przypadkiem nie zarżnęło. Drugi szkielet, mógł się uchlać a gobliny go zabiły gdy próbował się bronić... A co do trzeciego: W returning był  obok niego wilk więc mógł go zagryźć. Więc takie zadanie by nie pasowało za ... . @bestia za dużo ciekawostek z gothica się naoglądałeś. Poza tym skąd bohater na pierwszym lvl'u zdobędzie 500 złota i ubije warga.
Spoiler
Dziękuję za uwagę, a bestia niech bardziej pomyśli zanim piszę  :)
Gdzie jest napisane że trzeba to robić na początku gry?
PS. Zapomniałem cytat wkleić
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ale ta koncepcja nie pasuje. Xardas przecież nie jest rządnym krwi człowiekiem który mordowałby przypadkowe osoby. Te szkielety raczej pojawiły się tam w innych okolicznościach, tak jak to opisał SiemaczyS.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ja bym polecał zrobić człowieka który by skupywał orkowe bronie i dawałby nam za nie stal albo złoto :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest opcja wprowadzenia do moda wybuchowych strzał? mam pomysł na zadanie z nimi związane
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Możliwość jest, bo posiadam ikarusa i lego ale do stworzenia takich strzał potrzebowałbym konsultacji ze skrypterem który bardziej zna sie na ikarusie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Misiex

Wasze zadania w Zagadce Orków
#69 2016-01-28, 19:50(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 22:13)
to moja koncepcja zadania zrobisz z nim co zechcesz ale słabo wykorzystani w g2 byli myśliwi więc takie zadanko mi przyszło do głowy

Po pokonaniu czarnego trolla grimbald mówi nam o tym że myśliwi mają między sobą dobre relace i od czasu do czasu spotykają się aby wymienić się doświadczeniami pochwalić łupami napić ,grimbald mówi że czas najwyższy na kolejne spotkanie i prosi nas o pomoc w jego zoorganizowaniu chce zaprosić wszystkich okolicznych myśliwych (gaana,bartoka,niklasa,cavalorna) wilk nie uczestniczył w tych spotkaniach ale grimbald słyszał o zbroi z pancerzy pełzaczy więc jeśli wilk mu taką zrobi może wpaść, pomagamy wilkowi zdobyć pancerze z pełzaczy tym samym dostaje on pozwolenie na udział w spotkaniu odwiedzamy resztę która zgadza się przybyć, gdy wszyscy potwierdzą swoją obecność grimbald wyjawia nam gdzie jest miejsce spotkan otóz jest ono w drodze do siedziby budowiniczych w jaskini pod mostem (tam gdzie są 2 cienistwory) musimy oczywiście je oczyścić, przybywamy na spotkanie "uzbrojeni" w piwa aby łatwiej nam się rozmawiało, podczas rozmów bartok mówi że widział orka gdy był na polowaniu z nami to niepokoi pozostałych myśliwych bo skoro ork był tak blisko miasta to może się również pojawic w innych cześciach khorinis muszą być oni na to przygotowani, cavalorn zanim trafił do koloni słyszał o alchemiku który potrafi produkować wybuchowe strzały, uważa że to była by bardzo cenna pomoc na wypadek gdyby któryś myśliwy samotnie natknał się w podczas polowania  na grupe orków, pytamy alchemików w khorinis niestety żaden nie ma pojecia o wyrobie takich strzał, w obozie orków jest natomiast alchemik który podejmie się próby ich wytworzenia, potrzebuje jednak składników (prochu) w porcie były armaty więc proch też musi być oprócz tego specjalnego drewna które  możemy znaleźć w kanionie w jarkendarze, (henry powinien je mieć lub powie nam gdzie je znalezc w koncu nadzoruje budowe palisady) aby strzały były wystarczająco wytrzymałe ,zrobi je dla nas je niklas, alchemik po dostarczeniu materiałów przekaże nam 1 partie strzał ale nie ma pewności czy działają prawidłowo więc prosi nas o ich wypróbowanie górnicza dolina to idealne miejsce, zabijamy nimi 10 orków strzały sprawdzają sie doskonale więc prosimy alchemika o wytworzenie większej ilości, gdy dostarczymy mu składniki wytworzy on po 30 strzał dla każdego myśliwego oddajemy je im a zadanie się kończy,

w nagrode dostajemy możliwość kupna wybuchowych strzał oraz złoto
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Witam, oto kilka propozycji na zadania, jakie jako-tako mogą się wpasować:

TYTUŁ: Oddani służbie miastu.

OPIS: Jako Strażnik lub Gwardzista możemy zapytać Andre, jak aktualnie wygląda sytuacja między chłopami i kupcami a miastem. Słyszymy, że nie jest jeszcze tak źle, ale dochodzą do niego niepokojące sygnały świadczące, że trzeba trochę popracować nad poprawą sytuacji, inaczej miasto obudzi się z ręką w nocniku. Otrzymujemy propozycję zajęcia się tą sprawą. Na pierwszy ogień idą farmerzy Lobart i Akil. Lobart twierdzi, że nie jest tak źle, w końcu nie nękają go najemnicy, bo mieszka za blisko miasta, ale ostatnio wilki z okolic porywają jego owce. Idziemy, jak mówi, do jego pasterza (nie pamiętam imienia), i za jego radą wracamy o północy, żeby ubić bestie. Gdy to zrobimy, Lobart dziękuje za pomoc, ale potrzebuje stałej ochrony, najlepiej myśliwego. Wracamy do Andre. Dostajemy od niego złoto na wynajem kogoś dla Lobarta. Pada na Bartoka. Za pomoc Lobart zapewnia nas, że nie zerwie z miastem, chyba, że Strażnicy zaczną go okradać, ale puki co będzie sprzedawał miastu rzepy i baranie mięso. Na drugi ogień idzie Akil. Tu nie jest tak dobrze, mieszka blisko miasta, a Najemnicy i tak go nachodzą, bandyci kradną mu owce, a Straż do tej pory miała to gdzieś. Żąda pisemnej gwarancji od Andre, że Straż więcej go nie okradnie, w dodatku żąda pozbycia się bandytów z okolicy jego farmy (trzeba zabić tych z zadania "Napadnięci kupcy"dla Hakona) i przynajmniej raz na dzień patrolu na jego farmie, który będzie dbał o jego bezpieczeństwo. Wracamy do Andre. Każe znaleźć tego niegodziwego Strażnika. Wypytujemy każdego w koszarach. Kowal mówi, że to pewnie Rengar (pije z Ulfem i nic nie robi). Gdy już wiemy od niego, że to on okradał Akila, Andre każe nam zorganizować jeszcze jednego Strażnika, któremu się nudzi, do patrolu. Trafia na Mikę, który stoi bez sensu przy bramie z i tak już dwoma wartownikami. Po zorganizowaniu patrolu wracamy do Andre, który wręcza pisemną gwarancję nietykalności dla Akila. Po jej oddaniu wdzięczny nam farmer wręcza nam nagrodę, więcej złota, gdy nic nie wzięliśmy za zabicie Najemników z jego farmy, mniej, jeśli wzięliśmy wtedy złoto. Wracamy do Andre.
Teraz czas na kupców z placu targowego. Andre chce wiedzieć, jak wygląda sprawa z Jorą, Hakonem i Baltramem, gdyż co do innych jest spokojny, miasto spełnia ich oczekiwania, i są z nim mocno związani (Sara np.prędzej znalazłaby u Onara nowych wielbicieli, niż coś sprzedała przy Khalecie, Zuris ma towary od miejskiego alchemika, a Canthar, jeśli nie siedzi, może więcej wykombinować w mieście niż na farmach rządzonych przez chciwego i niegłupiego Onara).
Baltram jest zadowolony, że Akil ma wreszcie spokój od jego odwiecznych utrapień i może spokojnie zająć się pracą, dzięki czemu i on więcej zarobi. Za naszą pomoc dla niego daje nam coś do jedzenia w podzięce. Jora nie jest już tak zadowolony. Został okradziony i uważa, że kupców i ich własności powinien pilnować przynajmniej jeden Strażnik więcej, inaczej wyniesie się z miasta. Andre nie ma kogo tam postawić, ale proponuje nam poszukać wśród Paladynów niższych rangą, którzy się nudzą. Jedyny chętny to Paladyn Ulrich, który cały dzień bez sensu łazi po całym mieście. Z radością przyjmuje ofertę, ale w zamian chce przysługi. Prosi, by pogonić Bospera z naprawą jego kuszy. Bosper chce od nas dopłaty 20złotych monet, bo naprawa okazała się trudniejsza, chyba, że jesteśmy jego czeladnikiem, wtedy nic nie trzeba płacić. Możemy złoto odebrać od Ulricha lub nie. Oddajemy mu kuszę, i okazuje się, że i tak poszedł już na plac pilnować. Jora jest więc zadowolony z nowej ochrony i towarzystwa kogoś innego, niż dotychczas. Teraz Hakon. Ten nie ukrywa, że planuje dać nogę z miasta, ale mógłby zostać. Jedyne, czego chce, to przysługi od Andre. Potrzebuje kilku długich mieczy na zamówienie od myśliwych z poza miasta, a najlepsze miecze kuł mu Harad, chce więc dla niego przerwy w pracy dla Straży i wykonanie jego zamówienia. Andre się zgadza, ale Harad nie jest zadowolony, chciał jak najszybciej skończyć zlecenie dla miasta. Proponuje przekonać do pomocy Briana. Ten chce jednak od Hakona w dodatku do zapłaty za miecze srebrny pierścionek, bo być może będzie się żenił. Hakon nie ustępuje i się nie zgadza na dodatek do zapłaty. Jako, że to nam zależy na doprowadzeniu sprawy do szczęśliwego końca, zaopatrujemy się w błyskotkę i wręczamy ją Brianowi. Ten się zgadza i dodaje, że może dla Hakona kuć, co będzie chciał i kiedy będzie chciał. Hakon zadowolony obiecuje zostać w mieście na stałe, skoro tak się sprawy mają. Wracamy więc do Andre. Zadowolony z naszej pracy płaci nam okrągłą sumkę i dorzuca mały bonus w zależności od Gildii.

NAGRODY:
-ubicie wilków Lobarta - 50pd i 20monet od niego.
-wynajem Bartoka - 50monet (pozostałych z całej sumki 200monet na wynajem ochrony).
-zapewnienia Lobarta o lojalności - 50pd.
-poinformowanie Akila o śmierci bandytów - 50pd.
-informacja dla Andre o zmontowaniu patrolu - 50pd.
-informacja dla Akila o patrolu - 50pd.
-wręczenie Akilowi gwarancji Andre - 150pd i 40monet (jeśli wzięliśmy złoto za Najemników) lub 120monet.
-zapewnienia Baltrama - 50pd, chleb, szynka i jabłko.
-zgoda Ulricha na pracę - 50pd (jeśli wróciliśmy po złoto dla Bospera) lub 75pd.
-zapewnienia Jory - 50pd.
-uzyskanie pomocy Briana - 100pd (jeśli mieliśmy pierścionek przy sobie) lub 50 pd (jeśli nie mieliśmy od razu).
-zapewnienia Hakona - 100pd.
-nagroda od Andre za pracę na rzecz miasta - 250pd, 300monet i Lekka kusza (Strażnik) lub Łuk z wiązu (Gwardzista).


TYTUŁ: Gorąca inwestycja.

OPIS: W tawernie spotykamy pewną kobietę, dość młodą, w skórzanej zbroi i uzbrojoną w kuszę. Okazuje się ona być jedną z uciekinierek z Kolonii. Mówi, że za rudę mogła już trochę sobie wypić, ale już jej się skończyła, a naszła ją ochota na jeszcze kilka piw. Stawiamy trzy po kolei. Po drugim słyszymy, że swego czasu pracowała dla Sekoba, ale nie tęskni za jego rozkazami, za to pamięta jeszcze, gdzie ten bufon ukrywa mały kluczyk do jego skrzyni z małą fortunką z machlojek, z powodu których została ona aresztowana i wysłana do Kolonii (ukradła mu trochę złota z jego tajnych bogactw, a ten oskarżył ją o kradzież i Straż ją aresztowała). Po wypiciu trzeciego piwa kobita jest już dość mocno wstawiona, ale chciałaby jeszcze napić się wina z klasztoru, zwanego "Specjałem Brata Goraxa". Orlan twierdzi, że powinniśmy pogadać w mieście z Ulfem, może coś jeszcze ma. Ulf odsprzedaje nam butelkę dość drogo, jak na wino. Częstujemy więc amatorkę specjałów klasztoru. Ta mocno wstawiona proponuje nam poznać się bliżej, musimy więc wynająć pokój w tawernie, ale mamy jeden dzień, nim wytrzeźwieje. Jeśli to zrobimy, poznamy wdzięki dawnej kobiety Y'Beriona, ale na drugi dzień będzie na nas zła i będzie się odgrażała, jeśli tego nie zrobimy, zaprzyjaźni się z nami, ale po poczęstowaniu ją wodą. Od finału tego zadania zależeć będzie kolejne.

NAGRODY:
-postawienie panience trzech piw - 50pd i pojawienie się małego kluczyka w chacie Sekoba.
-poczęstowanie winem - 50pd, opcjonalnie wspólna noc, a po niej kolejne 50pd.
-zaprzyjaźnienie się z panienką i wręczenie wody - 100pd, dwie bryłki rudy.

TYTUŁ: Bezimienny kontrakt.

OPIS: W 3r wracamy do Khorinis po Oko Innosa. W tawernie Orlana spotykamy panienkę z zadania "Gorąca inwestycja". I tutaj mogą wydarzyć się dwie rzeczy:
1.Jeśli się z nią zaprzyjaźniliśmy, ostrzega nas ona, że jakiś człowiek w czarnym kapturze chciał ją wynająć do zabicia "tego bezimiennego włóczęgi", ale się nie zgodziła. Później, gdy będziemy podążać śladem Pedra za Okiem, spotkamy ją niedaleko myśliwego z okolic Czarnego Trolla. Ostrzeże nas i będzie chciała nam pomóc, a będzie przy tym bardzo uparta. Gdy już będziemy niedaleko Słonecznego Kręgu, zatrzyma nas i okaże się, że została wcześniej opętana. Rzuci się na nas, a w okolicy pojawi się Poszukiwacz, który nas zaatakuje. Zabijamy oboje i tak kończy się ta znajomość. Znajdujemy przy jej ciele czarny kamyk, emanujący mroczną energią, wyglądający jak węgiel. Możemy go oddać jednemu z Magów z klasztoru do zbadania, no i za dodatkowe pd.
2.Widząc nas ponownie, kobieta odgraża się nam, że już niedługo będziemy mieli poważne kłopoty i spotka nas zasłużona kara za jej wykorzystanie w przeszłości, za co będziemy musieli zapłacić krwią. Gdy będziemy podążać śladem Pedra za Okiem, natkniemy się na nią w tym samym miejscu, co w 1szym przypadku, lecz w towarzystwie dwóch Poszukiwaczy. Gdy podejdziemy, zagada do nas i powie, że zaprzedała się tym czarnym diabłom, żeby móc się na nas odegrać, i już nie może doczekać się widoku naszej krwi. W dodatku na początku rzuca na nas "Opętanie". Po krótkiej rozmowie cała trójka rzuca się na nas. Zabijamy ich w obronie własnej. Gdy wszyscy już padną, podchodzi do nas ten myśliwy z okolicy i pyta nas, o co poszło. Bezimienny odpowiada, że "miał zapłacić krwią za czyjąś głupotę". W ekwipunku kobiety znajdujemy cyrograf zawarty z Poszukiwaczami, mówiący, że kobieta dostanie sporo złota za pomoc w zabiciu nas, a Poszukiwacze jej w tym jeszcze pomogą. Możemy go oddać jednemu z Magów z klasztoru do badań za dodatkowe pd. Jego przeczytanie rzuca czar "Opętanie".

NAGRODY:
-spotkanie z kobietą w 1szym przypadku - 100pd.
-pokonanie kobiety (dla niej śmiertelne) - 300pd.
-rozmowa z myśliwym w 2gim przypadku - 100pd.
-oddanie Magom kamyka - 250pd.
-oddanie Magom cyrografu - 250pd.
-oddanie Magom przeczytanego cyrografu - 400pd i rada, by wyleczyć się z "Opętania".


TYTUŁ: Badania czarnomagiczne:

OPIS: Dostajemy je po oddaniu Magom czarnego kamyka bądź cyrografu. Po oddaniu danej rzeczy Magowi z klasztornej biblioteki mówi nam, byśmy wrócili za dwa dni. Wracamy, i Mag tłumaczy, iż to, co mu przynieśliśmy, ma za zadanie opętać tego, komu wpadnie to w ręce, tak, by człowiek ten nie podejrzewał, że coś go opętało, w końcu nie było przy nim żadnego Poszukiwacza. Dowiadujemy się, że to dziedzina bardzo czarnej magii, bardzo plugawej. Mag jest nam wdzięczny za pomoc w badaniach nad Poszukiwaczami, poleca, byśmy udali się do Goraxa po nagrodę.

NAGRODY:
-pozwolenie na zatrzymanie danego przedmiotu przez Maga - 250pd.
-wysłuchanie odkryć Maga - 250pd.
-nagroda za pomoc w badaniach - pas ochronny, dopasowany do naszej nowej klasy (np.Paladyn otrzyma Pas Cnót Rycerskich, dodający ze Zbroją Rycerza lub Paladyna dodatkowe punkty ochrony) w przypadku wojowników, a w przypadku magów specjalny, wzmocniony dodatkową magią kostur, dodający najwięcej many ze wszystkich kosturów w grze, i zadający najwięcej obrażeń.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tytuł : Misja specjalna.
Warunek : II rozdział, zostanie najemnikiem.
Opis : Podczas rozmowy z  właścicielem ziemskim o płacy, Onar wrzeszczy na nas twierdząc że nic nie zrobiliśmy. I tu rozmowa się kończy. Bohater jednak nie zamierza się poddać i wypytuje bogacza co się takiego stało. Ten nakazuje nam o północy stawić się w kaplicy. Czekamy ( lub śpimy ) więc. W nocy Onar wyjawia nam sekret - otóż on naprawdę nie posiada aktu własności farmy! I obawia się że paladyni mogą to wykryć i zdobyć owy przedmiot. Nakazuje nam popytać w mieście, gdzie znajduje się zbiór wszystkich mieszkańców wyspy. Bezimienny udaje się do Corneliusa - sekretarza Lariusa. Od niego dowiaduje się że nikt postronny nie może zaglądać do dokumentów, jednak za drobną opłatą może uchylić trochę tajemnicy. Płacimy mu 500 sztuk złota i czekamy dzień. Następnego dnia Cornelius rzecze że nie znalazł aktu własności farmy wśród papierów. Z złymi wieściami wracamy do Onara który jest wściekły. Rozkazuje nam wrócić do Corneliusa i siłą zmusić go do oddania nam wszystkich dokumentów. Mus - trzeba iść. Przyszły król ponownie wraca do miasta gdzie próbuje przekonać sekretarza do oddania papierów. Gdy retoryka nie zadziała możemy go poszczuć "kumplami z bandy" lub samemu go pokonać. Wtedy wyjawia nam, że potajemnie sprzedał akt Akilowi, właścicielowi farmy na drodze z miasta do karczmy. Wędrujemy więc na wspomnianą farmę i rozmawiamy z rolnikiem. Ten obiecuje nam dać akt jeżeli wykonamy trzy zadania : Nowy pracownik, Zdrada?, Myśliwy na farmie. Po wykonaniu tych zadań Akil odda nam akt, jeżeli uzgodnimy z Onarem aby najemnicy nigdy nie wpadali na jego farmę niezapowiedzianie. Idziemy więc, rozmawiamy i wracamy do Akilla, który oddaje nam akt.
Nagroda :
Doświadczenie :
- 50 za rozmowę o północy z Onarem.
- 100 za spotkanie po dniu z Corneliusem.
- 150 po pobiciu Corneliusa i wyciągnięciu informacji.
- 200 za zdobycie aktu od Akilla.
- 300 za oddanie aktu Onarowi. [/b]

Tytuł : Nowy pracownik.
Opis : Akill skarży się nam że od zniknięcia jednego (kilku? Nie pamiętam dokładnie) z jego pracowników brakuje mu rąk do pomocy. Nakazuje nam zachęcić kogoś do pracy na farmie. Poleca nam popytać w karczmie w porcie. Od Kardifa, za 20 sztuk złota dowiadujemy się że niezna nikogo kto by szukał pracy. Ale daje nam wskazówkę : powiniśmy szukać w dolnym mieście, bo w porcie są same szumowiny. Zagadujemy więc do kilku rzemielśników, jednak żaden nie ma odpowiedzi. W końcu Bohater zagaduje do Regisa. On zgadza się, jednak wpierw musimy załatwić Valentino. Daje nam list z fałszywym podpisem (list dotyczy bandytów) jegomościa. Naszym zadaniem jest wrzucenie go do skrzynii obywatela. Najlepiej to zrobić wieczorem, gdy popija sobie w karczmie Coragona. Następnie idziemy do Andre i donosimy mu o popełnieniu przestępstwa. Regisa zaś po rozmowie ekskortujemy do Akilla. 
Nagroda
Doświadczenie :
- 50 za rozmowę z Kardifem.
- 25 za rozmowę z byle jakim rzemielśnikiem. Tj. za rozmowę z Haradem 25, z Bosperem 25, Constantino 25 itd. Z każdym. Dotyczy to również karczmarza.
- 200 za wydanie Valentino.
- 250 za "dostarczenie" pracownika na farmę.
Uwaga! Istnieje alternatywa - trzeba uwolnić niewolników w Jarkendarze ( w tym pracowników Akilla).

Tytuł : Zdrada?
Opis Rolnik podejrzewa swoją żonę Katie o zdradę. Mówi nam, że ostatnio jakiś typek kręci się nieopodal farmy. Rozkazuje nam śledzić swoją małżonkę. O północy śledzimy Katie i widzimy jak rozmawia z jakimś gościem, niedaleko zejścia na drogę (tj. stoją przed schodami). Potem ruszamy za typem. On zachodzi do Czerwonej Latarnii. Wypytujemy więc właściciela interesu Bromora o Katie. Wyjawia on nam jej sekret - jest jedną z pracownic. Teraz mamy wybór : możemy iść do Katie i iść jej planem (kłamstwo dotyczące tego, że to handlarz) lub powiedzieć wszystko Akilowi. Tak czy siak, zadanie wykonane.
Nagroda
Doświadczenie :
- 50 za śledzenie Katie.
- 100 za rozmowę z Bromorem.
- 100 za opcjonalną rozmowę z Katie dotyczącą jej nowej "pracy".
- 150 za rozmowę z Akilem.

Tytuł : Myśliwy na farmie.
Opis : Farmer skarży się nam na Roga - myśliwego przebywającego na farmie. Według niego zakłóca on pracę jego pracownikom. Możemy go pobić lub zapłacić mu 25 sztuk złota żeby przeniósł się do karczmy. Proste, co nie?
Nagroda :
Doświadczenie :
- 100 za przekupienie myśliwego.
- 200 za pobicie myśliwego.
- 150 za rozmowę z Akilem.

Jak teraz czytam, to jakoś sztampowo wyszły te questy. Teraz napiszę kilka dla klasztoru - może będą lepsze.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
No jestem pod wrażeniem. Zadania wyszły wam tip top, super sie je czyta. Bez wahania biore.
Nie myśleliście może o dołączeniu do teamu jako scenarzyści?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja chętnie od czasu do czasu mogę jakieś zadanko napisać
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
To dobrze, potrzebuje każdej kreatywnej osoby :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tytuł : Zaginiony uczeń.


Opis : Podczas próby dowiadujemy się, że prócz trzech standardowych zadań musimy wykonać zadanie Arcymaga Ognia, Talomona (tego co strzeże podziemia). Idziemy więc i pytamy o zadanie. Mag mówi nam, że kiedyś miał ucznia - Victora, lecz ten odszedł z klasztoru. Nakazuje nam dowiedzieć się co się z nim stało i spróbować nakłonić go do powrotu do klasztoru. Udajemy się więc do miasta i wypytujemy karczmarzy, Vatrasa,  Andre i Lothara o nowicjusza. Ale dowiadujemy się... zero. Niby ktoś go widział ale poszlak brak. Ruszamy więc i pytamy na farmie Akila, w karczmie, na farmie Onara oraz Sekoba i Bengara. Ale informacji nadal brak. Jednak od Orlana dowiadujemy się że owy nowicjusz przebywał przez pewien czas w karczmie, jednak udał się w podróż na północ. Idziemy więc drogą do czarnego Trolla. Podczas podróży możemy zagadać opcjonalnie do Dragomira, otrzymamy wtedy doświadczenie. Tak czy owak docieramy do kapliczki Innosa, gdzie znajdujemy poszarpaną torbę. Przeszukujemy jej zawartość i znajdujemy tam kilka mikstur i zwojii. Nieopodal znajdujemy cieniostwora, który ma na swoim ciele cząstki szaty nowicjusza (cieniostwór z kilkoma czerwonymi plamami wystarczy). Zabijamy go (np. zwojem Kuli Ognia z torby. Cieniostwór jest dosyć słaby.), lecz w jego ciele nie znajdujemy niczego co pomogłoby nam w poszukiwaniu nowicjusza. Nie pozostaje nam nic innego jak ruszyć dalej w drogę. W końcu na rozstaju dróg, pomiędzy piramidami a dalszą drogą znajdujemy ślad krwi.  Obok tej krwi stoi włóczęga. Zagadujemy go niego, pytając co to ma znaczyć. On twierdzi, że też się nad tym zastanawia. Wypytujemy go więc o nowicjusza. Zaskoczeni? Nic ciekawego nie widział. Nowicjusza w końcu znajdujemy nieopodal piramid, w małym obozowisku - wraz z kobietą o imieniu Angela. Próbujemy go zachęcić do powrotu jednak on nie chce, bowiem woli pozostać ze swoją towarzyszką. Możemy wrócić z wieściami do Talomona lub spróbować ponownie, teraz sprytnym planem.

a) Zabijamy Angelę, najlepiej w nocy, gdy będzie ona stać trochę dalej od obozu. W tym wypadku należy jednak "dać" do jej ciała butelkę z trucizną, którą można kupić od byle jakiego alchemika. Nowicjusz, nie mając już "po co żyć" zgadza się wrócić do klasztoru. Eksportujemy go do wspomnianego już miejsca.

b) Idziemy do dowolnego alchemika (Constantino, Ignaz, Sagita, Neoras). Dostarczamy im składniki (bagienne ziele, ognista pokrzywa, zębate ziele i roślina lecznicza) i czekamy dzień, na miksturę "Odużenia". Potem idziemy do Rukhara i wmawiamy mu, że pewna młoda dama chciała by go poznać. Zaprowadzamy go pod obozowisko i nakazujemy czekać. Następnie Victorowi mówimy, iż nieopodal obozowiska znajduje się zbeszczeszczona kapliczka Innosa. Ten zdziwiony biegnie to sprawdzić. My zaś wlewamy do miski z zupą miksturę. Trzeba to zrobić wieczorem gdy Angela jest poza obozem! Potem wołamy ją i mówimy że Victor woła ją na obiad (ironicznie!). Ona zjada zupę i wydaje się być otępiona. Wyraża się dziwnie i niemoże ustać. Idziemy więc po Rukhara i zaprowadzamy go do kobiety. Oni się zabawiają (nie musi to być animacja) biegniemy do Victora i pytamy się go co z kapliczką. Nowicjusz zapewnia nas, iż nic się nie stało. Wraca do obozu i tam zastaje Angelę z Rukharem. Postanawia ją zostawić i wrócić do klasztoru, teraz trzeba go tylko tam zaprowadzić.

Uwaga! Każdy alchemik też czegoś wymaga!
Constantino - wszystkich roślin z tej listy, którą daje jeżeli chcemy zostać jego czeladnikiem.
Ignaz - wykonanie misji z zaklęciem "Niepamięć".
Sagita - dostarczenie paczki Tekli.
Neoras - wykonanie zadania z ognistymi pokrzywami lub recepturą.


Nagroda :

Doświadczenie :
- 25 za wypytanie (+25 za każdego) : Andre, Vatras, Lothar, Coragon, Kardif, Orlan, Akill, Lee, Sekob, Berengar.
- 50 za rozmowę z Dragomirem. Mówi on nam o tym, że nowicjusz udał się na północ, co już wiedzieliśmy.
- 100 za zdobycie i otworzenie torby.
- 200 za pokonanie cieniostwora.
- 100 za rozmowę z włóczęgą.
- 300 za odnalezienie i porozmawianie z nowicjuszem.
- 50 za pokonanie Angeli, oraz 50 za powiadomienie Victora o jej śmierci.
- 100 za zdobycie mikstury "Odużenia", 50 za powiedzenie nowicjuszowi o kapliczce, 50 za eksportację Rukhara, 100 po tym jak uczeń zobaczy Rukhara z Angelą.
- 500 za przyprowadzenie Victora do Talomona.

Przedmioty :
- Księga "Dar od Bogów", czy jakoś tak. Ta która daje +2 many.
- Pierścień Energii Magicznej.
- 2 esencje lecznicze, 1 ekstrakt energii magicznej, 2 zwoje Kuli ognia - Torba.
- Pusta runa.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ciekawie napisane, podoba mi się. Zastanawiam sie teraz czy wydać wersje beta modyfikacji wraz z waszymi zadaniami oraz GD i dalszą częścią fabuły. Zależy od waszych głosów.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Sugeruję uaktualnianie listy przyjętych zadań, w pierwszym poście tego tematu
 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hmn... będzie GD z całym obszarem, czy tak jak w podstawce?
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Jeśli mam być szczery, to myślę nad produkcją własnej modyfikacji, oczywiście najpierw zamierzam nauczyć się wszystkiego, co mi będzie potrzebne, więc puki co scenarzystą nie planuję być, kto wie, może jak modding w pojedynkę będzie zbyt trudny, to wtedy nim zostanę. Tak czy inaczej, nigdy nie wykluczę tej możliwości. I prywatnie już dodam, że mam aspiracje do zostania pisarzem fantastyki, więc myślenie nad zadaniami to dla mnie frajda. Ale puki co, w wolnej chwili coś tu dopiszę od siebie, żeby "Zagadka" była jak najlepsza, i nikt już tak śmiało nie pisał na tym forum, że tylko mody pokroju Returninga są dobre, a inne już nie bardzo. Jak "Zagadka" będzie pełna ciekawego contentu, to nikt nie zaskomle, że nie ma "dułali" i "tarczów", osobiście wole ciekawą zawartość od bajerów dodatkowych. Ale jeśli macie jakieś luki w fabule moda lub coś w tym stylu, to mogę pomóc, tylko piszcie.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry