Wasze zadania w Zagadce Orków 53264 341

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 53264

Odpowiedzi 341

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty131
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 tytuł:Zręczny ork:

podczas rozmowy z jednym z orków wspomina on że nie jest dobrym wojownikiem nie idzie mu zbytnio walka bronią dwuręczną co dla orka nie jest powodem do dumy natomiast zawsze był bardzo zręczny ,nigdy nie udało mu się tego wykorzystać oprócz drobnych kradzieży (może nam sprzedać wytrychy i jakiś złodziejski asortyment) prosi naszego bohatera o pomoc w znalezieniu dla siebie odpowiedniego ostrza słyszał on o broniach które wymagają zreczności i być może taka broń w jego rękach sprawowała by sie nieźle, dostarczamy mu szpade, jednak jest ona dla niego za lekka musimy poszukać czegoś lepszego rozmawiamy z kowalem o problemie ten informuje nas że może warto dać do wypróbowania orkowi jakiś miecz jednoręczny (el bastrado) np. po zdobyciu lub wykuciu tego miecza oddajemy go orkowi jednak ta broń dalej nie spełnia jego oczekiwań, rozmawiamy z kowalem, ten chce abyśmy zdobyli kilka bryłek rudy a spróbuje wykuć nowe ostrze oraz pokryć je magiczną rudą tak aby lepiej wykorzystać atrybuty orka oprócz rudy potrzebyje do tego jeszcze kilku prętów surowej stali oraz kwasu z jakiegoś potwora do zahartowania ostrza (jedyne co mi przychodzi do głowy to bagienny truteń ,ale może macie lepszy pomysł) zdobywamy składniki ork aby przetestować swoją broń chce zmierzyć się z nami, jeśli go pokonamy zadanie się zakończy natomiast jeśli odmówimy musimy znaleźć mu kandydata do pojedynku, do wyboru mamy wojownika i byłego myśliwego(może być nim ork lub człowiek) gdy wybierzemy wojownika nasz ork bez problemu sobie poradzi natomiast z myśliwym nie pójdzie mu tak łatwo dostanie łomot i będzie się chciał odegrać aby mu to umożliwić musimy dostarczyć mu pas zręcznosci, zaopatrzony w taki ekwipunek pokona myśliwego zadanie zakończy się. nagroda uzależniona jest od naszego wyboru gdy pokonamy orka da nam on kilka srebrnych pucharów, gdy do walki zorganizujemy mu orka wojownika kilka złotych pucharów, gdy myśliwego złoty puchar 2 bryłki rudy i srebrną szkatułke
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty826
Propsy251
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
tytuł:Zręczny ork:

podczas rozmowy z jednym z orków wspomina on że nie jest dobrym wojownikiem nie idzie mu zbytnio walka bronią dwuręczną co dla orka nie jest powodem do dumy natomiast zawsze był bardzo zręczny ,nigdy nie udało mu się tego wykorzystać oprócz drobnych kradzieży (może nam sprzedać wytrychy i jakiś złodziejski asortyment) prosi naszego bohatera o pomoc w znalezieniu dla siebie odpowiedniego ostrza słyszał on o broniach które wymagają zreczności i być może taka broń w jego rękach sprawowała by sie nieźle, dostarczamy mu szpade, jednak jest ona dla niego za lekka musimy poszukać czegoś lepszego rozmawiamy z kowalem o problemie ten informuje nas że może warto dać do wypróbowania orkowi jakiś miecz jednoręczny (el bastrado) np. po zdobyciu lub wykuciu tego miecza oddajemy go orkowi jednak ta broń dalej nie spełnia jego oczekiwań, rozmawiamy z kowalem, ten chce abyśmy zdobyli kilka bryłek rudy a spróbuje wykuć nowe ostrze oraz pokryć je magiczną rudą tak aby lepiej wykorzystać atrybuty orka oprócz rudy potrzebyje do tego jeszcze kilku prętów surowej stali oraz kwasu z jakiegoś potwora do zahartowania ostrza (jedyne co mi przychodzi do głowy to bagienny truteń ,ale może macie lepszy pomysł) zdobywamy składniki ork aby przetestować swoją broń chce zmierzyć się z nami, jeśli go pokonamy zadanie się zakończy natomiast jeśli odmówimy musimy znaleźć mu kandydata do pojedynku, do wyboru mamy wojownika i byłego myśliwego(może być nim ork lub człowiek) gdy wybierzemy wojownika nasz ork bez problemu sobie poradzi natomiast z myśliwym nie pójdzie mu tak łatwo dostanie łomot i będzie się chciał odegrać aby mu to umożliwić musimy dostarczyć mu pas zręcznosci, zaopatrzony w taki ekwipunek pokona myśliwego zadanie zakończy się. nagroda uzależniona jest od naszego wyboru gdy pokonamy orka da nam on kilka srebrnych pucharów, gdy do walki zorganizujemy mu orka wojownika kilka złotych pucharów, gdy myśliwego złoty puchar 2 bryłki rudy i srebrną szkatułke
W takich zadaniach zostaje tylko kwestia tego pobicia do nieprzytomności orka. Pomyśle nad tym zadaniem :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty131
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
możesz oczywiście wykluczyć taką możliwość i pozostawić tylko 2 pozostałe opcje
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty826
Propsy251
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wiadomo. Coś się wymyśli w tej sprawie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty311
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam w głowie większy pomysł. Przzepraszam, że będzie on chaotycznie napisany, ale boję się, że rano pisząc go straciłbym koncepcje xD

Tytuł: Złe rośłiny
Opis:Dostajemy questa od jakiegoś orka odpowiedzalnego za zapasy. Mówi on, rośliny, którymi żywią się orkowie zaczeły im szkodzić. Owy ork prosi nas o rozwiązanie tej sprawy.
Na początek prosi nas by porozmawiać ze zbieraczami owych roślin. Było by ich 3. Dajmy na to Urk-Tarm Ach-pan i Tagor. Mówią oni skąd zbierają rośliny. (Lokacje są obojętnre.
Mogą być np 1: Pod sarą wierzą xardasa, 2: przy wodospadzie obok nowego obozu 3: między zawaloną starą kopalnią, a kanionem trolla) Byłby to quest na myślenie, gdyż
po tym etapie, gdy zbieramy info od zbieraczy, żadnych dialogów by dalej nie było. ani ze zbieraczami, ani ze zleceniodawcą zadania. Musielibyśmy poprostu iść zebrać po 1 sztuce
roślin z danych lokacji, o których mówili zielarze i je zjeść. Wtedy cza by było wrócić do zleceniodawcy i powiedzieć że szkodliwość roślin nie jest spowodowane ich pochodzeniem.
Wtedy oczywistością jest, że ktoś zanieczyszcza w jakiś sposób rośliny, by szkodziły. Oczywiste jest to, że to któryś ze zbieraczy. Mamy się dowiedzieć kto. Jakim sposobem?
proste. Każemy im zjeść rośliny, które zbierają. (Można dodać urozmaicenie, że możemy z nimi gadać np tylko jak są akurat w miejscach, w których zbierają rośliny).
dałbym parę opcji dialogowych, by urozmaicić troszkę to zmmuszanie. oczywiśćie w każdym z 3 przypadków kończyło by się to bójką. po wygranej karzemy zjeść rośliny.
2 ze strachem zjada, jednak nic im się nie dzieje. 3 (Dajmy na to Urk-Tarm) Mówi nam dalej że nie zje. (Można dodać urozmaicenie mówiąc, że pozostali zbieracze zjedli rośliny
i nic im nie było, za co było by dodatkowe 100exp, oczywiście w przypadku w którym z nimi rozmawialiśmy) Okazuje się, że owy Ork należy do orków spod zamku i na ich zlecenie
Truje im jedzenie. Prosi nas, byśmy nie wygadali się przed zleceniodawcą, a wzamian odejdzie do swoich, plus da nam jakiś pierścionek.(Autorzy moda niech coś wymyślą)
Możemy też go zabić. (opcji typu; że nie powiemy zleceniodawcy, odbierzemy przedmiot i wtedy powiemy zleceniodawcy nie przwiduję, gdyż ork i tak się nie pokaże już w obozie,
więc byłby to bezsens. Tak samo z mówieniem wprost, że powiemy, bo ork woli zginąć, niż uciekać, więc zaatakowałby. oczywiście niemiały hp, więc nie ma sensu)
Nagroda/Doświadczenie: Zabijamy orka: 1000 dośw i 5 repki/mówimy, że wszyscy zjedli rośliny i nic im nie było: zleceniodawca wyczuwa kłamstwo, wysyła orków, by zbadali sprawę
My dostajemy 2500 i pierścień.

Pomysł może zostać przeze mnie i przez innych rozwijany, a na pewno będzie poprawiany. Idę spać xD
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty153
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie lokalizacje zostaną wykorzystane w modzie ? Czy  będzie nowy świat Larena?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty826
Propsy251
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mam w głowie większy pomysł. Przzepraszam, że będzie on chaotycznie napisany, ale boję się, że rano pisząc go straciłbym koncepcje xD

Tytuł: Złe rośłiny
Opis:Dostajemy questa od jakiegoś orka odpowiedzalnego za zapasy. Mówi on, rośliny, którymi żywią się orkowie zaczeły im szkodzić. Owy ork prosi nas o rozwiązanie tej sprawy.
Na początek prosi nas by porozmawiać ze zbieraczami owych roślin. Było by ich 3. Dajmy na to Urk-Tarm Ach-pan i Tagor. Mówią oni skąd zbierają rośliny. (Lokacje są obojętnre.
Mogą być np 1: Pod sarą wierzą xardasa, 2: przy wodospadzie obok nowego obozu 3: między zawaloną starą kopalnią, a kanionem trolla) Byłby to quest na myślenie, gdyż
po tym etapie, gdy zbieramy info od zbieraczy, żadnych dialogów by dalej nie było. ani ze zbieraczami, ani ze zleceniodawcą zadania. Musielibyśmy poprostu iść zebrać po 1 sztuce
roślin z danych lokacji, o których mówili zielarze i je zjeść. Wtedy cza by było wrócić do zleceniodawcy i powiedzieć że szkodliwość roślin nie jest spowodowane ich pochodzeniem.
Wtedy oczywistością jest, że ktoś zanieczyszcza w jakiś sposób rośliny, by szkodziły. Oczywiste jest to, że to któryś ze zbieraczy. Mamy się dowiedzieć kto. Jakim sposobem?
proste. Każemy im zjeść rośliny, które zbierają. (Można dodać urozmaicenie, że możemy z nimi gadać np tylko jak są akurat w miejscach, w których zbierają rośliny).
dałbym parę opcji dialogowych, by urozmaicić troszkę to zmmuszanie. oczywiśćie w każdym z 3 przypadków kończyło by się to bójką. po wygranej karzemy zjeść rośliny.
2 ze strachem zjada, jednak nic im się nie dzieje. 3 (Dajmy na to Urk-Tarm) Mówi nam dalej że nie zje. (Można dodać urozmaicenie mówiąc, że pozostali zbieracze zjedli rośliny
i nic im nie było, za co było by dodatkowe 100exp, oczywiście w przypadku w którym z nimi rozmawialiśmy) Okazuje się, że owy Ork należy do orków spod zamku i na ich zlecenie
Truje im jedzenie. Prosi nas, byśmy nie wygadali się przed zleceniodawcą, a wzamian odejdzie do swoich, plus da nam jakiś pierścionek.(Autorzy moda niech coś wymyślą)
Możemy też go zabić. (opcji typu; że nie powiemy zleceniodawcy, odbierzemy przedmiot i wtedy powiemy zleceniodawcy nie przwiduję, gdyż ork i tak się nie pokaże już w obozie,
więc byłby to bezsens. Tak samo z mówieniem wprost, że powiemy, bo ork woli zginąć, niż uciekać, więc zaatakowałby. oczywiście niemiały hp, więc nie ma sensu)
Nagroda/Doświadczenie: Zabijamy orka: 1000 dośw i 5 repki/mówimy, że wszyscy zjedli rośliny i nic im nie było: zleceniodawca wyczuwa kłamstwo, wysyła orków, by zbadali sprawę
My dostajemy 2500 i pierścień.

Pomysł może zostać przeze mnie i przez innych rozwijany, a na pewno będzie poprawiany. Idę spać xD
Troche chaotyczny opis ale zadanie fajne. Widze że troche nad tym siedziałeś :)

Jakie lokalizacje zostaną wykorzystane w modzie ? Czy  będzie nowy świat Larena?
Tak, zen Larena będzie. Wejść do niego będzie można w 3 rozdziale. Sama lokacja jest częścią fabuły modyfikacji.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tytuł : Problem Akila
Opis : Po tym jak pokonaliśmy dwóch najemników u Akilla,Akill powie nam że ma już dość tych najemników którzy zbierają od niego codziennie haracz.Farmer poprosi  bohater o pomoc w  ochronie farmy. idziemy rozmawiamy z Mikką. On powie nam że z chęcią pójdzie chronić farmy. Rozmawiamy z Andre i mówi żebyśmy znaleźli kogoś na miejsce Mikki. Będzie to Randar (ten co pije koło ulfa) Stawiamy mu piwo i zgodzi się zająć miejsce Mikki.
Nagrda: 500 doświadczenia + 100 sztuk złota (od andre za znalezienie zamiennika Mikki) 
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty153
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

wiwi

Wasze zadania w Zagadce Orków
#48 2016-01-28, 09:16(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 09:34)
Spytałem o lokalizacje bo gdyby była wykorzystana stara kopalnia to zadanie UWOLNIĆ ORKA . Za wyczyszczenie z pełzaczy Jan  uwalnia orka . Zlecenie od szamana orkow .Nagroda -reputacja itd.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty826
Propsy251
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Starej kopalni niestety nie będzie, gdyż najnormalniej zawaliła się w gothicu 1. Będzie tylko obóz przed nią zajęty przez hordy zębaczy i innych potworów. Za to będzie dostępna opuszczona kopalnia ale z nią jest związane tylko jedno zadanie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty131
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
krótkie zadanie wypełniające pewną lukę (moim zdaniem)

ochrona owiec:
Pepe po tym jak opowiemy mu o pokonaniu bulka opowie nam że to dalej nie rozwiązuje problemu bo nadal jest mu potrzebny ktoś kto będzie ochraniał owce przecież potwory wrócą, idziemy z tym do lee ten mówi że narazie nie potrzeba mu nowych ludzi i nie wyznaczy nikogo do tego zadania ale jeśli znajdziemy kogoś kto zgodzi się to robić za jedzenie i nocleg to może w przyszłości zaoferuje mu wstąpienie do najemników, radzi nam aby poszukać wśród samotników może ktoś ma już dość bycia samotnym i zechce bronić owiec (do dyspozycji bedzię miał też mały obozik w którym były wilki, pytamy o to niklasa ten zgadza się ale nie chce wyruszyć odrazu gdyż jego łuk zużył się juz dość poważnie, chce abyśmy udali się do bospera i kupili mu dowolny (długi łuk np.) da nam nawet pieniądze które zabrał przed ucieczką z miasta, oddajemy mu łuk ten idzie na farme odwiedzamy pepe który w podzięce oddam nam jedna ze swoich owiec albo 100szt złota
 

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bestia

Wasze zadania w Zagadce Orków
#51 2016-01-28, 10:14(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 10:52)
tytuł : Ork Vina
Opis : Vino mówi nam że widział orka pod lasem (ta kwestia jest już w g2nk) i śpi z jednym okiem otwartym. Idziemy z Bartokiem na polowanie i to by był ten ork który jest na końcu polowania
Nagroda: 3 butelki wina

Tytuł : Almanach Xardasa
Opis: W 3 rozdziale Xardas mówi nam że zostawił swój almanach w swojej starej wieży i jest mu bardzo potrzebny. Mówi też że beliar pragnie go zdoobyć i najprawdopodobniej wysłał już tam poszukiwaczy. Musimy się spieszyć . Przy starej wierzy Xardasa było by pełno poszukiwaczy a na stole tam gdzie leży kamien teleportacyjny byłby kapłan beliara( czyli człowiek  z magiczną) powie nam że almanach jest już w jego posiadaniu i beliar go wkrótce dostanie.Musimy go zabić (miałby dużo hp). Zabieramy almanach i wręczamy go Xardasowi i zdajemy mu raport o tym co się działo.
Nagroda : 750 doświadczenia + Mikstura( do wyboru)

Tytuł : Krzykacz
Opis : Gorn w 3 rozdziale wspomina wraz z bezim Krzykacza. Gorn mówi nam że Krzykacz przeżył upadek bariery. Gorn powie że razem z nim uciekał z nowego obozu i po drodze zaatakowały ich smocze zębacze i Krzykacz stanął do walki z nimi i kazał gornowi uciekać. Gorn przysiąg odnaleźć Krzykacza. Idziemy skrótem do gd i przy wyjściu ( tam gdzie odpoczywał Diego) Gorn prowadzi nas do miejsca zdarzenia ( tam gdzie w g1 Był Drax. było by tam pełno martwych smoczych zębaczy. Gorn powie że musi on gdzieś tu być.Krzykacz będzie w jaskini pod mostem .Bedzie on potrzebował ziół uzdrawiających.dajemy mu je i  prowadzimy go do gorna. I wracamy w trójkę do farmy onara
Nagroda: 3punkty siły + 500 exp
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6258
Propsy2825
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
tytuł : Ork Vina
Opis : Vino mówi nam że widział orka pod lasem (ta kwestia jest już w g2nk) i śpi z jednym okiem otwartym. Idziemy z Bartokiem na polowanie i to by był ten ork który jest na końcu polowania
Nagroda: 3 butelki wina

Brawo, nie ma to jak zerżnąć z Returninga 2.0....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



KuX

KuX

Użytkownicy
posty42
Propsy13
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tytuł : Kłopot z wargami. Jak za długi to zmieńcie.

Opis : Od <X>, orka opiekuna i hodowcy wargów dowiadujemy się, iż stworzenia zaczęły nagle zdychać na nieznaną chorobę! Nakazuje nam, abyśmy zbadali mięso i wodę stworzeń. Bierzemy dowolną miskę i napełniamy ją wodą z stawu ( jakiś się znajdzie? ), czy żłobu czy czegoś tam. Zebieramy także resztki mięsa. To wszystko zanosimy do orkowego alchemika. On rzecze nam, że o wynikach powiadomi nas dopiero za 3 dni. Więc pozostaje czekać. Po trzech dniach oznajmia nam, iż woda jest w zupełności czysta. Mięso jednak zawiera w sobie jakieś dziwne substancje. Dopytujemy się więc o antidotum. Aby je stworzyć ork potrzebuje jednak więcej tej substancji. Na razie nic nie może uczynić.
  Z wieściami wracamy do hodowcy i pytamy się go od kogo zdobył pokarm dla swoich zwierząt. On zaś mówi bohaterowi że mięso dostał (za niską cenę! To ważna kwestia! ) od myśliwego <Z>. Idziemy więc do łowcy i siłą nakłaniamy go do współpracy. Twierdzi, że mięso to pochodzi od martwego jaszczura na którego natknął się podczas ostatniego polowania. Mówi nam że jeżeli chcemy zdobyć truciznę musielibyśmy upolować kilka sztuk tych bestii. Ork natomiast pomoże nam za nową kuszę. Możemy to zignorować i samemu iść na polowanie lub kupić kuszę za 400 sztuk złota (waluta jaką chcecie) od zbrojmistrza Hordy. Kuszę tą można znaleźć także... (Tu wsadzźcie sobie co chcecie). Tak czy owak, z pomocą orka lub bez zdobywamy jad. Zanosimy go do alchemika i czekamy dzień na utworzenie mikstury. Tą zaś zanosimy do hodowcy. Zadanie ukończone!

Nagroda/Doświadczenie :
Przedmioty : Pas ze skóry warga (+10 wszystkich cech obrony oraz + 2 siły ).
Doświadczenie :
- 150 za rozmowę i dostarczenie mięsa oraz wody alchemikowi.
- 100 za dostarczenie wiadomości hodowcy.
- 200 za rozmowę z myśliwym.
- 100 za oddanie mu kuszy. Opcjonalne.
- 500 za zdobycie antidotum i zaniesienie go hodowcy.
 

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tytuł : Ork Vina
Opis : Vino mówi nam że widział orka pod lasem (ta kwestia jest już w g2nk) i śpi z jednym okiem otwartym. Idziemy z Bartokiem na polowanie i to by był ten ork który jest na końcu polowania
Nagroda: 3 butelki wina

Brawo, nie ma to jak zerżnąć z Returninga 2.0....
Nie grałem jeszcze w returninga 2.0
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3733
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Te zadania @bestia są strasznie płytkie, typowe przynieś, znajdź zabij.   :antyprops:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6272
Propsy2465
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
tytuł : Ork Vina
Opis : Vino mówi nam że widział orka pod lasem (ta kwestia jest już w g2nk) i śpi z jednym okiem otwartym. Idziemy z Bartokiem na polowanie i to by był ten ork który jest na końcu polowania
Nagroda: 3 butelki wina

Brawo, nie ma to jak zerżnąć z Returninga 2.0....

Nie kazdy gra w Returninga :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty826
Propsy251
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
tytuł : Ork Vina
Opis : Vino mówi nam że widział orka pod lasem (ta kwestia jest już w g2nk) i śpi z jednym okiem otwartym. Idziemy z Bartokiem na polowanie i to by był ten ork który jest na końcu polowania
Nagroda: 3 butelki wina

Brawo, nie ma to jak zerżnąć z Returninga 2.0....

Nie kazdy gra w Returninga :facepalm:
Jestem tego samego zdania co Werewolf. Sam też nigdy nie grałem w returna i raczej nie zagram.

Co do zadań to wybrałem już kilka nad którymi zacznę powoli prace. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie. Nie byłem pewien czy ten temat w ogóle wypali ale widzę że warto było go zakładać. Oto lista zadań które wybrałem. Chce dodać że niektórym zmieniłem nazwy:

"Potrzebni strażnicy" - autor Misiex
"Nowy biznes" - autor Misiex
"Trudny przeciwnik" - autor Misiex
"Problemy farmera" - autor SiemaczyS
"Zatrute rośliny" - autor xMefistox
"Kłopot z wargami" - autor kuX
"Nowy ochroniarz" - autor Misiex

Zachęcam do dalszego pisania pomysłów na zadania :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

bestia

bestia

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tytuł: Przypadkowi goście
Opis: Xardas mówi nam że zanim powstała jego wieża zabił 3 przyadkowych ludzi (były by te szkielety przy wierzy ) którzy kręcili się na terenach 'budowy'.Potrzebuje on od nich przebaczenia. Ich duchy pojawiają sie w nocy.Pierwszy duch x znajduje się za wierzą (trzeba wspiąć się po skałach),przebaczy on mu wzamian za modlitwe w jego intencji  do Innosa. Drugi duch x znajduje się przy pieńku przy jeziorze. On wzamian za przebaczenie chce abyśmy zaopiekowali się jego żoną X (tu wybór gdzie miała się znajdować) dajemy jej(500 sztuk złota, patelnie, 3chleb i 2 szynki. Trzeci duch X był myśliwy(znajduje się gdzie był łuk przy jeziorze).Mówi nam że założył się z kolegą o to kto pierwszy zabije białego warga(mówi nam że jak nie zabije go pierwszy to jego rodzina jak i on będzie schańbiona) Daje nam swój łuk/miecz (respił by się przy szkielecie). Powie nam że tropy białego warga prowadzą do kotliny . Wpadamy do kotliny zabijamy warga i bierzemy jego pazury. Idzimy do ducha i dajemy mu je a on daj przebacznie.Idziemy do Xardasa i składamy mu raport.
Nagroda: x exp i x złota
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Cesarz
posty2139
Propsy1127
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Cesarz

Siemekk
Złote Wrota

Wasze zadania w Zagadce Orków
#59 2016-01-28, 17:19(Ostatnia zmiana: 2016-01-28, 17:27)
Lolz. Najlepsze zadanie i ortografia ever !!! :lol2:
Spoiler
Żart.  :ayfkm:
Nawet Byli magowie ognia i nekromanci mają swój honor, i nie zabili by biednych myśliwych... Zauważ, że pierwszy szkielet mógł być przeklętym szkieletem z "Zawalonej jaskini" którą Xardas mógł zawalić aby go coś przypadkiem nie zarżnęło. Drugi szkielet, mógł się uchlać a gobliny go zabiły gdy próbował się bronić... A co do trzeciego: W returning był  obok niego wilk więc mógł go zagryźć. Więc takie zadanie by nie pasowało za ... . @bestia za dużo ciekawostek z gothica się naoglądałeś. Poza tym skąd bohater na pierwszym lvl'u zdobędzie 500 złota i ubije warga.
Spoiler
Dziękuję za uwagę, a bestia niech bardziej pomyśli zanim piszę  :)
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry