G2NK Odyseja - W imieniu Króla 2.0 31087 49

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 21.01.2016 roku

Wyświetleń 31087

Odpowiedzi 49

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia

Quasch
Bractwo Spolszczenia

G2NK Odyseja - W imieniu Króla 2.0
2016-01-21, 21:22(Ostatnia zmiana: 2016-01-23, 11:30)
 


Odyseja 2.0


Wszystkim już oficjalnie wiadomo, że "Odyssee Mod Team" pracuje nad rozległym rozszerzeniem naszej kochanej gry Gothic II Noc Kruka, zwanym "Odyseja - W imieniu Króla 2.0".

Historia wersji 2.0 będzie zawierać w sobie 100 zadań więcej oraz nowe regiony. Ponadto kilka starych obszarów zostanie poprawionych, m.in. okolice Vengardu.
Gracz otrzyma nowe zadania już w 2 i 3 rozdziale, jednak obszerne ulepszenia gracz zauważy dopiero w drugiej połowie rozgrywki. Roland wniknie również później do Górniczej Doliny, gdzie Lord Hagen prowadzi infernalną walkę z orkami, którzy oblegają jego, jak i jego wojska.
Jako że zamek wpadł w łapska orków, paladyni wycofali się do dawnego "Nowego Obozu", aby tam odpierać natarcia wroga. Jednak orkowie nie są ich jedynym zagrożeniem. Mimo upadku bariery wielu dawnych skazańców wolało zostać w Górniczej Dolinie. Największa grupa żyje w obozie Wolnej Kopalni. Chociaż bandyci wiedzą, że paladyni ich przewyższają, to i tak ciągle uporczywie napadają na ich obóz. Nie pozostawiło im więc to żadnego wyboru. Zostali odizolowani od zewnętrznego świata przez ludzi Lorda Hagena i nie są w stanie już dłużej zabijać. Stąd zostali oni zmuszeni załatwiać prowiant w takim przebiegu, aby móc przetrwać. Paladyni jednak tylko odparowywali ataki bandytów. Obawiają się ruszyć do natarcia na obóz bandytów, ponieważ za każdym razem istnieje zagrożenie ze strony orków, którzy mogliby się na nich rzucić. Widocznie wciąż czekają jeszcze na posiłki, zanim podejmą jakieś działania w sprawie decydującego ataku. W tej sytuacji Roland stawia się w Górniczej Dolinie, aby zlokalizować Lorda Hagena. W jego interesie leży teraz wsparcie paladynów w całej tej zawikłanej sytuacji.
W dawnej Kolonii Rolanda będzie zaprzątało jeszcze wiele innych pytań. O co chodzi z tymi szaleńczymi Strażnikami Świątynnymi, którzy rozbili swój obóz w dawnym orkowym mieście? I jak hartowni są ci orkowie, którzy stacjonują za tą swoją wielką palisadą i zawsze są w stanie wesprzeć swoich pozostałych pobratymców w Górniczej Dolinie?

Ale nie tylko w Górniczej Dolinie czekają na Rolanda nowe zadania. Będzie musiał stawić czoła nowym przygodom również w Myrtanie i Nordmarze. Roland przetrwawszy wiele zagrożeń i
znajdując wreszcie Xardasa w Nordmarze, przytoczy mu to tylko więcej zajęć, aby móc podjąć walkę przeciwko potężnemu Baalowi Handsharowi.

A co się właściwie stało z Esmeraldą? Czy nasz bohater dowie się, gdzie znajduje się statek paladynów i dostanie się do wartościowych rzeczy, które zostawił na tym okręcie
bezimienny bohater?

W Vengardzie Roland skonfontuje się z intrygami dworu. Czy będzie dostatecznie sprytny, aby móc rozwiązać zlecenia, które go tam czekają?
Do tego dochodzą jeszcze rebelianci Myrtany, którzy bezsprzecznie potrzebują pomocy przy walce z orkami. Czy Rolandowi uda się ich wesprzeć przy tak zabójczej misji?
Tego dowiecie się w Odysei 2.0.



Screeny:

Obóz rycerzy przy Vengardzie:
Spoiler



Obóz leśniczych w Myrtanie:
Spoiler



Leśniczy na swoich stanowiskach:
Spoiler



Leśniczy przy ognisku:
Spoiler



Beliar przysłał nowe stworzenia - m.in. piekielne ogary
Spoiler



Knajpa w Górniczej Dolinie
Spoiler

Spoiler



Flota orków w Górniczej Dolinie
Spoiler

Spoiler



Strażnicy Świątynni przy zawalonej świątyni Śniącego
Spoiler



Zmodyfikowany północny Varant - nowe niebo oraz nowe zagrożenia
Spoiler



Czarna wieża - wielki pustynny obóz rabusiów
Spoiler



Video:

Twórcy obecnie pracują nad Vengardem. Miasto oraz droga do zamku mają zostać poprawione, aby lepiej ukazać niebezpieczną sytuację.

Droga do miasta:
https://www.youtube.com/watch?v=QOZWvV26S-o

Miasto (jeszcze niegotowe):
https://www.youtube.com/watch?v=pEX60p37Owk


Uznaliśmy, że warto założyć nowy temat, informując przy okazji o postępach nad wersją 2.0.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Temat powstał, ponieważ pozostałe odnosiły się do wersji 1.3 lub spolszczenia.
Tymczasem nowy filmik przedstawiający sztorm:
https://www.youtube.com/watch?v=kOu4baRxHDY
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Warto dodać, że Górnicza Dolina w Odysei 2.0 ma pochodzić z moda Wasteland autorstwa Caesuma. Kto grał, ten wie, że ma naprawdę świetnie odwzorowane wszystkie lokacje z G1:)

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, też o tym czytałem. Uważam, że to dużo lepszy wybór niż ponowne wykorzystanie moda Unnamed z lasem za palisadą, Leśnym Obozem i paroma innymi rzeczami, które widzieliśmy już w Global Modzie i Returningu. Moda Wasteland wykorzystuje tylko Odyseja i Requiem.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Tutaj jeszcze dwa screeny warte uwagi, dodane nie tak dawno przez blackpirate'a:

Berserk(er)-wojownik:

Spoiler


Berserk(er)-elita:

Spoiler


Ładne  :cool:

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ło ale jazda :D będziecie spolszczać?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tak, będziemy.
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
To będzie zdecydowanie najlepszy mod do Gothica.
czy ma ktoś linka do forum gdzie robią Angielską wersje moda?
 :)
 
= D

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Angielska wersja nie tworzona na forum, tylko robi to jedna osoba, która nie dała oficjalnej zapowiedzi, a wspomina o tym w komentarzach pod modem Requiem na moddb.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Screeny piękne, szkoda tylko, że do premiery szmat czasu.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Proszę bardzo, garść nowych screenów od blackpirate'a:

Ruiny między Vengardem i Faring:

Spoiler

Wnętrze ruin, Gorn przy ognisku:

Spoiler

Las w pobliżu bariery:

Spoiler

Wielki obozowisko orków przed Vengardem:

Spoiler

Orkowie w zdobytym mieście:

Spoiler

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
W niektórych miejscach za ubogo, ale nie ma źle :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod prezentuje się nad wyraz okazale: 250 godzin rozgrywki, 11 światów, 1000 NPC i 430 questów + dubbing. Do tego 100 questów więcej w wersji 2.0, a więc i czas rozgrywki mocno wydłużony. Wychodzi na to, że przejście tego moda zajmuje więcej czasu niż przejście Gothica, Gothica II: Noc Kruka i Gothica 3 razem wziętych. Pytanie czy ktoś grał albo słyszał opinię tych co grali na temat fabuły i zadań? Bo coś mi się wydaje, że przy tylu zadaniach większość będzie się sprowadzała do zwykłych fedeksów niczym w Gothicu 3. Jeśli chodzi o mody to mile zaskoczył mnie Z życia złodzieja, gdzie zadania były dość zróżnicowane i ciekawe. No, ale ten mod był mały, kameralny, na kilkanaście godzin rozgrywki.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wykonując wszystkie, a przynajmniej większość questów pobocznych w Gothicu 3 już masz na liczniku nabite około 200h, więc dodając do tego jeszcze G1 i G2 na pewno wychodzi ponad 250h.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
HAHAHAHAHAHAHAH 250h? Sorry, ale Gothic 3 to gra na maks. 70 godz.

Co do zadań, to tłumaczyłem poprzednią wersję i zadania są bardziej rozbudowane dialogowo, ale wiecie, różnie bywa.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Doszedłem do połowy 2 rozdziału, zadania były miodzio :D dalej nie doszedłem bo nie wiedziałem o co chodzi xD

Danylostaros

Danylostaros

Użytkownicy
Reavaren Ghost
posty22
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Reavaren Ghost
Zgaduję że to będzie największa modyfikacja do Gothica :D Jak zostanie ukończona to nie czekam na spolszczenie tylko słownik do ręki i można grać.
 
Tworzysz modyfikacje,a nie masz pomysłu na zadania ?
Chętnie pomogę ci w tym problemie.Napisz do mnie na priv lub na gadu gadu jak wolisz :).

hihi12

hihi12

Użytkownicy
Degustator efru
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Degustator efru
kiedy bendzie premiera tego moda ???
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Weź skończ spamować w tematach, pajacu.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
blackpirate pochwalił się właśnie przerobionym menu, które ujrzymy w Odysei 2.0. Co ciekawe, znajdziemy w tym modzie mnóstwo nowych umiejętności podobnych z G3, typu sporządzanie trucizn, wytwarzanie różnego rodzaju strzał (np. ognistych, wybuchowych, zaostrzonych), czy też możliwość wydobywania różnych rud, co mnie bardzo ciekawi, np. metali szlachetnych, soli, węgla czy siarki. Czekamy :)

Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry