Kogo trzeba zwerbować do swojego obozu? I w jaki sposób?
Podrzucam ponownie post z kilku stron wczesniej.
A teraz, poradnik dotyczący Własnego obozu. Obóz możemy założyć po zrobieniu zadania "Fire and Sword", który dostajemy od Hagena po raporcie z GD, po wykonaniu, uzgadniamy czynsz z Onarem (50 retoryki=brak czynszu) potem idziemy do Hagena, dostajemy glejt, idziemy do wieży Dextera, którą oczyściliśmy z poszukiwaczy, tam spotkamy 2 strażników, dajemy glejt i można zapraszać osoby do obozu w kolejności jaka ukazana jest na liście (Głównie kierownik, potem prowadzimy Węża do kopalni, a później kolejność jaka chcecie) Lista osób, które można zaprosić do obozu:
1Kierownik (może być tylko jeden):
-Erol - nie trzeba nic robić
-Valeran (Jeśli nie wsadziliśmy w pierwszym rozdziale Fernando do paki, to znajdzie u niego pracę i nie będzie można go wziąć na kierownika, również nie ma żadnych wymagań, przy czym można targować się o jego płacę)
2.Kopacze rudy - kopaczy jak i wszystkich innych pracowników można zapraszać po przyprowadzeniu Węża do kopalni w obozie
- Wąż (siedzi u Cardiffa, wystarczy, że zrobimy to, co napisałem wyżej)
- Snipes (Trzeba mieć 50 albo 60 retoryki, żeby go przekonać do pracy dla nas)
- Grimes (trzeba go wyprowadzić z GD, a jeśli nie mamy opcji dialogowej, taki właśnie miałem problem, to trza podziałać GVE)
- Hanti (idzie razem z Grimesem)
3. Dostawcy prowiantu:
- Niklas (myśliwy siedzący na górze z latarnią Jacka itp. zgadza się od razu)
- Farim (rybak w Khorinis zgadza się od razu)
- Talbin (myśliwy w GD, można zaprosić w 4 rozdziale, po wyprowadzeniu go z GD)
4. Strażnicy:
- Wilk (trzeba zapłacić mu 2k golda, to dosyć dużo, patrząc na to, że Wilka można "użyć" do innego questa a mianowicie do ochrony farmy Bengara, opcje wykluczają się wzajemnie)
- Geyvern (siedzi w karczmie Cardiffa, brak wymagań)
- Alrik (można go zaprosić pod warunkiem spędzenia z nim walki i oddania mu miecza)
Najprawdopodobniej na wszytskich wersjach OPRÓCZ 0065 można go zaprosić dopiero w 5 rozdziale ;/
5. Zielarka - 1 dzień po zaproszeniu dowolnego strażnika nasz kierownik zaczepia nas, i mówi, że strażnik został ranny, i potrzebny jest lekarz, idziemy do Sagitty, można ją zaprosić pod warunkiem, że załatwiliśmy ochronę jej jaskini
6.Kilka dni później kierownik informuje nas, że potrzebny jest nam kowal i kucharka
- Kowal - Carl (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy mu węgiel na początku gry,
- Kucharka - Edda (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy jej statuetkę Innosa na początku gry,
Oczywiście proszę pamiętać, że każda osoba w obozie, to większe zapotrzebowanie na jedzenie i wincyj pinionżków do wydania

)
Post Scriptum: W późniejszej części "rozwoju" obozu Erol zaproponuje wykuwanie własnych pancerzy i prosi o zdobycie schematu, owy schemat można znaleźć w Opuszczonych kopalniach złota w GD (nad wejściem) zbroja jest nawet dobra, więc polecam.
by NobleOne
Post połączony: 2018-05-29, 17:16
Ktoś zarzuci jakimiś poradami co do gry pod zręczność?
Jak to wygląda z broniami? Są jakieś inne niż te szpady?
No i skąd brać aż tyle strzał, bo początkowo zawsze mi ich brakowało,
Oczywiście, że są, duale np. mega alternatywa, świetnie się nimi ciosa, no i ogolnie są jeszcze łuki fajne. Co do strzał to najlepiej nauczyć się przetapiać żelazo i kopać i kopać i przetapiać na sztabki. Ze sztabki mamy po stalowym pręcie, więc można sobie strzał nafarmić. Przetapiania uczy któryś z kopaczy, już nie pamiętam, trzeba poszukać. A drewno to wiadomo skąd się bierze, te drzewka są nieskończone xD Nauczyć się jeszcze wytwarzania eliksiru zręki (Uczy tego Saggita, kiedy oddamy jej słoneczny aloes) i dzida!