Kolejny problem:w tej jaskini na początku lasu asasynów trzeba wpłynąć do takiej szczeliny.I problem jest taki,że bezi za cholerę nie chce z niej wyjść.Jakieś porady ?
Jak pływasz po powierzchni wody i podpłyniesz jak najbliżej "brzegu" tej dziury, spróbuj zanurkować

Mi się udało od razu. Mam nadzieje, że pomogłem
A teraz, poradnik dotyczący Własnego obozu. Wydaje mi się, że najemnik, również dostaje opcje własnego obozu, a z tego co wiemy paladyni nie lubią najemników, analogicznie do tego, wydaje mi się, że każdy może założyć obóz, lista osób, które można zaprosić do obozu:
1Kierownik (może być tylko jeden):
-Erol - nie trzeba nic robić
-Valeran (Jeśli nie wsadziliśmy w pierwszym rozdziale Fernando do paki, to znajdzie u niego pracę i nie będzie można go wziąć na kierownika, również nie ma żadnych wymagań, przy czym można targować się o jego płacę)
2.Kopacze rudy - kopaczy jak i wszystkich innych pracowników można zapraszać po przyprowadzeniu Węża do kopalni w obozie
- Wąż (siedzi u Cardiffa, wystarczy, że zrobimy to, co napisałem wyżej)
- Snipes (Trzeba mieć 50 albo 60 retoryki, żeby go przekonać do pracy dla nas)
- Grimes (trzeba go wyprowadzić z GD, a jeśli nie mamy opcji dialogowej, taki właśnie miałem problem, to trza podziałać GVE)
- Hanti (idzie razem z Grimesem)
3. Dostawcy prowiantu:
- Niklas (myśliwy siedzący na górze z latarnią Jacka itp. zgadza się od razu)
- Farim (rybak w Khorinis zgadza się od razu)
- Talbin (myśliwy w GD, można zaprosić w 4 rozdziale, po wyprowadzeniu go z GD)
4. Strażnicy:
- Wilk (trzeba zapłacić mu 2k golda, to dosyć dużo, patrząc na to, że Wilka można "użyć" do innego questa a mianowicie do ochrony farmy Bengara, opcje wykluczają się wzajemnie)
- Geyvern (siedzi w karczmie Cardiffa, brak wymagań)
- Alrik (można go zaprosić pod warunkiem spędzenia z nim walki i oddania mu miecza)
5. Zielarka - 1 dzień po zaproszeniu dowolnego strażnika nasz kierownik zaczepia nas, i mówi, że strażnik został ranny, i potrzebny jest lekarz, idziemy do Sagitty, można ją zaprosić pod warunkiem, że załatwiliśmy ochronę jej jaskini
6.Kilka dni później kierownik informuje nas, że potrzebny jest nam kowal i kucharka
- Kowal - Carl (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy mu węgiel na początku gry,
- Kucharka - Edda (dzielnica portowa Khorinis, zgadza się pod warunkiem, że daliśmy jej statuetkę Innosa na początku gry,
Oczywiście proszę pamiętać, że każda osoba w obozie, to większe zapotrzebowanie na jedzenie i wincyj pinionżków do wydania

)
Post Scriptum: W późniejszej części "rozwoju" obozu Erol zaproponuje wykuwanie własnych pancerzy i prosi o zdobycie schematu, owy schemat można znaleźć w Opuszczonych kopalniach złota w GD (nad wejściem) zbroja jest nawet dobra, więc polecam.
Post Post Scriptum: MOŻNA PRZENIEŚĆ DO SOLUCJI, PO PROSTU NAPISAŁEM TUTAJ BO...BO... NIE WIEM xd