Kurwa wasza w te i nazad
https://themodders.org/index.php?topic=26207.100Po co ten wątek jest? Po co on został założony?
Odpowiem, jeden jedyny raz od dawna odpowiem, mimo, że obiecałem sobie, że jeśli dojdzie do sytuacji z wątku o starym returningu, to jest znowu napierdolicie 500+ stron postów o tym samym to nikomu więcej nie pomogę. Zlitujcie się na Boga, 1635 stron, co trzecia o tym, kurwa, samym. Wbrew powszechnej opinii na tym forum jest szukajka, ba, nawet nieźle działa.
@osiaka112 Podziękuj ładnie panu
@tedddy_bear, bo to przez niego poniższe zostało spisane. I wiesz co zrobiłem, żeby całą tę "komplikatę" znaleźć? Wpisałem, kurwa, w google "returning zaginiony brat".
"Aby przejść do nowej lokacji musimy mieć szpon Beliara przy sobie i spełnić pewne wymagania, tj:
- zdrowie: nie mniej niż 2000 i nie więcej niż 7500;
- siła/zręczność: nie mniej niż 350 i nie więcej niż 850;
- mana: nie mniej niż 800 i nie więcej niż 2500.
Mając główne atrybuty w tych zakresach możemy przejść przez portal. Należy pamiętać również, że miejsce to jest wypełnione bardzo silnymi przeciwnikami i byłoby dobrze mieć duży zapas mikstur i śpiwór;)
Nie będziemy mogli opuścić tej lokacji aż do ukończenia głównego wątku.
Po przejściu przez teleport znajdujemy się w nowej lokacji i zaczynamy od porozmawiania ze szkieletem o imieniu Ile'Sil. Dowiadujemy się co nieco o jego historii i jego zaginionym bracie. Mówi nam również o bestii która go zabiła. Tak więc opuszczamy go i kierujemy się w kierunku tunelu gdzie zabijamy bosa pełzacza - winowajcę tragedii Sil'a. Wracamy i informujemy nowego znajomego, że zabiliśmy bestię, która go ukatrupiła, po czym kontynuujemy naszą wędrówkę po tej krainie aż do cmentarza gdzie spotykamy bosa zombi i kilku jego kumpli.
Jeśli chcemy walczyć z samym bosem, możemy po zabiciu pełzacza przyjść tutaj, zabić słabsze zombi i dopiero porozmawiać na temat pełzacza z Sil'em i wówczas pojawi się nam główny bos zombi. Walcząc z nim nie możemy wyjść poza teren cmentarza bo zginiemy i również nie możemy zaatakować aż on sam się nie uaktywni. Po zwycięskiej walce i zabraniu klucza z piersi umarlaka, możemy już otworzyć skrzynię i zabrać fanty i wrócić do naszego kumpla informując go o postępach. Po czym wracamy na małą arenę obok cmentarza i naciskamy na mały cokół i wokół nas pojawiają się mag i wojownik szkielet. Przy ładnej muzyce walczymy z wojownikiem w ciągu dnia a z magiem w nocy. Kiedy jeden z nich zginie to drugi już nie powinien być problemem.Można skorzystać z kamienia obok kolumn jeśli jest się łucznikiem albo magiem. Po walce naciskamy kolejny raz na piedestał i dziennik informuje nas, że zauważyliśmy pewnego rodzaju wgłębienie z inskrypcjami w nieznanym nam języku. Wracamy do Sil'a i mówimy mu o tym a on każe nam umieścić wcześniej zdobyty "klucz" na piedestale. Robimy to i po lewej stronie na wzgórzu pojawia się
blask. Idziemy to sprawdzić bo z natury jesteśmy bardzo ciekawscy.
Zauważamy zjawę i znów czekamy aż ona sama zaatakuje nas. W trakcie walki przeciwnik zniknie nam kilka razy i pojawią się białe ogniki, które musimy szybko zabić bronią ręczną ponieważ po pewnym czasie zmienią się w szkielety i będą trochę groźne:) Po walce pojawi się wpis w dzienniku, czytamy i otwieramy ekwipunek i naciskamy na duszę Ile'Sil'a "stone soul". Musimy być wewnątrz areny ostatniej walki. Obok nas pojawia się znajomy szkielet. Rozmawiamy z nim dwukrotnie i wspinamy się ścieżką ku świątyni na wzgórzu. Po drodze spotykamy trzy kolejne mocne szkielety i zamkniętą bramę. Stajemy przed nią. Sil zagada do nas i powie, że poczeka na nas po drugiej stronie a my mamy sobie wykombinować jak przejść. Jedynie co możemy zrobić to nacisnąć na piedestał. Obracamy się i widzimy płonące drzewo na wzgórzu a obok niego mały niegroźny płonący kamyczek. Podchodzimy ścieżką, robimy sava i czekamy aż nas golem sam zaatakuje. Najgłupsze miejsce na walkę o czym sami się raczej przekonacie.. Możemy sobie trochę poćwiczyć latanie. Trzeba walczyć wokół drzewa i mieć na uwadze, żeby nie spaść i żeby golem również nie spadł ponieważ zrespi się. Zabieramy serce i stawiamy na cokole po czym przechodzimy przez bramę, dwa długie skoki nad lawą, w lewo do góry i widzimy naszego kumpla. Rozmawiamy i naciskamy na trzy "korzenne przyciski" na kamieniach, po czym za każdym razem musimy stoczyć walkę z przeklętym druidem i dwoma również ohydnymi wargami. Zabieramy z ciał nasiona i kładziemy na kamieniu w centrum kręgu. Powyżej na polance pojawił się kolejny przeciwnik - golem z drewna, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem oprócz tego, że ma 75 tysięcy życia i czasem przywołuje przeklęte trzy wilki. Po walce idziemy dalej, przeskakujemy lub przelatujemy nad rozpadliną i rozmawiamy kolejny raz z Sil'em.
Musimy teraz stoczyć pojedynek z trzema przeciwnikami. Z każdym z nich będziemy walczyć indywidualnie aż zejdzie im życie z 40 do 10 tysięcy. Nie możemy opuszczać tego miejsca jak również każde kolejne uderzenie poniżej 10 tysięcy będzie nas uśmiercało. Żeby zacząć pojedynek musimy stać przed nimi pośrodku. Po trzech walkach będziemy musieli się zmierzyć ze wszystkimi naraz ale będą mieli tylko 10 tysięcy życia. Nic trudnego.
Po walce idziemy schodami i spotykamy Sil'a który mówi, że kolejną bramę otworzymy przy pomocy kamiennych przełączników. Jest ich 8 więc kombinacji trochę będzie ale obok znajdziemy wskazówki na kamiennych cokołach znanych nam z Jakendaru. Tak więc, stojąc na jedynym kamieniu pomiędzy przełącznikami podaję kolejność w prawo:8 1 4 2 5 7 6 3.
Poniżej link do lepszego naświetlenia:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/50c66cba89376851Otwiera się brama i rozmawiamy z kumplem po czym wchodzimy do środka. Zabijamy kilka szkieletów i idziemy dalej aż spotykamy Chel'Drak'a siedzącego na tronie i czekającego na nas. Walka nie jest trudna bo gość za długo czekał i przez siedzenie zapomniał jak się biega. Zabijamy i otwieramy skrzynie obok tronu. Idziemy teraz do kolejnego pomieszczenia z chramem Beliara i w środku spotyka nas niespodzianka. Dotychczasowy kumpel okazuje się kimś zupełnie innym. Służył wraz z bratem Beliarowi i sam Adanos go tu zamknął a Chel był jakby jego strażnikiem. Tak więc zabijając poprzedniego przeciwnika oswobodziliśmy go i musimy teraz dokończyć robotę za Adanosa i go zabić ponieważ koleś potrzebuje naszej duszy by przywrócić bratu życie. Tak w skrócie.
Po walce na bocznych ołtarzach pojawiają się różdżka i szata dla maga. Oba przedmioty wymagają 1200 many by je założyć.
Następnie idziemy w górę aż do teleportu i otwieramy po drodze jeszcze jedną skrzynię."