Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8343095 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8343095

Odpowiedzi 37317

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Kurwa wasza w te i nazad

https://themodders.org/index.php?topic=26207.100

Po co ten wątek jest? Po co on został założony?

Odpowiem, jeden jedyny raz od dawna odpowiem, mimo, że obiecałem sobie, że jeśli dojdzie do sytuacji z wątku o starym returningu, to jest znowu napierdolicie 500+ stron postów o tym samym to nikomu więcej nie pomogę. Zlitujcie się na Boga, 1635 stron, co trzecia o tym, kurwa, samym. Wbrew powszechnej opinii na tym forum jest szukajka, ba, nawet nieźle działa.

@osiaka112 Podziękuj ładnie panu @tedddy_bear, bo to przez niego poniższe zostało spisane. I wiesz co zrobiłem, żeby całą tę "komplikatę" znaleźć? Wpisałem, kurwa, w google "returning zaginiony brat".
"Aby przejść do nowej lokacji musimy mieć szpon Beliara przy sobie i spełnić pewne wymagania, tj:
- zdrowie: nie mniej niż 2000 i nie więcej niż 7500;
- siła/zręczność: nie mniej niż 350 i nie więcej niż 850;
- mana: nie mniej niż 800 i nie więcej niż 2500.
Mając główne atrybuty w tych zakresach możemy przejść przez portal. Należy pamiętać również, że miejsce to jest wypełnione bardzo silnymi przeciwnikami i byłoby dobrze mieć duży zapas mikstur i śpiwór;)
Nie będziemy mogli opuścić tej lokacji aż do ukończenia głównego wątku.
Po przejściu przez teleport znajdujemy się w nowej lokacji i zaczynamy od porozmawiania ze szkieletem o imieniu Ile'Sil. Dowiadujemy się co nieco o jego historii i jego zaginionym bracie. Mówi nam również o bestii która go zabiła. Tak więc opuszczamy go i kierujemy się w kierunku tunelu gdzie zabijamy bosa pełzacza - winowajcę tragedii Sil'a. Wracamy i informujemy nowego znajomego, że zabiliśmy bestię, która go ukatrupiła, po czym kontynuujemy naszą wędrówkę po tej krainie aż do cmentarza gdzie spotykamy bosa zombi i kilku jego kumpli.
Jeśli chcemy walczyć z samym bosem, możemy po zabiciu pełzacza przyjść tutaj, zabić słabsze zombi i dopiero porozmawiać na temat pełzacza z Sil'em i wówczas pojawi się nam główny bos zombi. Walcząc z nim nie możemy wyjść poza teren cmentarza bo zginiemy i również nie możemy zaatakować aż on sam się nie uaktywni. Po zwycięskiej walce i zabraniu klucza z piersi umarlaka, możemy już otworzyć skrzynię i zabrać fanty i wrócić do naszego kumpla informując go o postępach. Po czym wracamy na małą arenę obok cmentarza i naciskamy na mały cokół i wokół nas pojawiają się mag i wojownik szkielet. Przy ładnej muzyce walczymy z wojownikiem w ciągu dnia a z magiem w nocy. Kiedy jeden z nich zginie to drugi już nie powinien być problemem.Można skorzystać z kamienia obok kolumn jeśli jest się łucznikiem albo magiem. Po walce naciskamy kolejny raz na piedestał i dziennik informuje nas, że zauważyliśmy pewnego rodzaju wgłębienie z inskrypcjami w nieznanym nam języku. Wracamy do Sil'a i mówimy mu o tym a on każe nam umieścić wcześniej zdobyty "klucz" na piedestale. Robimy to i po lewej stronie na wzgórzu pojawia się
blask. Idziemy to sprawdzić bo z natury jesteśmy bardzo ciekawscy.
Zauważamy zjawę i znów czekamy aż ona sama zaatakuje nas. W trakcie walki przeciwnik zniknie nam kilka razy i pojawią się białe ogniki, które musimy szybko zabić bronią ręczną ponieważ po pewnym czasie zmienią się w szkielety i będą trochę groźne:) Po walce pojawi się wpis w dzienniku, czytamy i otwieramy ekwipunek i naciskamy na duszę Ile'Sil'a "stone soul". Musimy być wewnątrz areny ostatniej walki. Obok nas pojawia się znajomy szkielet. Rozmawiamy z nim dwukrotnie i wspinamy się ścieżką ku świątyni na wzgórzu. Po drodze spotykamy trzy kolejne mocne szkielety i zamkniętą bramę. Stajemy przed nią. Sil zagada do nas i powie, że poczeka na nas po drugiej stronie a my mamy sobie wykombinować jak przejść. Jedynie co możemy zrobić to nacisnąć na piedestał. Obracamy się i widzimy płonące drzewo na wzgórzu a obok niego mały niegroźny płonący kamyczek. Podchodzimy ścieżką, robimy sava i czekamy aż nas golem sam zaatakuje. Najgłupsze miejsce na walkę o czym sami się raczej przekonacie.. Możemy sobie trochę poćwiczyć latanie. Trzeba walczyć wokół drzewa i mieć na uwadze, żeby nie spaść i żeby golem również nie spadł ponieważ zrespi się. Zabieramy serce i stawiamy na cokole po czym przechodzimy przez bramę, dwa długie skoki nad lawą, w lewo do góry i widzimy naszego kumpla. Rozmawiamy i naciskamy na trzy "korzenne przyciski" na kamieniach, po czym za każdym razem musimy stoczyć walkę z przeklętym druidem i dwoma również ohydnymi wargami. Zabieramy z ciał nasiona i kładziemy na kamieniu w centrum kręgu. Powyżej na polance pojawił się kolejny przeciwnik - golem z drewna, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem oprócz tego, że ma 75 tysięcy życia i czasem przywołuje przeklęte trzy wilki. Po walce idziemy dalej, przeskakujemy lub przelatujemy nad rozpadliną i rozmawiamy kolejny raz z Sil'em.
Musimy teraz stoczyć pojedynek z trzema przeciwnikami. Z każdym z nich będziemy walczyć indywidualnie aż zejdzie im życie z 40 do 10 tysięcy. Nie możemy opuszczać tego miejsca jak również każde kolejne uderzenie poniżej 10 tysięcy będzie nas uśmiercało. Żeby zacząć pojedynek musimy stać przed nimi pośrodku. Po trzech walkach będziemy musieli się zmierzyć ze wszystkimi naraz ale będą mieli tylko 10 tysięcy życia. Nic trudnego.
Po walce idziemy schodami i spotykamy Sil'a który mówi, że kolejną bramę otworzymy przy pomocy kamiennych przełączników. Jest ich 8 więc kombinacji trochę będzie ale obok znajdziemy wskazówki na kamiennych cokołach znanych nam z Jakendaru. Tak więc, stojąc na jedynym kamieniu pomiędzy przełącznikami podaję kolejność w prawo:8 1 4 2 5 7 6 3.
Poniżej link do lepszego naświetlenia:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/50c66cba89376851
Otwiera się brama i rozmawiamy z kumplem po czym wchodzimy do środka. Zabijamy kilka szkieletów i idziemy dalej aż spotykamy Chel'Drak'a siedzącego na tronie i czekającego na nas. Walka nie jest trudna bo gość za długo czekał i przez siedzenie zapomniał jak się biega. Zabijamy i otwieramy skrzynie obok tronu. Idziemy teraz do kolejnego pomieszczenia z chramem Beliara i w środku spotyka nas niespodzianka. Dotychczasowy kumpel okazuje się kimś zupełnie innym. Służył wraz z bratem Beliarowi i sam Adanos go tu zamknął a Chel był jakby jego strażnikiem. Tak więc zabijając poprzedniego przeciwnika oswobodziliśmy go i musimy teraz dokończyć robotę za Adanosa i go zabić ponieważ koleś potrzebuje naszej duszy by przywrócić bratu życie. Tak w skrócie.
Po walce na bocznych ołtarzach pojawiają się różdżka i szata dla maga. Oba przedmioty wymagają 1200 many by je założyć.
Następnie idziemy w górę aż do teleportu i otwieramy po drodze jeszcze jedną skrzynię."
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

MonCalamari

MonCalamari

Użytkownicy
posty180
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@MrTLord001PL U kogo zostac czeladnikiem pod Nekromante? Constantino po 10 many?
 

osiaka112

osiaka112

Użytkownicy
posty78
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ja bym na twoim miejscu został u harada bo wtedy można dużo kasy zarobić a tak tylko za 10 many sie nie opłaca z czasem sobie many nabijesz dużo więcej
 

darel666

darel666

Użytkownicy
posty44
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie w świątyni śniącego były te 2 notatki do zadania cienie przeszłości ?. Jedna przy tych pomieszczeniach z lawa, a drugiej za nic nie mogę sobie przypomnieć gdzie była. Cała świątynia wyczyszczona dwa razy (drugi raz po rozmowie z urzędu thrallem)
Edit.
Uch, trafiłem na nią przypadkiem. Dla potomnych - stara kamienna tablica przy prawej kolumnie przed wejściem do pierwszego szamana.
 

Filipoj

Filipoj

Użytkownicy
posty48
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Siemanko! Mam do was pytania co do kilku wątków.
1. Bezgraniczna potęga (Czy jakoś tak, od Hokurna) z kim trzeba rozmawiać, aby popchnąć zadanie do przodu?
2. Jak rozpocząć wątek Assasynów? Po oddaniu miecza Gonzalesowi nie mam żadnej opcji dialogowej.
3. Gdzie znajdę orka tworzącego Ulu-Mulu? Tam gdzie w pierwszej części?
4. Ile potrzebuje retoryki aby pozytywnie rozwiązać zadanie z Płomieniem Eligora? (Rozmowa z Grimesem czy kimś takim)
Dzieki z góry :)
 
,,Śmierć to pojęcie względne''

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Filipoj

1. Idziesz do obozu bractwa i rozmawiasz z tym Bałem co cisgle pali on ma Y coś tam. Nie wiem czy nie trzeba mieć opaski nowicjusz założonej pogadaj z nim będzie potem opcja w której dajesz mu ziela (weźmie wszystkie łodygi jakie masz) i ci opowie co wie

2. W 3 rozdziale zaczepi cię strażnik swiatynny pilnujący wejścia do obozu bractwa w Khorinis. On ci powie żebyś szedł do Baala Namiba

3. Ur-Shak jest obok starej wieży Xardasa

4. Chyba nie ma jakiejś wymagane ilości mówisz mu zeby to zrobił że względu na stare czasy (nie dam sobie uciąć ręki że nie ma wymaganej wartości)


Ponawiam ma ktoś kod na śpiwór?
Gdzie dokładnie jest klucz tego od zapasów w zamku GD (misja z misa magnata)
 

Mraug

Mraug

Użytkownicy
posty264
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@SolariS CHYBA insert itmi_sleepsack ale głowy nie dam,bo dawno nie grałem.
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
@MrTLord001PL U kogo zostac czeladnikiem pod Nekromante? Constantino po 10 many?
To wszystko zależy od poziomu. Na łatwy/normal ja wybrał bym constantina. Harad dobry tylko na zarobek , ale dla maga najważniejsza jest mana no a 10 punktów many piechotą nie chodzi :) Z koleji na trudnym/legendzie obowiązkowo Bosper
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

templartitan

templartitan

Użytkownicy
posty882
Propsy96
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
@MrTLord001PL ze tak spytam,dlaczego bosper na wyzszych?
 
Procek - i5-4460 3.9 GHZ
Karta Graficzna -GTX 970 MSI
Pamięć Ram - 16GB
https://steamcommunity.com/id/templartitan/

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Chodzi tu o zręke. Na trudnym a w szczególności na legendzie trzeba liczyć i oszacować co się przyda a co nie. Pozatym chodzi tu o pn. Na łatwym 20 , normal 15 trudny 10 i legenda !5!. Dlatego właśnie na wyższych poziomach NIE WOLNO marnować pn bo gry się nie przejdzie. A z tego co wiem to zmarnowanie 10 pn na zręke , a np. Zmarnowanie 10 pn na jakieś zaklęcie 2 kręgu lub na 2 zaklęcia 1 kręgu no to sporo.

Pytanie. Gdzie mogę znaleść sztaby złota? (Nie chce marnować pn na wytapianie)
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

templartitan

templartitan

Użytkownicy
posty882
Propsy96
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
mozesz za darmo sie nauczyc czytajac ksiege ktora jest w opuszczonej kopalni złota na stoliku na dole
 
Procek - i5-4460 3.9 GHZ
Karta Graficzna -GTX 970 MSI
Pamięć Ram - 16GB
https://steamcommunity.com/id/templartitan/

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mam nadzieje że to prawda... Ech i kolejne 20 min przebijania się przez kostki aka mariusze :d.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Hatton

Hatton

Użytkownicy
posty296
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej,

Znowu mam problem z jednym zadaniem: "Zakazane pastwisko". Muszę pomóc Bengarowi, żeby zgodził się na to żeby Balthasar mógł paść owce na jego polanie. Myślałem że pomogę mu przez to że załatwię mu najemnika w 3 rozdziale (Wilka) ale dupa. W wiki wyczytałem że trzeba zabić dwóch strażników przy jego farmie, ale tam żadnych nie ma! (jestem paladynem). Jakiś pomysł jak ruszyć to zadanie?

Z góry dzięki
Hatton
 
Daj Propsa jeżeli pomogłem :)

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Najwidoczniej nie wziołeś zadania z testem torlofa więc przykro mi ale przerypałeś zadanie.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Hatton

Hatton

Użytkownicy
posty296
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Da sie je jakoś anulować/ usunąć z dziennika zatem? Może zabic Balthasara?
 
Daj Propsa jeżeli pomogłem :)

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie zabijaj go , nic ci to nie da a narobisz sobie u problemów u Vatrasa. Spróbuj użyć programu GVE (chyba tak się nazywał). Jeśli pomyliłem nazwę to prosze mnie poprawić.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Komachi

Komachi

Użytkownicy
posty271
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chodzi tu o zręke. Na trudnym a w szczególności na legendzie trzeba liczyć i oszacować co się przyda a co nie. Pozatym chodzi tu o pn. Na łatwym 20 , normal 15 trudny 10 i legenda !5!. Dlatego właśnie na wyższych poziomach NIE WOLNO marnować pn bo gry się nie przejdzie. A z tego co wiem to zmarnowanie 10 pn na zręke , a np. Zmarnowanie 10 pn na jakieś zaklęcie 2 kręgu lub na 2 zaklęcia 1 kręgu no to sporo.

Pytanie. Gdzie mogę znaleść sztaby złota? (Nie chce marnować pn na wytapianie)


Ale co ma Bosper do rozdawania PN? Dobra, typ daje te zreke i luki, ale na co to komu jak gra sie pod sile?
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ktoś ogarnia nekro? Jak grać na normalu żeby nie zepsuć postaci? Ktoś wyżej napisał ale pod AB ja nie gram na AB i nie chce popsuć. Może ktoś tak tylko w skrócie co robić i w co uderzać w co ładować pn itp z góry dziękuję
 

Komachi

Komachi

Użytkownicy
posty271
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Komachi nie rozumiesz co czytasz. Napisałem że chcę zbroję aby sobie lepiej radzić z orkami. Nie pisałem że mam zamiar olać te zadania i iść robić 3 rozdział. Ja chcę tylko zbroje i wracam do GD robić to czego nie zrobiłem. O ile mi wiadomo to w normalnym gothicu w 3 rozdziale w GD było tylko kilka poszukiwaczy i zbytnio moby też się nie respiły. Więc nadal nie widzę powodu dla którego miałbym tego nie zrobić, jedynie się straty zadań boję, więc o to się zapytałem. Bo nigdy nie robiłem GD w 2 rozdziale w gothicu. Zawsze tylko szybko te kopalnie i myk do trzeciego. I po prostu się nie orjentuje czy są jakieś konieczne zadania dla 2 rozdziału w GD, no i te nowe z moda jeszcze.

Post połączony: 2018-11-07, 16:29
@kuba25000 Retoryka wpada w moim przypadku +1 za 8 wymówek. Nie działa to zawsze bo żeby wymówka się udała też trzeba trochę retoryki, więc z biegiem wbijania retoryki coraz częściej będziesz się wyłgiwał. Opcja wymówki działa na tej samej osobie kilka razy ale trzeba poczekać trochę ( z 1 dzień ). Najlepiej zaczynaj od ludu nisko postawionego np. zwykli bandyci w Jarku, farmerzy, obywatele. Oni wymagają najmniejszego wkładu retoryki. I dodam jeszcze że jeśli za 1 razem nie uda ci się wyłgać z kradzieży od jakiegoś typa to po wczytani możesz spróbować jeszcze raz. Ja zwyklę max 3 razy próbowałem na 1 osobę jak się nie udawało. I to może też jakoś być zależne od poziomu trudności (nw) ja gram na normalnym. Mogłem też źle zrozumieć niektóre kwestie ale u mn tak to działało.

"Nie rozumiesz co czytasz" Matko boska, ja pierdole, no typ mnie rozwalił. Sam czytać ze zrozumieniem nie umiesz, a komuś wypominasz...
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ktoś ogarnia nekro? Jak grać na normalu żeby nie zepsuć postaci? Ktoś wyżej napisał ale pod AB ja nie gram na AB i nie chce popsuć. Może ktoś tak tylko w skrócie co robić i w co uderzać w co ładować pn itp z góry dziękuję
Powiem ci że między AB a r2 granie nekro zbytnio się nie różni. A tak wg to ja robie strategie pod r2. Runy , władanie bronią , mikstury , trofea. Na normalu zbytnio jest trudno sobie schrzanić postać. Powino się mieć mniej więcej takie staty:
Do 50 siły wbijać (tyle wymaga ulu-mulu , jeżeli się pomyliłem to przepraszam)
Minimum 1000-1500 hp
300-400 many (lub więcej)
90%-100% do władania 2h
2-3 krąg magiczny
Co do int. to nie jestem pewien ale minimum 100-150
Co do run to opyla się tylko 1- 6 przywołania , a do ataku z 1 kręgu , a później od 3 lub 4 do końca :).
Jeżeli masz takie staty w 2 rozdziale to oznacza że dobrze postać się poprowadziło :).

A co do zręki to ile musisz mieć aby zrobić zadania dla gildi złodzieji:
1 rozdział - minimum 50 (aby dostać pierwsze zadanie)
2 rozdział - minimum 125
3 rozdział - minimum 150
4 rozdział - minimum 200
Wyuczas się wszystkiego (otwieranie , kradzież kiesz , akrobatyka).
Jeżeli ci brakuje gdzieś zręki to robisz trik z pasami + zbroją gildi złodzieji. Tu podam ile dany pas daje:
1 pas (rozdział chyba 1) : 5 + 10 do armoru
2 pas (rozdział 2) : 10 + 15 do armoru
3 pas (rozdział 3) : (chyba) 15 + 20 do armoru

I najważniejsze ! NIE SCHRZAŃ ZADANIA Z BIŻUTERIĄ!

I tak oto przedstawiłem poradnik postaci do początku 3 rozdziału :d.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry