[G2NK] Auf der Flucht/Na uchodźstwie PL 5486 9

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 13.01.2016 roku

Wyświetleń 5486

Odpowiedzi 9

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia

Quasch
Bractwo Spolszczenia

[G2NK] Auf der Flucht/Na uchodźstwie PL
2016-01-13, 21:25(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 20:38)


Opis modyfikacji:


Jeśli chodzi o moda "Na uchodźstwie" to jest to tzw. prolog bądź grywalne intro do znacznie większego moda, które z upływem czasu zostało zawieszone.
Nie jest to jednak Demo ani nic z tych rzeczy - historia sama w sobie jest w pełni zamknięta.
To, co zobaczycie, jest efektem prawie dwuletnich starań głównie dwóch modderów: Klabautermanna i Gorilli, którzy odwalili naprawdę kawał solidnej roboty.
Widać, że twórcy się przyłożyli - elementy techniczne i wizualne stoją na wysokim poziomie.
Akcja rozgrywa się w zupełnie innym uniwersum, a historia nie jest w żaden sposób związana z grą Gothic.


Akcja:


Bohater wraz ze swoją siostrą biorą nogi za pas. Przed czym, dlaczego i dokąd uciekają - tego już sami się dowiedziecie.



Cechy:

* 1-2h czasu gry,
* dwa niewielkie, zupełnie nowe światy,
* wiele nowych tekstur i obiektów,
* kilka interesujących zdarzeń oraz bajerów skryptowych,
* dubbing niemiecki,
* tłumaczenie wysokiej jakości


Screeny:

Spoiler









Trailer:




Prezentacja świata:





>>>  Download   <<<



Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Taliasan
Grafika: Taliasan
Filmy: OwcaZagady
Testy: Quasch, Freddy, AhnBael, yudaeh


Drobne uwagi:

- Dubbing czasami szwankuje i waha się między marną, a znakomitą jakością. Może też brakować kilku plików językowych.
 Twórcy po prostu nie dość dobrze się ze sobą zgadali w tej sprawie, także nie zdziwcie się, jeśli czasami głosy będą się zmieniać.
- Czasami może występować brak opcji dialogowej przy misji z kretoszczurami. Wystarczy wtedy tylko zapisać stan gry i wczytać.
- Niektóre rzeczy czasem nie działają / nie działają poprawnie. Nie powinno to jednak zatrzymać fabuły, to jedynie niewielkie defekty.

qlwik

qlwik

Użytkownicy
posty41
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bug:

Spoiler
Po filmiku w tawernie biegne do tej swojej kobity, ale kawałek za ścierwojadami automatycznie mnie zawraca i koleś mówi, że woli iść do tawerny niż wracać do tej dopeczki, cóż mod leci do kosza :/
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Quasch usuń to: "-------------", bo rozjechało stronę. Zamiast tego użyj "hr". Modyfikacja nie jest nawet na godzinę, a co dopiero dwie. 30minut to czas na jej przejście, 40 to chyba ze zebraniem wszystkiego co się da. Mi tyle około to zajęło. Plus za fajny design świata i ciekawe rozwiązania, ale cutscenkę mogli zrobić ingame, a nie jako filmik.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
O ile pamiętam to ten bug dało się obejść, jeśli nie zrobiło się zadania z owcą.
Ale może coś byśmy jeszcze na to zaradzili w patchu.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

G2NK Na uchodźstwie PL
#4 2016-01-14, 22:23(Ostatnia zmiana: 2016-01-14, 22:30)
Fajny modzik, historia zapowiadała się interesująco, szkoda, że pełna wersja nie powstanie. Przejście zajęło mi godzinkę, bo trochę tu i ówdzie się kręciłem, nie skipowałem też dialogów. Lokacje są całkiem ciekawie zaprojektowane, chociaż trochę korytarzowe. Niemiecki dubbing jest ok, choć naturalnie czasami brakuje kwestii, nieraz głos u danej postaci jest inny, a jedna kwestia jest pełna szumów, ale ogólnie wg mnie jest dobrze.
Spoiler
A tak w ogóle to ma tak być, że gdy odmawiamy Farokowi zabicia tych owiec i gdy dochodzi do walki to ekran się przyciemnia, a my leżymy nieprzytomni? Dwa razy powtarzałem ten fragment i za każdym razem było tak samo.
Dziwnie też rozwiązano kwestię filmiku, który wygląda jak gameplay. Skoro mieli kwestie mówione to mogli to zrobić na zasadzie machinimy, a to co było na filmie to można było przecież zrobić w grze. Może coś skrypty nie działały i dlatego twórcy moda zdecydowali się na takie rozwiązanie?
Znalazłem też nawiązanie do moda Z życia złodzieja, bo za gospodą jest drogowskaz do Remwy. :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nic mi o tym nie wiadomo, że pełna wersja nie powstaje. Wręcz przeciwnie.

@sebogothic tak ma być, przecież to jest wyraźne. Pobił nas i tracimy przytomność (ekran się ściemnia)...

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic mi o tym nie wiadomo, że pełna wersja nie powstaje. Wręcz przeciwnie.
Sugerowałem się opisem powyżej, gdzie jest napisane, że został zawieszony, ale jeśli powstaje to fajnie.

Cytuj
@sebogothic tak ma być, przecież to jest wyraźne. Pobił nas i tracimy przytomność (ekran się ściemnia)...
Tyle, że mi się ściemniało już w trakcie walki, więc dla pewności sprawdziłem czy ma tak być, czy to tylko jakiś bug.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ja też słyszałem, że powstaje.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
"Bei "Auf der Flucht" handelt es sich um den Prolog zu einer sehr viel größeren Mod, die mittlerweile eingestellt wurde."

Nie widzę żadnych prac nad tym modem, twórcy też nic nowego nie pokazują ani nie zapowiadają,a od premiery minęło ponad pół roku. "Pełnej wersji" od nich raczej nie będzie, chociaż zakończenie jest takie, że ktoś mógłby fajną kontynuację wymyślić.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
"Bei "Auf der Flucht" handelt es sich um den Prolog zu einer sehr viel größeren Mod, die mittlerweile eingestellt wurde."

Nie widzę żadnych prac nad tym modem, twórcy też nic nowego nie pokazują ani nie zapowiadają,a od premiery minęło ponad pół roku. "Pełnej wersji" od nich raczej nie będzie, chociaż zakończenie jest takie, że ktoś mógłby fajną kontynuację wymyślić.

Oficjalnie pewnie nie :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry