No w takiej "otwartej" bitwie jaką są te mechy raczej render, tekstura, materiały itp. powinny zależeć od twórcy, jednak w przypadku innych bitew, gdzie liczyłby się model, moglibyśmy właśnie takie coś zastosować, a najlepiej byłoby, gdyby wszystkie rendery konkursowe (nie zgłoszeniowe, tylko te już do głosowania) robiła jedna osoba.
Poza tym - mechy to robota na dłużej, jeśli ktoś chce odpicować. Może zrobilibyśmy równolegle coś szybkiego, typowo gameartowego, właśnie w tej formie? Może nawet od razu z mapowaniem, chociaż właśnie nie wiem jak ludzie z tym stoją. Z drugiej strony, grafik który nie umie zmapować swojego modelu jest bezużyteczny, a więc raczej każdemu powinno zależeć by się tego nauczyć.
EDIT:
<myśli: prznajmniej będę miał jakiekolwiek szanse ;) >
I do mnie też się to odnosi, bo na zrobienie wypasionego rendera z odbiciami, realistycznymi cienami, ambient occ itp. raczej nie mam szans. Chyba, że w grę wchodziłoby wykonanie tego przez kogoś innego.