Silniki 30260 50

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 30.03.2015 roku

Wyświetleń 30260

Odpowiedzi 50

neko

neko

Użytkownicy
BE CURIOUS!
posty20
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • BE CURIOUS!
Też mi to strasznie nie leżało ale jak się ładnie ubierze w klasy to przyjemnie się używa.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
https://aws.amazon.com/blogs/aws/launch-presenting-amazon-sumerian/



Nowy kierunek w game devie? Webowy edytor, skryptowanie w JavaScripcie, kluczowy nacisk na wirtualną rzeczywistość, wbudowaną głęboką integrację z chmurą i sztuczną inteligencję (rozumienie języka naturalnego i generowanie mowy), do tego planują import projektów z Unity.

BTW - czegoś takiego właściwie nie da się piracić.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej ciekawostka i do małych projektów studenckich. O ile Google Docs są jakąś alternatywą dla pakietu Office, ponieważ są łatwo dostępne (z poziomu przeglądarki) i można pracować zespołowo nad jednym plikiem, to tutaj nie widzę tego.

Jestem ciekaw jak z wydajnością.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Chyba ktoś tu zapomniał że na tym forum liczy się tylko jeden silnik. Jedyny słuszny
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zazwyczaj gry robi się pod konkretny silnik graficzny. Tu mamy do czynienia z ciekawym "hybrydowym" podejściem - bo jako renderer wykorzystywany jest nie konkretny produkt, a otwarty standard WebGL. Każda przeglądarka dostarcza swój własny renderer WebGLa i to od niego zależy wydajność grafiki.
Co do wydajności kodu logiki gry w JavaScripcie, mamy podobną sytuację - wszystko zależy od wydajności silnika JS w danej przeglądarce.
Grafiki na poziomie AAA w tym nie zrobisz, ale gry nie wymagają instalacji i odpalisz je w dowolnej zgodnej z obecnymi standardami przeglądarce.

Z drugiej strony Unity pozwala na mniej więcej to samo.

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
na tym forum liczy się tylko jeden silnik. Jedyny słuszny

https://www.youtube.com/watch?v=98NEIKRQdGQ
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nie będę kodził gameplayu w javascripcie. Nie upadłem kompletnie na głowę.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie będę kodził gameplayu w javascripcie. Nie upadłem kompletnie na głowę.

why not?
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wszystko co wiem o js wskazuje, że to jest jeden wielki bałagan. Jak już pisać gameplay w czymś skryptowym to jest Python, Lua i Skookrum Script.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Silniki
#50 2017-12-14, 09:42(Ostatnia zmiana: 2017-12-14, 09:53)
Niby wypuścili to już dwa lata temu, ale dopiero teraz poszło na GitHuba, więc wrzucam tu dla odświeżenia.

https://github.com/aws/lumberyard
https://aws.amazon.com/lumberyard/
Amazon Lumberyard is a free, AAA game engine that gives you the tools you need to create high quality games. Deeply integrated with AWS and Twitch. Your fork may not enable the use of third-party compute, storage or database services.

Jest oparty o CryEngine i zawiera część jego źródeł:
https://github.com/aws/lumberyard/tree/master/dev/Code/CryEngine
https://github.com/crytek/cryengine/tree/release/Code/CryEngine


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry