[Bitwa] Skrzynka 23187 126

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 15.02.2015 roku

Wyświetleń 23187

Odpowiedzi 126

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2656
Propsy3570
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dokładnie, WWZ ma bana chyba. :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Kelten
Jeśli chcesz nadgonić, to bierz udział w bitwach. One są całkiem niezłym treningiem.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1631
Propsy1827
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dla niektórych jedyna :F
Prawdopodobnie dołączę i zarazem przerobie gothicowe skrzynie, będę to miał jedno z drugim, oczywiście sporo to ogranicza ale i tak nie mam czasu bo szkolą zaczęła.  :D
 


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A to jest jakiś concept do tego :D Czy jaką chcemy taką robimy? 

Apropo kompromitacji i "obsiadania": mogę potwierdzić to co Sawik mówi. Pamiętacie moje "żelkowe" rzezby? :D I jakoś nie było tak źle z tą krytyką, mimo że długo progresu u mnie nie było.

Prawdopodobnie dołącze. Ale nie obiecuje. 

Wipy postujemy tutaj? 
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jaką chcemy. Swoboda całkowita. Wipy wrzucamy tutaj.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2656
Propsy3570
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
HP skończone, jutro pewnie zrobię resztę.

Pozamiatane.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zrobie jakiś ekstremalnie prosty model żeby skupić się na teksturach.
 

gothic1210
  • Gość
Ja robię prosty model 3D z malowaną ręcznie teksturą. Mam już concept. Model prawie gotowy. 
http://fc00.deviantart.net/fs70/i/2013/063/d/6/concept_art_4_by_sephiroth_art-d5wzclo.jpg
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
malowaną ręcznie teksturą
Też mnie aż rwie do zabrania się za ręcznie malowane teksturki. Nawet zastanawiałem się czy nie robić tej skrzynki handpaintem, ale nie jestem pewien czy takie mieszanie dobrze nam wyjdzie, po prostu trochę inaczej się to ocenia. Miałem nadzieję zorganizować następną bitwę na handpaint, ale oczywiście - droga wolna! Czekam na rezultaty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1015
Propsy1278
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Miałem skończyć dzisiaj, ale jest tylko low poly i wypalone tekstury. W limitach się zmieszczę - jest około 1,9k tris i będą 3 tekstury 1024/1024- albedo/normal/gloss+metalness+cavity

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Super praktycznie nie widać różnicy.
To albedo jest zamiast Diffuse ?

 

Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty60
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.
Tak
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2656
Propsy3570
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
@Jedairusz  Jak diffuse nie zrąbiesz będzie w pytkę praca.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1631
Propsy1827
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Jedairusz drewno trochę jak "ulepiona glina" w sensie ze jest takie jak bardzo stare drewno. No chyba ze to był zamiar
 


Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty60
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.
Jedai najpierw zrobiłeś hp i na tej podstawie lp czy normalnie?
 

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1015
Propsy1278
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
drewno trochę jak "ulepiona glina" w sensie ze jest takie jak bardzo stare drewno. No chyba ze to był zamiar
Tak, będzie raczej stare drewno. Patrz na niektóre refki z jednego z moich wcześniejszych postów.
Cytuj
Jedai najpierw zrobiłeś hp i na tej podstawie lp czy normalnie?
Najpierw hp i potem lp, to raczej standardowa kolejność ;) Do hp zrobiłem wcześniej blockout w 3ds maxie, który jednak z końcowym low-poly miał niewiele wspólnego.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jeśli to ma 2k trisów, to ja się ze swoim w tym limicie chyba nie zmieszczę :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jedairusz

Jedairusz

Złote Wrota
Grafik 3D w Boombit
posty1015
Propsy1278
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
  • Grafik 3D w Boombit
I tak za dużo czasu na tym straciłem, więc raczej to koniec. Jak macie jakieś sugestie czy pytania to śmiało.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Dużo PBRa nie używałem, więc zapytam. Dlaczego Cavity i AO nie połączyłeś z albedo? Specular wtedy źle liczy?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Quatrosss

Quatrosss

FatDragon Game Dev.
posty60
Propsy9
ProfesjaProducent
  • FatDragon Game Dev.
W jaki sposób zrobiłeś albedo? Jakimś programem typu quixel?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry