Tekstury Maliksoft'a 259121 462

O temacie

Autor Maliksoft

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 259121

Odpowiedzi 462

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury zbroi i straganów
#100 2015-04-08, 19:17(Ostatnia zmiana: 2015-04-08, 22:03)
To juz takie bardziej gdybanie, ale zombi nie biorą sie znikąd - aby mogłby byc zombi, ktoś musiał umrzeć.
Musiał umrzeć, ale nie oznacza to że został pochowany, prawda? A skoro powódź zalała to pewnie nawet większość osób nie została pochowana
Podaj jakieś kontretne linki że chowano rycerzy w zbrojach, z dupy wyskoczyłem z tym, ale jakieś źródła by się przydały na potwierdzenie, bo twoje słowo nic nie znaczy ;)
Spoiler
Racja. Tyle, że sie nie kłocimy - no może Mac Dun próbuje -
W takim razie kup okulary  :trollface:


EDIT:

Fabiosek, myślisz że ja wszystko pamiętam ze szkoły? Ogarnij się  :pokerface:
 

Skajlan

Skajlan

Użytkownicy
posty37
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A taki fajny temat był...
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 16:42 To juz takie bardziej gdybanie, ale zombi nie biorą sie znikąd - aby mogłby byc zombi, ktoś musiał umrzeć.Musiał umrzeć, ale nie oznacza to że został pochowany, prawda? A skoro powódź zalała to pewnie nawet większość osób nie została pochowana
Podaj jakieś kontretne linki że chowano rycerzy w zbrojach, z dupy wyskoczyłem z tym, ale jakieś źródła by się przydały na potwierdzenie, bo twoje słowo nic nie znaczy ;)
SpoilerCytat: Werewolf w Dzisiaj o 16:42Racja. Tyle, że sie nie kłocimy - no może Mac Dun próbuje -W takim razie kup okulary 

Poszukam :ok:

Cytuj
A taki fajny temat był...
Spokojnie, jak tylko admin tu wróci i wydzieli naszą dyskusje z tego tematu to bedzie nie jeden, a dwa fajne tematy!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To juz takie bardziej gdybanie, ale zombi nie biorą sie znikąd - aby mogłby byc zombi, ktoś musiał umrzeć.
Musiał umrzeć, ale nie oznacza to że został pochowany, prawda? A skoro powódź zalała to pewnie nawet większość osób nie została pochowana
Podaj jakieś kontretne linki że chowano rycerzy w zbrojach, z dupy wyskoczyłem z tym, ale jakieś źródła by się przydały na potwierdzenie, bo twoje słowo nic nie znaczy ;)
Spoiler
Racja. Tyle, że sie nie kłocimy - no może Mac Dun próbuje -
W takim razie kup okulary  :trollface:

@Mac Dun zapraszam na lekcję historii. Twierdzisz, że zmarłych chowali w czym? Na goło czy w garniturach?. Czasem zastanawia mnie, czy ty dopiero kończysz, czy zacząłeś edukację w gimnazjum. Proponuję kolejny temacik do offtopicu pod nazwą: "Czy zmarłych chowano w zbrojach?" czy coś w ten deseń..

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Ja jebie :D
Muszę coś wkleić bo się pozabijacie o to kto co nosił. Powiem tak, Saturas wie :P, dziś udało mi się tylko tyle zrobić:

Poprawiona zbroja Kasty Wojowników (według mnie):


Nowa zbroja Kasty Wojowników:


I druga nowa zbroja Kasty Wojowników:
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Hehe jedna tekstura a tyle pisania kto co nosił :D Co do zbroi to jak zawsze :ok:
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Spróbowałbyś wrzucić SS, jak wygląda w grze.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Grę mam ściągniętą, wszystko pięknie tylko jak chce zrobić fotkę w Gothic'u print screen'em, to kopiuję do schowka biały obraz, a tak poza grą jak zrobię zdjęcie print screen'em to kopiuję zdjęcia :/
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mam to samo ze Skyrimem i Mafią 2. Problem załatwił Bandicam, który poza nagrywaniem pozwala robić screeny. Są jeszcze inne programy, które też mogą robić screeny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Uzyj frapsa?  :lol:
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Wybrałem jednak Bandicam'a, jest o wiele lepszy :D. Jedno tak na próbę.

Proszę :cool:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Może to przez tą panterkę :D?, dziś wtedy postaram się je jeszcze podrasować, bo w sumie może masz rację i Vatras wygląda trochę w niej jak pedał :D.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wygląda dobrze, ale to kólko pośrodku, na wysokosci mostka (tam gdzie powinien być znak śniącego) jest jakby spłaszczone.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Tekstury zbroi i straganów
#114 2015-04-09, 10:10(Ostatnia zmiana: 2015-04-09, 15:29)
Może to przez tą panterkę :D?, dziś wtedy postaram się je jeszcze podrasować, bo w sumie może masz rację i Vatras wygląda trochę w niej jak pedał :D.
Jak dla mnie wybrałeś zły model zbroi ;)


@Maliksoft  Jako, że pomagam innym, to dla mnie ta zbroja będzie o wiele lepsza

Spoiler
 

Skajlan

Skajlan

Użytkownicy
posty37
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No, też myślę, że zły model.
A co do Bandicama to radzę uważać, jakbyś chciał używać DX11, to przez Bandicama Gothic ci się nie włączy.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Szczerze to Vatras w tej zbroi wygląda jak alfons.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rękawice i nagolenniki wyglądają jakby były z kamiennych płytek lub terakoty ;/ Zmień je na metal bądź skórę. Grawerunek mi się podoba. Jeśli bardzo chcesz zachować te "płytki" to je zmniejsz lub użyj kilku mniejszych wszytych w skórę rękawic.
 

Maliksoft

Maliksoft

Użytkownicy
st. szer. Malikowski
posty104
Propsy249
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • st. szer. Malikowski
Szczerze to Vatras w tej zbroi wygląda jak alfons.

Alfons czerwonej latarni :D

Mac Dun

Chciałem na ten model zbroi też ale jak dla mnie jest za ubogi, zastanowię się na jaki najlepiej.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Może połącz jakieś dwa modele, mogę Ci pomóc.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry