Spróbuj zacząć od klasy oCInfo:
class oCInfo {
//Achtung: Nur "name" und "told" wandert in ein Savegame!
var int _vtbl; //Methodentabelle 0
var int next; //oCInfo* 4
var string name; //zSTRING 24
//Wohlbekannt:
//struct Tpd {
var int npc ; //int 28
var int nr ; //int 32
var int important ; //zBOOL 36
var int conditions ; //int 40
var int information ; //int 44
var string description ; //zSTRING 64
var int trade ; //zBOOL 68
var int permanent ; //zBOOL 72
//} pd;
var int told ; //zBOOL //schonmal abgespielt (das was Npc_KnowsInfo abfragt) 76
var int _instance ; //int //symbolindex der oCInfo im Parser. 80
//Choices:
//zCList< oCInfoChoice > listChoices;
var int listChoices_data; //oCInfoChoice* 84
var int listChoices_next; //zCList< oCInfoChoice >* 88
};

^ Tak ona wygląda w G2. Te liczby to pointery (zapewne źle policzone, niech ktoś obeznany napisze czy dobrze, a jak źle to odkąd?)
Pole Description. Tam bym szukał odpowiedzi i zmienił jego Color.