zmiana koloru czcionki w dialogach 35489 87

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 15.12.2014 roku

Wyświetleń 35489

Odpowiedzi 87

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
    if (viewtext.color != -256)
    {
    viewtext.color = RGBAToZColor(255,0,0,255);
    }
    else
    {
    viewtext.color = RGBAToZColor(255,255,255,255);
    };
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
    if (viewtext.color != -256)
    {
    viewtext.color = RGBAToZColor(255,0,0,255);
    }
    else
    {
    viewtext.color = RGBAToZColor(255,255,255,255);
    };
noż qrwa ale babcia klozetowa ze mnie, miałem wyłączone FF i dlatego nie działało! w gothic 1 też działa!!!

fajnie jakby jeszcze udało się zrobić kolor wyłącznie wybranej opcji dialogowej.

próbowałem z (MEM_Game.array_view[4]); czyli dialog choice, ale strasznie laguje
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

zmiana koloru czcionki w dialogach
#62 2015-03-20, 08:13(Ostatnia zmiana: 2015-03-20, 15:12)
Dlatego, że trzeba pobrać dane zaznaczonej opcji, a samo zmienienie indeksu tablicy nic nie da.
Trzeba coś dopisać, ale tym razem chyba z użyciem klasy zCListSort.
Będę w domu to ogarnę, o ile nikt mnie nie wyprzedzi.
NVM

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dlatego, że trzeba pobrać dane zaznaczonej opcji, a samo zmienienie indeksu tablicy nic nie da.
Trzeba coś dopisać, ale tym razem chyba z użyciem klasy zCListSort.
Będę w domu to ogarnę, o ile nikt mnie nie wyprzedzi.
Wróciłeś w końcu.....jak miło. :D

niestety nawet jak zmienimy indeks tablicy na 4 to wszystkie opcje dialogowe nie zmienia swojego koloru. biorę pod uwage, że 4 może się nie odnosić do opcji dial. i została pomyłkowo wpisana.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

zmiana koloru czcionki w dialogach
#64 2015-03-20, 10:11(Ostatnia zmiana: 2015-03-20, 10:21)
Cytuj
biorę pod uwage, że 4 może się nie odnosić do opcji dial. i została pomyłkowo wpisana.
Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem, post wyżej.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
kolorowanie samych dialogów działa świetnie!

mam kolejny problem, za pomoca tej funkcji wyświetlany text jest caly czas w kolorze, tj. nie wraca do standardowego.

Print_Ext(-1, -1, "kolorowy text", _STR_FONT_ONSCREEN, RGBAToZColor(255,100,100,255), 1000);
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
On nie ma zmieniać koloru 2 razy.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
On nie ma zmieniać koloru 2 razy.
mam gdzieś starą funkcję PrintColored i to wtedy działało. sprawdzę.
 z  dialog-choicami możesz podpowiedzieć?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
On nie ma zmieniać koloru 2 razy.
mam gdzieś starą funkcję PrintColored i to wtedy działało. sprawdzę.
 z  dialog-choicami możesz podpowiedzieć?

Jeśli używasz kolorowego Printu, to zawsze będzie tylko takiego koloru, jak sobie wpiszesz w zmiennej. Czyli, jeśli dasz RGBA (255, 0, 0, 255) to zawsze będzie czerwone.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
On nie ma zmieniać koloru 2 razy.
mam gdzieś starą funkcję PrintColored i to wtedy działało. sprawdzę.
 z  dialog-choicami możesz podpowiedzieć?

Jeśli używasz kolorowego Printu, to zawsze będzie tylko takiego koloru, jak sobie wpiszesz w zmiennej. Czyli, jeśli dasz RGBA (255, 0, 0, 255) to zawsze będzie czerwone.
to oczywiste, ale kolor powinien się resetować do standardowego  255,255,255,255 czyli stndardowego koloru fonta z tga.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jaki se kolor wpiszesz w argument funkcji, taki się pojawi na ekranie.
Nie zmieni się samodzielnie.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 o ile skrypt Lehony działa do g1 to juz wszystko co można kolorować , zostało zrobione. No może w dialogach nazwy npc, z którymi rozmawiamy
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wpadłem na to przez przypadek, więc się podzielę:
var int vDiaTxt;
vDiaTxt = MEM_ReadInt(MEMINT_oCInformationManager_Address + 28);
vDiaTxt += 56;
vDiaTxt += 48;
MEM_WriteInt(vDiaTxt, RGBA(255,20,0,255));
Koloruje konkretnie zaznaczoną opcję na dany kolor ( dopiero po odświeżeniu opcji, czyli po zaznaczeniu innej ).
Można to naprawić, ale to nie w moim interesie leży.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Odkopuję temat, bo mogę :fuckyeah: Jest łatwiejszy sposób na zmianę koloru czcionki w oknach dialogowych.
func void ChangeConversationColor (var int npc_color, var int hero_color)
{
    var c_npc npc;

    if (!InfoManager_HasFinished ())
    {
    npc = _^ (MEM_InformationMan.npc);

        if (Hlp_StrCmp (MEM_ReadString (MEM_ReadInt (ESP+4)), npc.name))
        {
        MEM_WriteInt (MEM_ReadInt (ESP+16), npc_color);
        };

        if (!STR_Len (MEM_ReadString (MEM_ReadInt (ESP+4))))
        {
        MEM_WriteInt (MEM_ReadInt (ESP+16), hero_color);
        };
    };
};
Zmiana koloru czcionki w oknie pojawiającym się na dole ekranu:
func void ChangeNoiseColor (var int color)
{
    if (MEM_ReadInt (MEM_ReadInt (ESP+16)) == -49408)
    {
    MEM_WriteInt (MEM_ReadInt (ESP+16), color);
    };
};
Przykład:
func void DialogChangeColor ()
{
    ChangeNoiseColor (RGBA (255, 255, 100, 255));
    ChangeConversationColor (-256, RGBA (0, 255, 0, 255));
};
Teraz pozostaje tylko zainicjować Hooka:
HookEngineF (MEMINT_SwitchG1G2 (7337648, 8032832), 6, DialogChangeColor);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Moje pytanie brzmi, czy to koloruje cały tekst, czy tylko linijkę (jak ten wcześniej)?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cały. Gdyby efekt był taki sam, jak wcześniej, to nie publikowałbym tego :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 Jeszcze jedno mi się przypomniało. :F
Imię też koloruje? :F

Nie mam dostępu do komputera, więc muszę pytać...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tylko tekst. A skoro mowa o imionach, można zrobić tak, że wyświetla się imię Bezimiennego, gdy mówi w trakcie dialogu.
if (!STR_Len (MEM_ReadString (MEM_ReadInt (ESP+4))))
{
MEM_WriteInt (MEM_ReadInt (ESP+16), hero_color);
MEM_WriteString (MEM_ReadInt (ESP+4), hero.name); //wystarczy to dopisać
};
To samo można chyba zrobić z dialogiem, ale nie jestem pewien, bo nie próbowałem :F
MEM_WriteString (MEM_ReadInt (ESP+8), "Coś.");
Kombinujcie młode pokolenia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry