Tak oglądam i zastanawiam się, czy przypadkiem Allach nie chciał kiedyś robić czegoś podobnego z tym swoim teamem uczącym się podstaw Unity3D? Kolejny, wspaniały polski pomysł zajebany przez rusków 
Właściwie to nie przerwałem prac. Z tym że pokręciłeś dwa moje projekty - pierwszym z nich rzeczywiście miało być sandboxowe (mmo) rpg, ale niezwiązane z edycją świata. Pomysł stosunkowo szybko porzuciłem (razem z teamem).
Aktualny (chociaż od jakiegoś roku nie miałem czasu go ruszyć) projekt to coś bliskiego Minecraftowi - ale z zaawansowanymi algorytmami generacji modeli (które dzięki temu nie są / nie muszą być sześcienne, tylko gładkie i naturalne). Właściwie takich projektów też jest w internecie kilka (i wszystkie są oparte na algorytmie marching cubes), np ten:
http://forum.unity3d.com/threads/terrainengine-marching-cubes-infinite-procedural-smooth-terrain.174595/Mój pomysł to skupienie rozgrywki wokół zaawansowanej technologii - coś jak Minecraftowy mod Tekkit. Klimaty Portala / Resident Evila 1 / Half Life'a 1. Czyli budowanie jakichśtam pod- i nad-ziemnych laboratoriów, kompeksów fabrycznych, elektrowni, systemów transportowych itd.
W tym semestrze mam na studiach grafikę komputerową i próbowałem przekonać prowadzącego żeby pozwolił mi rozwijać ten projekt zamiast normalnych zadań laboratoryjnych. Prawie się udało - zamiast tego mam użyć tych algorytmów nie do generacji minecraftoidalnego terenu, ale modeli narządów na bazie wyników badań jakimiśtam urządzeniami
