Gothic: Android Edition 137773 182

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 137773

Odpowiedzi 182

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Cragnn&Zkigrtaen

 jak już pisałem, nikt nie jest bez winy.

No nikt, poza sawikiem, avallachem i jeszcze pare osob co skrytykowaly ten projekt. Nic nie zrobili zle, nic nie zrobili zlego, wiec są bez winy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
https://www.facebook.com/GothicAndroidEdition?fref=nf
Gościu od Android Edition cały czas coś tam struga. Po jego postach mogę twierdzić że wygląda to coraz lepiej.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 O kurwa, prawie o tym zapomniałem. 
Ogólnie, istnieje spora szansa że przepierdolę rok, dlatego teraz mam lekki zapierdol, jak tylko to ogarnę/obleję w huj, biorę się za to. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sawik nie oszukujmy się i tak nic nie zrobisz :lol2:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sawik nie oszukujmy się i tak nic nie zrobisz :lol2:
Możesz podać jakiś powód tej opinii?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Profesja: Nierób

Zgadza się w 100% :P  I żeby nie było nie twierdzę, że tamten gość ma dobre bo też jakoś mnie nie przekonuję.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Profesja: Nierób

Zgadza się w 100% :P  I żeby nie było nie twierdzę, że tamten gość ma dobre bo też jakoś mnie nie przekonuję.

A jeśli ja mam profesję "Producent" to znaczy, że Bonus RPK wydaje u mnie płyty?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Fabiosek w Dzisiaj o 17:08Profesja: Nierób

Zgadza się w 100%   I żeby nie było nie twierdzę, że tamten gość ma dobre bo też jakoś mnie nie przekonuję.
A jeśli ja mam profesję "Producent" to znaczy, że Bonus RPK wydaje u mnie płyty?

Bonus RTV* ten od AGD RPK.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Profesja: Nierób

Zgadza się w 100% :P  I żeby nie było nie twierdzę, że tamten gość ma dobre bo też jakoś mnie nie przekonuję.

A jeśli ja mam profesję "Producent" to znaczy, że Bonus RPK wydaje u mnie płyty?

Nie. Nie chodzi o to, żebym sugerował się w 100% tym co tam jest, ale wiadomo, że nic nie zrobi. Gothic to gothic będzie jak z modem, nie żebym czekał na to Gothic Android Edition by sawik :P

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
https://www.facebook.com/photo.php?v=315946898564588&set=vb.259003834258895&type=2&theater

Gameplay w którym możemy zobaczyć skradanie, strzelanie z łuku, działające statystyki, używanie ekwipunku, skakanie. Ode mnie props.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chujowo to wygląda jak na moje oko.

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
No sam bym tego lepiej nie zrobił. Wygląda jak Gothic, wiadomo że bez rewelacji. Jednak gdyby kolesiowi udalo się to dokończyć i gra byłaby grywalna to byłaby to super opcja na np. długą podróż pociągiem :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Znowu mógłbym zacząć swój rant, ale po co? Wystarczy spojrzeć że znowu w momentach które mogłyby sprawić trudności w zaprogramowaniu film jest ucinany - ścierwojad nie umiera, bezi z wody nie wychodzi, etc. 
Ale ja się tymczasowo szerzej nie udzielam, bo zaliczyłem faila bo miałem już pracować a gonię za ocenami :(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wiem ale przypatrzcie się jak on strzela z łuku, wydaje mi się, że na odwrót.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przynajmniej sterowanie wygląda na trochę lepsze, albo kolizje. W oryginalnym Gothicu Bezi chodził jak po kostki w błocie i nigdy nie było wiadomo, kiedy  zatnie się w środku ściany albo przeleci przez podłogę.

To skakanie wygląda jak w Morrowindzie
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Dobrze jest ale jeszcze przed nim dluga droga , widać ,że jest kilka bugów chociaż wszystko  jest do zrobienia.
Ten interfejs też jest do poprawki  zbyt  "jaskrawo" to wygląda na tle otoczenia.
Sama inicjatywa godna pochwały z chęcią pograłbym w gothic'a przy ognisku :D
Fajnie by było gdyby szło mody instalować do tej wersji podejrzewam ,że  wtedy gothic zawojował by urządznia mobilne.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sama inicjatywa godna pochwały z chęcią pograłbym w gothic'a przy ognisku :D
No live lvl 99+ :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Przecież i tak ten Woźniak nie będzie mógł wydać tego, powód jest prosty, on nie ma jakiegoś konwertera który mógłby dołączyć do aplikacji, on po prostu wszystko robi ręcznie, to jest jak przywłaszczenie sobie zasobów gry.
Ja tam czekam na jakieś info od Sawika czy dostarczył już wszystko Avallachowi, może sobie trochę poczekamy aż coś zostanie pokazane ale zapewne będzie to zrobione 10000 razy solidniej.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Sama inicjatywa godna pochwały z chęcią pograłbym w gothic'a przy ognisku :D
No live lvl 99+ :lol2:
Bywa i tak , zależy od dnia i humoru.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry