Seria Dark Souls 247377 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 247377

Odpowiedzi 728

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
https://t.co/g0qywu5g8f
"I don't think it'd be the right choice to continue indefinitely creating Souls and Bloodborne games. I'm considering Dark Souls III to be the big closure on the series. That's not just limited to me, but From Software and myself together want to aggressively make new things in the future."
- Dark Souls creative lead Hidetaka Miyazaki
 


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powie mi ktoś co mam zrobić żeby DS był grywalny? Chodzi mi tu o myszke, której nie mam pojęcia jak ustawić, kursor jest widoczny i lata po ekranie, a i zdecydowanie jest za szybka. Chętnie bym naprawił jeszcze klawisze, tj. zmienił ikony xbox-owskie na litery. Da się to jakoś zrobić?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Seria Dark Souls
#362 2015-12-27, 20:15(Ostatnia zmiana: 2015-12-27, 20:33)
dsfix
a, grywalny

to gamepad


@down ojć, myślałem że mousefix jest teraz częścią dsfixa.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ds fix, do tego ds mouse fix, do tego HD font + Texturpack do zmiany tych "xbox ikonek klawiszy"
DSfix
HD font
Mouse fix
Klawiatura zamiast ikonek xboxa

 :)
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Normalnie zalinkowałbym same obrazki, ale ten news napisany jest tak doskonale, że linkuję cały:
http://www.cdaction.pl/news-43898-1/dark-souls-iii-wysyp-nowych-materialow-galeria.html

(nie pomińcie drugiej strony!)
:lol2:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Całkiem niezłe atworki :)
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dobre, mój faworyt:
Spoiler
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na fejsie był jeden dodatkowy screenshot:


Ale ciekawszy był opis...
Cytuj
New ‪#‎DarkSouls3‬ screenshots should help quench your thirst for more details on the challenge that lies ahead...
The first enemy that will test your worth is Iudex Gundyr.
Once you secure passage to Firelink Shrine, you'll meet various characters - Including Hawkwood, a fugitive of Farron's Undead Legion and a mysterious Firekeeper that will help you on your path.
As the fire fades, only embers remain...
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Znalazłem te same screeny/arty z opisami http://www.forbes.com/sites/erikkain/2016/01/28/new-dark-souls-3-screenshots-reveal-the-firelink-shrine-and-possibly-a-furtive-pygmy/#61c4cabe5421 Jestem ciekaw, czy Firelink Shrine będzie tym samym miejscem, na pozostałościach po Lordran? Wydaje mi się że tak

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
https://www.youtube.com/watch?v=skGtbjWaXTQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Preordery są? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam nawet prekomputera.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Dodali uniki prawie jak w Bloodbornie

https://www.youtube.com/watch?v=zI09ZVuX5XI

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie do końca - ten ruch to combat art dla sztyletu (zauważ spadek paska many).
Chociaż chciałbym, żeby dodali akurat te uniki z Bloodborne, bo te rollowanie w soulsach wygląda komicznie :c
"Dark Souls Pre-Alpha Footage"

 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Nie do końca - ten ruch to combat art dla sztyletu (zauważ spadek paska many).
Chociaż chciałbym, żeby dodali akurat te uniki z Bloodborne, bo te rollowanie w soulsach wygląda komicznie :c
"Dark Souls Pre-Alpha Footage"

Faktycznie, nie przypatrzyłem się. Wg mnie to fikołki są super zrobione w soulsach poza Dks2, świetnie pasują do systemów walki. W dks2 wszystkie animacje są zjebane, wyglądają jakby akcja rozgrywała się na lodowisku, mało dynamiczne i nienaturalne są.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

Seria Dark Souls
#375 2016-02-07, 21:21(Ostatnia zmiana: 2016-02-07, 21:27)
Kolejne video, z pierwszego bossa
https://www.youtube.com/watch?v=WBNTZuU8lzU


Też miły powrocik Santa Clausa w Dark Souls 3 :P
Spoiler


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest intro z gry - choć nie porywa jak te z dwójki :D
https://www.youtube.com/watch?v=YwqBwzjhXL4
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurde, nie umiem nic montować w tych skomplikowanych programach do robienia filmów ;c
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jak mi poślesz materiały, to Ci mogę to zmontować.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry