Seria Dark Souls 247087 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 247087

Odpowiedzi 728

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
LINK
2 ostatnie filmiki w tym artykule to gameplaye - jeden 16 minutowy a drugi 2 minutowy z bossa. Movesety broni i ogolnie system walki jak z jedynki, tyle ze szybszy i plynniejszy + agresywniejsi wrogowie i niezly design tego kawalka dema,  zapowiada sie swietnie

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Świetnie to wygląda. Szczególnie zadowolony jestem z level desginu. W 2 wszystko było płaskie, nudne i bez polotu. A tutaj na nowo czuć klimat jak za czasów 1. Walka - bałem się o to, ale widzę, że tempo jest zbalansowane. I tak jak napisałeś system walki bardzo podobny do tego z 1 co też na wielki plus. I takie małe spostrzeżenie, estusy znowu przywracają życie od razu, chyba nawet szybciej niż w 1, trochę szkoda, ta niepewność przy piciu estusa gdy jesteś na hita była ok, ale jest to pewnie zabieg motywowany tempem gry.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Trochę przypomina mieszankę DS1 i Bloodborne 
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda przecudownie - nie myślałem, że kiedykolwiek będę poważniej myślał o sprzedaży nerki lol2
Relacje Vaatiego z gry: 
https://www.youtube.com/watch?v=JUOlfuEcQsc

Ogółem polecam cały kanał gościa, bo sporo robi dla community Dark Souls . 

Podoba mi się chyba wszystko, czego dowiedziałem się o DS3 poza tymi łatwymi backstabami - w pewnym etapie gry stały się one rakiem DS1. 
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Teraz w zasadzie czekam tylko na wymagania by wiedzieć czy tylko na sprzedaży nerki się skończy, bo to chyba będzie pierwsza gra, którą kupie po premierze :F

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W humblu jest DS1, jeżeli dodadzą DS2 i cena będzie niższa niż na steamie - biorę. Będzie ktoś zainteresowany chwaleniem słońca? (czytaj jedynkę już mam)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żadna promocja. Na każdej dowolnej wyprzedaży na steamie cena spada do 5€. 
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dla casuali którym się wydaje że DS było trudne 
http://kotaku.com/dark-souls-player-beats-the-game-using-only-his-voice-1723104648
https://www.youtube.com/watch?v=5m2a2dLdZ0M
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dla casuali którym się wydaje że DS było trudne
http://kotaku.com/dark-souls-player-beats-the-game-using-only-his-voice-1723104648
https://www.youtube.com/watch?v=5m2a2dLdZ0M


I jeszcze to:

https://www.youtube.com/watch?v=YdMwb7NYnJI

https://www.youtube.com/watch?v=ifODUG_wVDc

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
DS w klimatach limbo:
https://www.youtube.com/watch?v=BH-QmpBUUsk

Efekt ten odkrył przypadkowo jeden z użytkowników reddita -  CystisomaMagna,


bawiąc się ustawieniami narzędzia Reshade.
Jak uzyskać taki efekt?
https://www.youtube.com/watch?v=sh1AYgJKbHk


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ej ludzie w DS mam problem. Jak idę do pobliża firelink shrine to mi się polygony glitchuja przez cały ekran i nic nie widzę. Nie mogę tak robić nic w pobliżu FS . Czy ktoś miał ten bug ? Spróbuje reinstall ale muszę wiedzieć czy savy sie jakoś nie uszkodzą.
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem co to za błąd. Klasycznie - spróbuj DSfixów itd. A jeżeli używasz, może masz po prostu źle skonfigurowany. 
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gameplay z gamescomu w nieco lepszej jakości
https://www.youtube.com/watch?v=h9hgpsuW9to


Widać między innymi te całe sword arts.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary

Squerol

Seria Dark Souls
#333 2015-09-20, 08:37(Ostatnia zmiana: 2015-09-20, 16:14)
Gameplay z gamescomu w nieco lepszej jakości
https://www.youtube.com/watch?v=h9hgpsuW9to


Widać między innymi te całe sword arts.

To już nie z gamescomu, tylko z TGSa (Tokyo Game Show).
Zmienili cyferki swordartu na niebieski pasek, domyślam się że wpływ na niego będzie miał jakiś atrybut. Nawet bronie do rzucania czarów mają swordarty (z talismanami nie można nam zbić poise'a na ten przykład). Dorzuce jescze widea z potyczki z minibossem Frost Knightem, jeszcze z dema na gamescomie

https://m.
https://www.youtube.com/watch?v=hsxJRUwpk3Q


https://www.youtube.com/watch?v=JHVbkJsaQJk


Polecam kanał właśnie tego ziomka, ma sporo materiałów z dema na gamescomie
youtube.com/channel/UCW04ZGpKepRofJ4GOfN6nwQ

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakość tych materiałów na pewno nie zachęca do ich oglądania :v Dzięki tym dwóm filmikom wiem o Frost Knightcie tylko tyle, porusza się na czterech kończynach ;v Niedługo pewnie będzie duuuuuużo informacji, bo game informer był w siedzibie from, a DS3 jest tematem przewodnim numeru :ok:
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Jakość tych materiałów na pewno nie zachęca do ich oglądania :v Dzięki tym dwóm filmikom wiem o Frost Knightcie tylko tyle, porusza się na czterech kończynach ;v Niedługo pewnie będzie duuuuuużo informacji, bo game informer był w siedzibie from, a DS3 jest tematem przewodnim numeru :ok:

eee tam nie narzekaj,  jakość tych filmików wcale taka najgorsza nie jest. Game informer mówisz, dobrze wiedziec   :ok: Każde info o grze mnie bardzo ciekawi

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

Seria Dark Souls
#336 2015-10-01, 19:07(Ostatnia zmiana: 2015-10-01, 19:38)
Redakcja Gameinformera była już w siedzibie From Software; mieli okazję zagrać w DSIII i zadać twórcy kilka pytań:

Cytuj
P: Tarcze nadal się do czegoś przydają? Czy może DS3 czerpie przykład z Bloodborne'a?
O: Można powiedzieć, że część rzeczy zostało zaczerpnięte z Bloodbrone,
jeżeli chodzi o dynamikę walki, ale tarcze są głęboko zakorzenione w
serii Dark Souls. Nadal wydają się one być bardzo użyteczne i stanowią
świetną metodę na grę.
 
 
P: Czy nowy system "Battle Arts" nie powoduje, że gra się zbyt łatwo?
O: "Battle Arts" to z całą pewnością potężna rzecz, ale wygląda na to, że
lwią część przeciwników da się pokonać bez ich użycia. Czy będą one
"furtką" w trudnych strefach lub w walce z trudnymi bossami? Wątpię w
to, ale z pewnością na chwilę obecną stanowią drobne ułatwienie.
Podkreślamy, że poziom trudności był bardzo zbliżony do tego z
poprzednich gier, może nawet trochę wyższy. Zawsze lubię rzucać jedno
stwierdzenie w każdej dyskusji o poziomie trudności w Dark Souls - Twoja
 pierwsza gra z serii będzie najtrudniejszą, w którą zagrałeś i
kiedykolwiek zagrasz, taka jest zasada. Kiedy już poznasz niezwykłą
mechanikę gry, będziesz miał o wiele łatwiej w każdym kolejnym tytule,
po jaki sięgniesz.
 
 
P: Czy w grze nadal istnieje system Pamięci Duszy?
O: Nie, Dark Souls III będzie dobierało współgraczy na podstawie poziomu Dusz.
 
 
P: Czy da się stworzyć postać, która walczy wyłącznie za pomocą łuku?
O: Trudno nam w tej chwili na to odpowiedzieć, ale na podstawie tego, co widzieliśmy - jest to bardzo prawdopodobne.
 
 
P: Czy Dark Souls III pozwoli na grę ze znajomymi bezpośrednio, czy znów będziemy musieli używać tego "głupiego pierścienia"?
O: To, co zdołaliśmy wyciągnąć od twórców w rozmowach o grze, wskazuje na
to, że powrócą oni do systemu sigili i przyzywania, choć nie będzie to
pewnie tak skomplikowane, jak używanie dzwonów w Bloodborne. Na chwilę
obecną zgadujemy, że będzie to coś właśnie na wzór wspomnianego
pierścienia.
 
 
P: Będziemy mieć więcej opcji względem używania dwóch broni?
O: Prawdopodobnie tak. Widzieliśmy już pewne specyficzne zestawy złożone z dwóch broni i dostosowane do nich style walki.
 
 
P: Czy dobrze przyjrzeliście się statystykom postaci w czasie gry?
O: Właściwie, to za każdym razem, kiedy mieliśmy możliwość pogrania w Dark
 Souls 3, ekrany statystyk i ekwipunku były dla nas niedostępne i choć
chcielibyśmy móc udzielić więcej informacji o tym, jak to wszystko
wygląda, to w tym temacie niestety nic dla was nie mamy.
 
 
P: Jak wygląda poziom trudności? Jest trudniej, niż w Bloodborne albo Dark Souls 2?
O: Tak, poziomy w wersji demo, w którą graliśmy, były na pewno
trudniejsze, niż w poprzednich grach, ale nie jest to żaden pewnik,
biorąc pod uwagę fakt, że nie mieliśmy żadnej wiedzy o poziomie postaci,
 statystykach albo ekwipunku.
 
 
P: Czy w grze będą wielkie kraby, które można przewrócić i zaatakować w czułe miejsca?
O: Tak. Z tego, co słyszeliśmy, bitwy w grze oparte są o prawdziwe wydarzenia z historii Japonii.
 
 
P: Czy światy graczy będą w jakiś sposób połączone ze sobą, jak miało to miejsce w Dark Souls?
O: O ile możemy mówić tylko o strefach, które mogliśmy odwiedzić w grze, to tak.
 
 
P: Czy przeciwnicy mają jakiś limit na odradzanie się, jak w Dark Souls 2?
O: Nie, przeciwnicy odradzają się cały czas.
 
 
P: Czy rozgrywka jest tak samo dynamiczna, jak na trailerach?
O: Tak, dziękujemy ci, sprzęcie obecnej generacji.
 
 
P: Co możecie nam powiedzieć o przedstawionej w grze historii?
O: Historia jest połączona z poprzednimi grami z samej natury rzeczy, mówi
 przecież o Panach z Cinder - Miyazaki powiedział nam, że Gwyn będzie
grał specjalną rolę z tego powodu (nie oznacza to, że znów będzie jednym
 z bossów, żeby była jasność). To połączenie sprawi, że będziemy
zmierzać w wielu różnych kierunkach, by osiągnąć nasze cele. Jestem
pewien, choć trudno jest cokolwiek wyciągnąć z tajemniczych komentarzy
Miyazakiego, że tym razem naszym celem będzie rozpalenie ognia; nie
będziemy jednym z Nieumarłych. Z powodu tej wielkiej zmiany fabularnej,
Człowieczeństwoo będzie wyglądało zupełnie inaczej, choć Miyazaki nie
zdradził nam, jak.
 
 
P: Czy Przymierza w DS3 będą bazowane na grze wieloosobowej, jak w DS2?
O: Tak, i, według Miyazakiego, uproszczone na wiele sposobów, by ich działanie było łatwiejsze do zrozumienia.

Źródło: GameInformer.com

Post połączony: 2015-10-01, 19:38
Na tegorocznym Warsaw Games Week będzie możliwość ogrania Dark Souls III!

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Czy mi się wydaje albo Dark Soulsy są bardzo podobne do tej gry ? Oczywiście w dobrym kierunku.  :P
https://www.youtube.com/watch?v=4tbcZvGSgVk

 
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#338 2015-10-02, 10:46(Ostatnia zmiana: 2015-10-02, 14:03)
@Mark56 Dark Souls jest podobny do wielu gier, to co go po prostu wyróżnia na ich tle, to głęboki system walki, autorskie mechanizmy, specyficzny sposób opowiadania historii - ogółem genialne zaprojektowanie gry, przejawiające się na każdym kroku.

@R4zor Odnosząc się do tego wywiadu (w którym w końcu nie wiem, czy rozmawiali z Miyazakim czy Game Informerem :v)
Nie wiem czemu podejrzewają Sword Arts (czy też Battle Arts) o ułatwienie rozgrywki, przecież to nic innego jak zwykłe poszerzenie movesetu broni. Specjalne ataki towarzyszą już przecież serii od dawna (patrz specjalne ataki smoczych mieczy) - kosztowały one jednak brak ataków ze zwykłego movesetu, a zamiast many kosztowało to stan wytrzymałości oręża. Sword Arts nie jest niczym tak nowym, to po prostu rozszerzenie istniejącego już systemu. Już o tym wiedziałem, ale cieszy brak obecności pamięci dusz - DS2 na top tierach (w moim przypadku 50mln) już z trudnem można było znaleźć grę multiplayer - a na dzień dzisiejszy, parę miesięcy po premierze i Scholar of the First Sin jest to prawie niemożliwe. Na low tierach z kolei gra nadal tętni życiem.
No i to...
Cytuj
P: Czy w grze będą wielkie kraby, które można przewrócić i zaatakować w czułe miejsca?
O: Tak. Z tego, co słyszeliśmy, bitwy w grze oparte są o prawdziwe wydarzenia z historii Japonii.
wut? :v

Ciekawi mnie za to ostatnie pytanie - o historii. Pomijając już genialne tłumaczenie "Panach z Cinder" :F :F
Ale granie nie nieumarłym? Jestem ciekaw jak to się ma do świata Dark Souls. Wiem, że można było spotkać tam postacie ludzkie - patrz córka Sigmayera, ale system respawnów, tworzenie ognisk? Granie nieumarłym miało swój specyficzny klimat. Kiedy traciło się człowieczeństwo nasza postać była gnijąca i ohydna - czuło się obrzydzenie grając nią i chciało się zachować człowieczeństwo, które można było bardzo łatwo stracić, wraz z ludzkim wyglądem. Fajnie byłoby gdybyśmy grali nie-nieumarłym na samym starcie gry i tracili ten status wraz z pierwszą śmiercią. Z jakimś unikalnym zakończeniem na koniec za run bez śmierci c:

O tym, że na Warsaw Games Week będzie można ograć DS3 też wiedziałem - i nawet się przymierzałem, ale cena biletów mnie trochę odstraszyła. Także na razie pozostaje mi oglądanie sobie tego genialnego trailera w kółko :v
https://www.youtube.com/watch?v=2HIxuGi_2TQ
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Aztek
Cytuj
P: Czy w grze będą wielkie kraby, które można przewrócić i zaatakować w czułe miejsca?
O: Tak. Z tego, co słyszeliśmy, bitwy w grze oparte są o prawdziwe wydarzenia z historii Japonii.

wut? :v
Też nie wiem o co w tym chodzi.:hmmm:Poszukam, może znajdę odpowiedź.
Co do WGW: ja się wybieram, może coś tam nagram i wstawię :D (a jak nie pozwolą to chociaż opiszę coś w tym temacie).

Cytuj
Odnosząc się do tego wywiadu (w którym w końcu nie wiem, czy rozmawiali z Miyazakim czy Game Informerem :v)
Game informer zadał powyższe pytania głównemu twórcy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry