Seria Dark Souls 245719 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 245719

Odpowiedzi 728

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Bloodborne, Demonsouls Protoplasta Ds, Darksiders seria wzorowana w dużej mierze na Demonsouls,  unikalność pierwsza klasa
Bo piętnasta część assasyna czy gta jest w huj unikalna, szczególnie assasyn ze swoim nieudolnie prowadzonym yin yang i tym samym "przełomowym" gamplayem od sześciu lat.


A tak bardziej serio - oni twierdzą że wiedzą coś o Soulsach lepiej od Azteka  :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Cytuj
Powinni skupić się na elementach rpg DS, jeśli miała by być 3.
Dobrze, że to nie ty wyznaczasz kierunek rozwoju produktów FS, dzięki bogu!!

Cytuj
Aztek, nikt jej nie podrabia o ja pierdole padłem i nie mogę wstać
Bloodborne, Demonsouls Protoplasta Ds, Darksiders seria wzorowana w dużej mierze na Demonsouls,  unikalność pierwsza klasa
Wypowiedział się człowiek, który z grami od FS miał styczność przez kilka h(i to pewnie przesadziłem)w dodatku grając tylko w DSa 1, znawca fchuj :ok: A to porównanie z Darksaidersem po prostu zrobiło mi dzień z rana, naprawdę :lol2: Co do reszty wypowiedzi, pozostawię to bez komentarza.


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Seria Dark Souls
#222 2015-06-03, 14:12(Ostatnia zmiana: 2015-06-03, 15:09)
Cytuj
Powinni skupić się na elementach rpg DS, jeśli miała by być 3.
Dobrze, że to nie ty wyznaczasz kierunek rozwoju produktów FS, dzięki bogu!!
No jasne, bo lepiej robić zwykłą siekankę  :facepalm:

Spoiler


Czyli jednak da się zrobić porządnego rpg, z dobrą mechaniką walki.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Aztek, dalej będziesz twierdził ze DS jest unikalny i nikt go nie podrabia mimo ze to nie prawda, gdzie sam jest udoskonalaną podróba Demonsoulsa, ja podałem tylko przykłady na szybkości, ja się czepiam stwierdzenia ze DS jest unikalny co ofc jest totalnie gówno prawda bo niema tu mowy o żadnej unikalności.

DS to cRPG z elementami H&S lub na odwrót oba stwierdzenia są poprawne, nie jest to unikalny gatunek bo gier tego typu jest od zajebania, zaś sam DS jest wzorowany na Demonsoul a to ze sporo gier jest wzorowanych następnie na DS to prawda ale nijak ma się to do stwierdzenia ze DS to unikat, bo nim za chuja nie jest i w obecnej sytuacji runku gier nie będzie.

Zas Darskisders był wzorowany na Demonsouls to nie jest nowość różnica polega na tym ze dzięki komiksowo-luźnej oprawie wyszedł znaczenie lżejszy tytuł o dużo lżejszym klimacie.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Demon souls jest dla dark souls tym czym dla assasins creed jest Prince of Persia, czaisz? A jeżeli darksiders jest wzorowany na dark souls to w huj im nie wyszło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Ale nadal jest to formuła wypracowana przez FS, więc mówienie o tym, ze podrabiają oni własne gry jest co najmniej idiotyczne.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
On dalej myśli, że Darksiders jest wzorowane na Demon's Souls, nie potrafiąc nawet poprawnie napisać tytułu. Kiedyś umrę przez niego na raka ;-;
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Demon souls jest dla dark souls tym czym dla assasins creed jest Prince of Persia, czaisz? A jeżeli darksiders jest wzorowany na dark souls to w huj im nie wyszło.
Sawik nie syp takimi tytułami, bo nie ogarnie   :lol2:

On dalej myśli, że Darksiders jest wzorowane na Demon's Souls, nie potrafiąc nawet poprawnie napisać tytułu.

W obu grach się walczy, to musi być wzorowane  :ok: :trollface: :lol:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Demon souls jest dla dark souls tym czym dla assasins creed jest Prince of Persia, czaisz?
Są nawet bliższe - Dark Souls nie był Demon's Soulsami 2 ze względów prawnych - dzięki temu seria nie jest wydawana jako exclusive Sony. 

Cytuj
W obu grach się walczy, to musi być wzorowane    
Dasz wiarę, że w Darksiders są elementy RPG!?!?!?!?!?!?!?
Co do iście tizgerowego porównania "Demonsoul" do Darksiders to nawet wygooglowałem - nie znalazłem NIC. Wyczarowane z tizgarowatej dupy. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja dalej aztek czekam aż przyznasz się do błędu i powiesz ze pomyliłeś się i DS nie jest unikatowy bo tylko do tego się odniosłem resztę waszego pierdolenia mam w dupie bo mnie temat nie interesuje, interesuje mnie blednę stwierdzenie ze strony azteka 

Widac nie masz pojęcia o Darksiders ni chuja, 2 to w dużej mierze gra Crpg z domieszka H&S no ale co ktoś taki jak ty który nie grał może mieć jakikolwiek pojecie o tej serii.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Seria Dark Souls
#230 2015-06-03, 18:08(Ostatnia zmiana: 2015-06-03, 18:16)
Cytuj
ale co ktoś taki jak ty który nie grał może mieć jakikolwiek pojecie o tej serii.
Ach ta hipokryzja...

W dodatku twierdzisz, że Darksiders jest praktycznie kopią Dsa tylko dlatego, że jest to gra cRPG z domieszka H&S :lol2: To tak samo jak twierdzić, że 2 książki są takie same, bo to fantasy :facepalm:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kurwa, gry from software są unikatowe, teraz nie masz czego się przyczepić, spierdalaj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Czyli tylko FS robi CRPG z elementami H&S? nie no kurwa logika sawika ja prld to ja jednak EOT w tym temacie bo z fanatyzmem nie wygrasz to jest kurwa stan umysłu jak Rosja.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
No ukorz się aztek i przyznaj mu rację, jezu. Tego są miliony - albo darksiders, albo God of War, albo na przykład ta seria "Devil May Cry". To wszystko jest przecież totalnie wzorowane na Soulsach, w DmC masz nawet dusze do zbierania. Zerżnięte jak się patrzy.

Albo nawet Gothic! Soulsy zerżnęły gameplay z gothica!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I skyrim! Ale tam na dusze mówią "exp" i udają że nie ściągają! 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sawik chyba dobrnął do apogeum dyskusji niespodziewanie obracając ją na twoją stronę Tizgar. Może nie miałeś racji o Darksiders ale popatrz na Skyrim.
Totalnie te same gry. Wchłanianie dusz smoków, tpp, walka z tarczami i mieczami. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zas Darskisders był wzorowany na Demonsouls to nie jest nowość
Skoro to nie nowość przedstaw jakąkolwiek wzmiankę o tym. Od dziś będę uważał że kłamiesz w każdym temacie dopóki nie podasz źródła informacji
#nadal_pamiętam_o_GTA_V
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
2 to w dużej mierze gra Crpg z domieszka H&S no ale co ktoś taki jak ty który nie grał może mieć jakikolwiek pojecie o tej serii.
Rozpierdala mnie logika Tizgara.  :pokerface: 

Gry mimo tego samego gatunku, różnią się i to bardzo.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
2 to w dużej mierze gra Crpg z domieszka H&S no ale co ktoś taki jak ty który nie grał może mieć jakikolwiek pojecie o tej serii.
Rozpierdala mnie logika Tizgara.  :pokerface: 

Gry mimo tego samego gatunku, różnią się i to bardzo.

Co się dziwić jak to gość +10 z okularami ala Harry Potter siedzącego 24/7 na PC'cie, którego dostał na komunii. Tak, ten pseudo zajebisty sprzęt warty milion kafli.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Fabiosek nie musisz się chwalić jak wyglądasz serio myślisz ze kogoś na TM interesuje to ze masz 10 lat i binokle z HP
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry