Seria Dark Souls 245575 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 245575

Odpowiedzi 728

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie ma strzałeczki w grach, i ludzie się gubią już  :ayfkm:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Mark56 - możesz ich zabić - popchasz trochę zrozumienie lore do przodu. Co do malowanego świata - tak, opłaca się jak najbardziej :D Tylko, żeby wejść do obrazu musisz odwiedzić ponownie Asylum i znaleźć w swojej celi "dzwiną lalkę".  Trochę jest z tym kombinowania (trzeba udawać jajko w gnieździe), co czyni tą lokację naprawdę OPCJONALNĄ, jeżeli gra się bez wiki :D 
Jak coś mam postacie lvl 50/80 - mogę pomagać. 
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Zrobiłeś nową postać i nic nie piszesz? <foch>

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wchodzenie do obrazu, wow ;o
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Najpierw grałem jak najbardziej bez wiki. Poczytałem sobie tylko o stats, humanity i takie tam ... Bylem tu i tam , nawet w Asylum jeszcze przed przejściem undead burgu ... Ale tak właściwie granie bez wiki jest takie toporne bo się dużo rzeczy nie znajdzie/ nie zrozumie.... 
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Moja postać ma 21 poziom, też mogę komuś pomóc. :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#206 2015-05-22, 15:47(Ostatnia zmiana: 2015-05-22, 23:48)
Ty Adanos bardziej potrzebujesz pomocy xD
@Mark56 - tobie zapomniałem odpowiedzieć na najważniejsze pytanie :D Teraz, kiedy masz naczynie władcy zniknęły żółte ściany mgieł - możesz się teraz dostać w nowe miejsca.
1. Archiwa książęce - na lewo po wyjściu z ogniska anor londo
2. Grobowiec olbrzymów - w głąb katakumb
3. Ruiny nowego londo - mogłeś tam iść caly czas, teraz gość w czerwonym da Ci klucz do pieczęci (mogłeś go zabić wcześniej, dropnąłby klucz)
4. Izalith - dalej w głąb po pokonaniu córy chaosu i nieustannego wyładowania


Cytuj
Zrobiłeś nową postać i nic nie piszesz? <foch>
Z morkiem sobie przechodzimy grę od początku :D
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Seria Dark Souls
#207 2015-05-24, 10:52(Ostatnia zmiana: 2015-05-24, 10:59)
Kolega nabrał większej ochoty na DSa 1 i postanowiliśmy sb zrobić challenge i przejść gre bez levelowania. Broń już raczej wybrana - nóż bandyty, albo kolczasty prosty miecz. I tu mini pytanie... Jaką modyfikacje najbardziej opłaca się wybrać? +15 odpada z wiadomych przyczyn, więc na co przeciwnicy mają najrzadziej odporność?

@Edit
W zasadzie po głębszym zastanowieniu wchodzą w grę tylko dwa: ogień i błyskawice.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podam tylko tyle info: http://darksouls.wiki.fextralife.com/Blacksmith+Giant+Hammer
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Weź ogień, na błyskawice część bossów jest odporna, orenstain, smoug, gwyn, a na ogień są wrażliwi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Podam tylko tyle info: http://darksouls.wiki.fextralife.com/Blacksmith+Giant+Hammer
Hmm... Ciekawe. Szybka, duży range, fajne moveset, zatwierdzam :ok:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Podam tylko tyle info: http://darksouls.wiki.fextralife.com/Blacksmith+Giant+Hammer
Hmm... Ciekawe. Szybka, duży range, fajne moveset, zatwierdzam :ok:
Przemyśl to jeszcze :lol2:
Będziesz musiał twohandować i możesz tą broń zdobyć stosunkowo późno.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Spotkanie z tym kowalem to praktycznie początek gry, trzymanie oburącz też nie jest jakimś wielkim minusem, bo z moją stamą blokowanie bossów jest pointless, a z większością mobów radzę sb parowaniem/backstabami, więc szybkie przełączanie się na oburącz nie jest mi obcy .  Do tego dobry bazowy dmg jak na wymagania, w porównaniu ze sztyletami, których miałem pierwotnie używać. Jedyną wadą jest to, że nie ma większych obrażeń od krtyków, ale bazowy dmg+pierścień szerszenia mi to zrekompensują. Więc na moje wyzwanie zapowiada się dobrze. A zobaczymy w praniu(o ile dam rade przejść do Anor Londo :lol2: )

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spotkanie z tym kowalem to praktycznie początek gry
Wut? Anor Londo to początek gry? Wiem że grałem w bardzo dziwny i pomieszany sposób, ale bez przesady :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Tak, dla mnie gra zaczyna się od Anor Londo. 4, dość proste bossy poprzedzające dojście tam to ~3h roboty. Ale jak się nie ma na start głównego klucza to może się i wydawać mid-game. 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czytając w CDA...
To plotka, ploteczka, a nawet plotunia, bo źródłem jest "anonimowy informator", który skontaktował się z zachodnim serwisem o grach. Mimo wszystko wydaje się na tyle prawdopodobna, że może okazać się prawdą. 

W skrócie, bo i nie ma co się rozpisywać, Dark Souls 3 ma być podobno zapowiedziane podczas konferencji Sony (bo kogo innego?) podczas tegorocznego E3. Rządzić projektem ma znowu Miyazaki.
Dlaczego to prawdopodobne? Z wielu powodów. Seria sprzedaje się świetnie, daje platformie/wydawcy hardkorową reputację, jest unikatowa bo nikt jej nie podrabia (więc rynek się nie przesycił), stosunkowo łatwo można przedłużać jej życie za pomocą prostych DLC albo po prostu wbudowanego w nią meta-game... No wszystko jest na swoim miejscu. Już za dwa tygodnie powinniśmy się dowiedzieć, czy to prawda!

:lol:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
jest unikatowa bo nikt jej nie podrabia
#LOTF
Spoiler
ta gra to gówno swoją drogą, chyba jedyny moment w moim życiu w którym żałowałem że wydałem forsę na grę. nie wiem jak można wsadzić gameplay soulsów i mimo to zrobić nudną grę.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Powinni skupić się na elementach rpg DS, jeśli miała by być 3.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Aztek, nikt jej nie podrabia o ja pierdole padłem i nie mogę wstać
Bloodborne, Demonsouls Protoplasta Ds, Darksiders seria wzorowana w dużej mierze na Demonsouls,  unikalność pierwsza klasa

Popularność to kwestia tego ze po prostu jest spore grono któremu gra przypadła do gustu to tak jak było kiedyś z Asasinem który teraz się przejadł logiczne jeśli by ciągnęli DS do 10 to pewnie przy 5 ludzie zaczęli by jebać ze nudne głupie i chuj wie co jeszcze.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#219 2015-06-03, 04:40(Ostatnia zmiana: 2015-06-03, 07:51)
Lol, Tizgar znowu w akcji :lol:

Bloodborne i Demon's Souls należą do serii Soulsów robionych przez From Software.
Darksiders wzorowane na Demon's Souls? :F :F :F :F :F :F





Post połączony: 2015-06-03, 07:51
Jeżeli chodzi o prawdziwe "podróbki" to znam dwie - Lords of the Fallen i Deep Down. 
https://www.youtube.com/watch?v=ivwgE_t8a5s

Z tym, że jeżeli chodzi o Deep Down to takie było tylko pierwsze wrażenie - kolejne informacje ujawniane o grze mówią jasno, że z Soulsami nie będzie to miało nic wspólnego.

Jeszcze inna sprawa, że Dark Souls był inspiracją dla masy innych gier - jego ficzery (z różnym skutkiem) podłapało między innymi Watch_Dogs, Wiedźmin 3, Metal Gear Solid 5, Destiny, Shovel Knight (<3) czy... interface PS4
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry