Seria Dark Souls 245557 728

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 31.10.2013 roku

Wyświetleń 245557

Odpowiedzi 728

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak w ogole DS1 mial jakis limit fps w grze?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na PC ograniczony do 30, można go zdjać DSFixem i grać w 60. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zaznaczamy że zdjęcie limitu ma swoje wady.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Niby jakie?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie można bodajże skoczyć po katanę w blighttown, a w readme jest napisane coś o zjeżdżaniu na drabinie (choć nic o tym nie wiem). 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I niektórzy mają problemy z przenikaniem przez tekstury.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Seria Dark Souls
#266 2015-06-17, 10:08(Ostatnia zmiana: 2015-06-17, 10:21)
Na podstawie ponad 200h grania:
Cytuj
Nie można bodajże skoczyć po katanę w blighttown, a w readme jest napisane coś o zjeżdżaniu na drabinie (choć nic o tym nie wiem).
Dementuje.
Cytuj
I niektórzy mają problemy z przenikaniem przez tekstury.
W tylko jednym miejscu, przy schodzeniu/zjeżdżaniu w dół drabiną w wieżyczce koło dolnego mostu pod wiwerną. Wtedy wystarczy zeskoczyć z tej drabiny :ok:

A nawet jak występują tak mało istotne bugi(które da się ominąć) to nie mają znaczenia przy graniu przy ~45 fps(bo nie oszukujmy się na fullhd 60fps to trzeba mieć jednak niezły sprzęt :lol2:)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ostatnio pisał do mnie gość - miał to na drodze do otchłani, (tam za Capra), ogólnie różni ludzie mają to w różnych miejscach. Nie wiem i nie chcę wiedzieć czym jest te różnice są spowodowane. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
w drodze do Głębin* :lol:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Po pierwsze: to nie jest ostatni Dark Souls. Natomiast będzie to dla serii zwrotny punkt (...) to ostatni projekt, nad którym zaczęliśmy prace zanim zostałem zostałem prezesem (w 2014 r. - przyp. red.). From Software rozpoczęło go jeszcze za starej generacji. Zatem to punkt zwrotny, ale nie finał.
-Hidetaka Miyazaki
Kryzys zażegnany :lol2:
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak, też o tym czytałem :D - coś całe z CDA skopiowałeś xD 
Cytuj
(w 2014r - przyp. red.)"

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Vaati był na E3 i miał okazję obejrzeć Dark Souls 3 w akcji, odsyłam do FAQ :D
https://www.evernote.com/shard/s281/sh/4ab3a9f5-cfbb-46fc-9a34-a9472ab2a2f0/b95611a5948d5c78

4 ważne info :D
Cytuj
Will it be as easy as the first two?
Difficulty and a sense of satisfaction in-keeping with the series was emphasised.

How do the sword arts work?
I believe that each category of weapon has a different "weapon art" associated with it, that can be activated when a button is pressed (probably L2).
When wielding a short sword, our character went into a different fighting stance once L2 was pressed. From here, we could perform different attacks! There was one to break an enemy's guard, and another that quickly closed the distance between us  & our opponent. 
When wielding a greatsword, we had the ability to slam an enemy (presumably with hyper armor, without being staggered) and also the ability to do this huge uppercut that flung our opponent into the sky.
The dual-wielded scimitars had a variety of spin attacks.
Personally I hope that we can customise these weapon arts - I remember miyazaki saying something along these lines. Hope that answers your question!

Any information about Soul Memory being removed or changed?
No more soul memory! Miyazaki mentioned they'll be going with Soul Level.

Enemy design?
Very Dark Souls (dark fantasy, medieval)..but there were a lot of enemies that had the more "deathly" bloodborne look. The dogs for example had these sunken, creepy faces like the pthumerians from Bloodborne. 
We saw hollows, hollow soldiers, knights, dogs, a stone dragon, a hollow that turned into this black mass..and a boss.
The boss was called the "Dancer of the frigid wastes" I believe. It was tall, thin, with midnight blue armor and elongated limbs. It didn't attack, rather..it danced. It never had any jarring movements, and it was difficult to see where its attacks were coming from. It was awesome - you had to learn its dance to fight it!
Yup... trzeba nauczyć się tańca bossa, żeby móc go pokonać - brzmi zajebiście :lol2:
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Myślę, że trójka nie jednym zaskoczy swoich graczy :D

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
https://www.youtube.com/watch?v=XxliiQVzdTE

https://www.youtube.com/watch?v=w-GpnF7jIJk

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem zawiedziony, że nie przemycili gameplayu :c
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Seria Dark Souls
#275 2015-06-30, 13:30(Ostatnia zmiana: 2015-06-30, 13:56)
Jak ustawic w tym cholernym DS klawisze pada? Pierdolą mi na ekranie jakieś klawisze,a ja nie ogarniam które to -__-
I czemu nie moge nosic tarczy i miecza razem?

Po drugie, co ten dsfix daje i jak sie go instaluje? Wkleilem go do gry, i nawet nie wiem czy juz dziala -,-

I co daje dar bliz. czlowieczenstwa czy jakos tak.

 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Seria Dark Souls
#276 2015-06-30, 14:14(Ostatnia zmiana: 2015-06-30, 14:24)
Witamy w Lordran :lol:

Ogółem nie wiem co można chcieć w zmianie przycisków pada :v Jeżeli twój nie działa na microsoftowych sterownikach x360 to są programy, które Ci pomogą.
Randomowy temat w internecie: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3050510
Choć podejrzewam, że po prostu nie umiałeś się wysłowić i chodzi o sterowanie na klawiaturze i myszy, oraz to, że pokazane są przyciski pada :F Są mody, które podmieniają to na klawisze klawiatury, choć nie chce mi się szukać. Same sterowanie najlepiej zmienić z DSFixem w pliku DSfixKeys.

DSFix daje mnóstwo opcji niedostępnych w grze - po prostu ją poprawia. Pliki z DSFixa musisz wrzucić do folderu Dark Souls\Data\. Możesz go skonfigurować edytując plik DSFix.ini. Interesuje Cię przede wszystkim rozdzielczość (renderowana) i limit fpsów.

Bliźniacze człowieczeństwo to takie dwa człowieczeństwa w jednym. Samo człowieczeństwo jest dość istotnym elementem DS. Możesz poświęcić jeden punkt człowieczeństwa przy ognisku, by odzyskać ludzką formę* lub rozpalić je, by odnawiało Ci więcej butelek estusa. Do tego im więcej człowieczeństwa masz w sobie, tym jesteś odporniejszy na obrażenia i efekty wszelakiego typu oraz zwiększają się szansę na drop (niektórzy przeciwnicy mają wyposażenie, które CHCESZ mieć... wtedy przyda się zapas człowieczeństwa, by zwiększyć swoje szanse).
Kilka słów jeszcze o ludzkiej formie... będziesz nie tylko ładniejszy, co zyskasz opcje multiplayerowe. Będąc w ludzkiej formie będziesz mógł wezwać do swojego świata innych ludzi do pomocy lub możesz zostać przez nich najechany. Kiedy zginiesz tracisz ludzką formę, choć punkciki człowieczeństwa (jeżeli jeszcze jakieś miałeś) możesz odzyskać dochodząc do swojej plamy krwi.

 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja gram na padzie, piszą mi na ekranie LT, i nawet nie wiem który to klawisz :F

Nawet nie wiem jak podejrzyć/zmienić je -,- W w grze pewnie 2/3 klawiszy nie jest przypisane do mojego pada :|

I gdzie zmienić w pliku aby było 60 fps?

@down - Ja nie mam xboxowego pada
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja gram na padzie, piszą mi na ekranie LT, i nawet nie wiem który to klawisz :F

Nawet nie wiem jak podejrzyć/zmienić je -,- W w grze pewnie 2/3 klawiszy nie jest przypisane do mojego pada :|

LT to klawisz na Xboxowym padzie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skorzystaj z x360ce. Gra będzie widzieć twojego pada jak xboxowego, ale gdzie leżą na nim jakie przyciski musisz się niestety już sam nauczyć. 

Jeszcze o Dark Souls 3... jest parę nowych screenów od jakiegoś czasu :D



 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry