Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1536775 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1536775

Odpowiedzi 4348

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Wiem że o tym było wałkowane z tysiąc razy ale nie chcę mi się przeglądać 210 stron na tym temacie szukając porad
Więc pytanie jakie macie porady na początek gry?

A co dokładnie byś chciał wiedzieć?

Walcz metodą save/load, nie możesz zostać trafiony, rób uniki a wybijesz wszystko przed wejściem do khorinis.
Rób KAŻDY możliwy qest dla exp, zbieraj wszystko, dosłownie wszystko co się da zebrać.
 

Rockplat

Rockplat

Użytkownicy
posty108
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak rozwijać się na początku gry, umiejętności i inne pierdoły
Chcę być guru
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
 

Pan Smoków

Pan Smoków

Użytkownicy
posty24
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie grałem guru ale chyba ma najciężej z magów.
Jeśli chcesz grać na niższych poziomach trudności to mana do 54 z PN potem zostajesz czeladnikiem Constantino który daje +15 do many i potem już tylko bonusy. Zdobywasz kapelusz w krypcie koło karczmy Orlana, kupujesz pierścień oświecenia i amulet oświecenia, i jeszcze pierścień koło zawalonej wieży niedaleko latarni morskiej i powinieneś mieć wystarczającą ilość many do zostania guru. Nie wiem konkretnie ile trzeba na guru ale pozostali magowie muszą mieć 100 many. Trofea myśliwskie wszystkie, bo kasa się przydaje i to zawsze dodatkowa inteligencja. Czytasz wszystkie księgi  i uczysz się wszystkich umiejętności za 1-3 PN. Skradanie się, otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa to konieczność. Nie wsadzaj Fernando do więzienia dopóki nie zrobisz zadania Galahada; nauka magii u niego to konieczność jeśli grasz na 1.3.2 ,bo bez zniszczenia ożywieńców nie zabijesz żadnego szkieleta a jest ich w grze sporo. Jak już zostaniesz guru to rób runę włócznia Śniącego i naucz się walki 1h lub 2h do 30% żeby walczyć kosturem, do 100% może dojedziesz z bonusów. Ponoć guru może nabijać manę codziennie paląc fajkę wodną. W drugim rozdziale uczysz sie pięści wichru, kupujesz wszystkie receptury u kupców (dodatkowy int) i uczysz się wszystkich mikstur do życia i many (jeśli guru faktycznie może nabijać manę z fajki w nieskończoność to eliksiry many można sobie odpuścić, będzie więcej rdestów do hp). Zbieraj wszystkie polne i leśne jagody żeby zrobić z nich mikstury; analogicznie z ciemnymi grzybami ale z nich chyba lepiej robić kompot bo nie wymaga rdestów. W Jarkendarze z miksturek i innych bonusów da rady uzbierać 1000 HP na zbroję kruka. Ze zniszczeniem ożywieńca da się w drugim rozdziale zebrać wszystkie sfery i zrobić questa z Senyakiem żeby ulepszyć Szpon Beliara, bo guru nie ma potem mocnych czarów. W 3 rozdziale nie trzeba się uczyć żadnych czarów w 4 też ale możemy już wtedy używać czaru z Uriziela (tchnienie śmierci). Powinno być już łatwo. U opiekunów wybierasz ścieżkę ognia żeby mieć jakieś czary obszarowe (mała burza ognista). Potem trzeba oszczędzać punkty na ostatnie kręgi, deszcz ognia i ewentualnie wir.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Pan Smoków guru nie może nosić kapelusza w nowszych wersja, guru może nosić maskę śniącego, którą zdobędzie dopiero po zdobyciu uriziela (nie dotyczy 1.2 i mniejszych) ;(
 
while(false) Do();

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Guru to nie jest mag, tzn to takie połączenie wojownika z magiem, a nie czysty mag, dlatego kapelusza nie nosi.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 
while(false) Do();

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To załóż kapelusz maga. Gra Ci szybko wyjaśni czy masz rację.
 

Pan Smoków

Pan Smoków

Użytkownicy
posty24
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To w takim razie guru jest jeszcze słabszy niż myślałem, bo kapelusz daje niezłe bonusy. Maska Śniącego może i lepsze ale dopiero po przejściu Świątyni, a to nie takie łatwe.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Zawsze mnie dziwiło czemu tylko osób chce koniecznie grac tym guru, postać nic ciekawego, nekromanta jest dużo ciekawszy.
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Maska Śniącego jest gorsza dla maga od kapelusza bo nie dodaje inta.
 

Pan Smoków

Pan Smoków

Użytkownicy
posty24
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Maska Śniącego dodaje inta i to tyle samo co kapelusz.
@garry18 Guru to wyzwanie :D To najgorsza klasa. Jak dla kogoś rzeźnik za łatwy to wybiera guru na rzeźniku.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Maska Śniącego dodaje inta i to tyle samo co kapelusz.
@garry18 Guru to wyzwanie :D To najgorsza klasa. Jak dla kogoś rzeźnik za łatwy to wybiera guru na rzeźniku.

Hehehhe... no może wtedy ma to jakiś sens :P
 

Rockplat

Rockplat

Użytkownicy
posty108
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Eee, przerwę wam tę dawanie porad bo teraz gram w Returninga 2.0 ale może zachowam na później :D
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Maska Śniącego dodaje inta i to tyle samo co kapelusz.
@garry18 Guru to wyzwanie :D To najgorsza klasa. Jak dla kogoś rzeźnik za łatwy to wybiera guru na rzeźniku.
Według mnie właśnie guru jest łatwy, bo jak ma się pięść wichru, to jest już łatwo. Szkoda, że oprócz tej runy nie ma za bardzo fajnej innej gildyjnej ;(.
 
while(false) Do();

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wydaję mi się że jak chcesz hardcore na rzeźniku w 1.3.2 to wybierasz paladyna z 1h :) ew. najemnika z 1h, ogólnie wojownik. Nie wiem jak jest z łucznikiem ale wydaje mi się że granie w rzeźnika na 1.3.2 z 1h bronią to masochizm... dlatego jak tak właśnie gram :D
 

Adu

Adu

Użytkownicy
posty92
Propsy3
  • Użytkownicy
Patch 1.3.2
Normalny
Łowca Smoków

Mam pytanie, jest w stanie podać ktoś kolejność broni 1H która należy wymieniać z biegiem gry? obecnie jestem w Jarkendarze z Mieczem Blizny, jak to wygląda dalej jeśli chodzi o 1H
 

vaderum

vaderum

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.3.2
Łatwy
Bez gildii
Dołączyłem do obozu mysliwych i chcialbym ulepszyc pancerz mysliwego sobie ale nie mam pojecia jak i gdzie. Generalnie będę najemnikiem na 2h.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
To olej pancerz myśliwych i ulepszaj najemników.
 

vaderum

vaderum

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@garry18 zanim zostane najemnikiem chce zrobic pare questow bez gildii aby uniknąć bugów... Stad potrzeba upgrejdu zbroi nawet te 5 czy 10 pktow. Ulepszal na maxs bede zbroje kregu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry