Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1151567 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1151567

Odpowiedzi 4348

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Uriziel?

Tzn są lepsze, ale przed irdorath raczej nie zrobisz prawie 600 siły
 

Ma7rku

Ma7rku

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Granie na łatwym ma swoje minusy, ale po 50h było żal zaczynać od nowa, żeby grać jeszcze dłużej  :hmmm:

Napalmowy jaszczur nadal zabija na "hita"  :trollface: :ok:
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Na 1.3.2 ten jaszczur tak ma :] ale jak wbijesz więcej odporności na ogień, to przestanie cie zabijać na hita :]

Z minusów na łatwym jest to że jest za łatwo :]
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1.3.1 Jak chce iść w Siłe i 2H to SŚ jest dobrym rozwiązaniem? bo ostanio przeszedłem lhivera najemnikiem i chciałbym coś innego
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Będzie dobre, będzie równie dobre jakbyś grał tak paladynem czy najemnikiem.
Tylko wygląd zbroi będzie inny no i questy.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra postac jak na poczatek 2R? jak nie to co najlepiej dodać,bo np mam problem z zabiciem polnego pelzacza i troche musze w niego wpakować
1.3.1 Normalny

https://imgur.com/4ofp5ua
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
No nie jest taka zła, ale ja na 1.3.2 miałbym już prawie tyle siły aby unieść smocza zgubę :P

Jedyny poważny błąd jaki widzę to za dużo PN wpakowałeś w 2h, w 2h dajesz do 29, potem lecisz w siłę i pewnie dlatego masz tak mało siły, ale spokojnie nic tragicznego się nie stało, bo i tak od 250siły jesteś panem wszystkiego na 1.3.1

Dlatego wolę 1.3.2
 

styxu

styxu

Użytkownicy
posty64
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Grał ktoś łucznikiem na 1.3.2?
Mam pytanie:
1.Do ilu pakować w zręczność? Oczywiście 100+ w pierwszym rozdziale to obowiązek?
Przeszedłem kilka razy na patchu 1.3.1 na rzeźniku wojownikiem, ale nigdy nie grałem na 1.3.2 i to łucznikiem dlatego pytam, pozdro.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No nie jest taka zła, ale ja na 1.3.2 miałbym już prawie tyle siły aby unieść smocza zgubę :P

Jedyny poważny błąd jaki widzę to za dużo PN wpakowałeś w 2h, w 2h dajesz do 29, potem lecisz w siłę i pewnie dlatego masz tak mało siły, ale spokojnie nic tragicznego się nie stało, bo i tak od 250siły jesteś panem wszystkiego na 1.3.1

Dlatego wolę 1.3.2
Jeśli chodzi o silke to muszę już pakować 15pn za 5 pkt siły to tak średnio teraz dawać chyba w siłę,i tyle siły mam razem z amuletem i 2x Pierek siły
 

WhiskasReturn

WhiskasReturn

Użytkownicy
posty213
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś pewnie z 19-20 level wyciągnąć do tego momentu co jesteś teraz. Nie używając pnów na walke 2h do 45 byś miał już +10 siły. 5 leveli to też kolejne +15. I to by był już cap 90+ czystej siły od której robisz bonusy.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobra postac jak na poczatek 2R? jak nie to co najlepiej dodać,bo np mam problem z zabiciem polnego pelzacza i troche musze w niego wpakować
1.3.1 Normalny

https://imgur.com/4ofp5ua

Za słaba postać na Jarkendar. Siłę wbijasz do 94 pkt potem z eliksirów i tabliczek. Poziom niski powinieneś wejśc do Jara z przynajmniej 18 poziomem a skoro masz ledwo 15 już expiąc w Jara to podejrzewam, że wszedłeś tam na 14. Polne Pełzacze twarde to fakt, że mogą sprawiać problem. Bardzo słaby pancerz Harpia ma cię na strzała a Zombiaków praktycznie nie ruszysz taką siłą bo podejrzewam, że broń też nie wymiata.

Amulet Siły + 10 i pierki konieczne na tym etapie oraz Hełm Łucznika. Za dużo wjebałeś w 2H powinieneś mieć MAX 34% na tym etapie i by były PNy na Siłę
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
w siłe przestalem pakować jak musialem dodawać 15PN, to powinienem dalej leciec? poszedlem do jarka bo juz nie dawalem rady nikogo zabić a jaki jest lepszy pancerz bo nic innego nie widzialem?
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
w siłe przestalem pakować jak musialem dodawać 15PN, to powinienem dalej leciec? poszedlem do jarka bo juz nie dawalem rady nikogo zabić a jaki jest lepszy pancerz bo nic innego nie widzialem?

Już Ci odpowiedziałem wyżej, że masz pakować siłę do 94 pkt system wydajesz 15 PN w momencie jak masz 89 pkt i dopiero wtedy przestajesz i korzystasz z bonusów. Musisz teraz nadrobić źle wydane PNy ta postać jest za słaba na Jara. Wyczyściłeś teren wokół Bimbrowni Wino ? Wykonałeś questy dla myśliwych ?. Przed wejściem do Jarka koniecznie trzeba wyczyścić wszystko co się da można zostawić jedynie Trolle czy Nieumarłych za wyjątkiem tych w jaskini obok Słonecznego Kręgu gdzie czeka Hełm Łucznika konieczny do zdobycia przed jarkiem. Dodaje 25 Zręczności i polepsza zbroje dość sporo jak na początek. Powinieneś mieć skończony quest z handlarzem bronią i powybijanych bandytów to spory exp i cash. Nad przepaścią za Mroczną Wieżą jest sporo Ognistych Jaszczurów jedynie na ich bossa musisz uważać resztę można wyczyścić. To samo teren wokół piramid i za przejściem gdzie Młot Tarakota zdobyłeś mnóstwo pełzaczy i królowa. Powybijaj kilku bossów też. Jeżeli zacząłeś już używać bonusów do siły przed osiągnięciem 94 pkt siły (bez amuletów itp) to od razu zaczynaj od nowa bo nie dasz rady. Ale nie zniechęcaj się sam też tak miałem przy pierwszym podejściu do Returna nie jest to mod gdzie można robić co się chce nie znając wskazówek itd a na pierwszy raz wybrałeś dość wysoki poziom trudności
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przy okolo 70^ juz musialem wydać 15pktow wiec pomyslalem ze sie nie oplaca dawac 15 wiec zaczalem zakladac amuulety,wokol bimbrowni wyczyscilem dla mysliwych troche Q zrobilem ale nie wszystkie helm lucznika zdobylem Q z handlarzem broni mam przy koncu bo nie che wsadzic Fernando,czym wyczyscic ognistych z magii czy Białej,królowa nie żyje.Tak wiec nie dalbym rady wbic 94 bo ok70 i po 15PN szło  i dlaczego tylko 29%? to jeszcze nie jest"Wojownik"
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ja tam pakowałem pny w siłę jak jeszcze miałem około 110siły, aby tylko jakoś dorobić te brakujące pny na smocza zgubę, da się?
Da się.

Po za tym, na 1.3.1 powinieneś wyczyścić całe khorinis oraz fort  azgad, dla expa, do tego gdybyś okradał wszytskich to lajtowo 19-20lvl przed jarkiem.
 

WhiskasReturn

WhiskasReturn

Użytkownicy
posty213
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I na ten moment by się jeszcze przydał pancerz wodnego kręgu na x5

A jak i tak już masz okradanie to już wypij wszystkie poty na zręke i jagody, z około 70 zręki razem z biżuterią mógł byś okraść dużą część świata.
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przy okolo 70^ juz musialem wydać 15pktow wiec pomyslalem ze sie nie oplaca dawac 15 wiec zaczalem zakladac amuulety,wokol bimbrowni wyczyscilem dla mysliwych troche Q zrobilem ale nie wszystkie helm lucznika zdobylem Q z handlarzem broni mam przy koncu bo nie che wsadzic Fernando,czym wyczyscic ognistych z magii czy Białej,królowa nie żyje.Tak wiec nie dalbym rady wbic 94 bo ok70 i po 15PN szło  i dlaczego tylko 29%? to jeszcze nie jest"Wojownik"

Eee tam kraśc nie trzeba szkoda karmy zwłaszcza, że potrzebna do kilka zadań. Pisałem 34% a nie 29 poza tym dałbyś radę gdybyś właśnie tych PKT nie władował w broń bo już za samo to byś dostał mnóstwo PNów (33 PN lub 45 gdybyś równo 30% miał) doszło by Ci 3-4 lvl kolejne 30-40 PNów i + kolejne 10 PN za niepotrzebną nauke Kradzieży bo na tym etapie jest niepotrzebna można się tego nauczyć później  i masz spokojnie 94 siły przed Jarkiem potem bonusy i masz lekko 110-130 a tak się męczysz bo masz 80-85 tylko i to z biżuterią na dodatek więc wynik fatalny nawet po Jara pewnie nie dobijesz 94 pkt siły bez amuletów więc nie masz żadnych szans w GD taką postacią przerabiałem to już tam czekają Smocze Zębacze i Pełzacze-Wojownicy którzy mają pancerz około 210-250 pkt więc czym chcesz ich przebijać ? Siłą na poziomie 90 + broń ~~200 DMG zadajesz według wstępnych szacunków.

Suma sumarum od minimum 65 do nawet 100 PNów źle wydanych przez co zbyt niski lvl i kłopoty w Jara z expieniem te PNy to od 21 do 33 pkt siły (licząc przy 15 PN za 5 Siły) więc nawet nie dobijając przed Jara 94 (dużo by Ci na przykład nie zabrakło) miałbyś teraz z biżu około 100-110 i szybko byś dobił do bonusów bijąc Błotne Węże i Polne Pełzacze czy czyszcząc plażę za obozem Piratów a tak wszędzie jesteś za słaby
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

styxu

styxu

Użytkownicy
posty64
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Grał ktoś łucznikiem na 1.3.2?
Mam pytanie:
1.Do ilu pakować w zręczność? Oczywiście 100+ w pierwszym rozdziale to obowiązek?
Przeszedłem kilka razy na patchu 1.3.1 na rzeźniku wojownikiem, ale nigdy nie grałem na 1.3.2 i to łucznikiem dlatego pytam, pozdro.
Ponawiam, to grał ktoś tym łucznikiem?
 

Maciol

Maciol

Użytkownicy
posty37
Propsy21
  • Użytkownicy
Witajcie Panowie, obecnie ponownie wróciłem do Gothic 2 NK z Returningiem, po odbiciu się od ściany od wersji 1.32, postanowiłem pograć wojownikiem w wersji 1.31.

Mam pytania odnośnie rozwoju postaci: Rozwinąłem siłę do 94 pkt., tak jak było to często doradzane tutaj, otwieranie zamków, nieco skórowania, broń 2h, język wieśniaków, alchemia(eliksir siły i właśnie jestem w trakcie wykupowania eliksirów na zdrowie i na ten zwiększający je na stałe), do wyuczenia się zostały niektóre zdolności złodziejskie: Kradzież i skradanie, a także planowałem nieco pkt. włożyć w strzelanie z kuszy, ponieważ gram na poziomie normalnym i chciałbym, by mój woj też czasami sobie z kuszy postrzelał.

Moje pytanie dotyczy się zręczności, gdyż planuje ją wykorzystywać do kradzieży i do używania silnych kusz, czy opłaca się w ogóle cokolwiek inwestować w zręczność, przy moim buildzie? Z samych bonusów(amulet +10 siła i zręka i hełm łucznika), mam 47 zręczności, + kilka mikstur, goblinich jagód, tabliczek, niewykorzystane bonusy od Thorbena i Rengaru, kusza ŁS wymaga 75 zręczności, więc samymi bonusami jestem w stanie to osiągnąć. Czy opłaca się inwestować jakikolwiek PN w zrękę czy lepiej przeznaczyć to nawet na to posługiwanie się kuszą?

Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Na 1.3.1 nie ma sensu inwestować w zręczność gdy już masz takiego woja, bo tak na prawdę do niczego ci to nie potrzebne, bonusy do zręczności wyciągniesz luzem bez wydawania pnów, na wszystko co chcesz.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry