Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1536565 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1536565

Odpowiedzi 4348

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dało by radę zmienić wymogi siły w broniach? Gothicowy schemat  50s/50obr,75/75,105/105 sprawia, że oręż zjada mnóstwo wytrzymałości, a obrażenia nie są powalające.

Jak grałem w returna swego czasu to się rozbiłem właśnie z takim czymś bo byłem przekonany, że zaraz znajdę jakiś dobry miecz dwuręczny i jakoś pójdzie. Przebiegałem sporo z mieczem 50s/50obr potem buława drzewcowa 70/70 i zaczęło brakować niebieskiego bzu na mapie.

Skonczyło się na tym, że z poradnikiem zdobyłem kosę 50s/110 obr i olewałem wszystkie miecze przez dłuugi czas gry aż w jarku znalazłem coś lepszego.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Dało by radę zmienić wymogi siły w broniach? Gothicowy schemat  50s/50obr,75/75,105/105 sprawia, że oręż zjada mnóstwo wytrzymałości, a obrażenia nie są powalające.

Jak grałem w returna swego czasu to się rozbiłem właśnie z takim czymś bo byłem przekonany, że zaraz znajdę jakiś dobry miecz dwuręczny i jakoś pójdzie. Przebiegałem sporo z mieczem 50s/50obr potem buława drzewcowa 70/70 i zaczęło brakować niebieskiego bzu na mapie.

Skonczyło się na tym, że z poradnikiem zdobyłem kosę 50s/110 obr i olewałem wszystkie miecze przez dłuugi czas gry aż w jarku znalazłem coś lepszego.

Zużycie wytrzymałości nie zależy od wymaganej siły. Owszem - najsilniejsze miecze zjadają jej najwięcej - ale wcale nie jest tak, że więcej siły = więcej zużytej staminy. Zresztą na 1.3 jest dwukrotne zmniejszenie jej zużycia podczas walki.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A to nie wiedziałem. Wydawało się bardzo logiczne, że im więcej brón wymaga siły tym szybciej hero się męczy.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Nie mam w ogóle pojęcia czego Wy oczekujecie, od samego początku było mówione, że patch ma utrudniać grę, a nie ją ułatwiać.

Utrudnia - tak, ale nie czyni niemożliwej do przejścia. Orkowie musieli być wzmocnieni, a "dość mocno" przy szkieletach to jest jakby średnia. Wiadomo, każdy szkielet jest silniejszy, ale nie oznacza to, że najsłabsze wersje nagle mają nas na strzała w 5 rozdziale. Po prostu im rzadsza i silniejsza wersja, tym bardziej została wzmocniona. Najsilniejsze wersje zadają około 1100 punktów obrażeń na uderzenie. Nordmarskie miecze oraz Ambasador będą miały doliczaną inteligencję do obrażeń (lub i nie, pomyślę) - a nie muszę mówić, że Ambasador ignoruje odporności wrogów na strzały (nawet jeśli trup jest niewrażliwy na nie). Większe obrażenia szkieletów - tak, większa odporność na broń konwencjonalną - tak, większa odporność na broń przeciwko nieumarłym - zdecydowanie nie. Oczywiście problemem może być dotarcie do tych broni - ale to wszystko wyjdzie na testach. No i oczywiście Inubis już nie będzie miał przy sobie 1h Nordmarskiego miecza.

Post połączony: 2015-09-27, 20:31
A to nie wiedziałem. Wydawało się bardzo logiczne, że im więcej brón wymaga siły tym szybciej hero się męczy.

Bardziej trafne byłoby stwierdzenie, że istnieją progi. Wcale nie musi być tak, że broń wymagająca 100 siły będzie powodowała zwiększone zużycie niż ta z wymaganą 80 lub 90. Natomiast można przyjąć - w większych interwałach - że silniejsze bronie (a więc wymagające więcej siły) spowodują zwiększone zużycie staminy. Więc może nie doprecyzowałem tamtej wypowiedzi.
 

W4ldi

W4ldi

Użytkownicy
posty85
Propsy27
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
No i oczywiście Inubis już nie będzie miał przy sobie 1h Nordmarskiego miecza.

Właśnie tylko to mnie zastanawiało. Obecnie w R2 mając już nordmarskie wersje mieczy praktycznie nie musimy się obawiać o walki z kostkami. Po patchu który robisz to chyba będzie już konieczność mieć je w eq. Dlatego myślałem czy zmienicie miejsce dla 1h nordmara skoro Inubis ma być immortal do R3.
 

Pan Smoków

Pan Smoków

Użytkownicy
posty24
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Thompson jak będzie wyglądał balans pomiędzy wojownikiem, łucznikiem a magiem? Teraz teoretycznie jest ok ale w praktyce wojownik 2H ma ogromną przewagę w 2 rozdziale (czyli tym najważniejszym i najtrudniejszym kolejne rozdziały są łatwe). Walczymy wtedy z ogromną ilością szkieletów a wojownik bez problemu je niszczy Srebrnym Mieczem Nordmarskim, z kolei pozostali mają poważne problemy zwłaszcza mag który zużywa rdesty i winogrona na manę a nie HP i może nie mieć nawet 1000 HP na Zbroję Kruka. Wszystkie klasy mają bronie na trupy ale tylko 2H jest tak łatwo dostępna. Mag ma czar który daje tylko 50% expa za zabitych wrogów a w dodatku nie działa na strażników sfer i panów cienia. Łucznik żeby zdobyć Świętego Posłańca musi przejść prawie całą wypełnioną szkieletami Dolinę Cieni; w dodatku zwykłym łukiem w ogóle nie ma możliwości ubicia żadnego truposza. Wojownik 1H musi zabić INUBISA i hordę szkieletów a wojownikowi 2H starczy krótki sprint na szczyt Wieży Mgieł i może radośnie siekać umarlaków co zdecydowanie ułatwia mu grę. Gdzie tu balans? Czy oprócz tego, że Inubis nie ma Nordmara coś sie tu zmieni na 1.3.2?
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
@Thompson jak będzie wyglądał balans pomiędzy wojownikiem, łucznikiem a magiem? Teraz teoretycznie jest ok ale w praktyce wojownik 2H ma ogromną przewagę w 2 rozdziale (czyli tym najważniejszym i najtrudniejszym kolejne rozdziały są łatwe). Walczymy wtedy z ogromną ilością szkieletów a wojownik bez problemu je niszczy Srebrnym Mieczem Nordmarskim, z kolei pozostali mają poważne problemy zwłaszcza mag który zużywa rdesty i winogrona na manę a nie HP i może nie mieć nawet 1000 HP na Zbroję Kruka. Wszystkie klasy mają bronie na trupy ale tylko 2H jest tak łatwo dostępna. Mag ma czar który daje tylko 50% expa za zabitych wrogów a w dodatku nie działa na strażników sfer i panów cienia. Łucznik żeby zdobyć Świętego Posłańca musi przejść prawie całą wypełnioną szkieletami Dolinę Cieni; w dodatku zwykłym łukiem w ogóle nie ma możliwości ubicia żadnego truposza. Wojownik 1H musi zabić INUBISA i hordę szkieletów a wojownikowi 2H starczy krótki sprint na szczyt Wieży Mgieł i może radośnie siekać umarlaków co zdecydowanie ułatwia mu grę. Gdzie tu balans? Czy oprócz tego, że Inubis nie ma Nordmara coś sie tu zmieni na 1.3.2?

Ja chyba zmniejszę nordmarowi 1h i 2h wymagania - w R2 i tak pewnie mielibyśmy wystarczająco siły żeby je unieść, a tak to łucznik i mag na tym skorzystają. Z bonusów nie problem wbić 30% na wojownika, a mag pewnie i tak trochę daje do walki dla kostura. Na pewno 1h musi mieć jakieś dość dostępne miejsce (nie wymagające zabijania nieumarłych, ale trudne). Jakie - tego jeszcze nie wiem, będę musiał nad tym pomyśleć. Jeśli zmiany w 1.3.2 będą w porządku to wtedy będę się nad tym głowił.

Post połączony: 2015-09-28, 22:39
http://themodders.org/index.php?topic=20594.msg1217641#msg1217641

Przypominam.
 

Pan Smoków

Pan Smoków

Użytkownicy
posty24
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam jeszcze parę pytań:
1. Czy wymagania Lodowej Zguby będą zmienione? 1800 HP to mało w porównaniu z 2500 Zamieci.
2. Jeśli Inubis będzie nieśmiertelny to czy Kadar także?  Rozumiem, że chodzi o to by niemożliwe było zdobycie Lodowej Zguby w 2 rozdziale. Może lepiej zamiast Kadara niech Senga walczy Zamiecią.
3. Czy będziesz zmieniał wygląd broni? Wiem, że to pierdoła ale 3 najmocniejsze miecze dwuręczne czyli Zamieć, Pan Smoków i Gniew Stwórcy wyglądają tak samo i przez pół gry biegamy z tym samym mieczem na plecach. Fajnie by było jakby Gniewy miały swoje stare modele. Byłoby mniej monotonnie a bardziej logicznie (miecz z czarnej rudy jest czarny a po naładowaniu wygląda zupełnie inaczej.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
1. Wymagania będą zmienione - chyba nawet na siłę, ponieważ z tego co wiem dalej można sobie w nieskończoność HP nabijać.
2. Inubis nie będzie nieśmiertelny. 1h nordmarski miecz dodam może do jakiegoś zadania w Górniczej Dolinie (można mi jakąś propozycję zgłosić).
3. Nie wiem nawet, że miały zmienione. Popatrzę na to na samym końcu.
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozdział 3 1500 pkt życia 240 siły. Mam 51 lvl i 120 wolnych PN. Co ja mam z nimi zrobić? Nie stać mnie żeby się uczyć siły 8k złota za 5 pkt siły
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Siłę maksymalnie rozwijasz do 90 pkt siły. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak zrobiłem tylko,że mam wyuczone wszystkie trofea pierdoły mam prawie max % 2h i nie mam na co wydać 110 punktów nauki. 
 

W4ldi

W4ldi

Użytkownicy
posty85
Propsy27
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak nie masz aż tak sporo golda to można nauczyć się 1h i kusze do 30 reszta z tabliczek i losować siłe za zabite potwory ale w kalkulacji i tak lepiej wyjdziesz jak nauczysz się siły. Z resztą na takie losowanie siły można mieć i minimalne wartości statystyk. Ja jestem w IIR po dolinie cieni wolne ponad 120PN, też SŚ i już chyba z 6-7 pkt siły z samej kuszy miałem.  Na Etlu wejdą już bony z 2h z biżu pod siłe jest już coś w sumie chyba ponad 270.

Kolejna sprawa to nauka wydobycia i przetapiania rudy oraz złota + nauka wykuwania mieczy coś tam zarobisz. Z samej kopalni przy wyjściu z GD można ponad 10k wyciągnąć z tego co pamiętam :)   
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie nauczyłem się tych wszystkich pierdół zostało zaczalem 4 rozdział mam z 300 siły i dalej 70 PN wolnych ale to chyba na zręczność dam. Tak pozatym dziwna sprawa wbiłem na czysto 100 zręki i dalej nie mam akrobatyki :O
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Właśnie nauczyłem się tych wszystkich pierdół zostało zaczalem 4 rozdział mam z 300 siły i dalej 70 PN wolnych ale to chyba na zręczność dam. Tak pozatym dziwna sprawa wbiłem na czysto 100 zręki i dalej nie mam akrobatyki :O

Ty nie czytasz dialogów? Buster UCZY akrobatyki.
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ups faktycznie... Dzięki czyli pozostaje kwestia znalezienia tego pieprzonego valerana -.-
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a nie przypadkiem trzeba najpierw wsadzić fernando albo innego kupca by walerian był wolny i bezrobotny ???
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ehh to fajnie  bo nie wsadziłem fernando do paki :/
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szansa na krytyka w kosturze czarnego maga zależy od % walki 1h/2h czy od poziomu inta? Bo nie wiem czy dawać pn dalej w walkę
 

Elminster5

Elminster5

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kryt od % umiejętności walki, int to dmg który zadajesz kosturem.

A ja mam pytanie odnośnie pełzacza wojownika w 1 rozdziale. Jak to cholerstwo ubić wojownikiem, mam już koczownika ale nadal zadaje mu tyle co nic a on ma mnie na 3 strzały. zamachać na śmierć go się jeszcze nie da bo prędzej wytrzymałość zejdzie niż jego zdrowie.
Jakieś pomysły?
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry