Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1534944 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1534944

Odpowiedzi 4348

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja go utłukłem Urizielem bez większych problemów.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Ja załatwiłem go ognistym łukiem.
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Która gildia ma najciekawsze zadania i gra nią jest przyjemna(Mag ognia,wody,nekro czy guru)? Chodzi mi o to, żeby nie było za trudno(zaczynam grę na normalnym i nie chce sie męczyć), ale jednoczesnie żebym nie był koksem już w 1 rodziale.
 

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
2 Rozdział zaraz przed wejściem do górniczej doliny
http://prntscr.com/8kayh1
Staty na założonej biżuterii
amulet siły +10 pierścień barema, pas siły +5,pierścien siły +5
Wszystkie tabliczki zużyte poza tymi na siłę i broń dwuręczną. Ładowałem bonusy z potek z jagód i tych z ciemnych grzybów.
Na czym się skupić na chwilę obecną? I czy już ładować z bonusów siłę i broń dwuręczną?
 

MaGoghi

MaGoghi

Użytkownicy
posty71
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja załatwiłem go ognistym łukiem.

A gdzie znaleźć ten łuk ?
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nekro
Mógłbyś wyjaśnić czemu akurat nekro? Bo z tego co kiedys czytałem nekro sie gra b.trudno, i podobno ten nowy patch 1.3 jeszcze bardziej utrudnił grę. Ile w tym prawdy? I czy nekromanta ma ciekawsze questy od maga wody/ognia(jeżeli takowy nowe questy posiada)?
 

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nekro
Mógłbyś wyjaśnić czemu akurat nekro? Bo z tego co kiedys czytałem nekro sie gra b.trudno, i podobno ten nowy patch 1.3 jeszcze bardziej utrudnił grę. Ile w tym prawdy? I czy nekromanta ma ciekawsze questy od maga wody/ognia(jeżeli takowy nowe questy posiada)?
Z tego co gdzieś wyczytałem to nekro po osiągnięciu jakiegoś tam poziomu wymiata dużo efektywniej niż inne szkoły magii... A trudność chyba polega na tym, że na początku aby się przyjąć do xardasa trzeba spełnić jakieś wymogi co do inteligencji i many, tutaj pomagaa biżuteria. Ale ekspertem nie jestem - gram pierwszy raz.


Mam pytanie co do demonologii - czy warto w to inwestować?

Dziś spróbowałem: mam jakieś 155 inteligencji, 156 beliar, -135 innos, nauczyłem się wyższej demonologii.
- Pierwsze co mnie zdziwiło, to że przywołany arcyksiążę demonów pada na hita od dowolnego czaru, nadaje się tylko do walki z mobkami nieczarującymi. Tak to ma działać? :-/
- Druga rzecz: czy jest jakiś limit czasowy na czarowanie demonów? Udało mi się kilka wyczarować, a później już jak próbuję to efekty (światełka i trzęsienie ziemi) są ale demony się po prostu nie pojawiają.
- Trzecia rzecz: demony nie atakują orków... rozumiem że to nie bug? :-/

Czy ktoś z was używał efektywnie demonów i uważa że ma to sens?
Już nawet pal licho że dużo PN trzeba, mam spory zapas więc mi nie żal, tylko że po prostu słabo widzę użyteczność demonów...
 

MaGoghi

MaGoghi

Użytkownicy
posty71
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ponawiam pytanie, czy wie ktoś gdzie znajdę ognisty łuk ?
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra po przemyśleniu sprawy doszedłem do wniosku, że zagram magiem ognia, bo wole czary bojowe, niż przywoływanie mobków. Teraz mam dwa pytania:
1.Do ilu pkt wbijać manę i zaczać używac bonusy? Od 60 będzie ok?
2.Czy warto inwestować w 1h/2h, siłe/zręczność i do ilu pn mniej wiecej w każdą ze statystyk?
3. Mag ognia ma do wyboru kostur 1h i 2h czy nie? Jeśli tak to, który jest efektywniejszy?
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Dobra po przemyśleniu sprawy doszedłem do wniosku, że zagram magiem ognia, bo wole czary bojowe, niż przywoływanie mobków. Teraz mam dwa pytania:
1.Do ilu pkt wbijać manę i zaczać używac bonusy? Od 60 będzie ok?
2.Czy warto inwestować w 1h/2h, siłe/zręczność i do ilu pn mniej wiecej w każdą ze statystyk?
3. Mag ognia ma do wyboru kostur 1h i 2h czy nie? Jeśli tak to, który jest efektywniejszy?

1. Powinno wystarczyć
2. Zależy jaki poziom - czy starczy PN. No jak chcesz machać kosturem to jednak przydałoby się chociaż nie machać tym jak cepem.
3. Każdy mag ma 1/2h. 30dmg 1h, 60dmg 2h.
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dopiero wbiłem 3 lvl i myśle czy na start waro wbić 10pn w zreczność, żeby używać Miecza(tego co ma 40 obr.) , czy może w siłę lub 2h, a może od samego początku w mane dawać PN?
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To zależy kim chcesz grać
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Cytuj
Nekro
Mógłbyś wyjaśnić czemu akurat nekro? Bo z tego co kiedys czytałem nekro sie gra b.trudno, i podobno ten nowy patch 1.3 jeszcze bardziej utrudnił grę. Ile w tym prawdy? I czy nekromanta ma ciekawsze questy od maga wody/ognia(jeżeli takowy nowe questy posiada)?
Z tego co gdzieś wyczytałem to nekro po osiągnięciu jakiegoś tam poziomu wymiata dużo efektywniej niż inne szkoły magii... A trudność chyba polega na tym, że na początku aby się przyjąć do xardasa trzeba spełnić jakieś wymogi co do inteligencji i many, tutaj pomagaa biżuteria. Ale ekspertem nie jestem - gram pierwszy raz.


Mam pytanie co do demonologii - czy warto w to inwestować?

Dziś spróbowałem: mam jakieś 155 inteligencji, 156 beliar, -135 innos, nauczyłem się wyższej demonologii.
- Pierwsze co mnie zdziwiło, to że przywołany arcyksiążę demonów pada na hita od dowolnego czaru, nadaje się tylko do walki z mobkami nieczarującymi. Tak to ma działać? :-/
- Druga rzecz: czy jest jakiś limit czasowy na czarowanie demonów? Udało mi się kilka wyczarować, a później już jak próbuję to efekty (światełka i trzęsienie ziemi) są ale demony się po prostu nie pojawiają.
- Trzecia rzecz: demony nie atakują orków... rozumiem że to nie bug? :-/

Czy ktoś z was używał efektywnie demonów i uważa że ma to sens?
Już nawet pal licho że dużo PN trzeba, mam spory zapas więc mi nie żal, tylko że po prostu słabo widzę użyteczność demonów...

Faktycznie, nastawienie było neutralne dla orków... tam nic nie było ruszane, ktoś potwierdzi, że na 1.2 było tak samo?
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Wegorz, przecież napisałem, że magiem ognia.. Więc?
 

Węgorz

Węgorz

Użytkownicy
posty46
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie no moim zdaniem powinieneś na początku zainwestować w siłę i dwurękę do 30% Bo i tak na początku z runy żadnej nie skorzystasz bo zanim wbijesz gildie to będziesz miał z 18 lvl :D
 

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
- Trzecia rzecz: demony nie atakują orków... rozumiem że to nie bug? :-/
Faktycznie, nastawienie było neutralne dla orków... tam nic nie było ruszane, ktoś potwierdzi, że na 1.2 było tak samo?
Ja gram właśnie ze spolszczeniem 1.2 (tak na 99%, sprawdzę później).

Dopiero wbiłem 3 lvl i myśle czy na start waro wbić 10pn w zreczność, żeby używać Miecza(tego co ma 40 obr.) , czy może w siłę lub 2h, a może od samego początku w mane dawać PN?
To prawdopodobnie zależy od poziomu trudności, ale ja grając nekrusem nie inwestowałem praktycznie w ogóle w siłę, bardziej w zręczność ze względu na okradanie i jakoś udało się dotrwać do momentu kiedy miałem runę i biłem moby czarami. Często czytam że STR to podstawa i nigdy nie wiem dlaczego ludzie tak piszą ;) Myślę że z magiem ognia może być podobnie.
Co do decyzji o magu ognia - że nie chcesz grać przywołańcami - ja nekrusem nie użyłem ani jednego czaru przywołań i zaszedłem już dość daleko (ubiłem smoka).
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jakie czary bojowe ma nekro?
PS.Gram na normalnym, czyli jak dam 40 pn na start w skradanie, futra, +10 zreczność i +15 many to będzie ok, c' nie :P ? Bo później to już sb poradze(Sory za takie pytania ale rzadko gram postaciamy magicznymi a chciałbym spróbować)
 

Elgcahlxukuth

Elgcahlxukuth

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jakie czary bojowe ma nekro?
Tu jest niezła lista czarów:
http://themodders.org/index.php?topic=21164.msg1113879#msg1113879
Na początek "strzała ciemności". Potem walczy się "szponem" / "szałem beliara". Potem to jeszcze nie wiem :) ale czytałem że któryś czar leci daleko nie zatrzymując się i zadaje dmg wszystkiemu co spotka na drodze i jest efektywne gdy goni cię sznureczek orków :)
Najlepiej jest po nauce sankta omen - pozwala używać punktów życia jako many dla czarów nekro - to jest świetne.
 

Erdagger

Erdagger

Użytkownicy
posty5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam
Jakiś czas temu zainstalowałem sobie moda the returning na g2 z dodatkiem noc kruka. Podczas rozmowy z Xardasem wybrałem poziom gry normalny, piszę ten post z prośbą o parę porad dla początkującego gracza. Aktualnie jestem w khorinis po 2 godzinach gry, mam zaledwie 3 poziom i wychodząc poza mury miasta nie jestem w stanie ubić jednego wilka czy krwiopijcę. Moje pierwsze pytanie czyli jak efektywnie rozwijać postać na początku gry jeżeli mam zamiar zostać najemnikiem. Mój kolejny dylemat dotyczy expienia, zazwyczaj to robiłem za pomocą zwoju przemiany ale w modyfikacji the returning koszt many takiego zwoju wynosi znacznie więcej niż many posiadam, zatem jak mogę doexpić parę lvli kiedy jestem za słaby żeby ubić pojedynćzago wilka?
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry